Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Viking / 2022-04-20 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia AKTUALIZACJA DEKODERA 4K z dnia 20.04.2022r to porażka. nie wiem co bierze ten informatyk z Canal+ ale ma zajebisty odlot. Kiedyś pilota można było obsługiwać nawet po ciemku , wszystko było jasne , precyzyjne , intuicyjne. Teraz , najważniejsze dla tego dupka było wielkie logo CANAL+ na wszystkich programach, a który kanał jest aktualnie , to trzeba się domyślać. Miało być niby lepiej , a wyszło jak zawsze . Totalne dno. z uwag na takie zmiany , każdy abonent powinien mieć prawo do złożenia natychmiastowej REZYGNACJI z winy dostawcy, z uwagi na totalne rozpierdolenie programów i pilota.
    ZaletyWielkie logo CANAL+ na wszystkich kanałach.
    WadyRolka papieru toaletowego dla tego informatyka co stworzył takie dzieło. oby tydzień z kibla nie wychodził.
    MiejscowośćTarczyn
  • ~Viking / 2022-06-14 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Szambo to jedyne miejsce gdzie można wrzucić dekoder NC+ ( czy canal+) to i tak takie samo gówno. Jak oni traktują ludzi ? jak bandę idiotów. jak ludzi trzeciego sortu ? Nowa aktualizacja ? to porażka , gdzie oni znaleźli takiego idiotę , co to wymyślił ? Jestem jednym z pierwszych klientów odkąd weszli do Polski. Mam nawet talerz zwykłej N-ki gdzieś w garażu. Aktualnie mam czarny ekran , multi room świruje , nie da się oglądać TV. przestrzegam potencjalnych klientów canal+ , NIE DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W KANAŁ .. bo kary za zerwanie umowy są z kosmosu ( kilka tysięcy złotych0
    Zaletyzero zalet
    Wadyrolka papieru toaletowego , to zbyt mało aby wpisać wszystkie problemy z canal+
    MiejscowośćTarczyn
  • ~w.K. / 2022-07-31 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny nowy interfejs.Bardzo duży brak funkcji ,które były poprzednio.Po skończeniu umowy,nie przedłużam .
    ZaletyBrak
    WadyJ.W.
    MiejscowośćJedwabne
  • ~Waap / 2020-11-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Waldek / 2022-10-06 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma co. Trzeba się przełączyć na naziemną lub Polsat!
  • ~Waldemar / 2013-10-21 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY NIGDY WIĘCEJ N. Co zrobili ? Kupiłem N na święta wszystko ładnie pięknie pakiet płatność oki. Trzymając sie umowy wypowiadam na 90 dni przed jej końcem, wyłączają mi sygnał na 85 dni przed końcem umowy , wydzwanial i mówię o problemie a oni twierdza ze muszę mieć sygnał bo tu unich tak jest , zaciągania zeby i płace darmo za trzy miesiące , które nie oglądam . Umowa zakończona proszą mnie o zwrot dekodera , ja twardo nie , oni mi karę 500 zł ja im pismo zwrotne ze w umownie nie ma zwrotu , a naliczana kara jest wyludzeniem i o tym tez nie ma nic w umownie , oni mi ze nie uznają mojej reklamacji natomiast karę zmniejszają mi do 50 zl za spóźnienie,którego tez ne ma w umownie ale jest w regulaminie , który to jest podobno związany z umowa . Idę do adwokata znajomego on mówi ze można z nimi wygrać ale to nie jest opłacalne , oddaje dekoder, na protokole jest doliczona kwota 60 zł za uszkodzona klapke od pilota a nowy pilot 25 zł . Taka firma nie powinna istnieć nigdy wiecej N
    WadyWszystko u nich jest wada
  • ~Waldemar / 2018-11-22 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Te pozytywne opinie to chyba wystawił prezes i jego rodzina :)
    ZaletyBrak
    WadyOdcięli się całkowicie od dekoderów. Lata temu - jak przedzwoniłem do Centrum Pomocy nc+ - to mi podpowiedzieli, wezwali montera a teraz - szkoda gadać … - odłącz sobie sam dekoder i idź do punktu a tam Cię skasują ...
    MiejscowośćRumia
  • ~Waldi / 2021-05-01 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    moloch który ma za nic swoich klientów wszystkie reklamacje zawsze są negatywne mają sztab prawników i w nosie maja prawa abonenta
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćŁomza
  • ~Walery / 2023-08-12 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Planuję zgłosić zaistniały fakt do światowych organizacji, które zajmują się prawami autorskimi.
    Od prawie roku dzięki nc+ zbieram i archiwizuję dowody, wszystko po to aby polskie stacje się z tego tanio nie wymigały. Zbieram gazety z programem telewizyjnym, współpracuję ze światowym archiwizatorem stron www i dbam o to, aby co tydzień robił backup stron polskich stacji telewizyjnych i zamieszczanego tam programu telewizyjnego.
    Po co to wszystko? Sprawę nagłośnię już w czwartym kwartale tego roku, wydaje mi się że zebrane kilkadziesiąt GB nagrań filmów i reszta dowodów wystarczą, aby dosypać polskim cwaniaczkom milionowe kary i masę spraw w światowych sądach. O co chodzi?
    Chodzi o:
    - zakłamywanie tytułów filmów, co innego na ekranie pisze a co innego tłumaczą i reklamują
    - zakłamywanie tłumaczeń flmów, co innego w języku np. angielskim na ekranie mówią i za chwilę słychac polskiego lektora, który tłumaczy całekim co innego, z tym spotkał się każdy, prawda?

    Dosyć tego!
    A co do nc+ to jest to operator KPINA. Mowa o sprzęcie, który dostarcza abonentom a sprzęt do niczego się nie nadaje. Wielostrumieniowy moduł CI?
    Takie coś w nc+ istnieje tylko w reklamie nc+.
    Moduł nagrywa jednocześnie max. 2 audycje, więc nie wielostrumieniowy a dwu-strumieniowy!
    Mam 12 głowic w dekoderze, czwarty moduł po wymianach gwarancyjnych, z każdym to samo, nie nagrywa z kilku stacji jednocześnie.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Walić Canal Plus za upes 122 / 2022-09-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Upes122 w najważniejszych momentach rezygnujemy z was z rodziną
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~wanda / 2011-06-03 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczają niedziałające dekodery i mają gdzieś klienta. Nacięłam się strasznie. Nigdy więcej!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame minusy
    3 dni
  • ~wender / 2011-05-25 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder okazał się bublem. Od samego początku nie można go było uruchomić. Po reklamacji Pan oświadczył, że wgrał soft i będzie działał. Poświadczył papierkiem, że sprzęt jest sprawny. Faktycznie 1 dzień. Powtórna wizyta w punkcie gwarancyjnym. Serwisant udowadnia , że jest sprawny. Ale wtedy jest zimny i rzeczywiście. Cudnie, powrót do domu, będzie radość atu figa - działa 1 dzień.
    W domu pozostawiony na czuwaniu, nie reaguje. Nie da się uruchomić żadnego kanału.
    Ciekawe jak długo będzie mnie kiwał serwis , że jest sprawny a ja jeszcze nie zaznałem możliwości spokojnego oglądania TV cyfrowej "N" na kartę.
    Odnoszę wrażenie, że dostałem bubel nic nie warty i na dodatek narażony straty finansowe, czasu nie wspominając nerwów.
    Straciłem też możliwość wykorzystania pełnego limitu dni do oglądania TV na kartę.
    Wadysame minusy
    2 tygodnie
  • ~Widget / 2017-12-03 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko pięknie do czasu podpisania umowy,później istniejesz jako "zło konieczne" .
    Pod koniec umowy z zarejestrowanym wypowiedzeniem ,nagle stajesz się najważniejszym abonentem na świecie ,po 20/30 telefonów z"wyjątkową" ofertą tylko dla Ciebie :) dziennie.
    Dzwonią nawet po zakończeniu umowy do czasu zdania dekoderów ..
    Nie pomaga tłumaczenie ,że nie chce i szkoda czasu ,natarczywość nc+ w walce o utrzymanie klienta nie zna granic.
    MiejscowośćSławków
  • ~Wiesława / 2022-07-04 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
  • ~Wiesława / 2022-07-04 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nc+ by wymienić dekoder popsuty to duży problem w punkcie w warce .gdy chciałam by zadzwoniła do nc to arogancko odmowiła.jechałam do punktu 40km.umowe podpisałam przez telefon a dekoderu nie mogłam wymieniać bo musi być osoba na którą jest umowa chociaz podałm pesel.Zachowanie się tej pani to szczyt niekompetencji ibrak współpracy z klientem.
  • ~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentność, długi czas oczekiwania
    MiejscowośćHolandia
  • ~Wiktoria / 2017-04-11 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prawie 2 latach od rozwiazania umowy dostaje kare za nie oddanie dekodera choc dekodet byl oddany sciga mnie firma windykacyjna ostrzegam przed nc+
  • ~wiktoria / 2019-08-19 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    9 lat była abonentem cyfry Wypowiedziałem umowę żądają zwrotu dekoderów który dostali za cyfrowy dekoder z twardym dyskiem i teraz oddają 500 zł kary za brak sprzętu plus 100 zł za pismo które wysłali mi 13 i mam do 14 dni oddać sprzęt Złodzieje i oszuści
    ZaletyŻadnych
    Wady Złodzieje i oszuści pod koniec 9 lat Próbuję cię okraść za dekoder sprzed 9 lat 500 zł
    Miejscowośćkrakow
  • ~Wiktoria / 2019-11-30 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko jest takie do d... ze brak słów .
    Non stop jakiś problem z dekoderem sam się podgłaśnia po przełączeniu kanałów , traci zasięg zacina się . I to już kolejny dekoder bo jeden już wymieniłam w państwa punkcie .
    I te koszty rezygnacji są śmieszne .

    Życzę aby państwa telewizja jak najszybciej zniknęła z obiegu a innym przestrzegam nie bierzcie tego g.....
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakieś są możliwe !
    MiejscowośćNowe Miasto Lubawskie
  • ~Wilk / 2022-05-26 01:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie i funkcje to totalna porażka. Od dwóch tygodni dekoder nie nagrywa programów TVN. Konsultanci palą głupa i każą robić „ restarty” które nic nie dają i wycieczki do salonów z dekoderem, tylko po to, by usłyszeć , że wszystko Ok i opinię , aby sprawdzić ustawienie anteny, mimo, że dekoder pokazuje w diagnostyce prawidłowe ustawienia. Dobrze , że za miesiąc kończy mi się umowa. Przy tym burdlu nie zamierzam przedłużyć.
    ZaletyŻe co?
    WadyA coś działa jak powinno i jest czytelne?
    MiejscowośćŁódź
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 318
Toya (TV)
Ocena: 4.31, ilość opinii: 225
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4589
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972