Tragedia i koszmar. Nowe oprogramowanie (soft) to kompleksowa porażka !!!! Usunięto wiele przydatnych funkcji a w zamian za to mnóstwo śmieci i mało czytelnych opcji. Nie mam siły walczyć z idiotami. Poczekam do końca umowy. Miałem nadzieję, że będą się liczyć z klientami ale oni to olewają. Poprzednie oprogramowanie było czytelne i bardzo przydatne funkcje, nie wiem co komu "odbiło". Wyleczyłem się z NC+
Zaletybrak
Wadycała reszta
MiejscowośćTarnobrzeg
~terak / 2022-10-04 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA.
ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWY
WadyWSZYSTKO
MiejscowośćWrocław
~teresa62r / 2013-09-03 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Z tą oceną na 5 to żart!!!
Zaletyzadnych zalet
Wadysame wady
27 miesięcy kupiony za 499 zł
~Thonatos / 2019-03-05 15:51
Ocena: 1.00 / 5
Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćGiżycko
~Tokarz / 2022-11-16 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu
~Tomasz / 2012-12-01 11:06
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej TV N . Złodziejskie zapisy w umowie o których nie informuje się klienta w czasie podpisywania licząc, ze nikt nie czyta długiej umowy. Umowa jest pułapką dla przeciętnego użytkownika. Aby po zakończeniu promocji odbić sobie te promocje z naddatkiem. 1. Duże koszty miesięczne po upływie promocji , 2. Wypowiedzenia nie przyjmą zawczasu tylko w krótkim okresie przed końcem umowy. 3. Jeśli przegapisz termin, w którym możesz złożyć wypowiedzenie kilka miesięcy bulisz jak za zboże, a wypowiedzenie to znowu kilka miesięcy. 4. Wydaje się że dostajesz dekoder za złotówkę , ale musisz go zwrócić w krótkim terminie. Ale zamiast o tym poinformować normalnie klienta ,(mają przecież telefon maila adres) czekają i nasylają po roku firmę windykacyjną żadającą grubej kasy, jeśli nie zwrócisz dekodera. 5. Jeśli masz szczęście i nie wyrzuciłeś jeszcze niedziałajacego musisz go zwrócić ( jedynie w ich serwisie a nie w kazdym punkcie gdzie naciągaja klientów). 6. Gnasz na drugi koniec miasta ale nie przyjmą dekodera bo nie masz dowodu osobistego. 7. Jeśli nie będziesz osobiście im go zwracał tez nie przyjmą. 8. Pół roku po zwrocie dekodera znowu windykacja - zaplacisz karę za opóźnienie w zwrocie dekodera. 9. Nie możesz oddac dekodera przed końcem umowy.
Póki płacisz, przeczytasz dokladnie i zrozumiesz umowę, potem śledzisz i pilnujesz terminów, pamietasz hasła kody, piszesz w terminie listy może Ci się uda ujść bez dodatkowych kosztów. Ale spróbuj się z nimi rozstać nie mając prawnika, który prześledzi umowę - pokażą jak to sprytnie zorganizowali i odbiją sobie promocje kilkukrotnie. Wniosek: w dobie internetu mam gdzieś wszystkie telewizje. Oglądam wtedy kiedy chcę i co chcę, a nie to co podają stacje telewizyjne i płacę tylko kiedy chcę cos obejrzeć i jest to płatne. A nie abonament firmie, która ma Cię gdzieś i stosuje tricki i pułapki na przcietnego klienta. Czuje się źle że mnie tak naciagnęli i robią to milionom naszych rodaków. Jest w tym tylko jeden dobry moment – szczęście po rozstaniu z nimi.
Zaletybrak
Wadypułapki w umowie aby wyciagnąc dużo wiecej kasy niż w promocji
3 lata mialem nie pamietam ceny
~Tomasz / 2017-12-23 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Też kiedyś byłem abonentem nc +. I tak samo miałem z nimi problemy które najzwyczajniej zamiatali pod dywan. Jakież było ich zdziwienie gdy nie podjąłem z nimi współpracy na kolejne dwa lata. Salony omijam szerokim łukiem. Już nigdy nie podpiszę z nc + żadnej umowy. To samo się dotyczy telewizji na kartę. Nie warto.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2020-03-25 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Jak zwykła dzwonię na infolinię i niestety jak zwykle plany potrzebuje zamienić urządzenia na nc go i nie da rady dopiero 1 kwiecien a dzis 25 marzec japlace a oni maja ludzi w dupie korona wirus a ja bez tv super ta jest dobrze miec abonamet w nc plus zajebista telewizja nie polecam msm icj 20 lst ale jak zwykle dla klijeta chujna
~Tomasz / 2022-03-07 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Co ja zrobiłem?!!!
Miało być tak pięknie za 130 zł.a okazuje się że to wielki badziew .
Kanały się powtarzają i w dodatku połowa z nich nie chodzi .Wcześniej miałem polsat za 100 zł ,był 100 razy lepszy .
Teraz dwa kata męczarni i halo na własne życzenie.
W dodatku pilot co 7 raz reaguje na dotyk .
Nie polecam
ZaletyŻadnych
WadyGorszy od Polsatu
MiejscowośćZgierz
~Tomasz / 2022-03-18 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia wszystko pięknie przy zakupie
W praktyce mega zawiedziony.
Polsat za te same 130 zł 30 razy lepszy .i jeszcze ten dekoder .działa jak chce .
NIE POLECAM
ZaletyOszuści
WadyOszuści
MiejscowośćZgierz
~Tomasz / 2022-04-03 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści!!!
Dałem się nabrać na abonament za 130 zł ,co to miało nie być a jest hala kicha i bida w porównaniu z Polsatem.
W dodatku śmieszny dekoder z niedziałającym pilotem .
Żałuję i przestrzegam .
Kanały powtarzają się po 3 razy do pół nie ma dostępu a w umowie jest .
Gość z obsługi klienta wmawia bajki
ZaletyZero
WadyCały canal + jest wadą
MiejscowośćZgierz
~Tomasz / 2022-05-25 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie da sie po prostu normalnie korzystac z tego gniota. Jak moge wrocic do poprzedniej wersji? Jesli sie nie da, to ze wzgledu na to nowe oprogramowanie nie przedluze umowy
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćSiemianowice slaskie
~Tomasz / 2022-09-13 21:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragediaaa, zaplacilem 50 zl i nic obejrzec nie moge.
MiejscowośćOżarów
~Tomasz / 2022-10-28 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Dużo programów już nie oglądam bo nie ma możliwości ich nagrania z powodu ograniczenia funkcji na nowym oprogramowaniu. Dekoder się wiesza opisy bardzo nie czytelne do końca umowy może nie rozwalę tego badziewia
ZaletyByły przed aktualizacja
WadyOgólnie Oprogramowanie zablane funkcje do nagrywania
MiejscowośćKatowice
~Tomasz / 2023-02-12 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Banda idiotów zarządza tym gównem.
~Tomasz / 2023-11-01 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Masakra,kto tam pracuje????????szkolenia żeby mi pomóc a nie brak wiedzy
MiejscowośćOlsztyn
~Tomasz C. / 2022-10-06 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo Nie podobała mi się rozmowa z przedstawicielem Cyfry + Osoby pracujące tam nie maja odrobiny kultury osobistej. Dzwonią wieczorem i wymagają, że klient będzie stał na baczność bo im się zachciało zadzwonić. Nikt nie pyta się czy pora nie jest za pozna , czy mam ochotę rozmawiać, jest tylko cholerna sprzedaż produktu. Jakby podejście było inne to z przyjemnością porozmawiam w innym terminie, a tak temat jest zamknięty na jakiekolwiek dialogi. Dodatkowo w momencie zwrócenia uwagi o późnej porze dzwonienia, przedstawiciel w sposób pretensjonalny stara się narzucić jakieś swoje racje i opinie, gdzie ich tego uczą do jasnej cholery. Więc proszę, to moja ostatnia opinia co do waszych usług.
ZaletyŻadnych!!!
WadyMnóstwo!!!
~tomek / 2017-05-22 22:26
Ocena: 1.00 / 5
Po wypowiedzeniu umowy naliczyli mi karę 300zł. + opłatę za antenę której nie montowali. Wypowiedziałem umowę ponieważ jakość była fatalna, przy każdej burzy obraz się "zacinał". UAWGA BEZ ŻADNEJ INFORMACJI PRZEKAZALI MOJE DANE DO KRUKA.
~Tomek / 2021-11-07 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia , non stop jakieś problemy , zablokowane dekodery , konfiguracje , za co , za 150 zł na miesiąc ? Nie dziękuję zrywam umowę i przechodzę do konkurencji , polecam innym zrobić to samo i zaoszczędzić nerwów .
ZaletyNie ma
WadyZawodny sprzęt i kompletny brak pomocy ze strony technicznej
MiejscowośćRadlin
~Tomek / 2022-05-29 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Nowe menu to jakaś porażka dlaczego nie mam prawa wyboru przecież to ja wam 0lace za tv a nie wy mi dramat dramat