Porażka. Wiecznie ukryte koszty. Stawki nie adekwatne do stanu rzeczywistego, Na fakturze rozbieżności w porównaniu z tym co było w systemie. Masakra, dział reklamacyjny generalnie do zamknięcia miesiącami korygują f-ry. Nie potrafią skorygować danych do f-ry zgodnie z dyspozycją o którą sami pytają i proszą. Po połączeniu się z drugą spółką dno totalne, chyba przejęli praktyki nowej spółki, Zarządzenie leży u podstaw - jedna wielka dezorganizacja i bałagan. Co jak co ale ukryte koszty to uważam że szczyt bezczelności.ZaletyDostawa z dnia na dzień w kraju, serwis godzinowy w kraju
WadyWieczne dopłaty, które nie wykazują się przy generowaniu paczek, Dopłaty za usługi o których nie informują Klienta. Reklamacje ciągną się w nieskonczoność, Opieszałość, przeciąganie spraw, odsyłanie od działu do działu. Porażka.