MiejscowośćKębłowo
strona 2 z 4
-
~Arek / 2023-07-19 17:52
Z dnia na dzień brak programów radiowych i większości telewizyjnych . Telefon na infolinię i odpowiedź, że tak teraz będzie. W momencie podpisywania umowy rok temu wszystko było. Porażka.. Cena abonamentu oczywiście bez zmian. -
-
~LF / 2023-06-23 15:55
Najgorsze ścierwo jakie można wybrać , Internet się sam wyłącza co 30min dodatkowo w umowie mam 150mb/s Pobierania a dostarczają mi 1mb/s MiejscowośćWejherowo -
~Em / 2023-05-02 08:04
Ciągle awarie , podwyższenie bez informowania cen , obsługa klienta zostawia wiele do życzenia . Po 13 latach rezygnacja ZaletyŻadneWadyWszystkoMiejscowośćWejherowo -
~Roman / 2023-04-28 21:23
Czas najwyższy iść do sądu. Nie informują o podwyżce w konsekwencji czego rośnie zadłużenie. Po upływie czterech miesięcy blokują internet i większość programów. Dopiero wtedy dowiadujesz się że była podwyżka. Nie jest to pierwszy raz lecz któryś z kolei. O obsłudze klienta te panie to nie mają pojęcia. Inteligencja i podejście do stałego klienta zero. O częstych awariach oto to szkoda gadać. ZaletyBrakWadyCałą kadrę do wymianyMiejscowośćGniewino -
~Karol / 2023-02-16 16:58
Kupa nie internet za przeproszeniem, ciągłe zaniki internetu, pomocy zero, wymieniają modem na wadliwy, nie miła obsługa, ceny z kosmosu. ZaletyBrakWadyCiągłe zrywanie się internetu, powinnie zamknąć te firme za brak profesjonalizmu, złe podejscie do klienta.MiejscowośćReda -
~Ja / 2022-12-28 17:52
Czas się pożegnać z tk Chopin. Wprowadzanie nowych opłat za usługi których nie zamawiałam, dodatkowa pozycja na fv za obsługę techniczną. Rozumiem że wcześniej nikt taki, nie wykonywał takowych czynności. Infolinia porażka - "czego pani nie rozumie, bułkę kiedyś pani kupiła za 20 gr a teraz za 60 gr".
Moim zdaniem wprowadzanie nieuczciwych praktyk i zasłanianie się korespondencją wysyłaną drogą mailową z klauzulą samoakceptacji.
Dodatkowo częste awarie.MiejscowośćGóra -
~Root / 2022-12-01 16:22
Ogólnie taryfa TV + internet nie ma co narzekać stabilne łącze i śmiga aż miło. Minus za cenę ludzie dzierżawa modemu co chwilę rosnące koszta na umowie 24 msc to lekka przesada przystopujcie bo klienci pójdą do konkurencji. ZaletyStabilnośćWadyCena, zmiany cen na umowieMiejscowośćBolszewo -
~Dar / 2022-11-03 10:36
Nie wiem na czym polega utrzymanie łącza internetowego, do tego "Opłata za obsługę techniczną przyłącza w budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej" i dzierżawa modemu.
Lista pozycji na fakturze irytująco rośnie.Zaletyhmmm, no działa to bez większych problemów...WadyKtoś tam się zrobił pazerny...MiejscowośćWejherowo -
-
~Agata / 2022-10-12 13:05
Czas się pożegnać z telewizja kablową Chopin
Obsługa klienta oraz złodziejskie praktyki, pobieranie opłat mimo nie usunięcia usterki i tak w kółko....????MiejscowośćWejherowo -
~Borys / 2022-10-11 10:46
W odpowiedzi na Pana pismo uprzejmie informuję, że Opłata za obsługę techniczną przyłącza w
budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej została wprowadzona na podstawie Regulaminu
Operatora (par. 10 pkt. 1 i par. 2), który został zaakceptowany podczas podpisywania umowy.
Wymienione zapisy stanowią, iż „Z przyczyn o charakterze technicznym, organizacyjnym,
ekonomicznym lub prawnym Operator może w trakcie obowiązywania Umowy Abonenckiej
dokonywać zmian w Ofercie Usług Operatora polegających [...] na zmianie Cennika.” oraz
„Zmiana Oferty Usług Operatora nie wymaga podpisania nowej Umowy Abonenckiej.”
W momencie zawierania aneksu do Umowy w/w opłata już obowiązywała w Cenniku., natomiast
została wprowadzona do naliczania z opóźnieniem. Operator nie ma możliwości wyłączenia jej.
W tym momencie firma pokazuje jak uczciwie okradać klientów !ZaletyBrakWadyzłodziejskie praktyki ukryte w umowach - Opłata za obsługę techniczną przyłącza w
budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej + 10 zł do rachunkuMiejscowośćStrzebielino -
~Mateusz / 2022-10-09 17:43
Internet nie działa w mieszkaniu 60m² brak słów WadyGówniany internetMiejscowośćBolszewo -
~Aaaa / 2022-10-08 10:13
Tragedia Tragedia czas się pożegnać z chopen wszystko co robią przechodzi wszystkie mozliwosci z ich strony samowolka ZaletyTragedia czas się pożegnać z chopen wszystko co robią przechodzi wszystkie mozliwosci z ich strony samowolkaWadyTragedia -
~Stefan / 2022-10-06 18:33
Dziś otrzymałem fakturę i się zdziwiłem ,bo znowu więcej juz 100 z groszami.
Bez informacji o podwyżce, jakaś opłata za programy regionalne,za postawowe, pakiet srebrny . już dawno stwierdziłem ż e placę za byle jakie programy. Na poważnie zastanawiam się o rezygnacji całkowitej z ich usług. Niech sobie przyjadą i odłączą te kable . Naziemna mi wystarczy a reszta w internecie.
ZaletyżadnychWadyczasowe braki w programachMiejscowośćŻelistrzewo -
~Kriszo / 2022-10-05 09:45
Doliczają sobie opłaty w trakcie trwania umowy nie informując o tym. Częste przerwy w dostawie internetu -zwlaszcza w weekendy. Internet ginie i wraca co kilka godzin. ZaletyW zasadzie brakWadyWieczna niepewność kiedy znów padnieMiejscowośćReda -
~Miras / 2022-10-04 18:18
Złodzieje i nic poza tym! Doliczają sobie nie wiadomo skąd opłaty! Złodzieje i tyle!!! -
~Rafał / 2022-10-04 14:43
Opinia dotyczy tylko usługi internetu ponieważ z TV od nich nie korzystam. Internet działa z wieloma przerwami, np czesto wieczorem nie obejrzysz płynnie filmu na Netflix, obsługa nie miła wręcz arogancką, mimo podpisanej umowy zmieniają ceny mówiąc że jak się nie podoba to można nie korzystać. MiejscowośćWejherowo -
-
~Artur / 2022-10-03 17:45
Ceny podniesli dla starych klientów tak ze trzeba zakonczyć z nimi współpracę. Opłata za utrzymanie łacza 10 zł smiech na sali -
~Kris / 2022-08-28 08:27
Nie mam internetu od piątku od godz. 23. Co jest grane na infolini gościu z wada wymowy nie rozumiem co do mnie gada .Kazał przełożyć kabel z routera do lapka, godzinę się z tym pier.. odsuwając meble ,a tu kabel nie pasuje, po czym dzwonię znowu a on ,że awaria na całej redzie. Podwyżka ceny , monopol na bloku, jakość beznadziejna, w roku około 1,5 miesiąca nie mam internetu zliczając wszystkie awarie. -
~Kasia / 2022-08-24 13:56
Dzień dobry
Biuro obsługi klienta. Obsługuje tylko jeden pracownik pomimo zapewnień że jest ich więcej w pracy i koleżanka już idzie, czekam na jej dojście pół godziny.Chyba idzie z Częstochowy na kolanach.
Współczuję właścicielowi opłacania takich pracowników którzy zamiast pracować siedzą na zapleczuZaletyBrakWadyLenistwo pracownikówMiejscowośćWejherowo -
~Igor / 2022-08-19 09:59
Robią podwyżkę oplat w trakcie trwania umowy, tłumacząc sie ze inf abonentów a to nie prawda. Są siecią bardzo drogą, dużo droższą od UPC a jakością im nie dorównują. Po wielu latach rezygnuję z ich usług, LIPA kablówka. ZaletyZalet brak.WadyDrodzy, słaby sygnał TV.MiejscowośćReda
strona 2 z 4