MiejscowośćRecz
strona 99 z 115
-
~Ula / 2023-02-23 13:40
Nie polecam. Problem z rozwiązaniem umowy. Wysłałam wypowiedzenie i płaciłam za kolejne trzy miesiące tak jak poinformowano mnie na infolinii. Nie chcieli przyjąć dekodera i chcieli kasować za następne miesiące. Umowa zawarta przez telefon i nie dostarczona. Przekazali do firmy raport i nękają do dzisiaj, wpisali do big. -
-
~Urszula / 2017-05-22 15:39
Nikomu nie polecam Firmy NC+. Byłam solidnym klientem przez wiele lat, kruczki umowy napisane drobnym, absolutnie nieczytelnym pismem, umowę wypowiedziałam 4 miesiące przed terminem, spóźniłam się kilka dni z odesłaniem karty koszmarna, jak dla mnie za nic- kara- 100 pln. Mnóstwo telefonów, gnębienie windykacjami. Każde przypomnienie od razu kosztuje wielkie pieniądze. Nie na dzisiejsze czasy- zero szacunku do klientów, zero profesjonalizmu. Ja nigdy nie skorzystam z oferty i nikomu za całego serca nie polecam. Każda rozmowa to straszenie windykacją, żadnego- dziękujemy za dokonanie wpłaty. Zaletynie maWadysame wady, -
~Urszula / 2022-04-30 19:27
Nie transmitują WTA na żywo choć jest w programie, w zamian pokazują reklamy filmów ewentualnie powtórki starych meczów tenisa. Najgorsze w tym że wykupili prawa do transmisji i nikt nie ma już szansy obejrzeć, beznadziejna stacja MiejscowośćKrakow -
~Użykownik C+ / 2022-06-13 16:33
Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
1. EPG - wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy "Jak tworzyć Ulubione". Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.ZaletyNowe oprogramowanie dla mnie nie ma żadnych zaletWadyBardzo wysoki stopień skomplikowania obsługi interfesjsu z poziomu pilota. Olbrzymie kafelki powodują, że wszystko jest nieczytelne.MiejscowośćLegionowo -
~użytkownik / 2023-05-25 14:25
koniec umowy. ok, opłacam dalej przez pół roku ta sama cena jest ok, po pół roku dostaje monit że powinienem płacić po zakończeniu umowy 4 pln więcej, dlaczego po pół roku a nie po miesiącu czy dwóch tylko jak się nazbiera to dopiero uderzyć klienta ze mu wyłączą ty i trzeba zapłacić za pół roku te po 4 pln, Jak się umowa kończyła 4 miesiące wcześniej to codziennie po 5 telefonów żeby przedłużyć umowę a w drugą stronę siedzą cicho żeby poskrobać jałmużnę. Wstyd jeszcze raz wstyd że taka platforma tak działa więc chcąc nie chcąc lecę i rezygnuję z platformy . nie chodzi o 4 pln tylko się informuje klienta wcześniej a nie czeka na zwłokę. Koniec canal plus na wieki AMEN ZaletyżadnychWadyjakie tylko mogą byćMiejscowośćMałkinia -
~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:43
Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
ŻENUJĄCE!WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała resztaMiejscowośćNysa -
~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
ŻENUJĄCE!WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała resztaMiejscowośćNysa -
~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
ŻENUJĄCE!WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała resztaMiejscowośćNysa -
-
~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
ŻENUJĄCE!WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała resztaMiejscowośćNysa -
~Victuss1 / 2022-05-26 10:37
Nowe oprogramowanie to wielka porażka, funkcje gdzieś po ukrywane, brak możliwości ustawienia nagrań, programy z brakiem przesunięcia czasowego Time Shift.Osoby starsze nie dadzą rady z "nowym czytelnym interfejsem????. Trzeba przywrócić starsza wersję lub poprawić aktualna - w przeciwnym razie doczekać końca umowy i zmienić operatora. MiejscowośćKraków -
~Viking / 2022-04-20 16:26
Ostatnia AKTUALIZACJA DEKODERA 4K z dnia 20.04.2022r to porażka. nie wiem co bierze ten informatyk z Canal+ ale ma zajebisty odlot. Kiedyś pilota można było obsługiwać nawet po ciemku , wszystko było jasne , precyzyjne , intuicyjne. Teraz , najważniejsze dla tego dupka było wielkie logo CANAL+ na wszystkich programach, a który kanał jest aktualnie , to trzeba się domyślać. Miało być niby lepiej , a wyszło jak zawsze . Totalne dno. z uwag na takie zmiany , każdy abonent powinien mieć prawo do złożenia natychmiastowej REZYGNACJI z winy dostawcy, z uwagi na totalne rozpierdolenie programów i pilota. ZaletyWielkie logo CANAL+ na wszystkich kanałach.WadyRolka papieru toaletowego dla tego informatyka co stworzył takie dzieło. oby tydzień z kibla nie wychodził.MiejscowośćTarczyn -
~Viking / 2022-06-14 16:31
Szambo to jedyne miejsce gdzie można wrzucić dekoder NC+ ( czy canal+) to i tak takie samo gówno. Jak oni traktują ludzi ? jak bandę idiotów. jak ludzi trzeciego sortu ? Nowa aktualizacja ? to porażka , gdzie oni znaleźli takiego idiotę , co to wymyślił ? Jestem jednym z pierwszych klientów odkąd weszli do Polski. Mam nawet talerz zwykłej N-ki gdzieś w garażu. Aktualnie mam czarny ekran , multi room świruje , nie da się oglądać TV. przestrzegam potencjalnych klientów canal+ , NIE DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W KANAŁ .. bo kary za zerwanie umowy są z kosmosu ( kilka tysięcy złotych0 Zaletyzero zaletWadyrolka papieru toaletowego , to zbyt mało aby wpisać wszystkie problemy z canal+MiejscowośćTarczyn -
~w.K. / 2022-07-31 12:04
Beznadziejny nowy interfejs.Bardzo duży brak funkcji ,które były poprzednio.Po skończeniu umowy,nie przedłużam . ZaletyBrakWadyJ.W.MiejscowośćJedwabne -
~Waap / 2020-11-14 17:10
Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!! ZaletyBrakWadySameMiejscowośćŁaziska Górne -
~Waldek / 2022-10-06 21:03
Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat! -
~Waldemar / 2013-10-21 20:23
NIGDY NIGDY WIĘCEJ N. Co zrobili ? Kupiłem N na święta wszystko ładnie pięknie pakiet płatność oki. Trzymając sie umowy wypowiadam na 90 dni przed jej końcem, wyłączają mi sygnał na 85 dni przed końcem umowy , wydzwanial i mówię o problemie a oni twierdza ze muszę mieć sygnał bo tu unich tak jest , zaciągania zeby i płace darmo za trzy miesiące , które nie oglądam . Umowa zakończona proszą mnie o zwrot dekodera , ja twardo nie , oni mi karę 500 zł ja im pismo zwrotne ze w umownie nie ma zwrotu , a naliczana kara jest wyludzeniem i o tym tez nie ma nic w umownie , oni mi ze nie uznają mojej reklamacji natomiast karę zmniejszają mi do 50 zl za spóźnienie,którego tez ne ma w umownie ale jest w regulaminie , który to jest podobno związany z umowa . Idę do adwokata znajomego on mówi ze można z nimi wygrać ale to nie jest opłacalne , oddaje dekoder, na protokole jest doliczona kwota 60 zł za uszkodzona klapke od pilota a nowy pilot 25 zł . Taka firma nie powinna istnieć nigdy wiecej N WadyWszystko u nich jest wada -
-
~Waldemar / 2018-11-22 22:06
Te pozytywne opinie to chyba wystawił prezes i jego rodzina :) ZaletyBrakWadyOdcięli się całkowicie od dekoderów. Lata temu - jak przedzwoniłem do Centrum Pomocy nc+ - to mi podpowiedzieli, wezwali montera a teraz - szkoda gadać … - odłącz sobie sam dekoder i idź do punktu a tam Cię skasują ...MiejscowośćRumia -
~Waldi / 2021-05-01 20:30
moloch który ma za nic swoich klientów wszystkie reklamacje zawsze są negatywne mają sztab prawników i w nosie maja prawa abonenta ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćŁomza -
~Walery / 2023-08-12 10:42
Witam. Planuję zgłosić zaistniały fakt do światowych organizacji, które zajmują się prawami autorskimi.
Od prawie roku dzięki nc+ zbieram i archiwizuję dowody, wszystko po to aby polskie stacje się z tego tanio nie wymigały. Zbieram gazety z programem telewizyjnym, współpracuję ze światowym archiwizatorem stron www i dbam o to, aby co tydzień robił backup stron polskich stacji telewizyjnych i zamieszczanego tam programu telewizyjnego.
Po co to wszystko? Sprawę nagłośnię już w czwartym kwartale tego roku, wydaje mi się że zebrane kilkadziesiąt GB nagrań filmów i reszta dowodów wystarczą, aby dosypać polskim cwaniaczkom milionowe kary i masę spraw w światowych sądach. O co chodzi?
Chodzi o:
- zakłamywanie tytułów filmów, co innego na ekranie pisze a co innego tłumaczą i reklamują
- zakłamywanie tłumaczeń flmów, co innego w języku np. angielskim na ekranie mówią i za chwilę słychac polskiego lektora, który tłumaczy całekim co innego, z tym spotkał się każdy, prawda?
Dosyć tego!
A co do nc+ to jest to operator KPINA. Mowa o sprzęcie, który dostarcza abonentom a sprzęt do niczego się nie nadaje. Wielostrumieniowy moduł CI?
Takie coś w nc+ istnieje tylko w reklamie nc+.
Moduł nagrywa jednocześnie max. 2 audycje, więc nie wielostrumieniowy a dwu-strumieniowy!
Mam 12 głowic w dekoderze, czwarty moduł po wymianach gwarancyjnych, z każdym to samo, nie nagrywa z kilku stacji jednocześnie.MiejscowośćPoznań -
~Walić Canal Plus za upes 122 / 2022-09-13 21:24
Upes122 w najważniejszych momentach rezygnujemy z was z rodziną ZaletyBrakWadyWszystko
strona 99 z 115