Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~suzuki_gsx / 2011-08-17 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    chciałbym wszystkich przestrzec przed zawieraniem umowy z platformą telewizyjną N. Mój problem jest bardzo złożony a przez ich niechlujstwo narasta jeszcze bardziej. W skrócie przedłużyłem umowę na zasadach "wielkiej rewolucji", która miała zostać włączona z dniem wygaśnięcia bieżącej umowy. Zamiast tego został mi odcięty sygnał z dniem kiedy skończyła się umowa. Po zatelefonowaniu na infolinię okazało się, że mają jakieś problemy z uruchomieniem wielkiej rewolucji, ale mogą przywrócić mi poprzedni stan. Powstało zgłoszenie techniczne... i tak czekałem luty... marzec... kwiecień.... maj i w końcu czerwiec. Nie dostawałem żadnych rachunków więc pomyślałem, że jest coś nie tak i postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się co z moim zgłoszeniem itd. Dopiero zaczęły się moje problemy. Z zegarkiem w ręku straciłem 1,5h !! czasu na rozmowę telefoniczną za którą ja poniosłem koszty (oni nie uznają reklamacji ponieważ twierdzą, że nie musiałem dzwonić). Dodatkowo każą mi płacić za wielką rewolucje za wszystkie te miesiące w których de facto nie miałem żadnej wielkiej rewolucji co oznacza, że mam im zapłacić za coś czego mi nie dostarczyli z ich winy!! Naprawdę staram się krótko, ale się nie da opisać wszystkiego. Proszę mi wierzyć, że poziom absurdu sięgnął zenitu! Przestrzegam przed tymi oszustami... pojedynczo ich nic nie zaboli, ale jak zacznie się działać masowo to może otworzą oczy i podejdą do klienta jak należy a nie, że i tak nic nie zrobi!!
    ZaletyStosunkowo dobra oferta cenowa (to mnie do nich przyciągnęło)
    WadySłaby odbiornik (gubi się głos przy przełączaniu kanałów), żenująco słabe podejście do klienta, nie przesyłają faktur, które są podstawą do płatności, a wymagają aby im płacono, nie wyłączają promocji ograniczonych czasowo i potrącają za to pieniądze twierdząc, że nie było zgłoszenia o wyłączeniu (co jest bzdurą i mam na to dowody w postaci nagrania, które sami rejestrują) itd.
    1,5 roku
  • ~Syla / 2022-10-28 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się, canal plus to totalne dno, zakończyła się moja umowa na internet i wypowiedziałam nie tak jak oni sibie tego życzą wiec dorąbali mi 2 miesiące dodatkowych opłat bo oni tak ustalili i ciól. Nie liczą się z abonentem zupełnie, są tylko oni i tyla, jak dla mnie to dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyChslm
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~Sylwia / 2019-06-29 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
  • ~szekspir / 2022-05-30 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta istnieje tylko wtedy, kiedy kończy się umowa,dzwonią praktycznie co kilka godzin. Po podpisaniu aneksu żeby się z nimi skontaktować trzeba wziąć dzień urlopu. Aktualizacja dekodera... w tym temacie juz chyba wszystko zostało napisane. Jestem abonentem tylko ze względu na extraklase. Na wiele spraw przymykałem oko, ale teraz czekam juz tylko końca umowy. Mam nadzieję , że chociaż połowa osób, które deklaruje chęć zerwania umowy zrobi to, może wtedy coś do nich dotrze i zrozumieją, że to my, a nie oni jesteśmy dla nich.
    Zaletypoczucie humoru
    Wadycała ta firma jest wadliwa
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100%
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
    brak promocji
    nękanie telefonami
    dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
    NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.
    MiejscowośćPoniatowa
  • ~Szymon / 2023-06-03 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam..
    Wady1000
  • ~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćLeszno
  • ~Tadeusz / 2023-08-24 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta programowa z dna. Powtórki, powielanie stacji, tony reklam, mieszanie audycji między stacjami, po prostu brak słów. Normalny człowiek nie będzie z tego zadowolony. Użytkowalność nc+ kończy się po około 2,3 miesiącach od chwili podpisania umowy. Dalej, nie ma sensu tego nawet włączać do gniazdka.
    Na serio szkoda kasy, za najwyższy pakiet powinna być opłata max. 10zł, tyle to jest niestety warte.
    Już lepiej wyjdziemy na łączu stałym w domu (takim choćby 30-40Mb/s) i na oglądaniu filmów z Youtuba, serio. Tam, przynajmniej możemy decydować co po raz tysięczny chcemy widzieć a reklamy możemy przewinąć.
    WadyTa telewizja w max,. pakiecie warta jest max. 10zł m-c
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~tak / 2020-03-01 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven.
    ZaletyBrak
    WadyStrona jest fatalna
    MiejscowośćInternet
  • ~Teed / 2022-06-02 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i koszmar. Nowe oprogramowanie (soft) to kompleksowa porażka !!!! Usunięto wiele przydatnych funkcji a w zamian za to mnóstwo śmieci i mało czytelnych opcji. Nie mam siły walczyć z idiotami. Poczekam do końca umowy. Miałem nadzieję, że będą się liczyć z klientami ale oni to olewają. Poprzednie oprogramowanie było czytelne i bardzo przydatne funkcje, nie wiem co komu "odbiło". Wyleczyłem się z NC+
    Zaletybrak
    Wadycała reszta
    MiejscowośćTarnobrzeg
  • ~terak / 2022-10-04 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy co z tego ,że piszemy tyle negatywów o canal plus. Nowe oprogramowanie oferuje 3 razy pakiety canal plus i po co to komu.Po włączeniu programy brak opisu co oglądam. Ustawianie nagrywania - KATASTROFA. Było super a po zmianie jest jedno wielkie GÓWNO. Co za debil wpadł na taki głupi pomysł. Piszemy wiele uwag ,ale co z tego skoro i tak wszyscy w zarządzie mają nas głęboko.Nie mogę się doczekać końca umowy.OSTATECZNEGO KOŃCA.
    ZaletyZBLIŻAJĄCY SIĘ KONIEC MOJEJ UMOWY
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćWrocław
  • ~teresa62r / 2013-09-03 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Z tą oceną na 5 to żart!!!
    Zaletyzadnych zalet
    Wadysame wady
    27 miesięcy kupiony za 499 zł
  • ~Thonatos / 2019-03-05 15:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Obługa klienta tej firmy to jakaś paranoja. Płacę rachunki dla tej firmy od 8 lat ale takich numerów jeszcze nie widziałem. Rachunek opłacony w terminie jest księgowany u nich na koncie 15 dni później oraz naliczane są odsetki. Ciekawe ile naciągnęli takich klientów. Jak to nazwać? OSZUSTWO i NACIĄGACTWO.
    Po zgłoszeniu paniusia z infolinii odpowiada, że zostało zaksięgowane dziasiaj (czyli po 15 dniach) i czy mogę jeszcze w czymś pomóc. No to jakać kpina.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGiżycko
  • ~To sem ja / 2025-05-15 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Natręctwo dzwonienie co kilka godzin i straszenie że bedzie doliczenie 10 zł do rachunku za brak zgód marketingowych,czekam z utęsknieniem na koniec umowy
  • ~Tokarz / 2022-11-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekokoder nie do użytku zawiesza się. Obsługa klienta tragiczna. Do tego dochodzą niczym nie uzasadnione wysokie kary umowne w przypadku rezygnacji. Zwykłe naciąganie i brak szacunku klienta. Urząd ochrony konkurencji i konsumentów powinien się zainteresować. Nie polecam nikomu
  • ~Tomasz / 2012-12-01 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej TV N . Złodziejskie zapisy w umowie o których nie informuje się klienta w czasie podpisywania licząc, ze nikt nie czyta długiej umowy.
    Umowa jest pułapką dla przeciętnego użytkownika. Aby po zakończeniu promocji odbić sobie te promocje z naddatkiem.
    1. Duże koszty miesięczne po upływie promocji ,
    2. Wypowiedzenia nie przyjmą zawczasu tylko w krótkim okresie przed końcem umowy.
    3. Jeśli przegapisz termin, w którym możesz złożyć wypowiedzenie kilka miesięcy bulisz jak za zboże, a wypowiedzenie to znowu kilka miesięcy.
    4. Wydaje się że dostajesz dekoder za złotówkę , ale musisz go zwrócić w krótkim terminie. Ale zamiast o tym poinformować normalnie klienta ,(mają przecież telefon maila adres) czekają i nasylają po roku firmę windykacyjną żadającą grubej kasy, jeśli nie zwrócisz dekodera.
    5. Jeśli masz szczęście i nie wyrzuciłeś jeszcze niedziałajacego musisz go zwrócić ( jedynie w ich serwisie a nie w kazdym punkcie gdzie naciągaja klientów).
    6. Gnasz na drugi koniec miasta ale nie przyjmą dekodera bo nie masz dowodu osobistego.
    7. Jeśli nie będziesz osobiście im go zwracał tez nie przyjmą.
    8. Pół roku po zwrocie dekodera znowu windykacja - zaplacisz karę za opóźnienie w zwrocie dekodera.
    9. Nie możesz oddac dekodera przed końcem umowy.

    Póki płacisz, przeczytasz dokladnie i zrozumiesz umowę, potem śledzisz i pilnujesz terminów, pamietasz hasła kody, piszesz w terminie listy może Ci się uda ujść bez dodatkowych kosztów. Ale spróbuj się z nimi rozstać nie mając prawnika, który prześledzi umowę - pokażą jak to sprytnie zorganizowali i odbiją sobie promocje kilkukrotnie.
    Wniosek: w dobie internetu mam gdzieś wszystkie telewizje. Oglądam wtedy kiedy chcę i co chcę, a nie to co podają stacje telewizyjne i płacę tylko kiedy chcę cos obejrzeć i jest to płatne. A nie abonament firmie, która ma Cię gdzieś i stosuje tricki i pułapki na przcietnego klienta. Czuje się źle że mnie tak naciagnęli i robią to milionom naszych rodaków.
    Jest w tym tylko jeden dobry moment – szczęście po rozstaniu z nimi.
    Zaletybrak
    Wadypułapki w umowie aby wyciagnąc dużo wiecej kasy niż w promocji
    3 lata mialem nie pamietam ceny
  • ~Tomasz / 2017-12-23 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Też kiedyś byłem abonentem nc +. I tak samo miałem z nimi problemy które najzwyczajniej zamiatali pod dywan. Jakież było ich zdziwienie gdy nie podjąłem z nimi współpracy na kolejne dwa lata. Salony omijam szerokim łukiem. Już nigdy nie podpiszę z nc + żadnej umowy. To samo się dotyczy telewizji na kartę. Nie warto.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2020-03-25 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykła dzwonię na infolinię i niestety jak zwykle plany potrzebuje zamienić urządzenia na nc go i nie da rady dopiero 1 kwiecien a dzis 25 marzec japlace a oni maja ludzi w dupie korona wirus a ja bez tv super ta jest dobrze miec abonamet w nc plus zajebista telewizja nie polecam msm icj 20 lst ale jak zwykle dla klijeta chujna
  • ~Tomasz / 2022-03-07 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Co ja zrobiłem?!!!
    Miało być tak pięknie za 130 zł.a okazuje się że to wielki badziew .
    Kanały się powtarzają i w dodatku połowa z nich nie chodzi .Wcześniej miałem polsat za 100 zł ,był 100 razy lepszy .
    Teraz dwa kata męczarni i halo na własne życzenie.
    W dodatku pilot co 7 raz reaguje na dotyk .
    Nie polecam
    ZaletyŻadnych
    WadyGorszy od Polsatu
    MiejscowośćZgierz
  • ~Tomasz / 2022-03-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia wszystko pięknie przy zakupie
    W praktyce mega zawiedziony.
    Polsat za te same 130 zł 30 razy lepszy .i jeszcze ten dekoder .działa jak chce .
    NIE POLECAM
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
    MiejscowośćZgierz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3983
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079