strona 97 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~stas / 2013-02-25 12:05Ocena: 1.00 / 5
Odnośnie mojej opinii o telewizji N z 13 lutego pragnę Was poinformować,że wygrałem z N-ką. Przyznali mi rację. Dlatego jeśli macie możliwość nagrywajcie rozmowy z konsultantami i nie przejmujcie się ich debilnymi tekstami , że nie będzie to dowodem w sądzie bo oni nie wiedzieli i nie wyrazili zgody na nagrywanie!! -
-
~Stasiek lampka / 2021-01-06 17:44Ocena: 1.00 / 5
Szok i niedowierzanie ze takie gowno ludziom wciskają! Dekoder padł po niecałych trzech miesiącach. To jest prawdziwy kanał plus ale ściekowy ZaletyŻadnychWadyPełno -
~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29Ocena: 1.00 / 5
Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow. ZaletyŻadnaWadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klientaMiejscowośćKatowice -
~suchy / 2013-04-16 09:45Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na dzwoniących telemarketerów Zaproponowali pakiet Silver za 64 zł a w standardzie 79 złoty. Tylko że pakiet Silver nie uwzględnia nc+GO które można dokupić za 14,90 czyli 64+14,90=78,90 czyli SUPER PROMOCYJNA oferta w ramach przeprosin. Tak tylko w NC+ umowa od ponad 4 lat -
~suzuki_gsx / 2011-08-17 14:58Ocena: 1.00 / 5
Witam,
chciałbym wszystkich przestrzec przed zawieraniem umowy z platformą telewizyjną N. Mój problem jest bardzo złożony a przez ich niechlujstwo narasta jeszcze bardziej. W skrócie przedłużyłem umowę na zasadach "wielkiej rewolucji", która miała zostać włączona z dniem wygaśnięcia bieżącej umowy. Zamiast tego został mi odcięty sygnał z dniem kiedy skończyła się umowa. Po zatelefonowaniu na infolinię okazało się, że mają jakieś problemy z uruchomieniem wielkiej rewolucji, ale mogą przywrócić mi poprzedni stan. Powstało zgłoszenie techniczne... i tak czekałem luty... marzec... kwiecień.... maj i w końcu czerwiec. Nie dostawałem żadnych rachunków więc pomyślałem, że jest coś nie tak i postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się co z moim zgłoszeniem itd. Dopiero zaczęły się moje problemy. Z zegarkiem w ręku straciłem 1,5h !! czasu na rozmowę telefoniczną za którą ja poniosłem koszty (oni nie uznają reklamacji ponieważ twierdzą, że nie musiałem dzwonić). Dodatkowo każą mi płacić za wielką rewolucje za wszystkie te miesiące w których de facto nie miałem żadnej wielkiej rewolucji co oznacza, że mam im zapłacić za coś czego mi nie dostarczyli z ich winy!! Naprawdę staram się krótko, ale się nie da opisać wszystkiego. Proszę mi wierzyć, że poziom absurdu sięgnął zenitu! Przestrzegam przed tymi oszustami... pojedynczo ich nic nie zaboli, ale jak zacznie się działać masowo to może otworzą oczy i podejdą do klienta jak należy a nie, że i tak nic nie zrobi!!ZaletyStosunkowo dobra oferta cenowa (to mnie do nich przyciągnęło)WadySłaby odbiornik (gubi się głos przy przełączaniu kanałów), żenująco słabe podejście do klienta, nie przesyłają faktur, które są podstawą do płatności, a wymagają aby im płacono, nie wyłączają promocji ograniczonych czasowo i potrącają za to pieniądze twierdząc, że nie było zgłoszenia o wyłączeniu (co jest bzdurą i mam na to dowody w postaci nagrania, które sami rejestrują) itd.1,5 roku -
~Syla / 2022-10-28 10:23Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się, canal plus to totalne dno, zakończyła się moja umowa na internet i wypowiedziałam nie tak jak oni sibie tego życzą wiec dorąbali mi 2 miesiące dodatkowych opłat bo oni tak ustalili i ciól. Nie liczą się z abonentem zupełnie, są tylko oni i tyla, jak dla mnie to dziadostwo ZaletyBrakWadyChslmMiejscowośćGrudziadz -
~Sylwia / 2019-06-29 02:07Ocena: 1.00 / 5
Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
-
~szekspir / 2022-05-30 18:44Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta istnieje tylko wtedy, kiedy kończy się umowa,dzwonią praktycznie co kilka godzin. Po podpisaniu aneksu żeby się z nimi skontaktować trzeba wziąć dzień urlopu. Aktualizacja dekodera... w tym temacie juz chyba wszystko zostało napisane. Jestem abonentem tylko ze względu na extraklase. Na wiele spraw przymykałem oko, ale teraz czekam juz tylko końca umowy. Mam nadzieję , że chociaż połowa osób, które deklaruje chęć zerwania umowy zrobi to, może wtedy coś do nich dotrze i zrozumieją, że to my, a nie oni jesteśmy dla nich. Zaletypoczucie humoruWadycała ta firma jest wadliwaMiejscowośćOstrołęka -
-
~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47Ocena: 1.00 / 5
NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100% ZaletyBRAKWadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
brak promocji
nękanie telefonami
dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.MiejscowośćPoniatowa -
~Szymon / 2023-06-03 03:49Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam.. Wady1000 -
~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08Ocena: 1.00 / 5
to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćLeszno -
~Tadeusz / 2023-08-24 12:19Ocena: 1.00 / 5
Oferta programowa z dna. Powtórki, powielanie stacji, tony reklam, mieszanie audycji między stacjami, po prostu brak słów. Normalny człowiek nie będzie z tego zadowolony. Użytkowalność nc+ kończy się po około 2,3 miesiącach od chwili podpisania umowy. Dalej, nie ma sensu tego nawet włączać do gniazdka.
Na serio szkoda kasy, za najwyższy pakiet powinna być opłata max. 10zł, tyle to jest niestety warte.
Już lepiej wyjdziemy na łączu stałym w domu (takim choćby 30-40Mb/s) i na oglądaniu filmów z Youtuba, serio. Tam, przynajmniej możemy decydować co po raz tysięczny chcemy widzieć a reklamy możemy przewinąć.WadyTa telewizja w max,. pakiecie warta jest max. 10zł m-cMiejscowośćGrudziądz -
~tak / 2020-03-01 21:22Ocena: 1.00 / 5
Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven. ZaletyBrakWadyStrona jest fatalnaMiejscowośćInternet -
~Teed / 2022-06-02 22:29Ocena: 1.00 / 5
Tragedia i koszmar. Nowe oprogramowanie (soft) to kompleksowa porażka !!!! Usunięto wiele przydatnych funkcji a w zamian za to mnóstwo śmieci i mało czytelnych opcji. Nie mam siły walczyć z idiotami. Poczekam do końca umowy. Miałem nadzieję, że będą się liczyć z klientami ale oni to olewają. Poprzednie oprogramowanie było czytelne i bardzo przydatne funkcje, nie wiem co komu "odbiło". Wyleczyłem się z NC+ ZaletybrakWadycała resztaMiejscowośćTarnobrzeg -
~terak / 2022-10-04 13:29Ocena: 1.00 / 5
Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA. ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWYWadyWSZYSTKOMiejscowośćWrocław -
~teresa62r / 2013-09-03 16:55Ocena: 1.00 / 5
Z tą oceną na 5 to żart!!! Zaletyzadnych zaletWadysame wady27 miesięcy kupiony za 499 zł -
-
~Thonatos / 2019-03-05 15:51Ocena: 1.00 / 5
Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćGiżycko -
~To sem ja / 2025-05-15 20:01Ocena: 1.00 / 5
Natręctwo dzwonienie co kilka godzin i straszenie że bedzie doliczenie 10 zł do rachunku za brak zgód marketingowych,czekam z utęsknieniem na koniec umowy -
~Tokarz / 2022-11-16 12:44Ocena: 1.00 / 5
Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu -
~Tomasz / 2012-12-01 11:06Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej TV N . Złodziejskie zapisy w umowie o których nie informuje się klienta w czasie podpisywania licząc, ze nikt nie czyta długiej umowy.
Umowa jest pułapką dla przeciętnego użytkownika. Aby po zakończeniu promocji odbić sobie te promocje z naddatkiem.
1. Duże koszty miesięczne po upływie promocji ,
2. Wypowiedzenia nie przyjmą zawczasu tylko w krótkim okresie przed końcem umowy.
3. Jeśli przegapisz termin, w którym możesz złożyć wypowiedzenie kilka miesięcy bulisz jak za zboże, a wypowiedzenie to znowu kilka miesięcy.
4. Wydaje się że dostajesz dekoder za złotówkę , ale musisz go zwrócić w krótkim terminie. Ale zamiast o tym poinformować normalnie klienta ,(mają przecież telefon maila adres) czekają i nasylają po roku firmę windykacyjną żadającą grubej kasy, jeśli nie zwrócisz dekodera.
5. Jeśli masz szczęście i nie wyrzuciłeś jeszcze niedziałajacego musisz go zwrócić ( jedynie w ich serwisie a nie w kazdym punkcie gdzie naciągaja klientów).
6. Gnasz na drugi koniec miasta ale nie przyjmą dekodera bo nie masz dowodu osobistego.
7. Jeśli nie będziesz osobiście im go zwracał tez nie przyjmą.
8. Pół roku po zwrocie dekodera znowu windykacja - zaplacisz karę za opóźnienie w zwrocie dekodera.
9. Nie możesz oddac dekodera przed końcem umowy.
Póki płacisz, przeczytasz dokladnie i zrozumiesz umowę, potem śledzisz i pilnujesz terminów, pamietasz hasła kody, piszesz w terminie listy może Ci się uda ujść bez dodatkowych kosztów. Ale spróbuj się z nimi rozstać nie mając prawnika, który prześledzi umowę - pokażą jak to sprytnie zorganizowali i odbiją sobie promocje kilkukrotnie.
Wniosek: w dobie internetu mam gdzieś wszystkie telewizje. Oglądam wtedy kiedy chcę i co chcę, a nie to co podają stacje telewizyjne i płacę tylko kiedy chcę cos obejrzeć i jest to płatne. A nie abonament firmie, która ma Cię gdzieś i stosuje tricki i pułapki na przcietnego klienta. Czuje się źle że mnie tak naciagnęli i robią to milionom naszych rodaków.
Jest w tym tylko jeden dobry moment – szczęście po rozstaniu z nimi.ZaletybrakWadypułapki w umowie aby wyciagnąc dużo wiecej kasy niż w promocji3 lata mialem nie pamietam ceny
strona 97 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
