strona 91 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~Paweł / 2023-09-07 20:24Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Od 1,5 miesiąca nie potrafią rozwiązać problemu z brakiem Natfixa na ich platformie a opłatę oczywiście pobierają. Masakra. Uważajcie na nich -
-
~PD / 2018-04-09 11:10Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, po rozwiązaniu umowy wystawili mi noty karne za brak zasialacza na 180 zł Wadyoszuści!!!! -
~pevex / 2011-04-22 19:25Ocena: 1.00 / 5
MAM UMOWE NA ROK ABONAMENT 48ZL AZ TU NAGLE POJAWIA SIE ZMIANA OPLAT NA 79ZL msc.
DZWONIE I PYTAM CO JEST.ODPOWIADAJA ZE JA ZADZWONILEM DO NICH I ZMIENILEM PAKIET NA DROZSZY.CO ZA BZDURA.ZaletyJESTEM ZLY NIE MA PLUSA DLA NICH4 MSC -
~Pioter / 2020-01-28 21:47Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Nie poinformowali mnie, ze jest niezbedna antena satelitarna, o czym nie wiedzialem. Moze sie wydawac smieszne, ale wynajmuje mieszkanie i wlasciciel nie chcialby abym wiercil dziury. Reklamacja odrzuconaZaletyJedyna zaleta, sa same wadyMiejscowośćRumia -
~Piotr / 2017-12-21 11:18Ocena: 1.00 / 5
Wszystko na niekorzyść klienta. Czy to infolinia czy w salonie. Problemy z modułem CAM CI+. Jednak najbardziej denerwujące jest podejście do klienta. Osobiście nie polecam. Jeśli chcesz poczuć niemoc lub mieć poczucie, że nic nie możesz zrobić w rozwiązaniu problemów nie tylko technicznych ( bo tak pokazuje system i kropka) to nc+ jest dla Ciebie. Zaletyćwiczenie cierpliwościWadyjedna z największych to bardzooooo złe podejście do klienta. Nerwy musisz mieć ze stali , żeby nie zacząć przeklinać w tym absurdzie -
~Piotr / 2018-11-08 17:17Ocena: 1.00 / 5
Czekam do końca umowy i rozwodzę się z nc+ z jej winy. Z konsultantem przez tel zama wiałem usługę za 39,99 na 2 lata , a po roku okazuje się że mam w umowie po roku dodatkowo płatny jakiś pakiet. Hamstwo konsultantów, kpiny jao firmy nc+. Podejrzewam że niebawem pójdziecie z torbami, ale tym razem nie pomoże zmiana nazwy. Zdecydowanie odradzam kontaktu i zawierania jakiej kolwiek umowy z nc+!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zaletynie podpisywać umowyWadyhamstwo, zakłamanie, złodziejstwo, wyłudzanieMiejscowośćKarbowo -
~Piotr / 2018-12-09 20:33Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, obsługa klienta to jakiś żart, przełączania od konsultanta do konsultanta, ZBYWANIE KLIENTA W SPOSÓB WYUCZONY. oczywiście wszystko płatne.
NIE POLECAM ODRADZAMZaletyBRAKWadysame wadyMiejscowośćBrzeg -
~Piotr / 2020-10-30 10:56Ocena: 1.00 / 5
Co za nędzna firma!
Niesamowicie utrudniają załatwianie twojej sprawę jeśli nie jest w ich interesie.
Chciałem się jedynie dowiedzieć gdzie mogę odesłać dekoder a pani mi mówi ze nie może mi pomóc ponieważ nie jestem abonentem
(moja żona jest/była)
Pytałem się czy jeśli zona potwierdza ze jestem mężem jej czy mi pozę pomoc.
Odpowiedz była ze tylko abonent może rozmawiać żeby tą sprawę załatwić.
Masakra. Nikomu nie polecamZaletyŻadneWadySamyMiejscowośćNie korzystam juz -
-
~Piotr / 2021-06-18 02:32Ocena: 1.00 / 5
Pomimo opłaconego rachunku na telewizorze wyskakuje komunikat o nowym rachunku i konieczności opłacenia go do 18ego dnia miesiąca. Nie polecam tego operatora. ZaletyBrak zaletWadyUsługa się wiesza. Co parę godzin jakość spada (robi się pikseloza) i trzeba resetować dekoder.MiejscowośćCendrowice -
~Piotr / 2021-06-30 16:29Ocena: 1.00 / 5
Umowa wypowiedziana 3 miesiące przed końcem z braku dobrej oferty, telefony i smsy co dziennie, nawet po 20 godzinie !!! Tragedia !!! ZaletyŻadnychWadyKiepska oferta, drogo, nękanie telefonami codziennie.MiejscowośćKwaczała -
~Piotr / 2022-06-05 10:19Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to lata osiemdziesiąte porównuje je do słynnego Atari małe ikony i brak jakiejkolwiek logiki w ustawieniach.Dysk pokazuje 1 godzinę wolnego miejsca po wykasowaniu dwóch filmów dalej 1 godzina.Gratulacje dla ludzi którzy stworzyli coś z minionej epoki. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćElbląg -
~Piotr / 2022-08-10 18:04Ocena: 1.00 / 5
Masakra chyba im się nudzi. Komu potrzeba było zmieniać listę kanałów. Chyba same debile tam pracuja MiejscowośćWarszawa -
~Piotr / 2022-08-12 18:42Ocena: 1.00 / 5
Zmiana kanałów to debilizm, komu to przeszkadzało już nie wiedzą ile brać za abonament a taki numer odstawiają ZaletyTylko wadyWadyZmiana kanałów to idiotyczny pomysłMiejscowośćGliwice -
~Piotr / 2023-05-14 12:19Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam potencjalne ofiary, z daleka od nich. Byłem ich abonentem od pierwszego dnia jeszcze za nki, później nc+ a obecnie canal+. Podczas przedłużania umowy zostałem oszukany przez pracownika infolinii, coś innego ustaliliśmy podczas rozmowy ale w dokumentach już coś doliczone. Oczywiście trzeba dokładnie czytać czego tym razem nie zrobiłem, poniekąd mój błąd, niemniej doliczenie po za ustaleniami po cichaczu, działanie typu PiS na wiejskiej. W ten sposób z pazerności by zarobić 60 zł rocznie stracili abonenta płacącego 140 zł miesięcznie. ZaletyBrakWadyPazerność, oszustwo, sprzęt notorycznie się psuje co wy ago kolejnych wizyt w punkcie serwisowym.MiejscowośćGrodziszczko -
~Piotr / 2023-05-27 18:25Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego nie ma meczu Lecha z Jagielonią DZIADOSTWO WadyDZiadostwoMiejscowośćWągrowiec -
~Piotr / 2025-01-02 15:36Ocena: 1.00 / 5
Po 16 latach wypowiedziałem umowę, skutecznie już wygasła. Kiedyś jak była jeszcze "cyfra+" było całkiem solidnie i konkretnie pomimo,że od zawsze było drogo.
Od połączenia się "cyfry+" z "telewizją N" i powstał niekonkretny, chciwy i nieuczciwy twór "nc+".
Przy przedłużeniach co dwa lata umowy cyrk i szopa z chciwym cwaniactwem na czele... Moim zdaniem działania tej firmy należałoby zgłosić do UOKiK, najprawdopodobniej tak zrobię.
Jak można naliczać dodatkowe opłaty klientom za coś za co płacą od lat?!? Nie wspominająć o zabieraniu kanałów za które też się płaciło bez możliwości ich oglądania!!ZaletyNiestety nie maWadyza dużo wymieniać...a przez 16 lat trochę tego się nawarstwiło!MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki -
-
~Piotr / 2025-09-04 14:07Ocena: 1.00 / 5
Popsuł mi się pilot,w salonie w Gnieźnie na ul.Roosevelta Pan zawołał odemnie 60zł za pilota...mimo że jestem długoletnim klientem. Mało tego kasa do kieszenie a paragonu brak. MiejscowośćGniezno -
~Piotr Halny / 2013-03-24 15:54Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu się platform i zaprzestaniu nadawania na wielu kanałach jest podstawa, by zerwać umowę, np. od 1 kwietnia 2013 r. i zawarcia nowej, bardziej korzystnej.
Zrobiłem to poprzez ich adres kontakt@info2.ncplus.com.pl
i mam z głowy niepoważne propozycje -
~Piotr L / 2022-06-10 23:50Ocena: 1.00 / 5
Tragedia tragedia tragedia!!!!! Nowe oprogramowanie jest tak nieczytelne ze najchętniej bym wyrzucił przez okno dekoder! -
~Piotrek / 2022-08-12 01:19Ocena: 1.00 / 5
jeśli dzwoni konsultant to naciąga i oferuje wszystko byle sprzedać - a zmniejszyć pakietu juz tak łatwo sie nie da… zmiana oprogramowania, kolejność kanałów - robi sie coraz gorzej. ZaletybrakWadybrak możliwości rezygnacji z pakietów, aktualizacja oprogramowania, dekoder sie zaczął zacinać, zmiana listy kanałów, zdublowane, rozciągnięte aż do 200MiejscowośćKatowice
strona 91 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
