Dziś, 04-05-2020, żadnego kontaktu ze strony firmy. Dzwonię więc ok. 8.30 z pytaniem co z moją przesyłką, informując konsultanta o zaistniałej sytuacji. Dowiaduję się, że przesyłka jest właśnie wydawana kurierowi i dziś na pewno zostanie doręczona. Wciąż żadnego kontaktu ze strony kuriera, Godzina 16.36, dzwonię i dowiaduję się, że kurierzy dostarczają przesyłki do 18-tej i z moją przesyłką wszystko jest w porządku. Ok. 17.45 sprawdzam status przesyłki i co się okazuje?
16.13 - Opóźnienie spowodowane błędnym wyznaczeniem trasy. Podejmowane są działania naprawcze.
17.00 - przesyłka dostarczona do magazynu.
Tak więc, albo pracują tam sami debile, albo mają za debili klientów.
NIE POLECAM
Zaletynie posiada
Wadybrak kontaktu, robienie z klientów debili.