Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4125 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~qerpik / 2021-07-23 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM,najgorsza firma kurierska jaka istnieje
    Nigdy przenigdy nie zamawiajcie zagranicznych przesyłek tą firmą. Odprawa celna jak i zwykła korekta faktury to istne DNO! Żmudny, kilkumiesięczny proces - kpina!! Unikajcie!
  • ~marcin / 2021-07-23 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    kurier doręczający dziś przesyłkę zachował się ,bardzo nie grzecznie i lekceważąco czym w końcu doprowadził do nie odebrania przeze mnie zmówionego towaru ,tłumacząc się np. brakiem czasu .. Zgłaszałem ten problem ale , nikt z jego przełożonych nic z tym incydentem nie zrobił .
  • ~Krisu / 2021-07-23 17:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka... Paczka nie została dostarczona na dany adres tylko zostawiona w jakiejś księgarni... Pomimo ze byłem w domu... Zawsze są problemy z tą firmą...
  • ~Adam / 2021-07-23 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, paczka została porzucona przez kuriera UPS w najbliższym urzędzie pocztowym bez powiadomienia mnie ani poprzez awizo, ani poprzez telefon, ani poprzez smsa, ani poprzez e-mail. Gdyby nie dobra wola samego sprzedawcy, nigdy nie dowiedziałbym się o tym, że przesyłka znalazła się w najbliższym urzędzie pocztowym.
  • ~:) / 2021-07-23 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka została zgubiona w Czechach. Miałam ją dostać przed długim wyjazdem za granicę, ale niestety nie zdążyła dojść, wiec dostałam ją dopiero po powrocie. Nie polecam.
    Wadysłaba organizacja
  • ~Natalia / 2021-07-23 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet ne zadzwonił domofonem, tylko od razu przekierował paczkę do punktu odbioru. Brak profesjonalizmu, choć w tym przypadku jest to brak wykonywania swoich obowiązków, za które otrzymuje się wynagrodzenie.
    Na plus jedyne konsultanci infolinii.
    Zaletybrak
    Wadykurierzy niewykonujący swoich obowiązków
  • ~Stw / 2021-07-22 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana z Chin w trybie przyśpieszonym 26.05.2021, w Polsce jest 01.06.2021. Telefon z Łodzi o uzupełnienie danych do odprawy celnej na maila ( dane dostarczyłem tego samego dnia), paczka przygotowana do odprawy 04.06.2021 i tu koniec dobrych wieści. Paczka leżakowała w magazynie i dotarła do mnie 16.07.2021. Sześć tygodni walki z wiatrakami, telefon w godzinach pracy do Łodzi ciągle zajęty( odłożona słuchawka), na maile zero odpowiedzi, to jakaś próżnia.
    Kontakt wyłącznie infolinia i co mogą konsultanci, zgłaszać o przyśpieszenie. Brak możliwości innego kontaktu, potworna bezsilność. Jedyne wyjście pojechać do czarnej dziury UPS Łódź. Inna sprawa to naliczenia opłat celnych i podatku, brak możliwości odwołania przed dostawą i opłatą przy odbiorze ( na maila oraz przez infolinię zero kontaktu z Łodzią a tylko oni mogą dokonać ponownego przeliczenia opłat). Firma UPS Polska od całkowitego wyburzenia bez prawa odbudowy.
  • ~Tierr / 2021-07-21 15:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragiczna obsługa, kurier sflustrowany cham, człowiek, ktory nie powinien mieć kontaktu z ludźmi. Odnosi się wrażenie, ze ta praca jest przymusem dla pracujących tam ludzi! Zero kontaktu ze strony kuriera, zostawiają paczki po sąsiadach, punktach odbioru. Żenujący poziom obsługi. Nie wróżę świetlanej przyszłości firmom kurierskim z takim podejściem do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, rozrzuca paczki po mieście bez kontaktu telefonicznego, brak doręczeń osobistych- wyłudzanie odbiorów w punkcie, bo Panu się spieszy i kończy prace o 13!! A klient może sobie odebrać paczkę w punkcie! To powinno być karane.
  • ~Justyna / 2021-07-21 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocno Nie polecam tej firmy, bardzo niepoważne podejście do klienta. Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę na podany adres wogole się nie pojawił i bezczelnie sklamal, że nikogo nie zastał. Akurat pracuje zdalnie więc byłam cały dzień w domu. Także kurier chyba myśli, że pracuje w inposcie i zrzuca wszystkie paczki do centrali. Po interwencji na infolinii Pani zapewniła, że zleci ponowne dostarczenie,oczywiscie tego nie zrobiła. Także to chyba ideologia tej firmy, żeby oklamywac klientów!
    ZaletyŻadnych
    WadyPracownicy kłamią
  • ~Annnn / 2021-07-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, zamówiłam kuriera odbiór palety 100 kg, oczywiście w UPS kurier przyjedzie między 8 a 17, o 15 przyjechał Pan po kopertę wagi 0,00 zdziwiony ze to paletą a on takich przesyłek nie przewozi. W centrali poprosi anulowali zlecenie bez informowania mnie. Kolejne zlecenie mieli odebrać te sama paletę do 18, dzwonię o 17, zlecenie anulowane bo nie zdążą odebrać. Pani przyjęła kolejne zlecenie na następny dzień z adnotacja ze ma być odebrane do 10:00 godzina 11 kuriera nie ma a UPS zdziwiony bo przecież kurier ma czas do 17!!!! A ja mam kolejny dzień siedziec z paletą na ulicy i czekac …… W ramach złożonej reklamacji ….mogą mnie tylko przeprosić!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna obsługa infolinii, brak informacji i uzgodnień anulowanie zleceń, brak mozliwosci ustalenia godziny odbioru, niewłaściwa realizacja, nieterminowe……
  • ~Annnn / 2021-07-21 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, zamówiłam kuriera odbiór palety 100 kg, oczywiście w UPS kurier przyjedzie między 8 a 17, o 15 przyjechał Pan po kopertę wagi 0,00 zdziwiony ze to paletą a on takich przesyłek nie przewozi. W centrali poprosi anulowali zlecenie bez informowania mnie. Kolejne zlecenie mieli odebrać te sama paletę do 18, dzwonię o 17, zlecenie anulowane bo nie zdążą odebrać. Pani przyjęła kolejne zlecenie na następny dzień z adnotacja ze ma być odebrane do 10:00 godzina 11 kuriera nie ma a UPS zdziwiony bo przecież kurier ma czas do 17!!!! A ja mam kolejny dzień siedziec z paletą na ulicy i czekac …… W ramach złożonej reklamacji ….mogą mnie tylko przeprosić!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna obsługa infolinii, brak informacji i uzgodnień anulowanie zleceń, brak mozliwosci ustalenia godziny odbioru, niewłaściwa realizacja, nieterminowe……
  • ~ADA / 2021-07-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardziej nie solidnej firmy kurierskiej nie widziałam. Osoby pracujące na infolinii powinny przejść szkolenie z obsługi klienta, podczas składania reklamacji Panu na infolinii zabrakło argumentów i się rozłączył żenada!!! Podejmują tylko jedną próbę doręczenia i później tylko odbiór z punktu, brak kontaktu z kurierem. Jeżeli ktoś szuka firmy kurierskiej która rzetelnie dostarczy przesyłkę niech szuka gdzie indziej tu nie znajdzie.
  • ~Aleksandra / 2021-07-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham, bezczelny i oszust, nigdy nie dowozi towaru zawsze komentarz że nikogo nie było w domu, nie dostaje się info o pozostawieniu przesyłki. Dno
  • ~Dorota / 2021-07-20 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę czekam w domu,bo paczka ma być dostarczona i bardzo mi na niej zależy. A dostaje maila że kurier nie zastał mnie w domu i została oddana gdzieś do jakiegoś punktu! Nie po to zapłaciłam za kuriera żeby latać po mieście i szukać swojej paczki. Nie jest to pierwszy raz kiedy muszę gdzieś odbierać przesylki. Mam małe dziecko i mieszkam na 4 piętrze bez windy. Infolinia UPS tyle samo warta co kurier, zero odezwu!!!! Nie polecam !!!
  • ~Luigi / 2021-07-20 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny kontakt z klientem, brak możliwości skontaktowania się z kurierem, wysyłają maila o możliwości zmiany terminu doręczenia, a na stronie ujrzymy jedynie informację o ciągłych problemach technicznych, które uniemożliwiają tą czynność. Po skontaktowaniu się z nimi dostajemy jedynie informację, że jednak takiej opcji nie mają.
  • ~spadaj / 2021-07-19 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    proste, UPS przyjął paczkę do wysyłki i po miesiącu stwierdzam ze ją ukradł, to tyle w temacie ups
    Zaletyzlodzieje
    Wadysuper złodzieje
  • ~Paweł / 2021-07-19 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjął jedną próbę dostarczenia po czym odesłał paczkę tłumacząc że skoro nikt nie otwiera to pewnie nie chcą paczki. W domu był chory brat na porażenie mózgowe i często gada do siebie lecz ma zakazane otwierać. Pomijam fakt że kurier nawet nie zadzwonił.
    ZaletyBrak
  • ~Mama / 2021-07-19 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za chamstwo. Siedzę czekam w domu kilka dni,bo paczka ma być na dniach, zależy mi na niej. A dziś dostaje maila że kurier nie zastał mnie w domu i została oddana gdzieś do kiosku! Nie po to płaciłam za kuriera. Zapłaciłam po to żeby przyszła do domu i zebym nie musiała się z dziećmi małymi dodatkowo szarpać po paczkę. Jestem wkurzona, bo nawet nie ma jak się dodzwonić do tego całego UPS!!! Nie polecam!!!!
  • ~Alicja / 2021-07-16 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - Unikaj Paczki Straty
    Od 29.06. przesyłka w drodze do Anglii, ponoć jej szukają. Jawne kpiny. Żałuję tylko, że nie przeczytałem tych opinii wcześniej.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady.
  • ~Mateusz / 2021-07-15 22:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka nie została dostarczona przez kuriera, tylko została dostarczona informacja o niezastaniu klienta przy dostarczeniu paczki. Odbyło się to bez wcześniejszego kontaktu.
    Zaletypaczka została porzucona w całości
    Wadyniekulturalny Pan z UPSu nawet nie zadzwonił tylko zostawił awizo, bez żadnego kontaktu z kurierem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062