MiejscowośćBorowie
strona 89 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~orbi / 2022-07-31 11:39Ocena: 1.00 / 5
Canal+ to jakas totalna porazka. Drgnelo mnie przedluzyc z nimi umowe, zaraz po podpisaniu umowy przestala mi dzialac funkcja vod oraz menu na pilocie.nie moge nagrywac programow. Dodatkowo po tylu latach regularnych platnosci przyslali mi ostrzezenie ze wylacza mi bonusy bo UWAGA!!?? pomylilem sie o 0.01 zl. Zenada!!!? -
-
~osteon / 2019-06-25 19:46Ocena: 1.00 / 5
Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!! MiejscowośćBogatynia -
~Ostoja spokoju / 2024-08-22 17:34Ocena: 1.00 / 5
Podczas platnosci strona stale napotyka bledy, po KILKUDZIESIECIU probach na rozne sposoby udaje sie zaplaci, ale oczywiscie wszysto musi trwac 5 godzin, bo po jednej probie pojawia sie komunikat ze ,,mamy udar mozgu'' i nie wiemy co sie stalo, proszac o czekanie jakis czas. Moj rekort placenia za usluge to 4 dni. Totalna kpina. Nie musze pisac o reszcie bo wiekszosc klientow sama doskonale wie czemu sa takie opinie, a nie inne. Nie pozdrawiam nc+, nie szanuje i gdybym nie wynajmowal routera to juz dawno by wylecial przez okno. Szkoda pieniedzy na was MiejscowośćKrakow -
~Ostrzegam / 2022-02-28 23:37Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej beznadziejna firma z jaką miałam do czynienia.
1. Jeśli nie zapłacicie jednego rachunku (nawet po kilku latach bycia regularnie opłacającym rachunek abonentem), czekają was telefony od chamskich windykatorów, którzy straszą sądem (naprawdę) za 60 zł długu (naprawdę).
2. Co innego usłyszycie na Infolinii, co innego w punkcie obsługi, co innego w mailu, co innego dostaniecie pocztą.
3. Nachalne telefony w sprawie oferty jak chcecie zrezygnować.
4. Infolinia i rozwiązanie problemu? Dzwońcie, jak macie dużo czasu. Może odbierzemy.
5. Wymiana badziewnego dekodera, który nie zapamiętuje nawet ulubionych programów? Możesz o tym pomarzyć.
6. Chcesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony? Maksymalnie ci to utrudnimy.
7. Punkt obsługi klienta stacjonarny w Warszawie? Łomianki, Marki, Legionowo, Janki, Bemowo, obrzeża Warszawy. Nikt nie odbierze telefonu od was w tym punkcie. Godziny otwarcia np. Pn-sob 9:00 na stronie Canal+. (Nie dowiecie się, o której zamykają.)
8. Zwrot dekodera (starego sprzętu nic nie wartego, do wywalenia do śmieci): tylko osobiście!!! A w punkcie obsługi w Łomiankach totalna, chamska psychopatka. Takiej wrednej i chamskiej toksyny dawno nie spotkałam. Nie wiem jakiej narodowości, ale usłyszałam też, że nie lubi Polaków, bo zgrywają teraz bohaterów i udają, że pomagają (???!!!). Klientów przede mną zgłaszających nieprawidłowości też traktowała jak śmieci. Żenująca i żałosna osoba.
9. Jak nie oddacie dekodera na czas, to w mailu napiszą: kara 100 zł, pocztą (polską, nie mailem), dostaniecie wezwanie do zapłaty na 560 zł, a w punkcie obsługi nic się nie dowiecie (czy, ile i kiedy macie zapłacić) i jakiś chamski pracownik łaskawie odbierze od Was sprzęt twierdząc, że nie szanowaliście rzeczy należących nie do was, ale do Canal + (naprawdę). (W potwierdzeniu odbioru, jak się uparłam dziwnie mam wpisany stan: dobry (nie ma opcji na lepszą ocenę), a przy tym się nie uparłam, uparłam się, że nie wyjdę stamtąd, jeśli tego pani nie odbierze).
10. Nie dajcie się zastraszyć i zgłaszajcie sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta, ja nie mogłam, umowa na firmę. Sama prowadzę 12 lat swoją firmę i przypominam klientom o zaległościach na plus 1000 zł w bardzo uprzejmy sposób. Nigdy nie musiałam współpracować z firmą windykacyjną.
11. Chrońcie Rodziców i starsze osoby przed oszustami z Canal+.ZaletybrakWadyoszustwa, chamska obsługa, utrudnienia wszystkiegoMiejscowośćWarszawa -
~oszukana / 2011-12-19 20:19Ocena: 1.00 / 5
Za zwrócony w terminie sprzęt tv n żąda zwrotu pieniędz w kwocie 1000 zł.Czy nie jest to próba wyłudzenia pieniędzy?
Sprzęt został oddany w autoryzowanym punkcie serwisowym telewizji N,co jest potwierdzone przez pracownika tej firmy.
Na usilne interwencje brak jakiejkolwiek reakcj ze strony TV N.
Odradzam wszystkim zawieranie z nimi umowy.Zaczynam skutecznie promować antyreklamę TV N.ZaletyBRAK!WadyWyłudzają pieniądze. -
~Oszukana / 2017-04-18 21:12Ocena: 1.00 / 5
Umowę z nc+ miałam ponad 2 lata temu umowa rozwiązana dekoder oddany następnie podpisała umowę z cyfrowym polsatem po ponad 2 latach dostaje powiadomienie ze mam karę bo nie oddałam dekodera nc+ nasylaja windykatorow w końcu komornika niestety nie myślałam że po tak długim czasie może zaistnieć taka sytuacja i zawieruszylam dokumenty potwierdzające Nie polecam wręcz odradzam podpisywanie z ta firma umow ,to jest poprostu szukanie kozła ofiarnego na zasadzie może się uda ZaletyZadnychWadyBardzo duzo -
~oszukana / 2022-05-12 10:26Ocena: 1.00 / 5
Obecna aplikacja to kompletne dno. Wymyślił to chyba jakiś debil myśląc że klienci to tez debile o i przyswajają normalnego pisma tylko muszą obrazkowo. problemy z odszukaniem jakiegokolwiek programu, filmu próba nagrywania graniczy z cudem. Kiedyś można było ustawić sobie nagranie wybranego programu na tydzień z góry a teraz wycofali taka możliwość. Chciałam poszukać np. w opcji seriale nie ma HBO. Obsługa na infolinie nieudolna, arogancka. Niestety dałam się naciągnąć przed upływem umowy na kolejny okres i pomimo że w moim odczuciu zmienili diametralnie warunki umowy nie mogę od tego odstąpić, mało tego kiedy w końcu udało mi się skontaktować z działem technicznym usłyszałam że nie przyjmują już żadnych reklamacji na niefunkcjonalność nowego oprogramowanie. Moja ocena jest i tak zawyżona ponieważ obecnie nie zasługują na żadną gwiazdkę. Jest to moja ostatnia umowa z ta firma pomimo, że korzystam z dostawcy już od lat 90-tych. ZaletybrakWadynieczytelna , niefunkcjonalna wadliwie działająca niezgodna z zawartą umowąMiejscowośćPoznań -
~oszukana!!! / 2017-04-07 17:03Ocena: 1.00 / 5
Zostałam perfidnie oszukana!!!! pani przez tel zapewniała mnie 3x ze umowa jest bezterminowa w zamian za wiekszy abonament, gdyz w kazdej chwili moge sie przeprowadzic. gdy juz do nich napisalam i dzwoniłam to powiedziano mi ze umowa jest do listopada 2018 roku. ja nic nie podpisywałam a szanowna pani wmawia mi ze jest podpisana umowa i na dodatek moze odsłuchac rozmowe. NIE polecam ich nikomu. to sa oszusci i tyle!!!! Zaletyzadnych zalet nie mają !!!Wadywada jest taka że wogóle istnieja na rynku!korzystam 5 miesięcy, zamówione było wszystko przez telefon. -
-
~OSZUKANY / 2010-12-29 14:46Ocena: 1.00 / 5
dzisiaj odebralem swoja telewizje N!!!! i juz nie mam sily. dodzwonic sie do nich pod numer abonencki to jest niemozliwe,a le z kolei jako nowy klijent to nie ma problemu, tylko ze tam nie chca rozmawiac!!!! mam na mysli najgorsze slowa na ich dzialalnosc ale nie opublikuja mi tego posta! mialem placic abonament od lutego, a oni sprytnie przyslali mi dekoder juz w grudniu a, pan konsultant zapewnial ze bedzie przyslany w styczniu!!!! brak SLOW!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 dzien -
~Oszukany / 2024-03-19 13:25Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie filmów na vod. Naciągają ludzi nic więcej ! Zapłaciłem kartą a i tak doliczyli do abonamentu. Mam ustaloną stałą spłatę i doliczali następne za nieterminową spłatę. Napisałem reklamację to jej nie uznali bo niby nic nie mają. Złodzieje nic więcej. Szkoda że nie można dodać zdjęcia bo chętnie bym wrzucił tej wpłaty za film. ZaletyBrakWadyZłodziejeMiejscowośćCzechowice-Dziedzice -
~Oszukany / 2025-07-22 21:49Ocena: 1.00 / 5
NC plus to cholerni kłamcy i oszuści. Banda oszustów i naciągaczy !! Nigdy nie bierzcie od nich żadnej telewizji niczego ! Same chamy pracują w obsłudze klienta. Bez wiedzy abonenta wydłużają umowy i mówią że właściciel wyraził zgodę na pytanie kiedy, nie są w stanie odpowiedzieć !! Banda gnojków ! Omijajcie z daleka ! ZaletyŻadnejWadyTo że są na rynku, powinien ich zamknąć UOKIKMiejscowośćOstrów Wielkopolski -
~Oszustwa NCplus / 2017-08-06 08:56Ocena: 1.00 / 5
NC+ jest gangsterską firmą oszukującą klientów, nie przestrzegającą przepisów prawa, jak wasnych Regulaminów świadczenia usług! Niekompetentni pracownicy, działający tylko na korzyść interesów tej firmy. Odpowiedzi na reklamacje klientów nigdy nie dotyczą poruszanych przez reklamującego problemów. Są pełne matactw i nic nie wyjaśniających frazesów o tym, jaki precyzyjne procedury stosują dla dobra klientów. NC+ robi wszystko aby maksymalizować swojer zyski kosztem klienta! Abonent jest dla tej firmy tylko workiem pełnym pieniędzy, z którego należy czerpać garściami bez żadnego umiaru. Wiem co mówię. Mam duże negatywne doświadczenie z tą bandycką fimą. Ponadto NC+ od lat nie ma żadnych skrupułów w łamaniu prawa i przepisów EU. Wszystkie dekodery oferowane od lat abonentom w ramach dzierżawy zupełnie nie spełniają wymogu dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr. 2009/125/WE i z niej wynikających przepisów normatywnych, która określa maksymalny pobór mocy dekodera w stanie pracy STANDBY na 1Wat (1 VA). Pobierają wielokrotnie więcej !!!! W instrukcjach obsługi dekoderów i certyfikatach zgodności z ww normami NC+ dopuszcza się pisemnie FAŁSZERSTWA, gwarantując, że dekodery są zgodne z tą dyrektywą i pobierają nie więcej niż 1 W. Jednak to jest masowe BEZCZELNE I AROGANCKIE OSZUSTWO !!!! ŻADEN z 2,5 miliona dekoderów wprowadzonych przez tą firmę nielegalnie na rynek nie spełnia wymogu poboru mocy w stanie STANDBY 1W ! NC+ drwi sobie z dyrektyw Parlamentu Europejskiego, przedstawiając klientom sfalszowane certyfikaty zgodności z normami.
Wiecej szczegółów tutaj
https://www.youtube.com/watch?v=u7ZW6AsXa5I
https://www.youtube.com/watch?v=PO6UomWLKaM
Polecam, aby nie żałować wyboru NC+ -
~Pablo / 2021-07-10 18:39Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo,dekoder wiecznie się ścina,po piętnastu latach większego gówna już nie widziałem.Wieczny brak sygnału nawet przy pięknej pogodzie.Popierdzieliłem ich rok temu i głupio się wkręciłem na następne dwa lata,drugi raz tego błędu na wypowiedzeniu nie popełnię ZaletyBrakWadyTylko wadyMiejscowośćWola Rzędzińska -
~Pajak0224 / 2022-12-02 00:42Ocena: 1.00 / 5
Obsługa do bani.płatności księgują się wieki,naciąganie ludzi na kase.infolinia to czarna magia. ZaletyBrak zaletWadyOd gromaMiejscowośćMilicz -
~panelram / 2022-08-19 23:19Ocena: 1.00 / 5
Nie dosyć, że nie można już oglądać całego Grand Prix na żużlu (robiłem to od wielu lat), to teraz jeszcze ograniczyli ligę angielską do dwóch meczów w kolejce i nie ma już dobrych komentatorów. A po aktualizacji oprogramowania przestałem cokolwiek oglądać, żeby się nie denerwować. Nadrabiam teraz zaległości w czytaniu książek i słucham więcej muzyki. Czekam do końca umowy i nara! NC + to przykład, jak spieprzyć coś dobrego…! ZaletyZostały ulubione kanałyWadyKtoś niedopilnował oferty i totalnie zepsuł oprogramowanie, kicha do kwadratuMiejscowośćBydgoszcz -
~PanPani / 2022-05-18 18:47Ocena: 1.00 / 5
Nie będę sie rozpisywać bo już wszystko jest napisane dodam tylko tak że nie zamierzam płacic za abonament za maj bo to na czym mi zależało tyle funkcji zostało usuniętych a do tego jeszcze zaplanowanie nagrywania TVN czy to TVN style TVN sport to nie nagrywea al;e tylko i wyłącznie z kanałów TVN wiec sorry ale nie mam za co płacic i mam nadzieję ze wszyscy tak zrobią aby nie zapłacic za maj a co oni mogą zrobić??>??pewnie jak nie będę płacić to mi zablokuja dekoder ale mam to gdzieś bo jak tylko wróce(bo wyjezdzam na 2 miesiace i wracam na miesiać do domu wiec zaplanowanie nagrań jest niemożliwe to co mam olądać jak nie mogę sobie zaplanować nagrań) to idę do polsatu cyfrowego i tam podpiszę nową umowę bo tu już nie zamierzam zadnej podpisać przez 8 miesięcy bo za tyle mi się kończy umowa no chyba ze w ciągu 2 tygodni wrócą do poprzedniej aktualizachi pozdrawiam wszystkich ZaletyżenadaWadywszystkoooooooMiejscowośćCiechanów -
-
~paradej / 2021-03-16 11:33Ocena: 1.00 / 5
Piszcie sobie dzieciaczki piszcie, a my tak tego nie czytamy i nie reagujemy na wasze dziamgolenia. Po co my tu piszemy? Nie wiem. ZaletybrakWadyŻadnej reakcji na skargi.MiejscowośćGłuchołazy -
~Pasterkski / 2022-04-23 16:30Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niezrozumiałe, bardzo nieczytelne. Samo dno.... ZaletyBrakWadyWyłącznieMiejscowośćTarnów -
~patiomkin / 2013-02-21 17:14Ocena: 1.00 / 5
Cudowna TELEWIZJA N oszukuje swoich klientów.
Podwyższają abonament zaraz po zakończeniu okresu umowy nawet 2,5 krotnie. Kolejny duży hak do okres wypowiedzenia 3 m-ce + okres rozliczeniowy.
I głuche telefony od ich konsultantów - zawsze i wszędzie.
Ja się dałem nabrać ale przestrzegam innych
Zgłosiłem sprawę o naduzycia z ich strony do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Zachecam innych oszukanych. Zgłaszajcie !!!
Zapłacą ogromną karę to sie im odechceeZaletyPiekny marketking - tylko zakłamanyWadyNiejasne regulaminy i nierzetelne informowanie klienta28 m-cy 92zł -
~PATKA / 2022-03-31 13:43Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! JEDNO WIELKIE OSZUSTWO! Pani z obsługi klienta dzwoniąc do mnie oferuje mi kilka kanałów dodatkowy za 10 zł (z czego mówię jej że jeżeli będzie więcej to nie będę płacić "rozmowa nagrywana) . Wcześniej płaciłam 45 zł po ofercie która przyjęłam powinnam płacić 55 zł. A tu za przeproszeniem..... przychodzi rachunek 100 zł" miesięcznie ". No to sorry... Ludzie tak się nie robi... Na szczęście rezygnuje. Bo przy takiej cenie i kanałach to ja podziękuję. Lepiej bym wyszła jak bym Netflixa opłacała. Jeszcze raz NIE POLECAM!
strona 89 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
