Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2281 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2020-10-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj pisałam,ze czekam na aktywacje programów już po raz drugi, po wyłączeniu przez cyfrę+ pakietu którego nie zamawiałam. Czekam od czwartku czyli piaty dzień i cztery noce powinnam mieć włączony dekoder na TVP1HD.W dzień się nie da oglądać tylko tą jedna stacje, ale przez 4 noce mój dekoder był włączony! W czasie pierwszej aktywacji 3 noce, a teraz 4 noce. Kto mi zapłaci za zużyty niepotrzebnie prąd? Moja siostra ma także dwie karty i dwa dekodery i tez miała 4 noce dekodery włączone! Ma identyczne problemy jak ja!
    Mamy pakiet komfort+ bo w tym pakiecie są moje ulubione programy,ale niestety TVP HD, TVP Seriale, TV Puls, TV Puls2 i CBS Reality HD nie możemy oglądać, bo są zakodowane mimo,ze są w pakiecie! Tak jak wczoraj pisałam, jeżeli trafie podczas szukania na jeden z nich to zakodowują mi się dodatkowo WSZYSTKIE!
    Bardzo źle zrobiłam płacąc za rok z góry za takie usługi! Przestrzegam wszystkich przed Cyfra+ bo po otrzymaniu pieniędzy maja człowieka głęboko w ...
    Zaletyzadnych
    WadyUsługa z dużymi wadami,ale nikogo to nie obchodzi.
    MiejscowośćKolonia
  • ~ola / 2021-09-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje wcisnęli mi netflixa gdzie polityką netflixa jest anulowanie członkowstwa w każdym momencie a u tych złodziei mam do końca trwania umowy czyli jeszcze 1,5 roku za 66 zł jeszcze bez konta premium które okazało się bezpośrednio w netflixie za 6o zł. Na siłe chcą zatrzymać klienta netflix polecam jedynie bez tych oszustów. Nawet na tą jedną gwiazdkę nie zasługują.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćMaków Podhalański
  • ~Ola / 2022-04-08 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Po najnowszej aktualizacji która miała być cytuje "bardziej intuicyjna" oglądanie to jest jakiś żart. Wszystko jest pomieszane brak jakiej kolwiek organizacji. Nie da się sprawdzić w łatwy sposób kolejnych programów które mają lecieć na danym kanale. I wiele innych ale szkoda bardziej się rozpisywać.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda wymieniać
  • ~Ola / 2024-01-04 07:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Doładowanie księgowane w ciągu trzech dni roboczych. Zrobiłam przelew ekspresowy, ale to nieważne. Oni jako firma mają czas trzy dni, mimo że pieniądze mają już na koncie. Dlaczego przelew tradycyjny? Kilkanaście prób wpisania numeru karty kończyło się komunikatem, że numer jest niepoprawny. Wpisywałam na różne sposoby: ciągiem liczb, z pauzami, z kropkami, które są w numerze, próbowałam różnych przeglądarek i sprzętu i niestety bezskutecznie. Dlaczego? Pani na infolinii udzieliła mi takiej informacji: "a mi za czwartym razem weszło" po czym zapytała czy jeszcze w czymś może mi pomóc. Ręce opadają. Totalna ignorancja. Nadal czekam na zaksięgowanie i nadal nie wiem dlaczego format numeru karty jest niepoprawny.
    MiejscowośćKörle
  • ~Ole / 2022-07-05 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę wprost o tym co się dzieje od lat i jak widzę nie ma przyszłości się zmienić. Wystarczy że tylko przyjdą chmury i już jest zakłócenie sygnału. Nie mieszkam w jakiejś pipiduwie, miałem różnych dostawców, nie raz sprzęt był wymieniany, kabel telewizyjny sprawdzany, wina stoi po stronie CANAL+. To samo myślę tyczy się rozpisu programów gdy oglądając coś, nie dość że przez rzekome zakłócenia nie widzę co oglądam, to nie wiem co będzie za godzinę, dwie, a czasem się okazuje że następny program widoczny nie jest nawet następnego dnia! Cena jest z kosmosu! Parę rat i mam nowy telewizor ???? Uważam że dziś tylko bogatych lub głupich stać na abonamenty tego typu, bo wystarczy mi tylko włączyć transmisję z telefonu do TV i mam darmochę. O obsłudze klienta pomarzyć to nawet się nie da, bo taki proces się w marzeniach nie mieści. Ale poza tym wszystkim co wszyscy piszą. Włączam dekoder i co widzę? Jakieś zakładki z reklamami premier w płatnym VOD+, opcje z włączaniem zwiastunów tych premier, więcej polecanych premier, programator, nagrania, nc+ GO TV (cokolwiek to oczywiście znaczy), Rachunki i na końcu wyjście do którego nigdy się nie dostałem strzałkami bo teraz to odkryłem pisząc to. W tle cały czas słyszymy dźwięk z losowego kanału który się włączył bazowo w telewizji. I teraz MYŚL człowieku jak to wyłączyć. Po długim czasie doszedłem do wniosku że jakimś białym przyciskiem który zupełnie niczym się nie charakteryzuje. Już widzę jak sobie codziennie rano radzi z tym starsza osoba. Przypominam że na cały regulator leci dźwięk w tle. Multiroom nie działa. Po prostu nie działa, a informatyka który miałby montować działanie czegoś takiego jak transmisja sygnału dekodera z dekodera musiałem prywatnie wzywać sam i oczywiście opłacić. Może innym działa ale nie mi, chociaż za to zapłaciłem, a potem usłyszałem że, no niestety ale nie.. Musiałby pan KUPIĆ dekoder w drugim tv. bardzo drogo. Kupiłem. Potem jeszcze kupić jakiś tranfertor i mostek. Oczywiście zanim kupiłem Multiroom to o tym nie słyszałem. I teraz płacę raty za Multiroom którego nie ma. To wszystko co mówię chyba wiele mówi o tym że bardzo chcą naciągnąć na kasę. A, do tego po kupieniu wszystkiego miał przyjechać gość który oczywiście za wielką opłatą miał to zamontować. Wszystkiego się dowiadujemy po fakcie. Legalne mafie?
    ZaletyŁadna nazwa
    WadyWidać
    MiejscowośćNiepołomice
  • ~olga / 2010-11-03 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    najlepsze jak nagrywa program...tak, nagra, ale potem sie tego ogladac nie da . ciągle beka... nie wiadomo co sie dzieje. kase biora a mogli wspomniec ze to nagrywanie to pic
    nigdy wiecej tego szmelcu!!!!!!
  • ~Olga / 2022-05-02 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W nowym oprogramowaniu priorytetem powinien być program telewizyjny i jego podział tematyczny na filmy (kryminalne,przygodowe, trilrer, obyczajoweitd),seriale,dokumentalne,publicystyka, program dla dzieci. Zrobiliście tak żeby płacić wam za filmy które promujecie .To jest po prostu chamstwo. Ja płacę 160 zł i nie mogę oglądać programów telewizyjnych bo jest problem z ich wyszukaniem. Ażeby wyszukać to trzeba znać tytuł którego nie znam.zróbcie podział tematyczny programów telewizyjnych taki jaki był w poprzednim oprogramowaniu.
    ZaletyObrazki dla dzieci
    WadySame wady
  • ~Olis 1 / 2022-06-20 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe menue to kompletny szajs nie można rozwinąć pełnego opisu filmu , brak roku produkcji, obsady filmu, porażka zupełnie nieczytelne, dlaczego wciskacie ludziom taki szajs , powinna być opcja wyboru menue stare lub nowe, strzelanie sobie w kolano wielu klientów odejdzie poprawcie to.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Oliwia / 2022-10-10 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Było dobrze to zachciało sie komuś zmian!!! Tak jest wszystko popieprzone że masakra. Brak opisów co leci, nagrania burdel taki że nawet nie pokazuje co nagrywam. Powtarzające sie kanały, brak połowy programów!! Płaci sie tyle kasy a o klijeta nie dbają! Zmiany nie wyszły wam na dobre. Czekam do końca umowy.
    ZaletyCzekam do końca umowy.
    WadyWszystko!
    MiejscowośćŁódź
  • ~Olka / 2022-05-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jakaś po zmianie oprogramowania. Nie piszę więcej niż to co napisali inni użytkownicy. Podpisuje się pod tym. Zastanawiamy się tylko na jaką inną opcje zmienić bo tego nie da się użytkownikować
    ZaletyBrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~OLO / 2022-04-21 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno co mi się nasuwa po ostatniej aktualizacji dekodera 4K dnia 20.04.2022 to : jak można było to tak spier...ić !!! Pytam się kogo Wy tam zatrudniacie ?!! Kto zatwierdził takie bezużyteczne zmiany w oprogramowaniu dekodera ?!! Brak podstawowych funkcjonalności jak EPG, nagraj podobne, kanały ulubione dla różnych użytkowników. Bardzo nieczytelny interfejs że o funkcjach pilota już nie wspomnę, jak może nie być na pilocie skrótów do ulubionych kanałów, nagrań itp. Byłem z Wami odkąd jeszcze nazywaliście się telewizją N, ale teraz zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy. Chyba że naprawicie swój błąd i wrócicie do starego dobrego interfejsu i funkcjonalności, bo to co jest teraz jest bardzo dużym krokiem wstecz.
    Wadypilot, wersja oprogramowania
    MiejscowośćBIELSKO-BIAŁA
  • ~Olo / 2022-05-02 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Największa porażka C+.
    NOWE OPROGRAMOWANIE JEST TAK ZAGMATWANE I NIE ITUICYJNE, że trudno nawet to określić. Chyba twórcom zależało na umieszczeniu komercyjnego VOD na honorowym miejscu. Na pewno tam nie zajrzę.
    Pilot stracił funkcjonalność niektórych klawiszy, inne są zdublowane.
    Brak możliwości tworzenia kilku list ulubionych.
    Przejście z jednej opcji do drugiej, wymaga kilkukrotnego przechodzenia przez etapy pośrednie, nie jak w poprzedniej wersji na skróty. Lista nagranych pozycji pomieszana i nie czytelna. Nie nagrywają się zaplanowane pozycje.
    POTENCJALNY NABYWCA TEGO PRODUKTU, POWINIEN SIĘ MOCNO ZASTANOWIĆ NAD PODPISANIEM UMOWY NA TO BADZIEWIE, BO TERAZ DEKODER JEST NIE DO UŻYTKU, A NIE WIADOMO CO CI "GENIUSZE" JESZCZE SPIEPSZĄ.
    ZaletyObecnie brak
    WadyKoszmarnie skomplikowana obsługa
    MiejscowośćKatowice
  • ~Olomanolo 67 / 2022-09-28 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nieprzerwanie klientem od 23 lat. To co teraz robicie to straszny dramat. Czy Wy tego nie chcecie czytać co ludzie piszą. Nadszedł czas na zmiany. Myślę że, a raczej jestem pewny iż zaczął się Wasz koniec . Abonament do marca. W obecnej formie jesteście żałośni.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyOgólnie wszystko co promujecie. Totalna porażka z Anglią i meczami dostępnymi w ofercie. Żenada
    MiejscowośćMielno
  • ~On / 2023-01-23 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kanałach sportowych od 2 miesięcy tylko powtórki????? Co jest z wami Dwa mecze w weekend? Tylko .... A reszta to 2 i 3 liga...
  • ~Ona / 2019-01-30 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia o nc+ masakra . Nie polecam tej firmy jeśli chodzi o telewizję.Obsługa w punktach ludziki z przyklejonymi uśmiechami na twarzach. Konsultanci na infolinii nauczeni formułek jak modlitwy. Koszmar ludzie nie zawierajcie umów z ta firmą. Moja przygoda trwa drugi miesiac i ilość reklamacji jaką składam jest juz pokaźna .Nie wywiazali sie z umowy , a problem mam ja , a nie Oni. Po pierwsze nie informuja przy zawieraniu umów , że moga wystąpić problemy techniczne z montażem anteny i brakiem sygnału. Nie polecam. Aktualnie jestem na etapie składania wniosku do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletyniestety brak
    Wadyże są na rynku
    MiejscowośćŁódź
  • ~Ona / 2022-08-16 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porazka jestem klientem cyfry od lat ale to co zrobili teraz to jakas tragedia najpierw zmiana oprogramowania na minus a teraz totalny balagan w kanalach nie idzien niczego znalezc co to komu przeszkadzalo clowiek nie moze nic znalezc
    ZaletyJuz zadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćOlawa
  • ~Onademosiflora / 2020-09-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii obsługi klienta, tam pracują boty? Zero jakiegokolwiek zrozumienia i chęci pomocy,tanie regułki wykute na blachę. Nie polecam. Regulamin rozwiązania umowy z miesięcznym wypowiedzeniem nawet gdy umowa dobiega końca i nie masz ochoty jej przedłużyć to musisz napisać osobiście podpisując rezygnację.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBradford
  • ~orbi / 2022-07-31 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Canal+ to jakas totalna porazka. Drgnelo mnie przedluzyc z nimi umowe, zaraz po podpisaniu umowy przestala mi dzialac funkcja vod oraz menu na pilocie.nie moge nagrywac programow. Dodatkowo po tylu latach regularnych platnosci przyslali mi ostrzezenie ze wylacza mi bonusy bo UWAGA!!?? pomylilem sie o 0.01 zl. Zenada!!!?
    MiejscowośćBorowie
  • ~osteon / 2019-06-25 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Ostoja spokoju / 2024-08-22 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas platnosci strona stale napotyka bledy, po KILKUDZIESIECIU probach na rozne sposoby udaje sie zaplaci, ale oczywiscie wszysto musi trwac 5 godzin, bo po jednej probie pojawia sie komunikat ze ,,mamy udar mozgu'' i nie wiemy co sie stalo, proszac o czekanie jakis czas. Moj rekort placenia za usluge to 4 dni. Totalna kpina. Nie musze pisac o reszcie bo wiekszosc klientow sama doskonale wie czemu sa takie opinie, a nie inne. Nie pozdrawiam nc+, nie szanuje i gdybym nie wynajmowal routera to juz dawno by wylecial przez okno. Szkoda pieniedzy na was
    MiejscowośćKrakow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2281
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1701
Netflix
Ocena: 2.11, ilość opinii: 765
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 608
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 468
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4748
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4538
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3989
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3082