ZaletyBRAK
strona 107 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~Filip / 2021-08-13 17:47
Brak możliwości kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości wprowadzenia danych kontaktowych których nie podał nadawca, a których przewoźnik nawet nie poprosił. O nr własnej paczki musiałem prosić nadawcę, gdy na infolinii zapytałem jak poinformowiliby mnie o czekającej na mnie przesyłce, gdybym się sam nie wywiedział, usłyszałem, że w żaden sposób. Wnioskując, nie odebrałem to mój problem. Najgorsza firma kurierska na rynku, nie życzę współpracy z nią nikomu. -
-
~Maciek / 2021-08-13 17:33
Nie polecam, długi czas oczekiwania paczka została zgubiona. Firma kurierska nie chce wziąć na siebie odpowiedzialności -
~Olga / 2021-08-13 14:32
Najgorsza firma kurierską z jaką się spotkałam. Tłumaczenie, że nie mają kurierów żeby dostarczył przesyłkę to nieporozumienie. Po co się ogłaszają skoro nie są w stanie rzetelnie wykonać swoją pracę ?! Nie polecam !! BEZNADZIEJA!!! ZaletyBrakWadyJ.w -
~kaja / 2021-08-13 14:29
To tragedia a nie firma kurierska. Tak jak w poprzedniej opinii- brak kontaktu z kurierem. Mail z info o doręczeniu od 11-15- nie pojawił się kurier. Drugiego dnia to samo- znów 4 godziny czekania- wyjście z psem przed blok- mail, że już był i odwiózł paczkę 2 km od adresu doręczenia.
Byłam prawdopodobnie 20m od niego gdy już zadysponował paczkę do pkt odbioru, z którego nie mam możliwości odebrać.
Z telefonu do UPS wywnioskowałam, że nie wiedzą kto doręcza ich paczki, gdyż to podwykonawca z którym nie mają kontaktu.
Czyli pieniądze zapłacone i dalej firmy nie obchodzi wywiązanie z umowy. Może se pani nie odbierać, ich to nie interesuje.
Poinformowałam nadawcę, by zmienił firmę doręczającą. Po wielu sygnałach od innych adresatów, prawdopodobnie wkrótce wywalą usługę UPS ze współpracy.ZaletybrakWadycałość jest wadą. -
~Joanna / 2021-08-12 21:36
Beznadziejna obsługa klienta! Doświadczam tego nie pierwszy raz i nigdy nie wybrałabym tej opcji dostawy, ale niestety czasami jest jedyną. Kurier nigdy nie kontaktuje się telefonicznie, nie zostawia awiza, mimo że zaznacza taki status. Dopóki nie prześledzisz historii zamówienia na stronie internetowej, to nawet nie wiesz, że była próba doręczenia. Najgorsza firma kurierska, a mam spore doświadczenie ze wszystkimi! ZaletyBrakWadyWszystko! -
~myszka / 2021-08-11 15:18
W dniu dzisiejszym miałam otrzymać przesyłkę od UPS, otrzymałam informacje , że między godzin,a 10-13 przesyłka zostanie dostarczona, oczywiście tak się nie stało. Dzwonie wiec pod numer kontaktowy, po walce trwającej ok 20 minut z automatem zostałam wreszcie połączona z ludzkim konsultantem. Miły pan oznajmił, ze przesyłak dzisja do mnie nie dotrze, bo jeszcze nie dotarła do mojej miejscowości, a wiadomość automatycznie jest wysyłana przy generowaniu kodu wysyłki. Oczywiście kontaktu z kurierem brak, zdecydowanie nie polecam. ZaletyZADNYCHWadyPEŁNO -
~kaśka / 2021-08-11 14:21
Nigdy więcej UPS.
Koszt przesyłki 38 zł.
Krótki sygnał z nieznanego numeru. Oddzwaniam. Nikt nie odbiera. Dzwonię kilka razy. Bez skutku. Jadę do pracy. Znów połączenie z tego samego nr. Kurier UPS. Właśnie był u mnnie, a że nikogo nie zastał, to jedzie dalej. Pytam co z moja przesyłką, która ma tylko kilka dni ważności. On nie wie i się rozłącza. Dzwonię do firmy, która nadała mi paczkę. Podają mi punkt odbioru. Dzwonię do kuriera. Przekazuje kurierowi informację. Kurier ignoruje i zostawia paczkę w punkcie, gdzie uważa za stosowne.
Na pewno więcej nie skorzystam i nie polecam.ZaletyżadnychWadybrak rzetelnego kontaktu,ignorancja, nieadekwatna cena do jakości usługi -
~Michał / 2021-08-11 09:40
Możliwie najgorsza usługa kurierska z jaką się spotkałem. Kurier rzekomo próbował dostarczyć moją przesyłkę dwa razy w czasie w którym byłem w domu. Po drugiej próbie zostawił paczkę w punkcie odbióru, skąd można rzekomo przekierować paczkę w inne miejsce. Pragnę w tym miejscu jeszcze zaznaczyć, że przez cały okres podróży mojej paczki nie dostałem ŻADNEGO powiadomienia SMS, maila, ani kurier nie podjął nawet jednej próby kontaktu ze mną, co więcej nie zostawił również awizo w skrzynce, które jest wymagane do przekierowania paczki, w momencie kiedy zorientowałem się co się dzieje byłem już na urlopie i nie mogłem odebrać paczki. Poprosiłem przyjaciela żeby sprawdził skrzynkę w poszukiwaniu awizo, ale żadnego nie zastał. Reasumując przez całą podróż paczki nie byłem w jakikolwiek sposób informowany o tym gdzie się znajduje, a kurier, który miał ją dostarczyć najwyraźniej pomylił adres (sprawdzałem - adres wysyłki jest prawidłowy) i nie podjął żadnej próby dostania się do bloku żeby zostawić prawidłowo awizo i tym sposóbem po trochę ponad tygodniu ciszy ze strony UPS moja paczka wróciła bezpodstawnie do nadawcy. NAJGORSZY MOŻLIWY SERWIS JAKI WIDZIAŁEM W ŻYCIU. WadyWSZYSTKO -
-
~Justyna / 2021-08-10 17:05
Pierwszy i ostatni raz wysyłka realizlwana poprzez firmę UPS! Paczka od dwóch tygodni w drodze, zero kontaktu, zero informacji co się dzieje. Tragedia! FIRMA ZASŁUGUJE NA OCENĘ -1! Nigdy więcej, żałuję że nadałam paczkę firmą UPS. ZaletyZero zalet!WadySame wady! -
~kaktus / 2021-08-10 16:08
koszmar, czekamy na dostawę poważnej przesyłki, miała być od 10:00-14:00 jest 16:00 i kuriera BRAK
-
~Zenek / 2021-08-10 14:58
Nieważne czy ktoś jest pod adresem odbiorcy czy nie i tak zawsze doręczają do punktu odbioru... Pytanie za co płacę ? -
~J / 2021-08-10 09:50
Jestem w zawansowanej ciąży a w bloku jest remont windy w związku z czym nie ruszam się z domu - raz kurier zmienił datę dostawy, ok zdarza się. W nowym terminie dostałam maila że nikogo kurier nie zastał w domu i paczka jest do odbioru w jakims sklepie. Po telefonie na infolinie powiedziano mi widocznie mam popsuty domofon - co jest nieprawdą- Po prostu kurierowi nie chciało się wnosić paczki którą dążyła niecałe kilo -
~Agata / 2021-08-10 08:51
Dzień dobry zamówiłam miesięczny zapas pieluch który trochę waży dlatego dopłaciłam do przesyłki aby kurier dostarczył mi do domu tym bardziej że jestem w ciąży i mam dziecko więc ciężko byłoby mi gdzieś odebrać taka duża pakę. Wyszlam z dzieckiem do sklepu dosłownie na 15 minut i okazało się że po pierwszej próbie doręczenia moja paczka jest do odbioru w kwiaciarni...nie dostałam żadnego telefonu nic żenada... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ar923 / 2021-08-09 15:33
Zamówiłem przesyłkę na UPS w czwartek, w piątek miała być. Żadnego numeru do kuriera informacji że paczka ruszyła. Prosiłem o numer nie dostałem żadnej odpowiedzi. Kurier standardowo 12-16 problem byl w piątek że mnie nie było od 13 do 22. Dzisiaj jestem od 14:30 i nadal czekam. Ogólnie kiepska komunikacja za ten brak kontaktu z kurierem potężny minus ZaletyBrakWadyWszystko. -
~Nika_223 / 2021-08-09 12:42
NIe polecam nikomu, Paczka wysłana ekspresem do Niemiec idzie już drugi tydzień. Zero informacji, zero pomocy. Totalna porażka. Ostatnia paczka wysłana za pośrednictwem tej firmy Zaletynie ma -
~Zofia / 2021-08-08 20:42
Nie nie nie Polecam tej firmy totalna porazka .Przesylka dotarla ale Pani mi kazala z samochodu wyjmowac paczke za kilka dni kolejna paczk i znowu sytuacja sie powtorzyla .Odnioslam wrazenie ze ta Pani pracuje za kare byla z Panen ktory wcalenie wychodzil ze samochodu dopiero kiedy ja odmowilam ze ja nie bede wyjmowac paczki wtedy Pan laskawie wyszedl ze samochodu i pomogl tej Pani . WadyBardzo argadzcy pracownicy -
-
~Iza / 2021-08-08 13:39
Tragedia !!! Trzy dni do wieczora czekałam na kuriera. Trzy razy zmieniali datę dostawy. Zero kontaktu . Infolinia zupełnie niekompetentna , nic się człowiek nie dowie . Paczka w drodze - tyle ! Bardzo , bardzo nie polecam !!! WadyNigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy kurierskiej ! -
~Andrzej K / 2021-08-05 20:59
Jedna próba doręczenia i awizo do odbioru w Accespoicie (4 km od domu).
Nie jestem pewny, czy kurier był na miejscu dostawy, bo syn siedzi w domu na wakacjach i zapewnia mnie, że nie wychodził z domu.
Nie będę korzystał z usług tej firmy.ZaletyBrakWadyBrak ponownej próby dostarczenia przesyłki -
~UPS NAJGORSZA FIRMA NA ŚWIECIE / 2021-08-05 14:26
Najgorsza firma na świecie. Nikomu nigdy nie polecam! Nikt nic nie wie, codzienne rozmowy z konsultantami, którzy potrafią tylko ciśnienie podnieść swoim nieogarnięciem a nie pomóc rozwiązać problem. Każdy mówi co innego. Najśmieszniejsze jest to, że zmieniając adres dostawy dostałam maila z potwierdzeniem natomiast tydzień później kiedy nie było informacji o paczce konsultant powiedział że on w systemie nie widzi żeby adres się zmienił. Gwarantowanie mi, że przesyłka za dwa dni na pewno będzie do odbioru stało się już bezczelne ponieważ od pierwszej takiej gwarancji minęło 3 tygodnie. Złodzieje i oszuści. WadyWSZYSTKO CO NAJGORSZE MOGŁA BYM TU NAPISAĆ :) -
~Kvsjfn / 2021-08-05 11:48
Paczka miała być 3 dni po jej zamówieniu, minął ponad tydzień dalej jej nie ma. Dzwoniłam dwa razy do konsultantów powiedzieli, że na drugi dzień ją dostanę. Dalej czekam;))) ZaletyBrak
strona 107 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »