Opiniami warto się dzielić!

TigerExpress opinie

Ocena na podstawie 2 opinii

3.00 / 5

  • Poziom cen
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Jakość obsługi
    3.00
  • Wygoda
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • / 2016-12-27 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, a nawet: ostrzegam! firma w ogóle nie dba o relację z pasażerem. zakup biletu wcale nie gwarantuje usługi - bus może ot tak po prostu sobie nie przyjechać, a pasażer nie zostanie nawet powiadomiony (mimo że przy zakupie biletu wpisuje się numer telefonu, gdyby trzeba było skontaktować się z pasażerem). zakup biletu i niewykonanie przez przewoźnika usługi nie gwarantuje również, że otrzyma się zwrot pieniędzy w ramach reklamacji.
    dodatkowo słaby kontakt z obsługą. potrafią nie odbierać telefonu, jeśli zdenerwowany pasażer dzwoni kolejny raz, żeby zapytać co ma zrobić ze sobą skoro zakupił bilet, czeka na busa, który nie przyjechał i nie ma jak dostać się do miejsca przewozu.
    Zaletybrak
    Wadybus mimo zakupu biletu może nie przyjechać na wskazane przy zakupie biletu miejsce, obsługa ignoruje roszczenia pasażera - zwrot pieniędzy
    bilet kupiony online
  • / 2016-02-18 18:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Transfer na lotnisko staje się przyjemnością: wifi, żeby załatwić ostatnie sprawy, pcozęstunek, kawusia, wygodnie, a że to bus, to nie jest tak głośno.
strona 1 z 1

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3081
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 346
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 308
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905