Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~soft / 2013-10-25 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć,
    W lipcu rozwiązałam umowę z N (rzeczywistą NC+), teraz przyszła informacja że mam płacić 1000 zł za nieterminowe zwrot dekodera. Zdziwiona jestem trochę, bo po prostu nie wiedziałam - zajrzałam jeszcze raz do umowy, ą tam nic takiego nie ma. Konsultant twierdzi, że jest w cenniku. Jakim cenniku? Nie mam cennika. I moje pytanie: Czy w Waszych umowach jest o tym mowa? Może mieliście cennik? Będę wdzięczna za odpowiedzi.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, żeby wymieniać
  • ~Sonia / 2022-07-04 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wziěłam dekoder NC+ za Granite, obiecywano mi niewiarygodne rzeczy za dobre pieniążki!

    Na początku wszystko funkcjonował bez problemu....po kilku miesiacach ....niestety już nie!
    Mimo to musieliśmy płacić za niekożystane usługi!

    Naposałam rozwiazanie umowy!

    Tetaz chca odemnie ponad 3000 złotych !!!!

    Koszty wypowiedzenia plus Inkasso!

    UWAŻAĆ NC+ to OSZUSTWO!

    Naciaganie!

    I obiecywanie niemożliwego!
    MiejscowośćSelm
  • ~srakunia123 / 2021-07-25 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracowałam dla Canal , pracowników traktuje się jak śmieci.
    Jak klient nie przedłuży umowy to telemarketer dostaje takie uwagi jakby nie był człowiekiem tylko robotem.
    Do dziś pamiętam szefa stojącego za plecami. Nie mogłam nawet pójść do WC bo klient najważniejszy. A abonamenty są i tak wielkie G.
    Nie polecam pracować ani oglądać
    ZaletyZero
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdynia
  • ~stalyklient / 2013-10-20 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma N czy też NC+ po połaczeniu sieci oszukali mnóstwo osób i mnie niestety też. Najpierw powiedzieli żebym zapłacił co mam do zapłaty (wg. mnie kwoty na fakturach były zawyżone w stosunku do ustaleń) a póxniej mam złożyć reklamację z prośbą o zwrot nadpłaty. Zrobiłem tak i oczywiście reklamacja zostala odrzucona. Teraz znowu przysłali mi zdecydowanie za wysoką fakturę i znowu chcą żebym płacił a ja nie zamierzam. Wyjaśnienia trwają już 3 miesiące i jak na razie tylko 1 osoba mi rzeczowo odpisała na moje zarzuty, ale i tak jej słowa nie pokrywają się z tym co powinno być. Jak poprosiłem o nagrania moich rozmów z konsultantami to otrzymałem odpowiedź: ITI Neovision nie wysyła Abonentom nagrań rozmów przeprowadzonych z Konsultantami telefonicznego Centrum Abonenta. Wynika to z odgórnie ustalonych wewnętrznych zasad postępowania ITI Neovision. Działania te mają na celu ochronę danych osobowych oraz dóbr osobistych zarówno Konsultantów, jak i Abonentów platformy nc+. Odsłuchania rozmowy może Pan dokonać w Centrum Abonenta przy ulicy J. Conrada 37 w Krakowie.

    jaja sobie robią. Mam jechać przez pół polski żeby i tak nie móc uzyskać nagrań, które chciałbym oczywiście wykorzystać kontaktując się z rzecznikiem praw konsumenta, bo niby chronią MOJE dane osobowe PRZEDE MNĄ. :) :) :) śmieszne. Od jakiś 10lat jestem ich klientem. Nigdy więcej.
  • ~Stara Babka / 2023-02-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem od kilkunastu lat.. Niestety..ale im dłużej..tym gorzej.. Każda aktualizacja zamiast poprawić funkcjonalność..pogarsza ją.. Oprogramowanie "dziurawe"..a dekoder z "zawiechą".. Pełzająca porażka..
    Zalety...
    WadyZnacznie więcej..niż zalet.. Czyli.......................
    MiejscowośćStare Babki
  • ~Stary abonent / 2022-05-28 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak profesjonalizmu, oprogramowanie stworzone przez domorosłego "informatyka".
    MiejscowośćSławno
  • ~stas / 2013-02-13 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu zadzwonił z promocja konsultant i przedstawił ofertę. Jeśli
    przedłużę umowę na 1,5 roku dostane w promocji 4 kanały N Premium na 6 miesięcy i wypożyczalnie filmów na 6 miesięcy gratis! Przedłużyłem umowę. W dniu 1 lutego nagle brak n premium i wypożyczalni. Dzwonię a oni ze niemożliwe żebym dostał te programy mogą mi włączyć jak dopłacę to ja na to ze mam wszystkie rozmowy nagrane na telefonie i jeśli nie włącza mi programów zrywam umowę i kieruje sprawę do sadu. Przyjęli reklamacje i czekam na odpowiedz!! Zwykli złodzieje i oszuści uważajcie. Jeśli możecie nagrywajcie każdą rozmowę z nimi i nie zważajcie na ich tłumaczenie ze nie można ich nagrywać bo oni nie są tego wiadomi. Ustawa obliguje ich do zapytania czy mogą nagrywać nie Nas!!!
    Zaletydekoder z nagrywaniem
    Wadyoszustwa , kiepski zasieg w czasie zlej pogody, konsultanci ktorzy klamia a firma to zwykli oszucisci i zlodzieje
    umowa juz rok czasu przedłużona na nowych zasadach w styczniu 2013
  • ~stas / 2013-02-25 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnośnie mojej opinii o telewizji N z 13 lutego pragnę Was poinformować,że wygrałem z N-ką. Przyznali mi rację. Dlatego jeśli macie możliwość nagrywajcie rozmowy z konsultantami i nie przejmujcie się ich debilnymi tekstami , że nie będzie to dowodem w sądzie bo oni nie wiedzieli i nie wyrazili zgody na nagrywanie!!
  • ~Stasiek lampka / 2021-01-06 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szok i niedowierzanie ze takie gowno ludziom wciskają! Dekoder padł po niecałych trzech miesiącach. To jest prawdziwy kanał plus ale ściekowy
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
  • ~Stop oszustop / 2022-12-03 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci. Wyłaczaja kanały które były w pakiecie mówiąc że były tylko chwilowo darmowe, a na pytanie dlaczego nie poinformowali mnie o tym to odpowiedz była że oni nie mają obowiązku informowania o tym. . Dekodery Sue zawieszają ciągle. Brak informacji o kanałach itd. Porażka ! Banda oszustow.
    ZaletyŻadna
    WadyOszustwo, wadliwe dekodery , ciągle problemy techniczne i arogancka obsługa klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~suchy / 2013-04-16 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na dzwoniących telemarketerów Zaproponowali pakiet Silver za 64 zł a w standardzie 79 złoty. Tylko że pakiet Silver nie uwzględnia nc+GO które można dokupić za 14,90 czyli 64+14,90=78,90 czyli SUPER PROMOCYJNA oferta w ramach przeprosin. Tak tylko w NC+
    umowa od ponad 4 lat
  • ~suzuki_gsx / 2011-08-17 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    chciałbym wszystkich przestrzec przed zawieraniem umowy z platformą telewizyjną N. Mój problem jest bardzo złożony a przez ich niechlujstwo narasta jeszcze bardziej. W skrócie przedłużyłem umowę na zasadach "wielkiej rewolucji", która miała zostać włączona z dniem wygaśnięcia bieżącej umowy. Zamiast tego został mi odcięty sygnał z dniem kiedy skończyła się umowa. Po zatelefonowaniu na infolinię okazało się, że mają jakieś problemy z uruchomieniem wielkiej rewolucji, ale mogą przywrócić mi poprzedni stan. Powstało zgłoszenie techniczne... i tak czekałem luty... marzec... kwiecień.... maj i w końcu czerwiec. Nie dostawałem żadnych rachunków więc pomyślałem, że jest coś nie tak i postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć się co z moim zgłoszeniem itd. Dopiero zaczęły się moje problemy. Z zegarkiem w ręku straciłem 1,5h !! czasu na rozmowę telefoniczną za którą ja poniosłem koszty (oni nie uznają reklamacji ponieważ twierdzą, że nie musiałem dzwonić). Dodatkowo każą mi płacić za wielką rewolucje za wszystkie te miesiące w których de facto nie miałem żadnej wielkiej rewolucji co oznacza, że mam im zapłacić za coś czego mi nie dostarczyli z ich winy!! Naprawdę staram się krótko, ale się nie da opisać wszystkiego. Proszę mi wierzyć, że poziom absurdu sięgnął zenitu! Przestrzegam przed tymi oszustami... pojedynczo ich nic nie zaboli, ale jak zacznie się działać masowo to może otworzą oczy i podejdą do klienta jak należy a nie, że i tak nic nie zrobi!!
    ZaletyStosunkowo dobra oferta cenowa (to mnie do nich przyciągnęło)
    WadySłaby odbiornik (gubi się głos przy przełączaniu kanałów), żenująco słabe podejście do klienta, nie przesyłają faktur, które są podstawą do płatności, a wymagają aby im płacono, nie wyłączają promocji ograniczonych czasowo i potrącają za to pieniądze twierdząc, że nie było zgłoszenia o wyłączeniu (co jest bzdurą i mam na to dowody w postaci nagrania, które sami rejestrują) itd.
    1,5 roku
  • ~Syla / 2022-10-28 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się, canal plus to totalne dno, zakończyła się moja umowa na internet i wypowiedziałam nie tak jak oni sibie tego życzą wiec dorąbali mi 2 miesiące dodatkowych opłat bo oni tak ustalili i ciól. Nie liczą się z abonentem zupełnie, są tylko oni i tyla, jak dla mnie to dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyChslm
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~Sylwia / 2019-06-29 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
  • ~szekspir / 2022-05-30 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta istnieje tylko wtedy, kiedy kończy się umowa,dzwonią praktycznie co kilka godzin. Po podpisaniu aneksu żeby się z nimi skontaktować trzeba wziąć dzień urlopu. Aktualizacja dekodera... w tym temacie juz chyba wszystko zostało napisane. Jestem abonentem tylko ze względu na extraklase. Na wiele spraw przymykałem oko, ale teraz czekam juz tylko końca umowy. Mam nadzieję , że chociaż połowa osób, które deklaruje chęć zerwania umowy zrobi to, może wtedy coś do nich dotrze i zrozumieją, że to my, a nie oni jesteśmy dla nich.
    Zaletypoczucie humoru
    Wadycała ta firma jest wadliwa
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~SZNYCEL / 2018-09-13 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ nie polecam moja ciocia ma NC+ i brak sygnału , nękają ją telefonami chyba z 5/10 razy na dzień dzwonią żeby przedłużyć umowę wciskają jakieś dodatkowe oferty i niemiła obsługa jestem bardzo nie zadowolony. CYFROWY POLSAT jest lepszy w 100%
    ZaletyBRAK
    WadyZa dużo pieniędzy trzeba na nich stracic
    brak promocji
    nękanie telefonami
    dekodery sie zawieszają non-stop a przy deszczu to wygóle brak sygnału przez cały dzień prawie
    NIE MIŁĄ OBSŁUGA NIE POLECAM NC+ !!! TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA.
    MiejscowośćPoniatowa
  • ~Szymon / 2023-06-03 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam..
    Wady1000
  • ~Szymon3246 / 2022-04-19 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to prawda akurat jestem w canal+ 12 lat odkąd wprowadzili 4k UltraBox+ miesiąc działał dobrze dekoder a potem po aktualizacji nawet nagrywać się nie da , telewizor się włącza 5 min nie polecam firmy canal plus
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćLeszno
  • ~Tadeusz / 2023-08-24 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta programowa z dna. Powtórki, powielanie stacji, tony reklam, mieszanie audycji między stacjami, po prostu brak słów. Normalny człowiek nie będzie z tego zadowolony. Użytkowalność nc+ kończy się po około 2,3 miesiącach od chwili podpisania umowy. Dalej, nie ma sensu tego nawet włączać do gniazdka.
    Na serio szkoda kasy, za najwyższy pakiet powinna być opłata max. 10zł, tyle to jest niestety warte.
    Już lepiej wyjdziemy na łączu stałym w domu (takim choćby 30-40Mb/s) i na oglądaniu filmów z Youtuba, serio. Tam, przynajmniej możemy decydować co po raz tysięczny chcemy widzieć a reklamy możemy przewinąć.
    WadyTa telewizja w max,. pakiecie warta jest max. 10zł m-c
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~tak / 2020-03-01 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech naprawią swoją stronę, bo nie da się na niej oglądać, co chwila tnie laguje, zacina i to nie jest zależne od mojego internetu. Niedługo zrezygnuje całkowicie z ich oferty na rzecz Netflixa, HBO GO i Eleven.
    ZaletyBrak
    WadyStrona jest fatalna
    MiejscowośćInternet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 318
Toya (TV)
Ocena: 4.30, ilość opinii: 223
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4585
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4447
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971