Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UniBus opinie

Ocena na podstawie 34 opinii

2.95 / 5

  • Wygoda
    3.24
  • Jakość obsługi
    2.32
  • Oferta
    3.26
  • Poziom cen
    3.03

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Andrzej / 2022-08-04 13:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko o.k komfort i tanio standart europejski.Jechałem pierwszy raz.Polecam

  • ~Katarzyna / 2022-04-21 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Niegrzeczni, aroganccy i nie pomocni kierowcy, niechętne udzielanie jakichkolwiek informacji. Jeśli ktoś jedzie pierwszy raz i nie zna dworca w Krakowie niech doliczy sobie ekstra czas na znalezienie stanowiska i kasy. Kierowcy nie chcą sprzedać biletu pomimo tego, ze na stronie internetowej podane są 3 możliwości zakupu w tym u kierowcy i kosztuje drożej. Kierowca nie sprzedał mi biletu mówiąc,ze nie ma czasu i odjechał prawie pustym autobusem. Drugi sprzedal, ale bardzo niechętnie. Pomimo ze stał około 10 minut na stanowisku wszystkich kolejnych pasażerów odsyłał do kasy. Szczerze współczuje obcokrajowcom. Bardzo ciężko. Zero europejskich standardów, PRL jak nic. Wstyd. Nie polecam.
    ZaletyCzęstotliwość odjazdów.
    WadyArogancki personel, nie do pracy z ludźmi.
  • ~G / 2022-04-18 16:16
    Ocena: 3.50 / 5
    Gniazdka nigdy nie działają.. Myślałem że to kwestia jednego autobusu i mojego miejsca ale niestety nie.
  • ~Iwona / 2022-03-30 11:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca cały czas gadał przez telefon nie skupiał się na drodze
    WadyRyzykownie
  • ~Natalia / 2022-03-17 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie zostałam wpuszczona do autobusu, pomimo wcześniej zakupionego biletu i bycia przed czasem. Pani kierowca powiedziała mi,ze przykro ale nie ma już miejsca i mam jechać następnym, ponieważ nie zwracała uwagi na to, kto wcześniej zakupił bilet i ile miejsc jest wolnych. Przez to spóźniłam się na lot…
    WadyBrak zwracania uwagi na ilość wykupionych miejsc
  • ~Kasia / 2022-02-23 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zostałyśmy wpuszczone na pokład autobusu z regulaminowym bagażem podręcznym, gdzie miałyśmy leki (insulina, glukometr itd.) oraz rzeczy osobiste i dokumenty. Pan wpuścił natomiast kobietę z ogromną torbą oraz ludzi bez maseczek. Sam też jej nie nosił. Kierowca postanowił upokorzyć osoby niepełnosprawne (mam umiarkowany stopień niepełnosprawności). Z uśmiechem na twarzy reagował na nasze tłumaczenia, że nie da się wszystkiego włożyć do kieszeni.
    ZaletyBrak
    Wadyj.w.
  • ~Toores / 2022-02-10 12:57
    Ocena: 3.75 / 5
    I znów wiana kierowcy na zjeździe na Balin, masakra!
  • ~Toores / 2022-02-02 12:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Wymiana kierowcy na zjeździe na Jakim, nieporozumienie. Przestój 7 minutowy to jakaś porażka.
  • ~Asia / 2021-10-09 15:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Znalazłam telefon i tablet. Oddałam pani kierowcy kurs Kraków-Katowice 09.10.2021 godz. 12:30 numer autokaru 44.
  • ~Marek / 2021-08-15 17:00
    Ocena: 5.00 / 5
    14 go sierpnia jechałem 8.30 z Katowic do Krakowa a 15go o 16.q5 wracałem. Moja ocena usług i jakości przewozu absolutnie pozytywna. Klimatyzacja działała, kierowcy uprzejmi, cóż więcej. Super . A koszt 12zł ? Toż jadąc samochodem nie wystarczy na opłatę autostrady i na dodatek jedziesz bez stresu . Super.
    ZaletySzybkość, wygoda, niska cena, klimatyzacja.
    WadyNie widzę.
  • ~Iga / 2021-08-07 20:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam akurat pozytywne wrażenie jeśli chodzi o poziom obslugi przez kierowców. Jak do tej pory nie trafiłam jeszcze na takiego kierowcę,który byłby niekulturalny.
  • ~Klientka / 2021-08-05 20:34
    Ocena: 4.25 / 5
    5 08 21.r.kurs z Krakowa do Katowic godz 15.10.bardzo miła pani kierowca,konkretna ,pomocna zabrała mnie z małym pieskiem za co jestem jej bardzo wdzięczna,
    Oby wasza firma miała więcej tak dobrych ludzi.szacunek dla tej pani.
    ZaletyUprzejmość
  • ~Ela / 2021-07-13 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Rekord temperatur a kierowca oszczędza na klimie, po zadymie dopiero włączył. Żeby było śmiesznie włączył tez ogrzewanie od strony zadymiarza.
    ZaletyTanio
    WadyZła jakość
  • ~Loki / 2021-06-27 10:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno i wodorosty jak chodzi o kierowców. Chcielibyśmy wrócić z narzeczoną z Katowic do Krakowa z kotem w transporterze, rozumiem jakby powiedział że niemożna przewozić zwierzęta ale nie tekst kierowcy kot nie jedzie, z grubiańska miną i tomem. To że ma koszulę niezwalnia go z bycia kompetentnym i wychowanym.
    WadyKierowcy
  • ~Max / 2021-06-07 14:59
    Ocena: 1.50 / 5
    2 godziny jazdy z Krakowa do Katowic. Kierowca chamski, ciasno, gorąco. Tylko pociąg następnym razem.
    ZaletyBrak
  • ~halina / 2021-03-08 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Jakość obsługi fatalna Jechaliśmy autobusem o godzinie 10.30 z Krakowa do Katowic w dniu 07 03 2021,nr boczny autokaru to 44 kierowca nie miał maseczki. Kierowca ten odnosił się do pasażerów po prostu chamsko a to mało powiedziane. Szok ,ze tak obsługa może być wulgarna .Np. na pytanie gdzie jest kasa odpowiedział : tam gdzie inni kupują , robił problem ze sprzedażą biletu w autokarze ,pomimo że na infolinii udzielono nam informacji ,że jest taka możliwość
    Zaletycena, częstość połączeń ,krótki czas jazdy
    Wadybrak jakiekolwiek kultury u kierowcy, chamstwo do potęgi
  • ~Łukasz / 2020-09-13 12:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Dużą, o ile nie jedyną, zaletą firmy jest dobra siatka połączeń. Autokary są ok. Natomiast poziom obsługi ze strony kierowców jest nieporozumieniem. Może firma powinna skierować ich na szkolenie z obsługi i odnoszenia się do klientów. Ubranie ich w ładne koszule nie wiele zmienia poza zewnętrzną estetyką. Chamstwo jest ja porządku dziennym. Myślę, że większość ludzi korzysta z Unibus tylko ze względu na częstotliwość połączeń niż cokolwiek innego. Dodatkowo w okresie pandemii większe wymogi stawiają pasażerom niż samym sobie. Że strony kierowcy brak zachowania jakichkolwiek środków ochrony.
    ZaletySiatka połączeń
    WadyObsługa, obsługa i jeszcze raz obsługa
  • ~Małgorzata / 2019-08-02 12:31
    Ocena: 2.25 / 5
    3 minuty przed odjazdem kierowca powiedział, że bilety możnaa kupić wyłącznie w kasie, podczas gdy bilet można kupić również przez Internet, o czym kierowxa nie raczył poninfomować. W koszuli, a cham.
  • ~MT / 2019-07-13 20:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet pomimo, ze jest udostepniany, to nie można doprosić się o hasło, a jeśli już podają tak jakieś za przeproszeniem "z dupy". Czyzby net wam nie dzialał? A za bilety ceny podnosicie? Dość kolejnych Januszy Biznesu. Bo cebulą to w waszych busach zaczyna pachnieć..
  • ~Krytyka Transportowa / 2019-03-30 08:19
    Ocena: 1.50 / 5
    30/3/2019 godz.8.00, niekulturalny, pozbawiony ludzkiej podstawowej zyczliwosci kierowca nie wpuscil do autobusu o godz.8 kobiety w ciazy i pokazywal wulgarne gesty przez szybe. Wizytowka dla firmy fatalna. Kierowca z godz. 8.15 byl w porzadku. Caly system zakupu biletu w kasie nie dziala sprawnie, trzeba przybyc na miejsce minimum pol godziny przed odjazdem. Stosunek jakosci do ceny slaby, rozklad w sieci nieczytelny, trzeba przewijac i przewijac, mnostwo przypisow, przy czym objasnienie do znaczku "b" jest po "d" - zero logiki. Ogolnie podroz tym autobusem wymaga planowania godzinami, hibernacji na dworcu i grubej skory.
    ZaletyCzeste odjazdy
    Wadygrubianstwo niektorych kierowcow, nieintuicyjny rozklad w sieci i na Dworcu, kupno biletu to mordega
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.76, ilość opinii: 3244
Flixbus
Ocena: 2.20, ilość opinii: 1727
NeoBus
Ocena: 2.62, ilość opinii: 552
Sindbad
Ocena: 2.28, ilość opinii: 328
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 242
PKS Polonus
Ocena: 2.06, ilość opinii: 195
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2632
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2516
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2472