strona 2 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »
-
~Arthzil / 2013-10-23 23:00
Niesamowita szybkość realizacji. Zamówiłem wczoraj o 14, dzisiaj o 14 puka kurier z paczką. Szybciej dosłownie się raczej nie dało. Pełen profesjonalizm. Żeby tylko każdy sklep bił rekordy w tej dziedzinie. -
-
~Szklarz22 / 2013-06-03 21:37
Zamówienie złożone - jeden tytuł - dostępny w 24h. Jade do sklepu po 4 dniach odebrać tytuł. Nistety nie ma gdyż obsługa musi dopiero złożyć zamówienie na tą gre. " Jak złozymy zamówienie i tytuł do nas dotrze wyslemy @ z informacją" Pierwszy i ostatni raz robiłem tu zakupy. W warzywniaku maja lepszą obsługe i handlują tym co mają! ZaletyChyba tylko taka ze ceny są na niektóre rzeczy konkurencyjne.WadyCo z tego kiedy realizacja zamówienia na czas to ściema!No własnie jeszcze nie mam - czekam! -
~Aenta / 2013-03-25 20:25
Towar niezgodny z opisem, nie polecam. Nigdy wiecej nic u nich nie kupię. Paczka dotarła dzień po premierze gry na adres którego nie wzkazałam do wysyłki , więc wróciła do nadawcy po 7 dniach od premiery dotarła znowu pod ten sam nie wskazany do wysyłki adres po moich kilku telefonach i zapewnieniu że gra będzie po polsku Wróciła wersja angielska której nie zamawiałam. Jeśli lubicie wydzwaniac by wyjaśniać rożne nieporozumienia a i tak sprawa zostanie załatwiona negatywnie kupującego w tym sklepie. Pozdrawiam ZaletyOlewanie klienta ,WadyBardzo dużo370 -
~embes / 2012-09-17 14:25
Był to dobry sklep o w miare rozsądnych cenach, niestety właściciele myślą,że teraz jak zbudowali sobie jakas tam dobrą opinię, to mogą bezkarnie podnosic ceny a ciemny lud będzie za to płacił. Przykład Borderlands 2 na PS3, cena 209 zł, podczas gdy gdzie indziej jest po 193,90 zł, i to dokładnie taka sama wersja. Myslą,że jeleni znajdą. Niestety, ale z mojej strony to koniec wizyt w tym sklepie, jest dużo innych którym jednak zależy na kliencie. -
~MiroN13 / 2012-05-15 09:23
ULTIMA.pl po prostu mnie wy***ała.
Zamówiłem grę w EK 27 lutego.
Informacja o wyczerpaniu nakładu pojawiła się dużo później, a ja gry nie dostałem.
Moim skromnym zdaniem ULTIMA powinna stanąć na wysokości zadania i się zlikwidować.
Takie rozwiązanie mnie usatysfakcjonuje!ZaletyNie dopatrzyłem się.WadyZdecydowany brak poszanowania klienta -
~patapon12 / 2012-04-12 22:14
zamówiłem w sklepie 3 koszulki w rozmiarze XL. Na następny dzień zamówienie została jako wysłane, lecz towar nie pojawił się u mnie w domu po tygodniu, więc zadzwoniłem do biura obsługi w celu wyjaśnienia co się stało że towar nie doszedł. Okazało się że zamówionych prze zemnie rzeczy niema na stanie (pomimo że produkty były oznaczone w sklepie jako dostępne) i jedna z zamówionych koszulek nie przyjedzie w najbliższej dostawie ( zrezygnowałem z niej). Po tygodniu dowiedziałem się ze dotarła tylko jedna z zamówionych prze zemnie koszulek (NIKT NIE RACZYŁ MNIE O TYM POINFORMOWAĆ sam zadzwoniłem do sklepu i następnie zrezygnowałem z zamówienia). Dodam że jeden z moich kolegów miał identyczne problemy z tym sklepem dlatego też serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tego sklepu- po prostu szkoda twojego czasu i nerwów. Zaletyhm.. brakWady- beznadziejna obsługa
- w sklepie jest dostępny towar którego nie ma ( nie chodzi o pre ordery)
- długi czas oczekiwanie
-zrezygnowałem z zamówienia -
~oszukany / 2011-02-11 07:31
W 2007 próbowałem kupić w tym sklepie *angielską* wersję gry Enemy Territory: Quake Wars. Po dłuższym czasie powiedziano mi, że dostawa została zawrócona z Niemiec z niewiadomych przyczyn. I tu uwaga - zapłaciłem z góry. Domagałem się zwrotu pieniędzy, moja paczka nie została jeszcze nawet wysłana. Pieniędzy nie zwrócili, pani zapytała się tylko czy nie zadowoliłaby mnie wersja polska. I przestali odpowiadać. WadyNie wysyłają towaruWcale nie mam, zapłaciłem ponad 150zł -
~a.henkel / 2007-11-15 19:13
Karta pamięci Sony 8 MB do PS2 okazała się podróbą, nie działała z żadną grą, którą posiadam. Odesłałem 22.10.2007 wraz z kablem RGB (który również odbiegał od tego czym powinien być). Do dziś ani słowem się nie odezwali. Gdy zadzwoniłem do działu reklamacji i serwisu, odezwał się ktoś chyba z ulicy, bo nie potrafił mi powiedzieć nic na temat mojej reklamacji (!!!). Zaletysklep jak sklep wydawałoby sięWadyWadliwy, podrobiony towar, zostałem OKRADZIONY - nie mam ani pieniędzy ani towaru, bo reklamowany sprzęt przepadł jak kamień w wodę.bardzo chciałbym tu coś napisać, ale niestety nie mogę, bo go nie mam. -
-
~Barlog / 2007-08-13 13:31
Czasem zdarza się tak, że w sklepie z grami mają po niskiej cenie zaoferowane tytuły, które oficjalnie nie są już w sprzedaży,ale zalegały w magazynach i są wystawione.
Tak myślałem że jest w tym wypadku- gra Knights of The Old Republic PC, ostatnie sztuki i to za 49.90 (oficjalnie już niedostępna w sklepach)
Zamówiłem i po 2 dniach przychodzi mail z przeprosinami. Piszą, że otrzymali właśnie wiadomość, że dystrybutor wycofał już grę ze sprzedaży i anulują zamówienie.
Oprócz tego kilka cen sprzętu do konsol jest dość mocno zawyżonych. -
~jacek / 2007-03-05 23:15
Zamówienie złożyłem telefonicznie. Zapewniono mnie, że przesyłkę będę mógł odebrać w sobotę w siedzibie kuriera, co okazało się niemożliwe. -
Squall / 2007-02-26 14:44
Polecam każdemu! Działają już od kilku dobrych lat. Są prawdziwymi profesjonalistami. Ogromny asortyment gier na pc czy gier na konsole. Rabaty, zniżki, promocje.
Super kontakt telefoniczny, jeżeli czegoś nie wiecie, macie jakieś pytania to śmiało dzwońcie!ZaletyAbsoltunie wszystkoWadyJedyny minus to poczta polska i jej priorytety :P
strona 2 z 2
- « poprzednia
- 1
- 2
- nastepna »