Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Uniqua opinie

Ocena na podstawie 440 opinii

2.11 / 5

  • Oferta
    2.18
  • Obsługa klienta
    2.09
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pati / 2019-08-13 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny plus to Pani na infolini ,konkretna i miła ale to tylko tyle, czas oczekiwania 27 minut.
    Zaletynie ma
  • ~Monia / 2019-08-08 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Szkoda 3 tygodni temu zero kontaktu od likwidatora.Jakimś cudem udaje się skontaktować z menadżerem który twierdzi że umowa po zgłoszeniu szkody zostaje zerwana gdzie my żadnego pisma nie otrzymaliśmy. Tragedia nie polecam i przestrzegam przed tą firmą
    Zaletyżadnych
    Wadyzero kontaktu
    unikanie wypłaty odszkodowania
  • ~Leszek / 2019-08-07 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!już drugi miesiąc załatwiam szkodę z oc sprawcy,zaniżają odszkodowanie,zero kontaktu żenada!!!
    ZaletyBrak!!!
    Wady100%
  • ~Monia / 2019-07-25 13:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Monia
    Niestety muszę dołączyć do grona osób nie zadowolonych .
    Od początku czerwca próbuję zakończyć sprawę z powodu uszkodzenia mienia .Dokumenty dotyczące sprawy są już wysłane z 5 razy ,ale ciągle mimo dostarczenia któregoś dokumentu z wysłanych
    brakuje .Po telefonicznej interwencji jest zapewnienie że w ciągu paru dni dostane informację co dalej ..CISZA następny telefon i znowu CISZA i tak tydzień po tygodniu minęły 2 miesiące .Pierwszy raz spotkałam się z tak niekompetentną firmą jak UNIQA .NIE POLECAM
  • ~Andrzej / 2019-07-23 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Likwidator szkody nie odpowiada na maile I nie odbiera telefonu pomimo licznych prób kontaktu. Brak odpowiedzi na roszczenie o utracone dochody (postojowe taxi) oraz brak zwrotu kosztów za holowanie pojazdu, przegląd pokolizji I legalize lpg. Będzie zlożona skarga do rzecznika finansowego oraz uknf. Jeżeli to nie pomoże sprawa będzie skierowana na drogę sądową
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, brak wypłaty
  • ~ok / 2019-07-21 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uwazajcie na ta firme . Nie mozna sie dodzwonic,nie odpowiadaja na emaile .Jak wam spadnie drzewo na samochod
    to zapomnijcie o odszkodowaniu zawsze przypadek losowy nawet jak drzewo sprochniale .Nie polecam i trzymajcie sie z daleka.
  • ~Vitali / 2019-04-25 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ja białorusin.25.02.19 wypadek w Białej podlaskiej,byłem stroną poszkodowaną. 04.03.19 był oględziny samochodu,powiedzieli trzeba czekać na wypłatę,już czekam na 60 dni,nikt za te 60 dni nie dzwonił,nie pisał na e-maile,dzwonię im tam,mówią, że skontaktuj się ze mną likwidator. firma ubezpieczeniowa straszna nie polecam nikomu, będę decydować o 100% pytanie przez sąd. będę dzwonić w białoruska ambasada i prosić o pomoc. myślałem, że taka postawa tylko do cudzoziemców,ale czytałem opinie, i okazuje się taki sam stosunek do swoich obywateli.jedni bandyci działają
  • ~Niezadowolony / 2019-03-20 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    ubezpieczenie niby od "wszystkiego" - tak było przy zawarciu ubezpieczenia mieszkania. Nie z mojej winy, szkoda wywołana remontem drogi na zewnątrz budynku - odpadły płytki na ścianach od wibracji ciężkiego sprzętu. Jestem w plecy o remont całej łazienki
    Oczywiście mimo, pism i reklamacji nie wypłacono ani złotówki - znaleźli jakiś paragraf...ale było od WSZYSTKIEGO.
    Teraz mam kolejny problem zgłoszony...od miesiąca cisza.
    Obsługa i kontakt, terminy oczekiwania za informacją, decyzją itp...FATALNE Miałem tam ubezpieczone auta i mieszkania - zostało jeszcze tylko jedno na szczęście. Nie polecam - z resztą widzę że jest tu nas więcej ;)
    Zaletyżadnych
    Wadybrak informacji,
    lekceważenie klienta,
    generalnie same wady
  • ~MZ / 2019-03-20 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda- drzewo upadło na zaparkowany prawidłowo samochód) została zgłoszona we wrzesniu 2018
    W lutym 2019 po kilkunastu moich interwencjach Uniqa odmówiła wypłaty odszkodowania. Podjecie takiej decyzji zajęło firmie ponad 4 miesiące. Brak było jakiejkolwiek reakcji na moje kolejne pisma... Stan drzewa określono jako dobry na podstawie zdjęć (????) i zdarzenie potraktowano jako losowe..NIE POLECAM
  • ~Daniel / 2018-12-28 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak sama nazwa mówi uniqa - unikaj. Likwidacja szkody trfa już z miesiąc i nic się nie dzieje. Został zniszczony nowy fotelik za 2 koła i olewa ja ten fakt. Pokaże im gdzie ich miejsce, banda debili
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Ja / 2018-12-21 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozpatrywanie szkody ponad 30dni, kontakt beznadziejny.
    NIe polecam.

    Godni polecenia PZU i WARTA.

    Uniqa i Alianz beznadzieja - odradzam.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko skopane
  • ~Joanna / 2018-10-22 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Uniqa - unika wypłaty należnego odszkodowania z tytułu utraconych przychodów "postojowe ". Odmowa nie poparta żadną podstawą prawną! Pani likwidator stwierdziła, że nie wypłaca bo miałam auto zastępcze (jest to obligatoryjne dla poszkodowanych ) i że wyklucza to wypłatę właśnie postojowego. Absurd goni absurd! Auto zastępcze to nie taxi i nie można nim wykonywać działalności. Poza tym nie istnieje jak już wspomniałam takie prawo. Kazano mi napisać reklamacje, a teraz czekać 30 dni. Oszuści! !!!
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
  • ~ed / 2018-07-27 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletna kpina. Mimo dostarczenia wszelkiej dokumentacji i tak odmawiają wypłaty odszkodowania. Po ponad 1,5 miesięcznej batalii przestali w ogóle się kontaktować. Sprawy nie odpuszczam, jak będzie trzeba to wyląduje w sądzie i u rzecznika. Porażka!
    Wadyciągle istnieje
  • ~kowal / 2018-06-12 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Stłuczka likwidowana przez UNIQA - dramat, zero kontaktu, nie odpisują na maile, pieniądze wypłacili innej firmie niż na fakturze, sam musiałem wydobywać środki i przekazywać firmie likwidującej szkodę, trwało to tyle że faktury już w koszty nie mogę wrzucić a vat zapłacony ...
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~tragedia / 2018-06-07 08:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Kontakt niezwykle utrudniony. Agent się nie ujawnia, jak w innych towarzystwach. Nie ma potwierdzenia odbioru wysłanych mailem dokumentów. Nie wiadomo kiedy i czy w ogóle wpłynęły. Żadnej reakcji. Zaczyna się od stwierdzenia "na odległość będzie szybciej i wygodniej". W przypadku reklamacji robią wszystko, by przedłużyć proces. Czekają do ostatniego dnia na odpowiedź, którą wysyłają pocztą! Piszcie, by zawsze odpowiadali mailem!!!
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta
  • ~Tomasz / 2018-05-06 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kończyło mi się OC, które wykupiłem w UNIQA, poprosiłem o kontakt 16 Kwietnia poprzez formularz kontaktowy na stronie (https://www.uniqa.pl/obsluga-i-kontakt/kontakt/formularz-kontaktowy) w odpowiedzi otrzymałem maila zwrotnego od Boota o treści:

    "zanowny Kliencie,
    dziękujemy za wysłanie formularza.
    Nasz konsultant skontaktuje się z Panem/Panią w ciągu 24 godzin.

    Poniżej treść Twojej wiadomości:
    "(treść mojej wiadomości"
    W przypadku dodatkowych pytań:
    Zadzwoń do nas*
    +48 801 597 597
    +48 42 66 66 500
    lub wyślij pustego SMS-a na numer 4597*
    Napisz do nas: centrala@uniqa.pl
    Godziny pracy: pn-pt 8.00-19.00, sob 8.00-16.00
    *koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
    Pozdrawiamy,
    zespół UNIQA Contact Center"

    Oczywiście do dnia dzisiejszego (06 Maj 2018) NIKT z firmy UNIQA się nie skontaktował ze Mną! W dniu 24 kwietnia 2018 wysłałem wymówienie umowy. Zawarłem w międzyczasie dodatkową umowę OC w innym towarzystwie i teraz w strachu (po przeczytaniu opinii w internecie o firmie UNIQA) odliczam dni do końca OC u nich. NIE POLECAM! KONTAKT ZEROWY!
    ZaletyBrak!
    WadyZero kontaktu z Ubezpieczycielem!
  • ~Marek.O / 2018-04-25 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Odszkodowanie za zalanie kuchni: ściana i sufit + do wymiany tzw.ekran maskujący rury, skrobanie odtworzenie gładzi na ścianach malowane na kolor, wycena i wypłacone odszkodowanie na podstawie rozmowy telefonicznej to kwota 220zł, gdzie rozebranie ekranu z płyty gips/karton i zrobienie nowego na stelażu z malowaniem prawie pokryje sumę odszkodowania a gdzie zakup farby dwa kolory demontaż szafek ze ścian, zabezpieczenie powierzchni i wszystkie prace porządkowe? za taką kwotę firmy nie znajdę w Warszawie.
    NIE PODAWAJCIE NR KONTA WCZEŚNIEJ BO NIE DOWIECIE SIĘ NA JAKA SUMĘ WYLICZYLI SZKODĘ, nauczka na przyszłość najpierw proszę podać wycenę i kosztorys a później nr konta.
    dokładnie najgorsza kalkulacja jaka może być cena w Łodzi i Gdańsku za roboczo godzinę może i jest 13zł ale nie w Warszawie
    Zaletyżadnych
    Wadyoczekiwanie na telefon ponad 2 tygodnie niska wycena
  • ~krzys / 2018-04-23 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    szkoda mieszkaniowa złożona w lutym, do wczoraj żadnego odzewu. wczoraj do nich sam zadzwoniłem i okazało się ze decyzja jest odmowna. sami zdecydowali o odmowie wypłaty odszkodowania, nikt do mnie nie przyjechał zobaczyć szkody, nie poprosili nawet o wysłanie zdjęć... sami zdecydowali na podstawie ..... właśnie nie wiem jakiej. nie wysłali mi ani pocztą ani e-mailem decyzji. takze jakbym sam nie zadzwonił, to nic bym nie wiedział i czekałbym dalej jak głupek. Stanowczo odradzam korzystania z usług firmy UNIQA. oszuści i tyle. Uniqa- unika wypłacania odszkodowań. Oszuści!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadytylko wady
  • ~Sylwia / 2018-03-29 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam korzystanie z usług firmy Uniqa, bardzo słaby kontakt z infolinią, nikt nie jest tam w stanie udzielić rzeczowych informacji na temat szkody. Odszkodowanie wypłacone dopiero po kilku pisemnych interwencjach, po prawie dwóch miesiącach od zdarzenia.
    Szkoda zgłoszona z regresem, nie została zgłoszona do ubezpieczyciela sprawy, choć upłynęły już 3 miesiące, przez co muszę zapłacić wyższą kwotę za ubezpieczenie mieszkania.
    Wadybardzo słaby kontakt z infolinią, działa ona na zasadzie spychologii. Nie można uzyskać tam żadnej konkretnej informacji. Sprawy realizowane są miesiącami.
  • ~Karol / 2018-02-01 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tą firmę KAŻDEMU,
    oczywiście jak chcę się kupić to zachowują się cudownie i milutko. Obiecują nie wiadomo co, jak to rzetelnie liczą, kalkulują wypłacają.

    Ja musiałem się odwoływać 3 razy!
    Stawkę robocizny jaką przyjęli to 13 PLN BRUTTO! Skandal. Nie wiem czy znajdę Mietka z pod monopolowego albo obcokrajowca (specjalnie nie piszę z jakiego kraju) który podejmie się pracy za taką kwotę. Nie mówiać już o firmie, która wystawia fakturę. Oczywiście za naprawę musiałem dopłacać ze swojej kieszeni...a jakże

    Z decyzją zwlekają do ostatnich 30 dni. Mi przesłali list na 11 listopad (Święto Niepodległośc) [sic!].

    Na infolinie 50 min czekania to standard i jeszcze kretyński automat każe do minute potwierdzać klawiszem.

    Jeśli traficie na "likwidatorkę" Katarzyna S, to żądajcie zmiany na osobę która jest etyczna, rzetelna i nie wyśmieje Was w twarz. Ja się dowiedziałem, że policzą mi 13 PLN za robociznę (poniżej pensji minimalnej!) i nie da mi więcej hahahaha. Nie wiem czy całe TU jest tyle warte, podobno dużo zależy od tego na kogo się trafi, tą panią ODRADZAM

    Mieszkanie było wykonane jako wysokojaściowa usługa. Po zalaniu musiałem je doprowadzić do super stanu ze względu na chorobę mojej narzeczonej nie mogę dopuścić żeby oddychała grzybem. Pani Kasia miała to oczywiście w D.U.P.I.E. wyśmiała mnie, że nie dostane lepszej kwoty od nich, oni sobie przyjmują średnią i tyle (taa ku**a średnia 13 brutto). Zaprzecza sama sobie podczas rozmowy i jest niespójna.

    Pierwsze kwoty, które dostałem były NETTO, JAK DO CHOLERY jako Kowalski mam płacić w netto? Poronione wyliczenia i pomysły. Banda niekompetentnych osób. Żal, który mam jak mnie potraktowano i czas który straciłem to jakaś totalna porażka.

    Do dziś nie dostałem odpowiedzi o dostarczenie listy firm z mojego województwa, które podejmą się naprawy za koszty które mi wyliczyli. Nie widzę problemu, żeby oddać kasę i żeby zrobiła mi to profesionalna firma. W końcu ubezpieczenie ma pokryć straty a nie że się na tym zarabia...ALE NIE MA TAKIEJ OPCJI, NIE WYJDZIESZ Z NIMI "NA ZERO", dołożysz. Gwarantuje Ci.

    Jeśli ktoś chciałby wzory odwłowań to chętnie mu je prześlę. Z tysiąca złotych zrobiłem 2,5 (choć straty na minimum 3 koła, co oczywiście wykazałem w kosztorysie, którego nie łaska wziąć pod uwagę. Gdzieś mają, że malujesz pożądną farbą albo masz nie najtańsze panele z marketu)

    Sprawa moim zdaniem nadaję się do sądu...może są jacyś chętni na pozew zbiorowy ?
    Zaletynie doszukałem się
    Wadyzdecydowanie za mało miejsca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 422
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904