Czas dostawy: 1/5, gdyby było możliwe dać zero to bym dał. Kurier W OGÓLE nie kontaktuje się z klientem, z góry zakładając że klienta nie ma w domu.
Obsługa: 1/5. Jeden punkt daję TYLKO za normalnych konsultantów, na których trafiałem podczas zgłaszania roszczeń. Niestety, samo dodzwonienie się na infolinię jest trudne.
Obsługa przez kuriera to zupełnie inna bajka. Przesyłka miała do mnie dojść w środę, lecz NIKT się nie podjął tematu!
Po kolejnej reklamacji przesyłka miała dojść do mnie w czwartek, z zastrzeżeniem żeby dostarczyć ją po godzinie 15:30. Paczka przyszła PRZED wyznaczonym czasem (14:20), no i kurierzyna zdziwiony był że nikogo nie zastał w domu.
Jak za takie wrażenia, przelicznik CENA/JAKOŚĆ też można ocenić na 1/5. Szkoda że nie można oceniać na zero.
Finał sytuacji jest taki, że zrezygnowałem z brania udziału w tej szopce i zażądałem zwrotu przesyłki do Plusa, uprzednio kontaktując się z Plusem i anulując umowę. Co lepsze, przesyłka do Plusa trafiła, do mnie to już było za trudno.
Podczas rozmowy z konsultantem z Plusa, dowiedziałem się że już prawdopodobnie niedługo TNT straci kontrakt na dostawę przesyłek. Szczerze to już by było lepiej, gdyby choćby Poczta Polska się tym zajęła.
Reasumując: jedno wielkie DNO.
ZaletyJedyna zaleta to konsultanci z infolinii, a tak to zero zalet.
WadyJakość obsługi przez kurierzynę.