Szkoda gadać przesyłka planowo na czwartek 2.09 po czym przesunięta na piątek 3.09 dzisiaj mamy 7.09 i nadal żadnej informacji kiedy będzie doręczona dodam ze to był prezen na urodziny wiec podwójne rozczarowanie i świecenie oczami przed kimś infolinia cały czas robi zgodzęnia już od kilku dni wiec nic
ZaletyNie ma
WadyWszytsko
~Marzena / 2021-09-07 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Kurier mial byc w umowionym przedziale od 15 do 17. Czekałam do 17:30 po czym zadzwonilam. Opryskliwy kurier oznajmił mi, że pora nadania byla nienormalna wiec odioru tez bedzie nienormalna. ...
Nienormalne jest to, ze na infololinii wyraźnie zaznaczylam przedzial czasowy co zostało przyjete, wyraznie zaakceptowane. Dziadostwo straszne i brak profesjonalizmu.
~alex / 2021-09-07 16:38
Ocena: 1.67 / 5
Zero kontaktu ze strony firmy/kuriera. Paczka pozostawiona w punkcie odległym o kilka km od adresu dostawy, mimo że w domu cały czas ktoś był. Nie po to się zamawia kuriera, żeby siedzieć kamieniem w domu i czekać cały dzień, a potem urządzać sobie godzinne spacery po przesyłki.
Zaletyżadnych
Wadynie wykonanie usługi, za którą się płaci
~Tomasz / 2021-09-07 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Trzymajcie się zdala od tego przewoźnika.
Opryskliwy kurier, brak informacji o czasie dostawy to tylko niektóre z "kwiatków" tej firmy.
~Niezadowolony / 2021-09-07 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług tego przewoźnika. Jeżeli macie możliwość wyboru innego przewoźnika to zróbcie to bez wahania.
03/09/2021 dostałem mejla: Planowane doręczenie, Poniedziałek 06/09/2021 - 14:00
06/09/2021 o 14:20 następny mejl: Planowane doręczenie - Poniedziałek 06/09/2021 - 14:00, oczywiście kurier się nie pojawił.
07/09/2021 o 21:07 następny mejl: Ponowne zaplanowanie doręczenia - Wtorek 07/09/2021 - 14:00, kurier był o 9tej :-), dzwonił i powiedział że, był i nikogo nie było i teraz paczkę to sobie mogę odebrać w punkcie.
Za przesyłkę zapłaciłem dodatkowo, info-linia szkoda gadać, typowa gadka ludzi z obsługi, kontakt ze sklepem, z którego kupowałem, przykro nam, ale nic nie możemy zrobić, godziny podane w mejlach to bez znaczenia, kurier nie musi dzwonić, wychodzi na to, że to UPS robi im łaskę że dla nich pracuje, paranoja.
ZaletyBrak
WadySame
~Katarzyna / 2021-09-06 17:23
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam usług tego przewoźnika.
Już po raz kolejny kurier dostarczający paczkę w moim przypadku było to 01.09.2021 przekierował do punktu odbioru twierdząc, że nikogo nie było w domu nie dzwoniąc domofonem.Ściema totalna.
Biuro obsługi też jest zdezorganizowane, słaby przepływ informacji
~wm / 2021-09-05 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Szukam osób poszkodowanych przez firmę UPS , na zasadzie jak poniżej w korespondencji z nim zostaliśmy potraktowani . Jeżeli ktoś chce się dołączyć do pozwu poprosze o mail na adres ; tenderlkw@tender.pl
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na odwołanie z dnia 28 sierpnia 2021 r. od decyzji UPS Polska Sp. z o.o. odmawiającej uznania reklamacji w wysokości 4207,01 PLN, uprzejmie informujemy, że wysokość odszkodowania została naliczona zgodnie z Konwencją CMR, (art.23 ust.3). Przyznając i wypłacając odszkodowanie w kwocie 448,76 PLN UPS Polska Sp. z o. o. wyrównał Państwa szkodę z tytułu utraty przesyłki nadanej za dowodem nadania o ww. numerze. Brak jest podstaw prawnych do żądania wyższej niż wypłacona Państwu kwota odszkodowania.
Niniejsze pismo kończy postępowanie reklamacyjne.
Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego.
Z poważaniem
Joanna Popławska
Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód
UPS GBS Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa, Polska
NIP 898-22-08-277
Tel. +48 (0) 22 534 00 00
www.ups.com
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
UPS Global Business Services Polska Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517913, REGON 022458733, NIP 8982208277, wysokość kapitału zakładowego: 7 435 500.00 zł.
Temat: FW: C-0061121839 - [EXTERNAL] FW: Status reklamacji - nie uznano reklamacji [ ref:_00DF05wsA._5003k1yhpYW:ref ]
Szanowna Pani,
Proszę nie wysyłać do nas takich bzdur jak poniżej, że odkodowanie będzie przeliczane według kg ile ważyła paczka. Proszę też nie wysyłać tych pieniędzy bo je odeśle z powrotem , bo nie uznaje w ten sposób rozpatrzenia reklamacji. Paczki są ubezpieczone co do wartości , a nie wagi rzeczy które wysyłamy.
Państwo zgubili w styczniu paczkę i znaleźli ją w czerwcu i miała być wysłana do nas. Fakt że ta część już nie jest potrzebna odbiorcy i nam też po takim czasie, to w związku z tym wystąpiliśmy zwrot zapłaty zgodnie z F. vat jaka wystawiliśmy odbiorcy.
Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuacje, że paczka się znalazła i do nas nie dotarła z powrotem, to należy sądzić że Państwo ja ukradli, bo ktoś zobaczył wartość części na około 5 tys. zł , bo F. vat były w paczce , to jasne że wam się opłaca ukraść tą część i zwrócić 448 zł wg wagi części !!!
Nie będę dalej pisał co ja o tym wszystkim sądzę, ale chcę powiedzieć że jeżeli zwrot za towar nie będzie rozpatrzony wg f. vat , to na pewno założę Państwu sprawę o zapłatę za tą część i doniesienie do prokuratury o kradzież części, formę uzgodnię z moją kancelarią . Chcę powiedzieć że to nie jest forma straszenia z mojej strony, tylko ja mam czas, środki i firmę od tego która na bieżąco mi prowadzi kilka różnych spraw w sądzie i nie ma znaczenia ile tylko spraw jest , po prostu dostaną następną.
W drugiej kolejności zajmie się tym tematem, osoba która poszuka w mediach społecznościowych osób oszukanych i okradzionych przez Państwa firmę, zrobi odpowiednie wpisy w poszukiwaniu osób poszkodowanych , tak żeby prowadząc sprawę było widać , że nie tylko firma Tender ma z Państwem problem.
Jak widać specjalizujecie się w tym że giną paczki w drodze do Anglii. https://opiniuj.pl/ups.html [opiniuj.pl]
Proszę jeszcze raz porozmawiać z przełożonym jakie stanowisko zajmujecie i odpowiedź w ciągu 3 dni , tak żeby było jasne co mamy robić.
pozdrawiam
Włodzimierz Młot
TENDER W.MŁOT
ul. Źródlana 9
05-860 Święcice
NIP: 534-121-19-01
W odpowiedzi na odwołanie, uprzejmie informujemy, że UPS Polska Sp. z o.o. uznaje ww. reklamację w części to jest w kwocie 448,76 PLN (8,33 x 10 kg (waga przesyłki) x 5,3873 (kurs SDR z dnia nadania przesyłki) = 448,76 PLN. Odpowiednia część opłaty za usługę zostanie skorygowana na fakturze.
Powyższa kwota zostanie przekazana na Państwa rachunek bankowy o numerze
84 1240 2164 1111 0000 3568 4176
w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia uznania reklamacji.
Zgodnie z ust. 9.2 Ogólnych Warunków Świadczenia Usług UPS Polska Sp. z o.o. („OWŚU”) odpowiedzialność UPS Polska Sp. z o.o. jest ograniczona do wykazanych szkód, do wysokości nie przekraczającej dla każdej przesyłki zwykłej wartości przesyłki. O ile wyższa wartość nie została zadeklarowana przez nadawcę zgodnie z ust. 9.5 OWŚU, zwykła wartość przesyłki będącej przedmiotem Usług międzynarodowych będzie równa wyższej z następujących dwóch kwot:
(i) kwocie 323 PLN albo
(ii) kwocie stanowiącą iloczyn pełnych kilogramów przesyłki i równowartości w złotych polskich kwoty 8,33 SDR (jednostka rozliczeniowa przyjęta przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy; równowartość SDR w złotych jest ogłaszana przez Narodowy Bank Polski).
W niniejszym przypadku nie została zadeklarowana wyższa wartość przesyłki. W związku z powyższym, odszkodowanie zostało ustalone zgodnie z pkt. (ii) powyżej.
Przysługuje Państwu prawo dochodzenia roszczeń na zasadach określonych w Zasadach Konwencyjnych, zdefiniowanych w ust. 9.1 OWŚU. UPS Polska sp. z o.o. odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego.
Z poważaniem
Joanna Popławska
Pracownik ds. Prewencji i Likwidacji Szkód
UPS GBS Polska Sp. z o.o.
ul. Prądzyńskiego 1/3
01-222 Warszawa, Polska
NIP 898-22-08-277
Tel. +48 (0) 22 534 00 00
http://www.ups.com
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tą wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
UPS Global Business Services Polska Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gen. Józefa Bema 2, 50-265 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000517913, REGON 022458733, NIP 8982208277, wysokość kapitału zakładowego: 7 435 500.00 zł.
--------------- Wiadomość oryginalna ---------------
Od: Krzysztof Skibiński
Wysłane: 8/5/2021 7:35 AM
Do: custservplpl@ups.com; khupert@ups.com
Temat: [EXTERNAL] FW: Status reklamacji - nie uznano reklamacji
CAUTION! This email originated outside of the organization. Please do not open attachments or click links from an unknown or suspicious origin.
________________________________________
Witam, nie uznano reklamacji bo niby paczka miała do nas wracac , ze niby ja znaleźliście , co jest nie prawda, prosimy o zwrot naszych pieniędzy !!
Krzysztof Skibiński
TENDER W.MŁOT
ul. Źródlana 9
05-860 Święcice
NIP: 534-121-19-01
From: Customer Notification [mailto:customer-notifications@ups.com]
Sent: Monday, June 21, 2021 1:59 PM
To: krzysiek@tender.pl
Subject: Status reklamacji - nie uznano reklamacji
Witaj, status tej reklamacji został zaktualizowany.
________________________________________
Poniższa paczka została skontrolowana i reklamacja nie została uznana. W celu uzyskania dodatkowych informacji sprawdź poniższe przyczyny. Możesz również dowiedzieć się więcej na temat zapobiegania reklamacjom w Internecie.
Następne kroki UPS:
Reklamacja nie została uznana. Dodatkowe informacje, o ile są dostępne, zamieszczono poniżej.
Twoje następne kroki:
Skontaktuj się z firmą UPS, jeśli nadal potrzebujesz pomocy.
Numer monitorowania: 1Z74R11F6898310614
Status reklamacji: Nie zaakceptowano reklamacji
Typ reklamacji: Zgubiona paczka
Numer faktury: N
Numer referencyjny nadawcy: 1Z74R11F6898310614
Opis towaru 1: czesci do samochodow ciezarowych *2 sztuki : **1. zawor egr 2337 PLN *2. silownik gaszenia 1845 pln
Opis towaru 2: czesci do samochodow ciezarowych *2 sztuki : **1. zawor egr 2337 PLN *2. silownik gaszenia 1845 pln
Przyczyny: Aby uzyskać dodatkowe informacje, skontaktuj się z UPS.
Informacje o odbiorcy: MAGDALENA GRZADZIEL
ESSEX,
GB
Informacje o nadawcy: TENDER W. MLOT
SWIECICE,
PL
Uwaga ogólna
Bardziej szczegółowe informacje o reklamacjach są dostępne pod adresem https://www.ups.com/claims?loc=pl_PL. Aby uzyskać dostęp do żądanej reklamacji, wybierz opcję Sprawdź status i podaj numer monitorowania lub numer reklamacji albo wybierz opcję Historia reklamacji, aby wyświetlić wszystkie reklamacje zarejestrowane dla danych numerów kont UPS.
Wszystkie znaki towarowe, nazwy handlowe lub znaki usługowe pojawiające się w związku z usługami firmy UPS stanowią własność odpowiednich właścicieli.
Nie odpowiadaj bezpośrednio na tę wiadomość e-mail. Firma UPS nie otrzyma wiadomości zwrotnej.
Przejrzyj Politykę prywatności UPS
Jeśli masz pytania, odwiedź nasze centrum pomocy i wsparcia
Zaletybrak
Wadysą wszystkie jakie mogli zdobyć
~Damian / 2021-09-04 13:08
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka miała być w środę a tu nagle wiadomość paczka wstrzymana w czwartek i piątek to samo. W sobotę dzwonię do obsługi klienta a tam mi mówią ze przewidywany czas dostawy jest na poniedziałek. Po prostu pięknie traktują klienta ostatni raz zamawiam tego kuriera
WadySpóźnialscy
~Goska / 2021-09-03 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna i 5 metrow mulu.Do przesylki glownie z uzywanymi ubraniami 7kg warta okolo 250zl albo i mniej naliczyli clo 167 zl .Czytajac opinie boje sie ze doplace a paczka nie dojdzie .Tragedia wszystkim odradzam korzystania z ich uslug!!!!!!!
ZaletyZadne
WadyZlodzieje
~Ela / 2021-09-03 14:54
Ocena: 2.00 / 5
Firma wysyła e-mailem konkretne godziny dostarczenia paczki a w infolinii stwierdzają, że dostawy są realizowane pomiędzy godziną 8.00 a godziną 19.00. Tzn. cały czas należy być w domu, aż łaskawie kurier dostarczy przesyłkę. Nie polecam tej firmy. jako jedyna nie podaje nr telefonu kuriera.
Zaletybrak
Wadyfirma nie jest wiarygodna
~Sabinita / 2021-09-03 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to mało powiedziane. Najgorsza firma kurierska Jaka tylko istnieje a wysyłam wiele paczek. Zostałam potraktowana przedmiotowo zarówno ze strony kuriera jak i siedziby. Kurier nie zabrał paczki ponieważ była dla niego za ciężka, paczka wcześniej wróciła do mnie w stanie tragicznym, przedmiot zniszczony pieniędzy za szkodę nie odzyskałam i nigdy nie odzyskam. Po prostu masakra. NIE POLECAM UPS. OSTRZEGAM PRZED TĄ "FIRMĄ"
ZaletyBrak
WadySame wady
~Kara / 2021-09-03 07:00
Ocena: 3.00 / 5
Paczka miala byc dostarczona miedzy 8:45 - 11:45. O 6 rano dzwoni kurier, ze bedzie za 15 minut!!! Niedlugo beda dostarczac paczki w srodku nocy.
~Mariusz / 2021-09-02 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiony za granicą towar miał być dostarczony przez UPS. Przesyłka nie dotarła do mnie ponieważ kurier stwierdził, że rzekomo odmówiono jej odbioru. Nie było żadnej próby doręczenia a kurier sobie wpisał co mu się spodobało. Próba złożenia reklamacji na stronie internetowej to jedno wielkie nieporozumienie, po kilku próbach odpuściłem i skontaktowałem się z nimi telefonicznie w celu wyjaśnienia tej sprawy. Jakaś kobieta stwierdziła, że kurier chyba popełnił błąd i przesyłkę odesłano do nadawcy. Zażądałem żeby tę przesyłkę ponownie dostarczono do mnie. Było to podobno niemożliwe ponieważ była już za granicą (w ciągu kilku godzin??? kiedy do Polski była dostarczana 5 dni). Odesłano mnie do nadawcy żeby to on złożył reklamację za niedostarczoną przesyłkę. Żadnego poczucia winy z powodu zaistniałej sytuacji a tym bardziej próby jej rozwiązania.
Zaletybrak
Wadywszystko jest wadą.
~Aleksandra / 2021-09-02 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Kurier miał być w godzinach 9.45-13.45 o 18 przyszedł mail, że termin dostawy został zmieniony na jutro. Jutro pewnie zmienią na poniedziałek. Najgorsza firma. DPD, InPost, nigdy czego takiego nie było
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Karol / 2021-09-02 18:37
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA. Po zaplaceniu "etykiety" dostalismy potwierdzenie e-mailem ze paczka bedzie dostarczona nazajutrz. W e-mailu byla tez mozliwosc monitorowania. Po uplywie kilku godzin sprawdzilismy, i okazalo sie, ze paczka nie byla odebrana od nadawcy. Po skontaktowaniu UPS, okazalo sie, ze potwierdzenie nie ma znaczenia (ani oplata za "etykiete") gdyz nalezy oddzielnie zaplacic dojazd kuriera do nadawcy!!! kiedy sie zamawialo, tej informacji nie bylo. Teraz jedyna mozliwosc, to zeby nadawca zaplavcil (mala ) sume kurierowi w gotoce. Oczywiscie przesylka bedzie opozniona. FARSA. Poczto wroc.
ZaletyBRAK
WadyBeznadziejna organizacja
~Wiktoria / 2021-09-02 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie dramat, kurier nawet nie próbuje się kontaktować. Pracuje w domu, wiec cały dzień znajduje sie pod adresem doręczenia przesyłki, po czym w skrzynce znajduje awizo a kontaktu od kuriera brak. Na infolinii tez zero pomocy????
~Mik / 2021-09-02 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo możliwe, że agencja celna UPS Sp z o.o. łamie prawo Manipulują danymi fakturowymi (VAT), podając część kosztów za "koszty rządowe", kiedy w rzeczywistości jest to VAT do odliczenia. Są nietransparetni.
Fatalna komunikacja na linii mailowej i telefonicznej. Fatalna obsługa klienta. Brak możliwości płatności kartą za przesyłkę - tylko gotówka (w dobie COVID)! I ostatnie: kurier nie zgodził się aby sprawdzić w jego obecności stan przesyłki przed otrzymaniem pieniędzy. Nigdy więcej UPS.
Wadymanipulują ukazywaniem opłat i VAT rzeczywistego,
brak płatności kartą,
brak możliwości sprawdzenia stanu produktów przy kurierze
brak kompetencji z kimkolwiek się rozmawia.
~Karolina / 2021-09-02 08:30
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kuriera, gzie po miesiącu dostałem wiadomość, że zamówienie przekracza limit i mam 7x krotna dopłatę. Nigdy więcej nie skorzystam z usług. Nie polecam
ZaletyBrak
~Wkurzona / 2021-09-01 18:22
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza firma kurierska ever. Nigdy nie dzwonią, zostawiają paczki po jakichś punktach, w ogóle o tym nie informując. Po to człowiek płaci za kuriera żeby nie bujać się po punktach odbioru.
Zaletyzero
Wadybrak kontaktu, zostawianie paczek w punktach bez informowania
~Chmielu / 2021-09-01 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem buty z firmy NB
W poniedziałek dostałem wiadomość że przyjdzie we wtorek między 8.30 a 12.15
Czasinoł a ja dalej czekam i dostałem wiadomość że paczka przyjdzie następnego dnia w tym samym przedziale czasowym
Kolejny dzień
O 5.49 dostałem wiadomość że paczka jest
W mieście 15km odemnie.
Czas mija i dalej nic
Godzina 13.54 dalej nie mam paczki i nic nie wiem