Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rrrr / 2022-05-28 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś za ten nowy bubel wziął kasę . Kto to zatwierdził. Kończę umowę .
    ZaletyBrak
    WadyNowy soft
    MiejscowośćŁódź
  • ~rudzianin / 2011-11-13 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zdecydowanie nie polecam. Platforma i kanały dobre-obsługa nie do zaakceptowania.
    Sami zdecydujcie o zakupie.
    Syn podpisał umowę w Media Markt Rybnik. Po rozpakowaniu w domu okazało się, zasilacz nie pasuje!
    Ok trasa 30 km do Media i wymiana. Radość w domu, podłączone i świeci-co z tego kilka prób programowania okazuje się bezskuteczne(siła sygnału 85, jakość 100).Telefon na infolinię-reset tunera i nic-wniosek uszkodzony wymiana. Syn w weekend w szkole-rodzice chcą pomóc więc biorą tuner wraz z umową i w drogę do Media. Zdziwienie-wymienić może punkt serwisowy a my tu tylko sprzedajemy!?
    Trudno no to dalej w drogę Carefour Play Rybnik-no niestety ale brak tunerków-no to może Real Rybnik-proszę o telefon czy są tunerki-są no to jedziemy. Real Rybnik Wyspa Play i N z super obsługą?
    Tak prosze Pana jest tunerek i możęmy wymienić-ulga nareszcie-tak ale za sprawdzenie tunerka jeśli okaże się sprawny to proszę 20 zł(pełne zaskoczenie) Ok zgoda-pan sprawdza-diagnoza uszkodzony-decyzja wymieniamy. I tu kolejne schody-mimo okazania dowodu osobistego oraz dostarczenia tunera z kilkoma numerami fabrycznymi nie mogę wymienić sprzętu bo umowa została zawarta na syna który ma takie samo zameldowanie jak my???? Nie wytrzymałem. I kto mi zwróci za poświęcony czas i paliwo zużyte na bezskuteczne próby wymiany sprzętu. Czy ja się mam prosić o sprawny sprzęt przy podpisanej umowie. Już wiem telewizja najwyższej jakośći N i super obsługi mnie nie interesuje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Możecie sobie robić biznes ale bezemnie-powodzenia.
    Wadyuszkodzony sprzęt wydany przy podpisaniu umowy, trudność z wymianą, nonszalancja wobec klienta,
    6 dni
  • ~rwojton / 2013-03-15 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam!!!Jestem z nimi juz 5 lat.W pazdzierniku 2012 samowolnie włączyli mi płatny kanał History HD (1,99zł) a na moją telefoniczną interwencję konsultantka próbowała mi wcisnąć, że kanal został włączony przeze mnie z poziomu dekodera po czym dodała,że owszem wyłączom mi ten program ale za dwa miesiace a w ramach rekompensaty do stanę pakiet HBO na pół roku gratis!W marcu 2013 widzę na fakturze dalej to 1,99zł więc telefonuję i pytam o powody.Słyszę odpowiedź, że kanał History HD został wyłączony po moim telefonie 16.01.2011 ale już 26.01.2013 został ponownie włączony po moim telefonicznej prośbie o jego ponowne włączenie.Pytam jakim sposobem oni ze mną rozmawiali gdy ani ja ani nikt z mojej rodziny do nich nie dzwonił a oni odpowiadają, że maja tą rozmowe nagraną.Tak więc dla 1,99zł Telewizja N jest gotowa posunąc się do oszustwa i fałszowania danych(umowy).
    Ostrzegam!!!!!Pilnujcie swoich pieniędzy bo kradną!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    5 lat,449zł
  • ~Ryszard / 2019-04-18 07:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie dekoderow same problemy żadnej pomocy problem z rozlanczaniem multiromu wielokrotne interwencję z obsluga nie pomagają a trzeba za dekoder opłacać 10zl multirom 15zl dekoder 4k aktywacja 99zl dosyć mam biegania z kartą czekam na koniec umowy jestem z nimi od początku nigdy więcej nc+!!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadySame
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Ryszard / 2022-07-07 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowego oprogramowania wszystko zepsuli. Nikt z obsługi nie chce słuchać naszych opinii o tym gniocie który wprowadzili. Czekam na koniec umowy i do widzenia.
    Zaletybrak
    Wadyobecnie wszystko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~S / 2021-02-09 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam canal plus, jeżeli wystąpią problemy techniczne a są ciągle to człowiek sam musi sobie poradzić ponieważ nawet nie posiadają techników. Oferta programów to może i jest, ale na tych programach nie ma żadnych atrakcyjnych filmów. Poza tym bardzo droga telewizja jedna z najdroższych, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy w razie problemów technicznych, brak atrakcyjnej oferty filmowej, wygórowane ceny.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Sara / 2021-11-16 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Pracownik sam dodaje programy, których nie m w umowie. Jak chce się cokolwiek dowiedzieć nic nie potrafią wyjaśnić. Przy próbach wyjaśnienia sprawy unikają kontaktu, nie odbierają telefonów i rozłączają rozmowę. Uważajcie na nich zwłaszcza w Bydgoszczy. Uwielbiają oszukiwac emerytów. Kłamią, że załatwia sprawę a później nawet nie chcą z tobą rozmawiać. Ostrzegam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja, brak szacunku do klienta
    MiejscowośćBydgoszczy
  • ~Scarecrow / 2018-11-07 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, czegoś takiego jeszcze nie widziałem, miałem 4 swoje prywatne dekodery czyli multiroom, zablokowali ok nie ma sprawy mieli do tego prawo, chciałem wiec dokupić u nich usługę dodatkowo na ich dekoderach, informacje otrzymałem że nie ma mowy chyba że ...... przedłużę umowę, ok nie ma sprawy, ale czy jak przydłużę umowę zagwarantują mi państwo że do końca trwania umowy będę miał wszystkie te same kanały, odpowiedz oczywiście że nie i nie ma możliwości rozwiązania umowy z tego tytułu. Chodziło mi o Ekstraklape. Podejście do klienta TRAGEDIA. Czarno widzę przyszłość tej firmy a szkoda bo jestem z nią od 15 lat i niestety już koniec.
    ZaletyNiestety już BRAK
    WadyPodejście do klienta
    Ceny
    Oferta programowa coraz gorsza - BRAK ligi MISTRZÓW, zaraz pewnie Ekstarklasy i paru innych lig
    MiejscowośćKraków
  • ~Scyzor / 2022-09-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od zawsze ale to co teraz jest po zmianie kanałów to porażka. Nie wiem kto to w ogóle wymyślił ze nic nie można znaleść. Mysle nad rozwiązaniem umowy niestety chyba że wróci wszystko do poprzedniej menu listy i wyszukiwania kanałów
    ZaletyŻadnych
    WadyNa chwilę obecną same wasy
    MiejscowośćKielce
  • ~Seba / 2022-01-26 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder się wiesza, brak paska epg. Obsługa do niczego brak zainteresowania aby udzielić pomocy klientowi. Oni twierdzą że pomagają ale moje problemy jak były tak i dalej są
    ZaletyPrzy dzisiejszym wyborze telewizji adekwatnie do ceny brak zalet
    WadyObsługa pomoc techniczna i sprzęt totalne dno
    MiejscowośćLigota
  • ~sebastian / 2020-02-09 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    w piątek zamówiłem film na vod przyszedł sms ,wysłałem kod i dostałem informacie że w ciągu godziny film będzie dostępnyi go nie obejrzałem, zadzwoniłem w niedziele na infolinie i pan z działu technicznego powiedział mi że juz go niebejrze bo mineło 48 godzin i poinfomował mnie że będe musiał za niego zapłacic , czy ja odpowiadam za ich błedy techniczne, kase wzieli a usłygi nie bylo
    Miejscowośćruda śląska
  • ~Sebastian / 2020-04-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem dziś wielką nieprzyjemność rozmowy z konsultantem. Od jakiegoś czasu dekoder, dysk i pilot wogóle nie reagują i dopiero po 10 naciśnięciu coś zaczyna się włączać więc pomyślałem o wymianie dlatego zadzwoniłem. Usłyszałem od Pani że musimy przejść do ustawień domyślnych i ona mnie przez to przeprowadzi. Tak przeprowadziła i wszystko kazała mi ustawiać, że nagle okazało się nic nie działa, cofnąć nie można i Pani zakończyła rozmowę że na pewno to coś z anteną na moje zwrócenie uwagi, że przed chwilą oglądałem telewizję i przecież przez minutę nic nie mogło się stać z anteną znowu powtórzyła że na pewno antena. Na końcu najlepsze jak zapytałem jak mogę wymienić dekoder usłyszałem, że tylko w punkcie co w obecnej sytuacji jest i tak trudne co potwierdziło sprawdzenie 10 miast wokół bez sukcesu. Na moje pytanie czy nie może kurier podjechać z nowym i zrobimy wymianę usłyszałem, że to niemożliwe ale cyrk w 21 wieku w czasie epidemii nie ma możliwości wymiany więc nie ma jak oglądać a więc i nie ma jak przedłużyć umowy.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sebastian / 2022-04-27 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy wydaje Ci się że jesteś na dnie, słyszysz miarowe pukanie dochodzące od spodu. Patrzysz... a tu nowy interfejs C+. Ktoś, kto to projektował zdecydowanie musi zmienić dilera! Krótko - masakra!
    ZaletyBRak
    WadyWyłącznie
    MiejscowośćŁomianki
  • ~Sebastian 49 / 2022-08-04 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totaldne dno brak słów .Dwa abonamenty w jednym domu taką dostałem propozycję 120+35
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLibiąż
  • ~SEBOL / 2022-08-11 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny zmianą układu kanałów NC+ pokazało jak bardzo liczy się ze swoimi Klientami - ma ich po prostu w dupie...
    Wcześniej oprogramowanie teraz uklad kanałów.
    Ja z Wami nie przedlużę juz umowy a jesteśmy razem od ponad 16 lat.
    ZaletyBrak
    WadyWiele i coraz więcej...
    MiejscowośćPołudnie Polski
  • ~Seli / 2021-06-01 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, Wszystkie kanały polskojęzyczne kodowane pomimo że w telewizji naziemnej darmowe
    Ceny za pakiety z kosmosu. Jak kupujesz pierwszą kartę wszystko pięknie i szybko. Później ......
    Brak informacji o kończącej się ważności pakietu - ni z tego ni z owego ryp i nie masz żadnego kanału.
    Opłacasz ..... i włąsnie mija 5 dzień i nic. BOK twierdzi , że nie otrzymał kasy. Transakcja dokonana przez BLUE MEDIA więc w teorii pieniądze otrzymują od razu .
    Oczekiwanie na uruchomienie to trzy dni robocze od dokonania opłaty.
    Że niby gdzie tak jest ?????
    życzę im serdecznie żeby za chleb też tak płacili.
    Wadyopcjonalnie ...... same wady
    MiejscowośćOpole
  • ~SeRg / 2013-03-22 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W lutym skonczyla mi sie umowa i przedluzyli ja o kolejne 6 miesiecy rachunek za luty ok 99 PLN ale dzis wchodze w platnosci a tam 277 PLN!!! Jakies zarty w szczegolach zobaczylem ze za kazdy kanal mam placic oddzielnie... zero informacji kompletne dno a teraz w polaczeniu z C+ to kabaret na kolach. Mam pytanie po rozwiazaniu umowy (1 kwiecien gdyz zabieraja programy to wykorzystam to do rozwiazania) skladam papiery o zakonczeniu umowy oddaje dekoder i czy musze tez oddac talerz wraz z reszta sprzetu czy to zostaje?
    ZaletyBRAK!!
    WadyINFOLINIA
    2
  • ~Seweryn / 2021-12-13 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę abonament z 20 lat (jak przejęli NBA) i początkowo korzystając z nc+ go było ok. Ale im dalej w las tym gorzej. Najpierw bez zapowiedzi usunęli możliwość korzystania z dwóch urządzeń jednocześnie, (nie ważne że nigdy więcej jak 10 godzin miesięcznie z takiej opcji nie korzystałem, bo tylko z doskoku jakiś mecz zobaczyć czy coś w ten deseń). Następnie całkowicie ucięli mi dostęp... do konta. Od miesiąca nie mogę się zalogować, a wszystko w to momencie meczu Ligi Mistrzów (godzinę przed meczem aplikacja działała).

    Jedno wielkie korporacyjne złodziejstwo. Już złożyłem wypowiedzenie umowy. Pieprzyć złodziei.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~sezam350 / 2013-06-10 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałem umowę i w terminie (po 6 dniach od wygaśnięcia umowy) złożyłem kpl. (dekoder+pilot+karta)
    Po 2 miesiącach otrzymałem notę karną na 500 zł !!!! za brak dekodera,
    na infolinia dowiedziałem się że faktycznie złożyłem kpl. dekoder i nie wiedzą czemu naliczyli karę, ale nie potwierdzili jednoznacznie że swoje bezzasadne roszczenia anulują !!!

    Rok wcześniej złożyłem pisemnie wypowiedzenie z 6 cio tygodniowym wyprzedzeniem, (bez potwierdzenia oddbioru) i N zachowała się w złodziejski sposób i przyjęli że pismo wpłynęło 1 dzień po terminie !!! (szło pocztą przez 2 tygodnie). Więc naliczyli tzw. pakiet bez promocji. UWAGA NA N - to złodzieje
    Zaletybrak
    Wadywiele
    5lat
  • ~shokkaz / 2013-01-11 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Za komuny była lepsza telewizja niż teraz enka totalne zero. Nie polecam nikomu nawet za darmo .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 764
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3984
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3079