WadySame wady .
strona 25 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2019-03-26 13:46
Najgorsza firma . Kompletny brak kontaktu, kurierzy kłamią.... ja rozumiem że moja przesyłka jest mało ważna, ale żeby chociaż jakaś informacja była. Dno. -
-
~w / 2019-03-25 09:18
najdroższa firma podali cenę telefonicznie na infolinii za przewoź cześć na palecie ok 400-600 zl a przysłali fakturę na ponad 1500zl jeszcze złe dane na fakturze do ceny doliczyli różne koszty 2 razy większe od wartości przesyłki -
~Ela / 2019-03-22 17:40
Banda debili, 0 kontaktu telefonicznego z klientem nawet gdy ma taki obowiązek np gdy przesyłka jest z sieci plus, została odesłana po czym plus nadał jeszcze raz i też kurier nie przyjechał umówionego dnia, przesyłka ciągnie się już około miesiąca. Firma krzak nie polecam nikomu, plus powinien zerwać z nimi umowę. Niekompetentni, zasługują na te opinie które dostają. -
~Waldemar / 2019-03-15 17:52
Ostrzegam przed korzystaniem z tej dziadowskiej firmy!!! Mimo wyznaczonych terminów kurier nie przyjechał, w celu odebrania przesyłki trzeba wziąć przynajmniej tydzień urlopu na wyczekiwanie za kurierem. Oszuści z TNT piszą, że nikogo nie zastali pod wskazanym adresem, banda chamów... brak słów.... Zaletyzaleta? to że TNT i można w niego wsadzić lont :)Wadyjedna wielka wada - cała firma -
~Aśka / 2019-03-05 17:11
Czekam w domu cały dzień, nawet nie wyszłam do sklepu i co...? Nie zastano odbiorcy. Zero prób kontaktu ze strony kuriera. Niepoważni są. -
~alabam / 2019-03-02 12:11
Mam również tragiczne doświadczenia z tą firmą. Dlaczego jednak mimo taki tragicznych opinii nadal są instytucje takie jak Plus , bank Millenium, które korzystają z usług TNT. Jest to lekceważenie klienta i skazywanie go na kłopoty. -
~Wkurzona / 2019-02-21 17:00
Najgorsza firma kurierska.Cały dzień czekania na kuriera na marne. Kontakt z siedzibą beznadziejny, nic nie wiedzą, nie mają numerów kontaktowych do swoich kurierów. Jednym słowem masakra -
~Wojtek / 2019-02-14 17:05
Kurier połamał towar , nie polecam . Od tygodnia nadal nie dostawalem. -
-
~Grzegorz / 2019-02-08 21:25
Kurier nie przyjeżdża a na Internecie dodawane są informacje że nie zastano klienta. Totalne dno, myślałem że firma TNT jako globalna firma kurierska coś sobą reprezentuje ale jak widać w Polsce tylko wystawia się na pośmiewisko. 2 tygodnie czekam już na dekoder z Cyfrowego Polsatu teraz znowu będzie odsyłany do nadawcy ZaletyNie ma żadnych a przynajmniej nie było mi dane ich poznaćWadyKurierzy oszukujący swoją firmę która nie potrafi sobie z nimi poradzić -
~Plusprzesylka / 2019-02-05 11:54
Standardowa przesylka z Plusa urzadzenie wraz z dokumentami- czas dostarczenia 1luty i oczywista rzecz- odbiorca odmowil przyjecia przesylki, paczka nie byla zamawiana!!! No jak nie byla, jak na nia czekam caly dzien?!
Po rozmowie telefonicznej z konsultantem infolinii przelozony termin dostawy na dzien 4.02.- oczywiscie ta sama szopka- Klient nieobecny. A ja mam zmarnowany caly dzien na czekanie. Oczywiscie pseudo kurier nie podjal w zaden z tych dni proby kontaktu..
Kolejny tel ba infolinie, awantura, powiadomilam operatora Plus o zaistnialej sytuacji, wyslano od nich zgloszenie i czekamy dalej.. Infolinia nie dysponuje nr do Oddzialu+ (tu akurat Bydgoszcz) ani nr do kuriera.
Kolejny dzien 5.02- znalazlam na wlasna reke nr do kuriera. Zadzwonilam i prosze o wyjasnienia, a zarazem dostarczenie przesylki. Dziwne tlumaczenia i rzekomo obiecanka dostarczenia paczki w dniu dzisiejszym.
Status przesylki stanal w miejscu, ja wisze na telefonie od rana, a kurier nie dzwoni ani nie przyjezdza.
Ta firna to kompletne dno, szmaca klientow, mam przypuszczenia co do tego, czy aby "przypadkiem" nie doszlo do kradziezy zamowionego telefonu, a sprawa zostanie zamieciona pod dywan..!
Nie polecam!!!ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyBrak kontaktu, nieumiejetnosc pomocy klientowi, wieczna niedyspozycja ze strony infolinii jak i kurierow, oszustwo, mataczenie -
~Jagoda / 2019-02-01 11:01
Dramatyczna obsługa paczek!!! Dramatyczna obsługa na infolini!!! Pani powtarzająca tępo regułki z kartki???????????????? Firma miała dostarczyć mi umowę bankowa do podpisania w środę w godzinach od 9 do 12. Kurier nie pojawił się w terminie po wykonaniu kilkunastu telefonów dot. paczki Kurier odezwał się.... W PIĄTEK!!!! KIEDY termin podpisania umowy minął tym samym narażając mnie na koszty! Nie polecam. Dramat -
~Sandra / 2019-02-01 10:54
Nigdy w życiu nic nie zamowie prez TNT. Najpierw odesłali moja paczke do nadawcy a teraz paczka idzie i idzie i dojsc nie moze. ZaletyBRAK -
~Sebastian / 2019-01-29 17:52
Banda debili pracujaca w tnt.
Kurier Slawek z kato nie ogarniety typ. Nie wie co to znaczy zostawic przesylke. Bo jasnie pan nie potrafi jej przywiesc to wybralem sie sam po nia po czym jej nie dostalem..
oczywiscie 5 dzien i przesylki nie ma.
Banda DEBILI ! -
~Janusz / 2019-01-26 13:42
Żenada totalna kuriera nie ma a w śledzieniu Nie zastano klienta w domu.
Powinno być mniej jak 0.ZaletyBrak -
~Autumn81702 / 2019-01-22 10:31
Krótka piłka o tym, jak we wtorek miałem otrzymać przesyłkę z Plusa...
Czas dostawy: 1/5, gdyby było możliwe dać zero to bym dał. Kurier W OGÓLE nie kontaktuje się z klientem, z góry zakładając że klienta nie ma w domu.
Obsługa: 1/5. Jeden punkt daję TYLKO za normalnych konsultantów, na których trafiałem podczas zgłaszania roszczeń. Niestety, samo dodzwonienie się na infolinię jest trudne.
Obsługa przez kuriera to zupełnie inna bajka. Przesyłka miała do mnie dojść w środę, lecz NIKT się nie podjął tematu!
Po kolejnej reklamacji przesyłka miała dojść do mnie w czwartek, z zastrzeżeniem żeby dostarczyć ją po godzinie 15:30. Paczka przyszła PRZED wyznaczonym czasem (14:20), no i kurierzyna zdziwiony był że nikogo nie zastał w domu.
Jak za takie wrażenia, przelicznik CENA/JAKOŚĆ też można ocenić na 1/5. Szkoda że nie można oceniać na zero.
Finał sytuacji jest taki, że zrezygnowałem z brania udziału w tej szopce i zażądałem zwrotu przesyłki do Plusa, uprzednio kontaktując się z Plusem i anulując umowę. Co lepsze, przesyłka do Plusa trafiła, do mnie to już było za trudno.
Podczas rozmowy z konsultantem z Plusa, dowiedziałem się że już prawdopodobnie niedługo TNT straci kontrakt na dostawę przesyłek. Szczerze to już by było lepiej, gdyby choćby Poczta Polska się tym zajęła.
Reasumując: jedno wielkie DNO.ZaletyJedyna zaleta to konsultanci z infolinii, a tak to zero zalet.WadyJakość obsługi przez kurierzynę. -
~Alan / 2019-01-11 22:40
Nie zastano klienta ... Pół dnia czekałem...
Nie polecam -
-
~stan / 2019-01-07 18:06
uwaga -- dno totalne, moją klientów za nic !!!!!!!! -
~mateo / 2019-01-07 17:00
Ta firma to żenada i żart... to już chyba standard, że wpisują w system, że klienta nie zastano, chociaż kurier się nawet nie pojawił. Dodzwonienie się na infolinię (dedykowaną dla przesyłek z plusa) graniczy z cudem... Oczywiście nikt nic nie wie... zdecydowanie należy omijać szerokim łukiem... Szkoda, że można zaznaczyć najmniej jedną gwiazdkę, bo mam wrażenie, że to w ich przypadku jakby premia. Zaletyzalety? to chyba jakiś żartWadywystarczy poczytać komentarze -
~♦ Karo / 2019-01-02 14:51
Tak jak j/w wszyscy, czekam cały dzień na przesyłkę, w śledzeniu że nie było mnie w domu! Na infolinii Pan miał dzwonić do kuriera i dać mi znać dlaczego tak zostało wpisane i kiedy będzie kurier i cisza! ZaletyŻadnychWadyKłamstwo -
~Jola / 2018-12-26 18:34
Moja opinia o tej firmie jest bardzo negatywna .Wysłałam paczkę 18 .12.2018 i do tej pory nie została dostarczona.Brak kontaktu ze strony pracowników .Jedyny kontakt to mój.
Prawdopodobnie została zagubiona ale nikt nie raczy mi o tym powiedzieć.
strona 25 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »