strona 92 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Pomorzanka / 2022-06-18 17:19
Najgorsza telewizja,menu tragedia dzwoniąc na infolinię nie dosyć że trzeba czekac długo to łaskę robią by pomóc już nigdy od nich nie wezmę -
-
~Pośka / 2019-01-15 18:06
Doradcy nie znaja oferty. Naciagaja na koszta wprowadzajac swiadomie w błąd. Chcesz HBO badz nc+
Nie dostajesz nic chodz obiecywane masz ,że w tym pakiecie bedzie.
Przyszedl mi na maila spis programow. Dzwonie ponownie do doradcy z którym rozmawialam i mówie ,ze brakuje mi kanałów na ktore sie umawialiśmy Pan obiecuje mi ,ze oczywiscie poprawi swoj błąd.
Dostaje dekoder ustawiam i co sie okazuje brak wszystkich kanalow na jakie sie umawialismy .... Super...
Dzwonie oczywiscie nic sie nie da zrobic a za dokupienie jednego kanalu +20zl ... Brawa dla firmy ,ze zatrudnia tak nie kompetentnych osob.
Proponuje pomyslec nad doszkoleniem pracownikow.....
Nikomu nie polecam ...
Szkoda nerwowZaletyBrakMiejscowośćKielce -
~prycki / 2009-06-02 18:07
Nie zgadzam sie z opinia tych ktorzy chwala sobie uslugi ta złodziejska telewizja ! Czytałem dokładie umowę itd. a mimo to mam olbrzymie problemy z wyegzekwowaniem swoich praw wynikajacych z regulaminu tejze zlodziejskiej platformy, moja sprawa zajmuje sie juz rzecznik praw konsumenckich i jak tak dalej pojdzie skonczy sie w sadzie. ODRADZAM wszystkim potencjalnym nabywcom uslug telewizji zlodziejskiej generacji. -
~Przemo / 2022-06-02 20:19
Nowa wersja to tragedia.Mam canal plus od samego początku ale nowa oferta ncgo to jakis koszmar.Nieczytelne,pomieszane,nielogiczne nie da się z tego korzystać .Albo szybko przywróca poprzednią wersję albo rezygnuje KATASTROFA ZaletyKatastrofaWadySame wadyMiejscowośćDobczyce -
~PRZEMO / 2022-08-11 20:30
Komoletny idiota rzadzi widać canal plus.Najoierw spieprzył ofertę VOD gdzie t3raz panuje totalny chaos i bałagan teraz numeracja kanałów.Kompromitacja ,szukam alternatywy pomimo,że jestem abonentem od ponad 20 lat.Jak można w prywatnej badz co badz firmie zatrudniać takich niedorozwojów ktorzy rozwalają kompletnie całą markę Canal plus.Wejzcie jeszcze wszęchobecnego wszechwiedzącego eksperta od wszystkiego czyli ciocie R.Majdan do zaarządu i zakończcie działalnosc bo nabijacie ludzi w butelkę i robicie z abonentów durniów.Czekam na koniec umowy i kończę wspólpracę. ZaletyZeroWadyVOD I KOLEJNOSC KANAŁOWMiejscowośćKraków -
~PS / 2021-03-14 14:58
Po tym jak cyfra zatrudnia do komentowania meczow degenerata, alkoholika, który pod wpływem spowodował wypadek pozostaje dac im zero!!! Uklady i ukladziki gratuluje. Dobry przykład dla dzieci. Brawo. ZaletyBrakWadyPijacyMiejscowośćWarszawa -
~Ps / 2022-01-29 12:32
Bylem nc dlugi czas 4-6lat wiec myslalem ze ok ale nie mialem moduł cam przedluzylem dostalem 4k i tu zaczely siecproblemy po1 nikt mnie nie poinformowal ze starszych modelachoze niegrac po2 kazali abym modul odebrac punkcie wiec teraz traktują jako umowacpunkcie niema opcji powrotu do starego modulu tylko do konca umowy na nowym brakiem tv dziekuje juz nawet nie sporze na nc zenada dowidzenia ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćŁódź -
~qwerty / 2022-05-28 21:35
https://pl.canalplus.com/pomoc/nowe-oprogramowanie-dekodera
Tam macie przycisk podziel się opinią/
Proponuje napisać co nie co.WadywszystkoMiejscowośćRypin -
-
~RadAR / 2022-04-29 22:43
Było rewelacyjnie. Chwaliłem i polecałem. Lekkie odświeżenie designu w zupełności by wystarczyło. Niestety ktoś postanowił zniszczyć to co wyróżniało tę platformę. Czyżby sabotaż?
Ja rezygnuję.
Pozdrawiam.ZaletyStara wersja oprogramowaniaWadyNowa aktualizacjaMiejscowośćSzczecinek -
~radkor2 / 2022-04-28 21:55
Badziew jakiego świat nie widział, umowę mam do sierpnia i do widzenia. Zalety????????????Wady????????????????????????MiejscowośćWrocław -
~Radosław / 2022-05-25 22:17
Patrzę i oczom nie wierze, co to ma być? Jak mam zaprogramować nagrywanie programów tv, kiedy nie ma tygodniowego programu??? Po co mi nagrywarka? Proszę o poprzednią wersję, ta jest niedopuszczalna. NC+ straci klientów, jeżeli coś z tym nie zrobi. ZaletyBrakWadyNowe oprogramowanie jest beznadziejne.MiejscowośćŚwidnica -
~Radziu / 2022-04-22 14:44
Nowe oprogramowanie to kakaś masakra! Gdzie są moje wszystkie nagrane programy? ZaletyBrakWadyZa wieleMiejscowośćScharfstorf -
~Rafal / 2022-10-16 16:03
Tragedia z pomocą techniczną zerowy kontakt dekoder robi co chce do dzwonić nie można nawet krótka opinie blokują -
~Rafał / 2022-08-18 18:44
Najnowszą aktualizację softu robił chyba jakiś d..il programy bez ladu i składu w formie listy a nie jak poprzednio pogrupowane tematycznie. ZaletyBrakWadyAktualizacja,problem ze zmianą kanałów tak muli i problem ze znalezieniem kanału szukanego.MiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Rafał / 2022-08-18 18:51
Tragedia. Polsat jest 10000 razy lepszy .Zrobiłem sobie i mojej rodzinie tylko krzywdę przechodząc do canal + .Wykupiłem full pakiet a tam nie ma nic .kanały powtarzają się po 3 razy .dekoder porażka. Szkoda nerw na wymienianie wad ..syff !!!,oszustwo !!!.Dwa lata będę teraz się WKU....ł. ZaletyŻadnychWadyZa mało miejsca na wypisanie wszystkichMiejscowośćKutno -
~Rafał 123 / 2023-03-16 15:08
Tragedia. Firma uważa że Klienci to idioci . Dzwonienie po kilkadziesiąt razy o przedłużenie umowy. Po przedłużeniu podziękowania za wieloletnią współpracę na maksymalnych wariantach i w podziękowaniu jakieś badziewie ... za kolejną opłatą heh . Ostatnio dekoder działa jak 15 letni komp resetu. ZaletybrakWadyogólne podejście do klientaMiejscowośćWolbrom -
-
~Rafał Szczepanski / 2021-07-19 18:20
Ta firma właśnie mnie oszukała na pieniądze które mniala ni zwrócić za nadpłatę bo jedyny ich salon w Ełku jest nieczynny z powodu urlopu coraz dłuższego a winę złożyli na mnie bo przecież moglem jechać do najbliższego salonu i oddać sprzęt (najblizszy salon Łomża 120 km od Ełku ????????) ostrzegam was przed tym ZaletyCzaly czas puszczają to samo i gówniane serialeWadyTa oferta to jedna wielka wada i kupa oszustówMiejscowośćEłk -
~Rebel / 2017-10-23 12:57
NC+ ma świetny sposób na naciąganie klientów. Dzwonią z ofertą przedłużenia kończącej się umowy, człowiek ustala co chce i ile to będzie kosztować, po czym przedłuża umowę. Ale już po pierwszym miesiącu obowiązywania nowej umowy, oferta się nie zgadza. Okazuje się, że pomimo ustaleń, wciskają do oferty, (oczywiście bez wiedzy klienta) dodatkowe kanały (płatne). I nie jest to przypuszczenie, tylko fakt, który powtórzył się u mnie już 3 razy przy przedłużaniu umowy. Za każdym razem dzwoniłem i składałem reklamację, oni niby w przeciągu 2 tygodni odsłuchiwali rozmowę i przyznawali mi rację. Oczywiście nikt z tamtej strony nie ponosi konsekwencji celowego wyłudzania pieniędzy od klienta (widać taka polityka firmy). Zastanawiam się tylko, ile osób nie zauważyło oszustwa i ile machnęło na to ręką, bo w ogólnej skali są to naprawdę potężne pieniądze.
Nie wysilą się nawet, żeby gdzieś w systemie zaznaczyć, że ten klient w jajo się nie dał zrobić już dwukrotnie. No chyba, że wychodzą z założenie, że do trzech razy sztuka ?
Już nie wspominam, że stary, wieloletni klient jest dla nich nikim, zerem, nie mają dla niego żadnej oferty, żadnego rabatu itp. itd. ale nowych potrafią przyciągać nawet kilkoma darmowymi miesiącami w roku, bez konieczności płacenia abonamentu. Wiadomo, kasę ściągną ze starych klientów, a nowych będą doić po podpisaniu przez nich umowy. I tak kółko się zamyka.ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO, A W SZCZEGÓLNOŚCI PODEJŚCIE DO WIELOLETNIEGO KLIENTA. -
~Rebel / 2021-08-30 12:00
Napisze tak, jako wieloletni abonent z czystym sumieniem rezygnuje z usług tej pseudo firmy. Tam wszystko jest pięknie do momentu podpisania umowy, potem traktują cię jak "śmiecia", nawet kilkunastoletniego klienta. Nie liczy się klient tylko KASA, tak więc uprzedzam, że jeśli będziecie mieli po podpisaniu umowy problemy czy to z odbiorem kanałów czy np. z dekoderem, który źle działa, uzbrójcie się w cierpliwość, bo załatwienie sprawy będzie Was kosztować dużo czasu i nerwów. Obecnie wymyślili sobie robota, który zarówno na infolinii jak i czacie nie jest w stanie załatwić żadnej sprawy. Natomiast z dwóch nr infolinii czynny jest tylko jeden, a dzwoniąc na niego w dowolnym dniu i godzinie, zawsze słyszy się, że w kolejce do rozmowy jest ponad 30 osób. A zaznaczam, że nawet odczekanie kilkudziesięciu minut, nie gwarantuje załatwienia sprawy. Dno i kupa mułu, nic więcej. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO, SZCZEGÓLNIE OBSŁUGA KLIENTAMiejscowośćWarszawa -
~Rekin / 2022-05-25 22:26
Kompletne dno. Nieczytelne, niejasne, nielogiczne. Nie da się ustawić własnego zestawu programów, nie da się wrzucić menu programów. Totalna porażka. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćRybnik
strona 92 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »