Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tomekk4303 / 2022-08-10 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    I komu przeszkadzał stary układ kanałów. Nic teraz nie można znaleźć. Aby do końca umowy i zmieniam dostawcę telewizji. Strzał w kolano nc. Mam nadzieje, że to czytacie.
    Nie pozdrawiam.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Tomi / 2023-02-23 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta po przez infolinię nie istnieje.Za każdym razem odzywa się automat (Oskar).Jak się już dodzwonimy to konsultanci nie mają zielonego pojęcia jak pomóc obecnemu klientowi,nie znają problemów technicznych.Wiskają nowy sprzęt oraz nową ofertę by podpisać nową umowę.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak jakichkolwiek kompetencji oraz wiedzy technicznej że strony ludzi pracujących na infolini.Wciskaja nową ofertę oraz zakup nowego sprzętu.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Tommy / 2018-12-09 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta...dają Ci dekoder 4K ale żadnego kanału 4K.
    Olbrzymie problemy z sygnałem, raz na kilka dni. Niezależnie od pogody. Sygnał sie rwie. Na infolinię nie idzie sue dodzwonić. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySłaba oferta, drogo, niska jakość, okropna obsługa klienta.
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Toudi / 2022-08-10 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana oprogramowania plus ta zmiana numeryzacji kanału jest zupełnie beznadziejne. Do tego zgłaszane były problemy ze starym dekoderem przełączał programy z opóźnieniem i co kawałek trzeba było kartę przekładać zeby co kolwiek obejrzeć".Fakt faktem teraz nie muszę przekładać kart zeby odblokować dekoder ale teraz tak mi sie zawiesza dekoder że nie jestem w stanie nic zrobić dopóki nie rozłączę dekodera. Od dłuższego czasu robią klientowi pod górkę a jeśli już pozbędą się problemu to dostaje w pakiecie nowy, bardziej uciążliwy problem... trzeba chyba faktycznie zmienić operatora bo to do niczego nie podobne
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Twister204 / 2021-12-09 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal plus z internetem nie polecam naprawde nikomu internet masakra oszusci Zlodzieje to malo powiedziane a ludzie pracujacy w canal szczerze maja szczescie ze czlowiek nie moze spotkac ich twarza w twarz gorszych chamow chyba nie ma.
    ZaletyKompletnie zadnych
    WadyWszystkie jakie sa mozliwe
    MiejscowośćŁączyn
  • ~Tygrys / 2022-05-26 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Za jaka kare nam to zrobiono! Powinna byc mozliwosc korzystania ze starej wersji a nowa powinna byc wyborem a nie przymusem!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Tylko nie canal+ / 2022-05-21 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    21.05. finał wta 250 w Strasbourgu - PRZERWANE NADAWANIE PONIEWAŻ ZA DŁUGO TRWAŁ!!! Nie przeniesione na inny kanał TYLKO po prostu zakończyli nadawanie!!! NIGDY tak sie nie stało jak TVPSport mialo licencje (a mają tylko jeden kanał sportowy) i NIGDY sie tak nie stało w Polsacie jak mieli licencje ATP. Canal+ to zenada nie pierwszy raz są takie problemy oni po prostu taka maja polityke...
    ZaletyZadne
    WadyJ.w.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Tym / 2022-04-27 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    To co zrobiliście z oprogramowaniem to nie jest aktualizacja bo nie wnosi nic nowego ,lepszego , to jest cofnięcie się do epoki kamienia łupanego.
    Gdzie wasz honor,ambicja. Spieprzyliscie wszystko co było dobre to teraz oddajcie nam stare oprogramowanie a tym gównem nas nie raczcie.
    Zalety????????????????????
    WadySame
  • ~Ula / 2019-11-15 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder czesto się zawieszal, dwa razy wymieniany. Po skończeniu się umowy miałam nadpłatę cały jeden okres rozliczeniowy, dostałam nawet informację o tym od nc plus . Ale niestety mija 5 miesiąc A nadal pieniądze nie wpłynęły do mnie.
  • ~Ula / 2022-05-29 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Firma bardzo źle traktuje swoich klientów.
  • ~Ula / 2023-02-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Problem z rozwiązaniem umowy. Wysłałam wypowiedzenie i płaciłam za kolejne trzy miesiące tak jak poinformowano mnie na infolinii. Nie chcieli przyjąć dekodera i chcieli kasować za następne miesiące. Umowa zawarta przez telefon i nie dostarczona. Przekazali do firmy raport i nękają do dzisiaj, wpisali do big.
    MiejscowośćRecz
  • ~Urszula / 2017-05-22 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam Firmy NC+. Byłam solidnym klientem przez wiele lat, kruczki umowy napisane drobnym, absolutnie nieczytelnym pismem, umowę wypowiedziałam 4 miesiące przed terminem, spóźniłam się kilka dni z odesłaniem karty koszmarna, jak dla mnie za nic- kara- 100 pln. Mnóstwo telefonów, gnębienie windykacjami. Każde przypomnienie od razu kosztuje wielkie pieniądze. Nie na dzisiejsze czasy- zero szacunku do klientów, zero profesjonalizmu. Ja nigdy nie skorzystam z oferty i nikomu za całego serca nie polecam. Każda rozmowa to straszenie windykacją, żadnego- dziękujemy za dokonanie wpłaty.
    Zaletynie ma
    Wadysame wady,
  • ~Urszula / 2022-04-30 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie transmitują WTA na żywo choć jest w programie, w zamian pokazują reklamy filmów ewentualnie powtórki starych meczów tenisa. Najgorsze w tym że wykupili prawa do transmisji i nikt nie ma już szansy obejrzeć, beznadziejna stacja
    MiejscowośćKrakow
  • ~Użykownik C+ / 2022-06-13 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania doszedłem do wniosku, że chyba zmienię operatora TV.
    1. EPG - wyszukiwanie programów. Katastrofa. Wcześniej programy były pogrupowane w kategorie, co zdecydowanie ułatwiało wyszukiwanie. Teraz 1/3 ekranu to podgląd, a przewijanie po prostu zniechęca, strata czasu jest ogromna. Lepiej wyłączyć telewizor.
    2. Brak zakładki ULUBIONE. Nie ma kategorii, nie ma ULUBIONYCH programów. W nowej wersji budowanie listy ulubionych kończy się przeniesieniem na początek listy. Tyle, że zmieniają się także domyślne numery kanałów. I tak 6=TVN24, stanie się kanałem 14. Obejrzałem instruktaż filmowy "Jak tworzyć Ulubione". Znowu katastrofa. Nawet nie chce mi się liczyć ile razy trzeba nacisnąć klawisz, żeby wreszcie znaleźć program. A jak znajdę to rozwalą mnie kafelki.
    3. KAFELKI. Miłość do kafelków położyła system Windows 8. Lepiej wyciągnąć z tego naukę. Ten kto to wymyślił powinien zbierać makulaturę, a nie wdrażać systemy. Gdzie jest skalowalność, gdzie jest opcja wyboru LISTY. O tym zawsze musi decydować użytkownik, ma prawo mieć wybór. Gdy miałem listę to w jednym rzędzie mogłem przejrzeć kilka propozycji i wybrać co chcę nagrać. Teraz nie mam ochoty przewijać kafelków. Rozmiary ekranów są różne i kafelki albo rosną, albo maleją, ale nadal to jest nieergonomiczne, po chwili oczy wysiadają od migających kafelków.
    4. NAGRYWANIE. Nijak nie mogę znaleźć opcji planowania nagrywania. Już nie mogę ustawić ile odcinków chcę nagrać. Funkcja BACKWARD EPG jest ograniczona czasowo i nie rozumie, że kolejny odcinek będzie w następną niedzielę (7 dni). Kiedyś mogłem wyjechać na tydzień, a później spokojnie obejrzeć nagrane seriale. Koniec pieśni czyli znowu katastrofa.
    Żałują, że nie mam opcji downgradu, bo upgrade po prostu zniechęca mnie do oglądania Canal+. Nie mam problemu z jakością łącza internetowego i chyba wykorzystam to aby nie oglądać oferty Canal+. Przejdę na Internet i wybiorę sobie opcje ofertę streamingu. To na razie tyle, ale z upływem czasu pewnie jeszcze coś znajdę.
    ZaletyNowe oprogramowanie dla mnie nie ma żadnych zalet
    WadyBardzo wysoki stopień skomplikowania obsługi interfesjsu z poziomu pilota. Olbrzymie kafelki powodują, że wszystko jest nieczytelne.
    MiejscowośćLegionowo
  • ~użytkownik / 2023-05-25 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    koniec umowy. ok, opłacam dalej przez pół roku ta sama cena jest ok, po pół roku dostaje monit że powinienem płacić po zakończeniu umowy 4 pln więcej, dlaczego po pół roku a nie po miesiącu czy dwóch tylko jak się nazbiera to dopiero uderzyć klienta ze mu wyłączą ty i trzeba zapłacić za pół roku te po 4 pln, Jak się umowa kończyła 4 miesiące wcześniej to codziennie po 5 telefonów żeby przedłużyć umowę a w drugą stronę siedzą cicho żeby poskrobać jałmużnę. Wstyd jeszcze raz wstyd że taka platforma tak działa więc chcąc nie chcąc lecę i rezygnuję z platformy . nie chodzi o 4 pln tylko się informuje klienta wcześniej a nie czeka na zwłokę. Koniec canal plus na wieki AMEN
    Zaletyżadnych
    Wadyjakie tylko mogą być
    MiejscowośćMałkinia
  • ~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
    Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
    Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
    Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
    Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
    SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
    Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
    ŻENUJĄCE!
    WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała reszta
    MiejscowośćNysa
  • ~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
    Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
    Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
    Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
    Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
    SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
    Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
    ŻENUJĄCE!
    WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała reszta
    MiejscowośćNysa
  • ~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
    Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
    Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
    Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
    Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
    SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
    Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
    ŻENUJĄCE!
    WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała reszta
    MiejscowośćNysa
  • ~Użytkownik od wielu lat / 2022-05-19 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten, kto wprowadził takie zmiany w najnowszych aktualizacjach, łącznie z dekoderem, który nie pokazuje programów, powinien być dyscyplinarnie zwolniony!!!
    Jak można coś tak bardzo zepsuć???!!!
    Brak opisu filmów/wyświetlanych programów!!!
    Brak roku produkcji oglądanego filmu/programu!!!
    Nawet rodzaju filmu nie pokazuje!!!
    SAMI STRZELCIE SOBIE W KOLANO!
    Nadszedł czas na zmianę na innego operatora.
    ŻENUJĄCE!
    WadyNIECZYTELNE, NIEINTUICYJNE i cała reszta
    MiejscowośćNysa
  • ~Victuss1 / 2022-05-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to wielka porażka, funkcje gdzieś po ukrywane, brak możliwości ustawienia nagrań, programy z brakiem przesunięcia czasowego Time Shift.Osoby starsze nie dadzą rady z "nowym czytelnym interfejsem????. Trzeba przywrócić starsza wersję lub poprawić aktualna - w przeciwnym razie doczekać końca umowy i zmienić operatora.
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 318
Toya (TV)
Ocena: 4.31, ilość opinii: 225
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4588
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3922
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971