Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2285 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sebastian wiśniewski / 2013-04-08 11:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszyscy zostaliśmy oszukani kontaktowałem się z federacją konsumenta a ta odpowiedziała mi ze sprawa jest rozwojowa i bada ją Nik ponieważ jak powiedziała pani z FK są olbrzymie nieścisłości. Płaciłem za abonament 118 PLN miałem w tym HBO oraz NPremium obecnie nPremium zniknęło w zamian za to bez mojej zgody otrzymałem 6 innych kanałów a HBO w promocji z darmo jednak abonament się nie zmienił co oznacza że abonament strasznie wzrósł ponieważ chyba od maja doliczą mi koszt za HBO! Rezygnując z zapłacenia za kanały nPremium musimy zapłacić jeszcze za kwiecień za inne kanały powiedzieli ze taka jest zasada i koniec. Jaka zasada?! ja nie podpisywałem żadnej umowy na 6 innych kanałów oraz na zamianę abonamentu więc nie zapłacę po rezygnacji z platformy nawet za kwiecień
    Zaletyświetna jakość
    Wadyoszustwa na umowach
    5 lat
  • ~MrZi / 2013-04-07 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Panowie, chamstwo do kwadratu!!! Jak mozna dostac pismo o zmianie umowy listem NIE POLECONYM? Do tego osoba ktora nie otrzyma pisma automatycznie zgadza sie na DROŻSZE WARUNKI!!! CO TAM SIE DZIEJE? KTO TAK TRAKTUJE KLIENTOW? Zastanawiam sie czy mam płacic za abonament skoro pozabierali mi bezprawnie kanały ktore mam w abonamencie typu nPremium 1-4?
    Zaletyteraz już żadnych
    Wadydodzwonic sie graniczy z cudem
    ponad 3 lata
  • ~zachary / 2013-04-06 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    To co zrobiła Telewizja N podczas fuzji z Canal+ to zwyczajny skandal i oszustwo. Ultimatum przejścia na nową, uboższą w programy ale w zamian droższą platformę, nie honorowanie umów, zaprzestanie świadczenia umowy przed okresem jej wygaśnięcia, pozbawienie dostępu do niektórych usług oraz pozbawienie klientów kontaktu z biurem obsługi oraz zablokowanie stron internetowych jest bezprzykładnym dowodem na lekceważenie nie tylko prawa,ale podstawowych zasad usługodawcy. Ja rozwiązuję umowę z Telewizja N złożywszy skargę do UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadykarygodne lekceważenie klientów!
    3 lata, 118,00zł
  • ~Clon02 / 2013-04-06 21:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem N-ki od kilku lat i właśnie moja cierpliwość i wyrozumiałość się skończyły. Oprócz tego, że zawsze N-ka walczyła o klienta i na początku obsługa klienta była ok ( co diametralnie się zmienia po podpisaniu umowy), nie kompetencja pracowników którzy nic nie potrafią i nic niewiedzą, nie mają również żadnych narzędzi żeby pomóc klientowi. Jedynym sposobem oprócz korespondencji tradycyjnej na którą sie czeka tygodniami, jest infolinia na dodzwonienie się klienta do N-ki czeka się po pół godziny (połaczenia oczywiście płatne). W dniu powstania NC+ miałem kilka pytań dotyczących aneksu do umowy który dwa miesiące wczesniej uzgodniłem z konsultantem (nie przysłano mi wersji papierowej tzn. nie miałem nigdzie na piśmie za co i ile płace)dzwoniłem na infolinię której nr się zmienił, lecz kierownictwo tak zajete było przygotowaniem show w związku z połączeniem tv, że o zminie nr klientów nie poinformowali. Wracając do aneksu zgodziłem się na przedłuzenie o 1,5 roku umowy wraz z pakietem npremium. Po dwóch miesiącach oczekiwania oprócz tego, że nie dostałem umowy, wyłączają mi pakiety, pani konsultantaka nie potrafiła mi powiedzieć jakie mam teraz pakiety i ile mam za nie zapłacić, bo oczywiście część programów zlikwidowali mimo tego że chwile wcześniej podpisywali umowy z klientami na ich dostarczenie. Zdecydowałem się na N-kę bo oferowali ligę mistrzów, po kilku latach jakież było moje zdziwienie gdy po długim oczekiwaniu na mecz sidam na fotelu z browarem a tu się okazuje że nagle bez żadej informacji najlepsze mecze wrzucają do dodatkowo płatnych programów. Zacisnąłem zęby wykupiłem pakiet npremium, ale oni mi je wyłaczyli, więc miarka się przebrała. Do widzenia N-ko
    Zaletyobraz w kolorze
    Wadykontaktu brak, kompetencji brak, poszanowania klienta brak.(NC+)= lichwiarstwo
  • ~leburaque / 2013-04-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To absolutny absurd. Chamstwo ze strony sieci w dramatycznym momencie. Nie można uzyskać od nikogo informacji. Od nikogo. Nie działa infolinia, nie działa obsługa posprzedażowa, nic. Nic nic.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    2
  • ~ola / 2013-04-06 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam wiekszosc opinii;dzial sprzedazy odbiera telefony bardzo szybko,natomiast centrum obslugi stalych klientow wcale tego nie robi,masakra.
    Zaletyzadnych
    Wadybok tragiczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    15miesiecy
  • ~Magdalena Zdebik / 2013-04-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    n tv to oszusci i zlodzieje. Od 23 grudnia 2012 r bylam w szpitalu na intensywnej terapii w spiaczce, walczylam o zycie. dzis chcialam zmienic pakiety i abonament na jak najtansza opcje. Okazlo sie ze minimum jest teraz 119zl jak dla mnie abonamentu (wczesniej placilam 59zl) ale malo tego. Powiedziano mi ze 5 stycznia JA DO NICH DZWONILAM i zgodzilam sie na takie warunki (119 zl) do stycznia 2014 roku. A ja 5 stycznia bylam w spiaczce od tygodni.
    Zaletybrak
    5 lat
  • ~marek / 2013-04-02 18:51
    Ocena: 2.67 / 5
    korzystam z n-ki od 3 lat. W zasadzie bez zastrzezen (centrum Krakowa, antena 80-tka, wiec zadnych problemow), obraz idealny, problemow zero (dekoder z dyskiem 250). Niestety n-ka zachowala sie obecnie po chamsku, wycofala mi (w ramach istniejacej umowy, czyli złamała jednostronie umowę) ponad 10 kanałow od 1 kwietnia, poinformowala o tym 27 marca, i kaze sobie zaplacic abonament za kwiecien mimo uniemozliwienia mi korzystania z kanalow objetych umowa. Wypowiedzialem umowe. Sprawa znajdzie sie w sadzie, bo abonamentu nie zaplace za cos czego nie chce, co zostalo mi zabrane bez miesiecznego uprzedzenia mnie i na co nie wyrazilem zgody. Ewidentne łamanie prawa i brak poszanowania klienta. Nastepca n-ki, nc+ za ten sam zakres pakietów stosuje abonament ok 20-30% wyzszy.
    Zaletyobraz idealny, zero problemow technicznych, (na Sharp 40")
    Wady1. troche wolne menu, 2. miód w momencie zawierania i przedluzania umów, obcesowo i arogancko później, po "zlapaniu" klienta, rosnąca (wygórowana) cena za świadczone uslugi
    3 lata
  • ~ch47 / 2013-04-02 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich użytkowników dziadostwa n .Jestem użytkownikiem tego dziadostwa od maja 2012r i wyobraźcie sobie ,że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem od nich Umowy.Interweniowałem u nich korespondencją internetową ,to cały czas odpisywali ,że albo wyślą lub ,że wysłali.Dzisiaj ,w związku z połączeniem n z C+ mam niepowtarzalną okazję zerwać umowę z tym dziadostwem .Jeszcze nie wiem jaką formę mam przyjąć. Czy w autoryzowanym punkcie serwisowym czy listownie ,ale odchodzę .Nie polecam.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    od maja 2012
  • ~debile / 2013-03-30 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy w tej telewizji N jak i NC+ są nie kompetentni, każdy próbuje cie spławiać podają ci setki numerow a ty dzwonisz jak kretyn z nadzieje ze ktoś ci pomoże wyłączyć głupi promocyjny HBO żeby nie płacić 25 zl dodatkowo. Odradzam ten syf dobrze ze jest bonus i nie trzeba przechodzić tylko można rozwiązać z banda debili ta umowę.
    Zaletynie ma takich w zadnym wypadku!
    Wadywada jest cala telewizja NC+ i nie kompeteni konsultanci!!
    3 miesiace 148zl
  • ~mista / 2013-03-28 19:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Podpisałem umowę 4 tygodnie temu i do dzisiaj nie mogę oglądać, bo złodzieje nie przysłali z dekoderem pilota. Napisałem reklamację, to za trzecim razem odpowiedzieli i podali termin rozpatrzenia rekl. 30 dni.
    Szkoda, że wcześniej nie przeczytałem tych opinii, bo rzeczywiście to są oszuści i złodzieje, tylko dlaczego z urzędu nie zainteresuje się tym żadna instytucja żyjąca z naszych podatków n.p. UOKiK
    Zaletynie poznałem
    Wadywszystkie możliwe
    nie mam jeszcze, na razie zapłaciłem 49 zł aktywację
  • ~camil / 2013-03-28 15:15
    ludzie gdzie rozwiazac umowe z n.
    nigdzie niemozna sie dodzwonic
    jestem z warszawy nikt nic niewie gozej niz na jakiejs wsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    3lata
  • ~exx / 2013-03-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    "Trwa auktualizacja bazy danych"od 4 dni dzwonie i nie moge sie dodzwonic do dziadostwa !!!
    ZaletyBardzo mili i życzliwi przy podpisywaniu umowy
    WadyOlewanie i naciąganie klienta
    5 lat , 82 zł
  • ~Lonia192 / 2013-03-26 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie nigdy wiecej umów z telewizją N. Bardzo uprzejma pani konsultantka przez telefon przedłuza umowe i jest miło ale tylko do pierwszej faktury bo sie okazuje ze trzeba zaplacic wiecej niz uprzejma pani twierdzila. Kiedy chce rozwiazac umowe - tak jak wiekszosc uzytkownikow po polaczeniu sie N z Cyfra + z wiadomych finansowych względów - telefoncizny pan konsultant nie pozwala mi dojsc do slowa wciskajac kit ze ich foerta jest an prawde super a gdy w koncu pozwlaa mi powiedziec ze chce tylko adres na ktory mam wyslac wypowiedzenie i chce sie dowiedziec co mam zrobic z dekoderem twierzi ze on jest z innego dzialu i kaze mi sie polaczyc z odpowienim dzialem - a zaden dzial wymowien nie istnieje - po czym sie rozlacza twierdzac ze skoro tak to to juz wszytskoz jego strony i mi nie pomoze .. ŻENADA
    Wadyciągła zmiana pozycji kanałów, "przycinki", konsultanci nie dbajacy o swoich klientów
    1.5 roku mam telewizje N kupilam go za 50zł meisiecznie teraz moj rachunek wzrósł do 61zł
  • ~michał tulecki / 2013-03-26 16:50
    k..wa masakra,nie można się tam WCALE dodzwonić paranoja,traktują ludzi jak debili !!!!!
    ZaletyBRAK ZALET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~BEATA / 2013-03-26 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM ZBULWERSOWANA NA POCZĄTKU ŁADNIE PIĘKNIE..A JAK MAM KŁOPOT Z DEKODEREM NIE RACZĄ WYMIENIĆ DO DIABŁA ZA CO MAM IM PŁACIĆ?ZŁODZIEJE JEDNE NIE KUPUJCIE TEJ TELEWIZJI!!!!!!!!
    ZaletyOBRAZOWO NA POCZATKU OK
    WadyKIEPSKI KONTAKT Z REKLAMACJĄ
    8MIESIĘCY
  • ~nka / 2013-03-26 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    z nki korzytam od 5 lat, nigdy nie mialam problemow bylam zadowolona. teraz jak s ie połaczyli z tym dziadoskim c+, rezygnuje z ich uslug.na szczescie udalo mi sie wyslac rezygnacje...przed polaczeniem. zenada,zenada zenada, mysle ze stracą wielu klientów.ja przechodzę do polsatu :)
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 lat, 99 pln
  • ~goskapm / 2013-03-24 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!!!
    N-ka zaczęła dyskryminować stałych abonentów.
    Zadzwoniłam dzisiaj żeby domówić kolejny dekoder do multiroom i usłyszałam, że mogę powiększyć multiroom o kolejny dekoder pod warunkiem, że podpiszę nową powiększoną o nową, droższą ofertę !!!! Gdy powiedziałam, że mnie to nie interesuje to usłyszałam, że dla stałych (starych) abonentów nie ma dostępnej tej usługi.
    Czas po wielu latach zmienić operatora. A sprawa pachnie zgłoszeniem do UOKiK.
    Z takim naciągactwem dawno już się nie spotkałam.

    Zaletybrak
    Wadydyskryminacja stałych abonentów
    4 lata 99 zł
  • ~Marek132 / 2013-03-24 19:24
    Ale jaja oddałem dekoder n zgodnie z tym jak sie skonczyla umowa. Dekoder oddawałem w punkcie 3 razy sie pytalem o to czy to wszystko. Te super firma przysyla mi dalej rachunki tylko 2 wieksze, bo podobno nie zrezygnowałem. Ale moge wypowiedziec z 4 miesiecznym okresem wypowiedzenia.
  • ~Piotr Halny / 2013-03-24 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu się platform i zaprzestaniu nadawania na wielu kanałach jest podstawa, by zerwać umowę, np. od 1 kwietnia 2013 r. i zawarcia nowej, bardziej korzystnej.
    Zrobiłem to poprzez ich adres kontakt@info2.ncplus.com.pl
    i mam z głowy niepoważne propozycje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 776
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148