Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.20 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Czas dostawy
    1.22
  • Cena/Jakość
    1.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ivorek / 2021-05-13 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje 0 pkt to kpina. Od 8h czekam na paczke dobrze ze na stronie www sprawdzilam i.... Byl o 10h podobno nie bylo mnie w domu a siedze jak d... Wołowa. Oczywiscie zero kontaktu a paczka z plusa bedzie krazyc po polsce totalna porazka!!!
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta. Kłamstwa...
  • ~Anonim987 / 2021-05-04 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam uslug tej firmy, poniewaz czas dostawy mial byc 4-5 dni roboczych ale niestety paczka przyszla prawie po 2.5 tygodniach.. Problemem tego opoznienia jak sie okazalo po kilukrotnym chodzeniu do firmy,gdyz firma dzwonila i nalegala nadawce na przyjscie, bo nie wiedzieli ze miesiac wczesniej zmienila sie ustawa i danego produktu, ktory byl w paczce nie mozna wysylac za granice, chyba ze napisze sie specjalne zaswiadczenie i to po angielsku, a wiec firma musiala zalatwiac tlumacza specjalnie, ktore tez wiadomo potrwalo troche.. Firma ktora dziala na szeroka skale, nie jest na biezaco z ustawami, a obsluguje dalej klientow i sama stworzyla problem ..paczka byla sprawdzana przynajmniej 5 razy przez to zanim przyszla do mnie i niestety ale w calym tym poszukiwaniu zaginal jeszcze inny produkt razem z paragonem o ktorej oczywiscie nadawca nie zostal poinformowany a przesylka przyszla niemalze otwarta
  • ~niepolecam / 2021-05-04 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    To niby jest szanująca się firma? Kurier arogancki i agresywny. Gdy zadzwoniłem na infolinię otrzymałem odpowiedź, że mogę sam pojechać i odebrać paczkę. To chyba jakaś kpina!! Nie po to płacę za kuriera żeby później jeździć po Polsce i szukać mojej paczki bo „kurier” nie ma czasu z nią przyjechać. Stanowczo odradzam korzystania z usług tej pseudo firmy!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do wymieniania..
  • ~Kleopatra / 2021-05-04 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Pseudo firma. Kurier chamski i agresywny. Mam wątpliwości czy w ogóle dostarczą przesyłkę. Pracuję zdalnie, jestem w domu nie ma możliwości że przegapiłam kuriera, ale na stronie internetowej wpis że nie było mnie w domu. Nie wiem czy nie trzeba rozwinąć czerwonego dywanu żeby książę raczył dostarczyć paczkę. Ogólnie mniej niż zero
    ZaletyMniej niż zero
    Wady100%
  • ~Izabela / 2021-04-30 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś kurier miał mi dostarczyć przesyłkę. Specjalnie wzięłam dzień urlopu. Podobno był zły adres. Nikt nie dzwonił. Jestem rozczarowana!!! Nie polecam tej firmy.
  • ~Rico / 2021-04-27 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 2 tygodniach czekania ,i trzymania w magazynie ,TNT stwierdzili ,że nie ma takiego adresu i odesłali do nadawcy ,chociaż nigdy żaden kurier nie miał z tym adresem problemu żeby dotyczyć przesyłkę.
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2021-04-23 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach przetrzymywania paczki w agencji celnej, zwodzenia na infolinii, ściemniania byle tylko pozbyć się klienta i równocześnie klonowania statusu przesyłki, w końcu zupełnie usunięto ją z trackingu. To trzecia taka sytuacja z Fedex / tnt. Poniosłem 450pln dodatkowych kosztów za przetrzymanie samochodu na podnośniku w warsztacie w oczekiwaniu na zamówione części, które były w tej paczce, zgłosiłem reklamację, na którą nawet nie dostałem odpowiedzi. Banda niekompetentnych idiotów.
  • ~Marta / 2021-04-22 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasuwaja mi się na usta niecenzuralne słowa, ale się powstrzymam. Panów dostarczających przesyłki kurierami bym nie nazwała. Paczka jest w drodze piąty dzień - ze strony tych pozal się boze kurierów żadnego kontaktu. Na stronie cztery komunikaty, ze odbiorcy nie było w domu - pracuje zdalnie i siedzę w oknie od tygodnia, wiec nie ma możliwości żebym nie zauważyła kuriera. Kontakt z infolinią - pani poinformowała mnie, że kurier nie musi przyjeżdżać jeśli nie ma potwierdzenia, ze ktoś jest w domu. Serio?! To jakaś kpina chyba! Wygląda na to, że muszę mu wysłać oficjalne zaproszenie...
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Robek / 2021-04-21 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamscy kurierzy. Jeździ jeden który się do wszystkiego czepia. Dowód sprawdza jakby w sądzie pracował. Gość ma jakiś problem ze sobą. Delikatnie jest coś nie tak i przesyłki nie chce dać. W bazie głupot nagada i tam to samo. Ta firma nie powinna istnieć. Z takimi kurierami to masakra
    ZaletyBrak
    WadyBezczelność
  • ~Rafi / 2021-04-20 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być dziś zero wiadomości po prostu problem z przesyłką
  • ~Izi / 2021-04-20 17:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra. Kurierzy bezczelni chamscy. Nie wydał mi przesyłki bo dowód delikatnie pęknięty gdy pojechałam do firmy po odbiór wyszedł następny chamski prostak z gębą że nie wyda.
    ZaletyNie ma
    WadyBezczelność
  • ~Marek / 2021-04-14 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy pracują w tej firmie chyba za karę. Bezczelnie i notorycznie kłamią że odbiorcy nie było w domu, opóźniając dostarczenie, a gdy się już łaskawie pojawią ani im się widzi dostarczyć przesyłki do drzwi. G*wniana firma i tacy sami kurierzy.
  • ~Piotr / 2021-04-14 19:21
    Ocena: 4.33 / 5
    Długi czas dostawy paczki z Chin. Utrudniony kontakt z celnikami. Konsultant z infolinii dopiero załatwił sprawę. Nie mam z reguły problemów z TNT. Ale ostatnio przesyłki z cłem bardzo się wydłużają.
    ZaletyDobra cena
    Pomoc na infolinii
    WadyPrzsylki celne
  • ~Kowal / 2021-04-14 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcecie mieć towar dostarczony przez kuriera prosto do drzwi poszukajcie innej firmy, TNT nie dostarcza towaru pod drzwi - dostarczają na ulicę, nie wychodząc nawet z samochodu.
  • ~Paul / 2021-04-13 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Czekam na przesyłkę, siedzę w domu a tu pojawia się informacja na stronie, że nie było mnie w domu! Krew mnie zalewa! Infolinia to jakiś żart, nikt nawet nie raczy odebrać. Pseudofirma!
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie wady!
  • ~Gregor / 2021-04-08 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś paranoja !!! Z Poprtugali do Polski paczka 2 dni. W Polsce krąży 6 dni miedzy punktami. Infolinia nr nie aktualny... Nie chcę z Wami mieć nic wspólnego. Nawet do reszty kurierki się nie umywacie. Żadnego info na telefon. Nic kompletnie cisza.
  • ~przem / 2021-04-07 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku kłamią wszystko zwalają na pandemie gdzie wyslam 4 paczki z czego 3 są w Anglii a jedną w Polsce i gdybym się nie upomniał to pewnie dalej by leżała w Polsce dramat powinni zamknąć ta firmę kłamstwo za kłamstwem
    ZaletyNie ma
    WadyMasakra
  • ~Wkurzona / 2021-04-07 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie przyjechał a w statusie przesyłki informacja że mnie nie zastał i zostawił informację. Ani telefonu ani smsa ani nawet nie był pod bramą bo wyglądam na niego od rana. Na infolinii słyszę że już dziś nie da rady i mam jutro cały dzień czekać bo może tym razem przyjedzie książe i dostanę upragnioną przesyłkę. Śmiech na sali a nie godna zaufania firma kurierska.
  • ~tesa / 2021-04-02 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś się firma nieco odkupiła swoje winy, bo rano zadzwoniła Pani z informacją o przesyłce i ... przeprosinami. Czapki z głów.
  • ~tesa / 2021-04-01 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich, którzy zamierzają wysłać paczkę ,korzystając z firmy TNT, do Anglii.
    Usługa poniżej wszystkich standardów. Opcja śledzenia paczki jest fikcją ( mogę to potwierdzić zdjęciami). Informacje umieszczane są na stronie z dwu dniowym opóźnieniem. 1 kwietnia strona zawierała informacje z 30 marca ( sprzed dwóch dni). Na infolinii nikt nic nie wie. Wygłaszają kłamstwa które łatwo udowodnić. Np. paczka była w punkcie
    przeładunkowym w Duiven i miała być transportowana do Anglii. Nagle została przetransportowana do Eindhoven ( czego nie odnotowano na stronie w śledzeniu przesyłek). Raz poinformowano mnie, że w Holandii był strajk, a w drugiej rozmowie, że przyczyną było zamknięcie magazyny z powodu Covid19. Paczka już w Anglii z opóźnieniem, bo 3 dni robocze leżała w Holandii, a oni dalej nie wiedzą, kiedy będzie doręczona. Bałagan, niewiedza, lekceważenie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12350
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7958
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7582
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4044
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2391
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902