DNO! Dno totalne! Nie polecam telewizji n nikomu. Bardzo dużo błędów, czasami od tak wyłączają programy BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA! Ogólnie często się psuje a obsługa klienta jest BEZNADZIEJNA! NIE POLECAM nikomu, strata pieniędzy i czasu. Tylko człowiek się denerwuje.
ZaletyNIE MA
WadyWszystko jest wadą
2 lata
~Tomasz / 2013-01-06 22:39
Ocena: 4.33 / 5
Od roku mam antene, dekoder i abonament N. Zadnych problemów nie zanotowałem. No może ciężko dodzwonić się, ale to w weekendy jest stały problem natomiast w tygodniu w godzinach rannych bez problemu. Korzystam z promocji jako stały (roczny) klient nie narzekam. Ludzie co wy za bzdury piszecie, Chyba problemy mają wyłącznie osoby zalegające z opłatami, bo innego powodu problemów nie widzę.
Zaletydobre ceny pakietów w moim przypadku 59 zł za 4 prog. NPremium i 3 prog. HBO,
Wadyciężko dodzwonić się w weekendy
rok/39 zł
~Mariusz W / 2013-01-05 00:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam, tak jak poprzednik - wyłączono mi sygnał (brak uprawnień) w sylwestra do dziś sygnału nie mam. BOK w n nie istnieje, bo co to za biuro o. klienta gdzie się nie można dodzwonić. Niestety połączyło się to z C+ i nic dobrego z tego nie będzie...
Zaletyna początku działa ....
Wadyz biegiem czasu coraz gorzej....
6 lat
~bezior / 2013-01-04 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Totalna beznadzieja, jestem z nimi juz 3 lata w sylwestra wyłączyli mi programy bez powiadomienia że mój abonament się skończył, zdzierżyłem to. 01 stycznia wpłaciłem 240 zł w celu przedłużenia umowy o kolejne 2 lata. W ciągu 3 dni jeszcze nie mam włączonych programów, po długim dzwonieniu i wysłuchaniu głupawych reklam w telefonie konsultant mówi że w ciągu 24 godzin zostaną kanały włączone i dalej nic. Na miejscu właściciela tej firmy wywaliłbym cały zarząd i powołał nowy bo betonu nie da się zreformować.
3 lata próba przedłużenia na kolejne 2 bez powodzenia
~Marek Bryndza / 2013-01-02 19:18
Ocena: 2.33 / 5
Platforma N uważa się za monopolistę, który ma klienta w d...ie. Po wielu przepychankach, sprawę oddaje do sądu. To jest skandal, że w obecnych czasach, kiedy każdy walczy o klienta, traktowane abonenta per noga jest normalnością w tej pozal się Boże platformie.
ZaletyKiedyś zalety( konkretnie w trakcie pozyskania klientów). Obecnie same negatywy !!!!!!!!!!!!
WadySAME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 lata
~bobi / 2013-01-02 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Całkowita poraszka z tą tlelwizją.Zmieniłem pakiet na lepszy i droższy a nie włączono mi go,dzwonię tam już przez 6 godzin bez przerwy i cały czas czekać na połączenie z konsultantem,ciekawe kto za te 6 godzin oczekiwania mi zwróci!Miałem mieć pakiet aktywny i nadal nic,ale rachunek większy za coś z czego nie korzystam. Nie polecam bo w punktach obslugi mówią co innego,telefoniczne jeszcze coś innego a w realu jest całkiem inaczej.
ZaletyBRAK ZALET
WadyCAŁA N TO WADA
PONAD 14 MIESIĘCY
~eryk space / 2012-12-30 21:43
Ocena: 1.67 / 5
Telewizjia N działa na prymitywny sprzęcie. Aby zarezerwować kartę trzeba czekac 48 godz albo i dłużej.Ale kasę biorą z góry. Następnie zadzwoń do biura abslugi to kasuja zeta za minutę. Jak masz szczęście to może odbiara słuchawkę za 15 min. Jak się oburzysz to odłożya sluchawke. Beznadziejna obsługa,nie polecam.
ZaletyNIE MA
52
~Krzysiek / 2012-12-28 09:43
Ocena: 3.00 / 5
Mam pytanie, czy ktoś wie czy w N-ce planują jakieś zmiany? np w programach?
Zaletybrak
Wadybrak
4 lata
~krossman / 2012-12-26 18:37
Ocena: 3.00 / 5
Ogólnie program kablówki był do d..y. Kto wymyślił bloki tematyczne np. Comedy Central czy AXN z dwudniowymi powtórkami tych samych odcinków? Mo po prostu geniusz! Posadziłbym go przed tv na następne 4 dni i kazał oglądać w kółko to samo. Na tle ogólnej ramówki miałem nadzieję, że chociaż programy N-ki z serii npremium wzniosą się nad ogólny poziom niemocy i badziewia. Ale gdzie tam! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy tej niemocy.A później = kończy mi się umowa,czas zaglądnąć do "Cyfry|
~Bartosz / 2012-12-25 13:29
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam nikomu tego dziadostwa! Moi starzy męczą się z tym chyba 4 lata. W ciągu ostatnich 3 miesięcy 5 razy wymieniali DEKODER! 5 RAZY!! Zepsute dekodery wymieniają na ZEPSUTE w nowych obudowach!! TRAGEDIA!! Dekoder to totalna porażka! Kanały przełączają się normalnie ok 10 sekund! A czasami dekodery od N potrafią załapywać minutę że w ogóle się wcisnęło przycisk i kolejną minutę zmieniać kanał! Same błędy błędy błędy! Są święta i nie działa mi żaden kanał! ŻADEN! Nie wpychajcie się w to bagno bo traci się tylko czas pieniądze i nerwy! Brak jakiejkolwiek JAKOŚCI! Żałosne to jest...
Zaletybrak
WadyBardzo wolny dekoder. Mnóstwo błędów. Beznadziejna pomoc. Tragiczny serwis. Wymieniają dekodery na zepsute! Zamiast oglądać telewizje to człowiek tylko traci nerwy!
Tragedia OMIJAJCIE TĘ TELEWIZJĘ. 8 GRUDNIA WYRAZIŁEM CHĘĆ ( PO USILNYCH NAMOWACH) PRZEJSCIA Z N NA KARTĘ NA ABONAMENT. MIĘDZY CZASIE WYKONAŁM 8 TELEFONÓW TRWAJĄCYCH OKOŁO 30 MIN KAŻDY ( 36GR/MIN), BO DNI UPŁYWAŁY, A TELEWIZJA BEZ ZMIAN.18 GRUDNIA ZADZWONIŁ ZAWODNIK PRZEPRASZAJĄC ,ZA ZNACZNY OKRES OCZEKIWANIA . POINFORMOWAŁ , ŻE WRESZCIE 23 USŁUGA BEDZIE DOSTEPNA.PODYKTOWAŁ DOKŁADNĄ INSTRUKCJĘ PRZESTROJENIA DEKODERA. DZIŚ MAMY 24 GRUDNIA ,CZYLI MIJA TRZECI TYDZIEŃ ZAŁATWIANIA SPRAWY. ZADZWONIŁEM POWTÓRNIE I KU MOJEJ ROZPACZY -ZNÓW PO PÓŁ GODZINIE UDAŁO MI SIE DODZWONIĆ- DOWIEDZIAŁEM SIE ,ŻE JESZCZE NIE MA DYSPOZYCJI ZMIANY. ZREZYGNOWAŁEM Z UMOWY NA CAŁE SZCZĘŚCIE.ZAMIERZAM SZUKAĆ INNEGO DOSTAWCY TELEWIZJI . LEKCEWAŻENIE KLIENTYA PRZEZ N JEST RAŻĄCE . JEŻELI N TAK ZACZYNA WSPÓLPRACE I DBA O KILIENTA TO ŻYCZĘ IM ZNIKNIĘCIA Z RYNKU. MOŻE DORABIAJĄ SOBIE NA TELEFONACH W DZIALE OBSŁUGI. 36 GR./MIN ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA CZEKAĆ NA POŁĄCZENIE DŁUGIMI MINUTAMI ,A I TAK NIKT TAM NIC NIE WIE. WYBIERAJCIE INNYCH DOSTAWCÓW TEN OSZYKUJE I JEST NIEKOMPETENTNY.
ZaletyBRAK ZALET
WadyNIEKOMPETENCJE PRACOWNIKÓW DZIAŁU OBSŁUGI
~padalec / 2012-12-22 20:21
Ocena: 2.33 / 5
Umawiasz się z nimi na abonament o konkretnej kwocie a po kilku miesiącach dodają ci ni z tego ni z owego po parę złotych ekstra ZA NIC.
ZaletyDobry sygnał
WadyBOK
5 lat
~Łukasz B. / 2012-12-21 21:06
Ocena: 1.00 / 5
Jestem już abonentem N.
Zacznę od oferty: gdy chciałem przedłużyć umowę odmówiono mi promocji z 3 miesiacami gratis, ponieważ nie jest to oferta dla stałych abonentów. czyli oferta powinna być 0 ale muszę dać 1.
Obsługa klienta: chyba nie istnieje. Istnieje jeżeli chcą coś zaproponować lub przyspieszyc spłatę należniści. Ja osobiście mimo odsłuchania muzyczki w poczekalniu ponad 150 minut nie porozmawiałem z nikim. Powinno być 0 muszę dać 1
Cena/jakość Tutaj sumując jakość obsługi, oferty i osobistych odczuć daję uczciwą 1+ Ale + nie ma.
Dodatkowo wprowadzają w błąd w związku z długością trwania promocji wpędzając klienta w okres abonamenty bez promocji (to już jest chamstwo) za który trzeba słono płacić.
Ogólnie uważam, że: N upadnie niedługo. Trzymać się z daleka.
ZaletyBrak
WadyBOK, naciąganie, braki informacji, okres bezpromocyjny
ponad 2 lata
~Ixpose / 2012-12-21 09:52
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam wiązania się z tą firmą. Kretyński zapis w regulaminie zmuszający do 3 miesięcznego wypowiedzenia. I to im nie wystarczy, po rozwiązaniu umowy okazuje się że chcą wyłudzić kolejne pieniądze ponieważ twierdzą że 'system sam aktywował usługę' i nie dociera do nich tłumaczenie że umowa została rozwiązana i mam na to papier. W końcu konsultant rzuca mi słuchawką. Na połączenie z ich Biurem Obsługi czeka się po 20 minut. Szczerze odradzam, chyba że szukasz mocnych wrażeń, masz dużo czasu na walkę z wiatrakami i chcesz wyrzucać kasę w błoto a nie tylko możliwości korzystania z telewizji.
Zaletyjak każda telewizja
Wadyfatalna obsługa, naciąganie na kasę, pazerność
byłem ich klientem od samego początku więc wiem co piszę
~miszmasz / 2012-12-20 09:17
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo dobra i konkurencyjna oferta. Mam Nkę głównie dla sportu bo moim zdaniem programowo wygrywają oraz dla płatnych programów erotycznych. Płacę za wszystko niecałe 100 złotych. Niedługo kończy mi się umowa więc liczę na jakąś fajną ofertę przedłużeniową.
Zaletydobra oferta, dużo programów
Wadywszystko działa do tej pory więc na razie brak
11
~Michał / 2012-12-19 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja n - dno i pół metra mułu!!!Pod koniec kwietnia zrezygnowałem z ich usług (obowiązywał mnie 3-miesięczny termin wypowiedzenia), przed zdaniem dekodera i innych gratów, zadzwoniłem na infolinie czy oby na pewno mam wszystko uregulowane - oczywiście Pan zapewnił mnie, że wszystko jest okey i nie mam już żadnych zobowiązań wobec ich telewizji, no bo jak mam mieć jak mam na wszystko przelewy. Teraz po 5 miesiącach dostaje kwit z windykacji n-ki na kwotę 86 zł straszący mnie rejestrem dłużników i innymi pierdołami!!! Za co pytam jak mam na wszystko kwity??? Oczywiście przy samym zdawaniu dekodera Pan w oddziale również zapewnił mnie że wszystko jest ok! Teraz żeby załatwić tą sprawę wiszę 5 dzień na telefonie czekając po 15-20min na połączenie z konsultantem , z którym nie mogę się połączyć bo nikt łaskawie nie raczy odebrać cholernej słuchawki! Zatem ludziki - chcecie problem?-kupcie sobie tv nowej generacji (notabene jakaś totalną popierdółke)!!!
ZaletyBrak zalet
WadyCała firma to jedna wielka wada
~Adam / 2012-12-19 00:53
Ocena: 4.67 / 5
Polecam tę telewizję. Bardzo fajnie rozwiązane VOD, Korzystam z Nseriale. Mam duży telewizor w domu i widać tę jakość programów. Warto wziąć dekoder z nagrywarką. Przydaje się możliwość nagrywania. Czasami można wyłapać na nvod net jakieś pakiety demo np. darmowe filmy erotyczne.
6
~bero / 2012-12-19 00:49
Ocena: 4.67 / 5
dziwnie zaniżona ocena Nki. To bardzo dobra telewizja. Bije konkurencję na głowę. Ci co oceniają negatywnie chyba nigdy nie korzystali z usług ich konkurencji
Zaletydobra jakość hd, oferta, ilość programów, usługi dodatkowe, dekoder
Wadyinfolinia
22 miesiące
~Dominiqa / 2012-12-18 15:10
Ocena: 1.67 / 5
Moje odczucia co do n są raczej negatywne. 3 lata temu zrezygnowałam z C+, z której byłam zadowolona na rzecz n. Męża skusiła jakość hd, a mnie kanał Fox, który był tylko na tej platformie. Pierwsza umowa bez zarzutu, bodajże 49 zł na 18 mies. Jedyny minus zauważalny wtedy- bardzo ciężko było dodzwonić się na infolinię. Dzwoniłam może 2-3 razy, a za każdym razem czekałam na połączenie z konsultantem po kilkadziesiąt minut. Generalnie byłam zadowolona, więc postanowiliśmy przedłużyć umowę. Warunki już nie były tak dobre, bo 59 zł plus pierwsze 3 mies. hbo gratis. I zaczęły się cyrki: karta nie działała, najpierw twierdzili, że to wina ustawień anteny. 2 razy przyjeżdżał spec i ustawiał, nie udało się. Potem czterokrotne jeżdżenie do serwisu, jako że mieszkamy na "zad..." jakieś 25 km w jedną stronę. Okazało się, że winna była karta. Z tego powodu nie mieliśmy tv, a abonament płacić trzeba było. Złożyłam reklamację, żeby za te 2 tyg oddali- odrzucili i zasugerowali drogę sądową. Może niesłusznie, ale odpuściłam te 30 zł. Do tego hbo wyłączyli po miesiącu, a miało być 3 mies. Znowu ponad pół godz słuchania muzyczki na infolinii, okazało się, że to jakiś błąd i po tygodniu włączyli. Po tych wszystkich problemach wiedziałam, że umowę wypowiadam. Wysłałam pol. priorytetem 20.09. i napisałam, że do 31.12. Zadzwoniłam w połowie października, czy dotarło, a oni zdziwieni. Przesłałam skan nadania, to nagle znaleźli. Okazało się, że oni rzekomo otrzymali dopiero 1.10.(chociaż śledzenie na str pp pokazuje, że odebrano 21.09) i muszę mieć ją do 31.01., bo liczą się pełne okresy rozliczeniowe. Brak słów, wciąż robią wszystko na złość. Już się boję, co będzie, jak oddam dekoder. Wyczytałam, że wypatrują rysek na nim i naliczają kary. Podsumowując było ok przy pierwszej umowie, ale już po przedłużeniu mają klienta gdzieś, bo przecież już nie trzeba się starać. Z mojego doświadczenia najgorsza z telewizji, miałam chyba 4 lata c+, a moi rodzice od około 10 korzystają z polsatu. Takich cyrków tam nie ma. Jedynym plusem te 3 lata temu była jakość hd, ale z tego co widzę u rodziców, polsat już dogania, jak nie dogonił n w tej kwestii. Nie polecam n!
Zaletyjedyny plus to jakość hd, ale teraz inni operatorzy już mają niewiele gorzej
Wadyutrudniony kontakt, brak zwrotu abonamentu za niewykonaną usługę z ich winy
3 lata
~ghost66 / 2012-12-17 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej telewizji "nowej generacji" N ! Trzeba pilnować się na każdym kroku przy rozmowie telefonicznej, bo dla nich taka rozmowa jest jak podpisanie umowy (rozmowy są nagrywane)lecz odwołanie ze strony klienta to już na piśmie. A może i ja nagrywam takie rozmowy? trzeba pilnować kończących się darmowych promocji bo jak nie dopilnujesz to najbliższy rachunek otworzy Ci oczy. Dodzwonić się do nich to graniczy z cudem, a rachunek telefoniczny też fajnie nabija, chyba mają jakąś cichą umowę z TP.Chcąc sprawdzić co ciekawego leci i co będzie, to w większości pisze "Brak informacji" Czekam tylko na możliwość rezygnacji i kończę ten pakt z diabłem. Chyba przejdę do polsatu. NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM!