Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2017-01-07 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma NC+ to porażka. Oszukują ludzi,każą płacić nie wiadomo ile. Po zakończeniu umowy musiałam zapłacić około 30 groszy więc tak zrobiłam. Minęło trochę czasu dzwoni telefon ,otóż pani informuje mnie,że jeszcze za coś nie zapłaciłam,pomimo ,że comiesięczne rachunki zawsze płaciłam na czas. Próbują wyłudzic pieniądze. Nie polecam nikomu!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Łukasz M / 2016-12-14 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy pracownicy Nc+ dzwonią do mnie i proszę o rozmowę z Panem Patrykiem M - ich Klientem , który podał mój numer telefonu do kontaktu. Informowałem ponad 30 razy, że pod tym numerem takiego Pana nie ma i żądałem usunięcie mojego telefonu z bazy Nc+. Bezskutecznie. Bywają dni w których Nc+ dzwoni do mnie 2-krotnie. Wydaje mi się, że to już czysta złośliwość. W chwili obecnej traktuję to już jako nękanie! Dziś napisałem maila do nc+ z prośbą o usunięcie mojego numeru telefonu z ich bazy. Bezskutecznie. Otrzymałem odpowiedź , że muszę napisać list , podpisać i wysłać do nich pocztą. Nie jestem, nie byłem i nie mam zamiaru być Klientem nc+. Nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjejś pomyłki i tracić czasu na poczcie. Wydawało mi się, że w Polce mam prawo do zarządzania swoimi danymi osobistymi. W tym także numerem telefonu , który należy do mnie. Nc+ zdaje się mieć moje prawa za nic. Nie wiem czy taka sprawa nadaje się do sądu. Może powinienem podać Nc+ do sądu za stalking ? uporczywe nękanie ?
    WadyNĘKANIE PRZEZ TELEFON !
    NĘKAJĄ MNIE TELEFONAMI OD KILKU MIESIĘCY
  • ~mimi / 2016-10-28 18:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nie miła obsługa. Olewają powtarzające się problemy z odbiorem. Mam wrażenie , ze wręcz im się nie chce pomyśleć co może się dziać. Nie wiem po co ci ludzie tam siedzą.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, cały czas wyskakują błędy, brak jakiś uprawnień (a rachunki opłacane regularnie), coś się konfiguruje i instaluje
  • ~Zbigniew / 2016-10-24 08:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Pierwszą umowę z CANAL+ podpisałem 15.02.1997 r.; nr terminala:482770837791, nr klucza 48.... Do 31.09.2016 r. trwała umowa nr 7635095, którą udało się wreszcie rozwiązać. Tak dziadowskiej stacji w polskim spektrum dystrybutorów przekazu telewizyjnego jeszcze nie było, bowiem:
    -pakiet C+ jest najdroższy na świecie dla abonentów polskich,
    -nie ma żadnych opcji wyboru kanałów dla stałych abonentów, brak możliwości negocjacji cen,
    - końcowe kuriozalne rozliczenie rozwiązanej prawidłowo umowy wymusza na mnie, stałym abonencie, zapłaty 0,02 zł zaległości, tj. 2 grosze do 31.10.2016 bo jak się to nie stanie będę zrejestrowany w BIG,
    - jestem szczęśliwy, że nie muszę z Państwem współpracować dalej. Koniec.
    -list o zapłatę 2 groszy zaległości datowany 10.10.2016 jest podpisany przez Kierownika Windykacji,
    -koszt przelewu to 2,50 zł ale zapłacę 20 groszy aby pani telefonistka z działu windykacji mogła różnicę wykorzystać na waciki.
  • ~Krzysztof / 2016-10-11 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Bezkarnie wyłudzają pieniądze. Konsultanci są bezczelni i chamscy.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
    Trzy miesiące. Miałem płacić ok. 50 zł. a rachunki przychodzą na 150 zł.
  • ~CZMUDA GROUP SP ZOO / 2016-10-08 13:58
    oszukuja na kazdym etapie,
    jak kupisz dekoder to problem z doladowaniem , telefonuja abys podpisal umowe, biuro czynne tylko w tygodniu a nie jak podaja 7 dni . zaplacilem pieniadze 12 dni temu a telewizja jak nie dzialala tak nie dziala.
  • ~tomi / 2016-08-10 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem nc+. W lipcu 2016r. udałem się do autoryzowanego punktu celem dokonania ustaleń związanych z przedłużeniem umowy. Miałem dotychczas pakiet superpremium i zdecydowałem się na pakiet vip+. Oczywiście cena pakietu z rabatem 139,99 złotych. Do tego najem głównego dekodera 5 zł, multiroom 0 zł. W mojej obecności pracownik autoryzowanego punktu dzwonił na infolinię nc + w celu potwierdzenia warunków umowy. W sierpniu otrzymuję fakturę 40 zł. większą (20 zł. za główny dekoder i 20 zł. za multiroom). Składam reklamację i co się dowiaduję, ktoś nie dopilnował zmiany w systemie. Nie wiedzą kto zawinił. Winę zwalają na mnie bo regulamin reguluje kwestię opłat (i powinienem go znać na pamięć). Pytają się mnie czy ich pracownicy nagrywali rozmowę pomiędzy sobą (to jakiś żart?). Ja mam udowodnić niekompetencję ich pracowników? Ktoś czegoś nie nacisnął. Oczywiście przepraszają, ale każą dopłacić, może mi zwrócą ale tylko wtedy gdy pozytywnie rozpatrzą reklamację. Najlepsze jest to, ze w umowie nie ma w ogóle wskazanych kosztów tych urządzeń (bo to jest aneks) a zmienił się tylko rodzaj pakietu. Reklamacja w punkcie trwała ponad 1 godzinę. Pan w punkcie stwierdził, że w błąd wprowadził go pracownik. Czyli płacę za niekompetencję pracowników. Człowiek czuje się bezsilny. Mają w du..." starych klientów, traktują ich raczej przedmiotowo.... Właściciel powinien się raczej palnąć w głowę za taką niekompetencję. Powinien zatrudnić Kierowników którzy zweryfikują działanie pracowników na infolinii, to by poprawił wizerunek i negatywne opinie. Gwarantuję , że po zakończeniu tej umowy tym razem wypnę się na nich. Stać mnie na nc+ i stać mnie też na inne telewizje. Nażryjcie się oszuści.
    ZaletyBrak
    WadyObraz HBO - jest fatalny. Filmy lecą ze śniegiem i kreskami. W niedzielę teraz puszczali nowe "Gwiezdne Wojny" - obraz masakra
  • ~darekk / 2016-08-02 21:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Byłem ich klientem od początku istnienia, ale firmy nie interesują "starzy" posiadacze. Oferta była co rok gorsza aż w tym roku zażądali za mój max pakiet o 50 PLN więcej. Dałem sobie z nimi spokój i jak na razie jestem zadowolony po przejściu do konkurencji za to samo 60 PLN taniej
    Zaletynajszerszy pakiet programów i to wszystko
    Wadyzawyżona cena, tragiczny poziom sprzedawców w callcenter
  • ~siwy666 / 2016-07-06 14:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Same programy i działanie nich jako tako , cała reszta dno,brak szacunku dla stałych klientów,próbują jak najwięcej ludzi naciągnąć na jakieś niby pakiety tanie a potem się okazuje ,że człowiek płaci jeszcze więcej niż bez niby promocji,ODRADZAM,Na dodatek blokują IP z komputera jak nieprzychylnie o nich piszesz,ostrzegam
    ZaletyDekoder
    WadySygnał satelity,ceny niektórych pakietów,polityka marketingowa firmy kary za uszkodzenie pilota,problemy z zakończeniem umowy,mobbing telefoniczny,namawianie nachalne do podpisania umowy,
    9 lat
  • ~jacek s. / 2016-07-05 09:19
    Ocena: 1.00 / 5

    Przy zawieraniu umowy przez telefon ITI Neovision S.A. zobowiązało się do dostarczenia niezbędnego sprzętu tzn. Antena HD, KARTA CAMELEON, decoder wifiBox+/SAGEMCOM DSIW74.
    Po ponad miesiącu oczekiwania na Antenę HD, która oczywiście jest niezbędna dla dokonania aktywacji pakietu usług i korzystania z dekodera sytuacja zaczęła mnie bardzo dziwić. Kilkukrotne próby nawiązania kontaktu z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji nie przyniosły żadnych rezultatów.
    Nie udzielono również odpowiedzi na moją pisemną reklamację w tejże sprawie.
    Wniosłem, więc sprawę do Rzecznika Konsumentów.
    ITI Neovision S.A. zgodziła się na rozwiązanie umowy, ale nie zaoferowano żadnego uzasadnienia, dla czego tak się stało, żadnych przeprosin, a prośba o zwrot kosztów korespondencji itp. została zignorowana.
    Podręcznikowe dziadostwo. Nawet najstarsze zawody świata takie, jak Q. i oprych mają swoje zasady. Wygląda na to, że ITI Neovision S.A. nie ma żadnych.
    jacek s
    Zamość
  • ~levis / 2016-04-15 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam.
  • ~Ilona / 2016-03-17 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart z ta telewizja dekoder włącza się ok 3-4 minut, nawet nie da się zobaczyć dokładnej telegazety bo za nim się ogarnie to mija kupę czasu. Kończy mi się umowa i przechodzę do konkurencji !
    Zaletybrak
    Wadydekoder się długo włącza, brak dokładniej telegazety !
  • ~hokej48 / 2016-02-15 21:21
    nc+ ma wszystkich stałych abonentów w D bez jakiegoś wahania to pisze bo to prawda i nie zmienię mojej wypowiedzi gdyż miałem nimi umowę na dwa lata zapłacone z góry jak pytałem się o przedłużenie na rok to dali mi taką o naciągnięta umowę że się poczułem jak by mieli przed sobą analfabetę[człowieka który nie umie liczyć i pisać]
    Zaletyżadnych chyba że umiom dobrze naciągać
    Wadynaciągacze
    kupiłem za 100zl
  • ~Maro / 2016-02-03 13:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwoniąc na biuro obsługi zdążysz wypić dwie kawy zanim ktoś odbierze tel. Nie Polecam wciskają telewizji n wciskają używane dekodery
    ZaletyBrak
  • ~dbq4 / 2015-12-18 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Po reklamacji Białego Dekodera załatwiam odpianie go z mojego konta . ( popsuł się od starości , czyli 2 lata ) dopiano mi go na własność . brak opcji wymiany ,nabycia nowego , 30 dni na rozpatrzenie reklamacji . BOK olewa mnie i sto telefonów do nich ,obsługa jak za PRL w barze Dworcowym na stacji Koniec Świata

    Wnioski pozostawiam czytelnikom . Serdecznie nie POLECAM NC+
  • ~Stanisław / 2015-12-15 19:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ofert telefoniczna około 80 zł
    po aktywacji linku 190 zł nie ma takiego abonamentu.
    Złodzieje po trzykroć złodzieje. Reklamacja już nie
    opiera się na nagrywanej ofercie tylko na aktywacji linku.
    Kolejna rozmowa tylko w punkcie obsługi.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
    To już któryś raz daliśmy się nabrać.
  • ~jony / 2015-12-02 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei w roku 2010 skonczyła mi sie umowa ,rachunki płaciłem do konca umowy,po skonczeniu umowy oddalem dekoder,teraz pare dni temu po pieciu latach przyszlo mi pismo z sadu ze musze zaplacic kaucje za dekoder w wys. 1000 zl i kare za zerwanie umowy plus odsetki.Ludzie nie dajcie sie oszukac,omijajcie ta platforme dalekim lukiem
    Zaletybrak
    Wadyjedno wielkie oszustwo to co oferuja
    nie mam wcale oddane potwierdzone pismem
  • ~ANIA / 2015-11-10 12:57
    OSZUSCI ,OSZUSCI I NACIAGACZE ,PO SKONCZONEJ UMOWIE ODDAŁAM DEKODER A PARE DNI TEMU PO 5 LATACH ZROBILI MI SPRAWE ZA NIE ODDANIE DEKODERA KOSZT 1000ZŁ NIE POLECAM
  • ~Tomek / 2015-10-29 16:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Banda złodziei! co innego człowiek ustala telefonicznie, co innego dostaje. Nie dotrzymują umowy za którą karzą sobie słono płacić.
  • ~Afendico / 2015-10-01 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam.. jeden wielki chłam.. zabierają co lepsze kanały bez uprzedzenia .. a jeśli nawet uda ci się dodzwonić do BOK to i tak konsultant - małolat totalnie cie oleje .. omijać szerokim łukiem ..
    Zaletybrak
    Wadymaja abonenta w głebokim powazaniu
    co najmniej od 5 lat , zbyt drogo jak na oferte która przedstawiaja , no chyba ze zapłacisz 200 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1682
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 755
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 246
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009