Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2285 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~atomic64 / 2017-12-10 15:40
    TOTALNIE ODRADZAM Podpisałem umowę praktycznie...

    ...na samym początku jak powstała cyfra zapłaciłem kaucję zwrotną w obecnym czasie miałem okazję zrezygnować z cyfry z czego skorzystałem . Wczoraj zadzwonił do mnie konsultant nc+ informując mnie (głosem imperatora ) o konieczności zwrotu sprzętu, odpowiedziałem mu że nie ma sprawy ale zapytałem o zwrot kaucji i to był błąd usłyszałem (czytając między wierszami )że g dostanę i mam spadać. Umowę rozwiązuję dlatego tylko że zostałem dwa razy nabity w butelkę a oferta programowa nc+ zeszła na psy mam dość i jeżeli nie zmienią podejścia do abonenta to dużo ich stracą .I od tego czasu mam kłopot z odbiorem i nie ma siły na polepszenie odbioru
    Zaletyw obecnym wydaniu brak
    Wadycena odbiór i oferta programowa
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Aga_ta / 2017-12-05 18:27
    Ocena: 2.67 / 5
    obsługa klienta na infolini - brak slów ... Problem z odbiorem dodatkowego dekodera zgłaszany x razy i co? W rezultacie opłata za dodatkowy dekoder pobierana przez 24miesiące a dodatkowy dekoder działał tylko 6 miesięcy, żenada...
    Wadynawet w ładną pogodę problemy z odbiorem i częste komunikaty o braku sygnału :(
  • ~Barton / 2017-12-04 13:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Cena nie adekwatna do jakości płacić 150 zł za telewizję chore
  • ~Widget / 2017-12-03 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko pięknie do czasu podpisania umowy,później istniejesz jako "zło konieczne" .
    Pod koniec umowy z zarejestrowanym wypowiedzeniem ,nagle stajesz się najważniejszym abonentem na świecie ,po 20/30 telefonów z"wyjątkową" ofertą tylko dla Ciebie :) dziennie.
    Dzwonią nawet po zakończeniu umowy do czasu zdania dekoderów ..
    Nie pomaga tłumaczenie ,że nie chce i szkoda czasu ,natarczywość nc+ w walce o utrzymanie klienta nie zna granic.
    MiejscowośćSławków
  • ~nc pomoc / 2017-12-02 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam serdecznie. Właśnie rozwiązałem umowę z dniem 01,01,2018. Umowę rozwiązałem bez żadnej kary finansowej w związku z wycofaniem gwarantowanego w pakiecie kanału universal channel HD. Jest to szansa dla wszystkich niezadowolonych klientow.
    ZaletySzeroka oferta programów.
    WadyWysoka cena. Umowa jednostronna, brak możliwości odstąpienia bez kar finansowych. Uważaj przy podpisywaniu umowy na okres umowy i na własne możliwości finansowe - są bezwzględni.
  • ~DEJMIAN / 2017-12-01 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Uprzedzam wszystkich tych ktorzy chca zakupic televizje n przestrzegam o owonieciu pilota konkretna folia z racji iz dzis chcialem oddac sprzet z racji konca umowy to co uslyszalem po 4 latach to szok kazano mi placic 60 zl za pilot bo ze zniszczony wydaje sie to chyba normalne jezeli pilot sie uzytkuje od 4 lat to sie przeciera tak brak Dzioucha z pierońskom chcicom – Nimfomanka poprostu , dodam to ze przez 4 lata nigdy nic nie bylo wymieniane zglaszane. Ps nowy pilot kosztuje 60 zl.
    WadyZaplata za pilota ktory posiada znaki uzytkowania
  • ~Jacek / 2017-11-30 17:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od stycznia 2018r NC pobiera od wpłat przez neta 0,75zł tłumacząc że taka obsługa to ich kosztuje.Ja pamiętam jak kiedyś zachęcali mnie do rezygnacji z rachunków papierowych bo to dodatkowo mnie kosztowało, no i to środowisko.A teraz to nic nie rozumiem, przecież ja przelewy robię do banku to bank mnie obsługuje,a moim obowiązkiem jest opłacać w terminie,co robię skrupulatnie .Widać ciągle szukają w NC+ zysków , nawet kosztem śmiesznej argumentacji.Jestem w NC od 2000r. i zasiedziałem się chyba,bo jak forum widzę to dla starych jest figa w promocjach. O jakości dekoderów nie będę się powtarzał,przy sygnale 88%/94% [jakość/sila] brak fonii na zmienianym programie,przeskok i powrót włącza głos.Antena i konwerter wymieniane na najleprze.
    Zaletydobór kanałów.
    WadyDekoder u francuza służył 15 lat temu.
    MiejscowośćOzorków
  • ~Krzysiek / 2017-11-28 21:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kończy mi się umowa dzwonią codziennie ale nic konkretnego nie proponują tzn. proponują mniej za więcej kasy... I jeszcze wciskając internet z Playa co się nadaje do piiiiiii. Czas na zmianę ja ich telewizji nie potrzebuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2017-11-27 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem bardzo długi. Zaangażowanie w rozwiązanie problemu zerowe. Błędne wprowadzanie danych z umowy w system. Brak elastyczności, ograniczone postrzeganie problemu.
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~Lukasz / 2017-11-21 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    15-sto minutowy kontakt okazuje się dwu dniowym zwodzeniem klienta poprzez obiecanie w najbliższym czasie (tydzień) rozwiązaniem problemu. Poprzez nie rozwiązanie. Tragiczna obsługa. Niekompetencja. Brak rozwiązania problemu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćGłogów
  • ~beata07 / 2017-11-20 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa , ich sprzet do odbioru to jakaś pomyłka, naciągają a wręcz oszukują jesli chce się przedłużyć umowę, niekompetentni,umowa całe szczęście do konca grudnia, mam już podpisaną umowę z POLSATEM i odbieram już ich telewizję , wszystko bez zarzutu, tanio, oferta szeroka i sprzet w koncu działa jak należy, TYLKO POLSAT CYFROWY.
    MiejscowośćBISKUPUEC
  • ~Łukasz / 2017-11-17 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest bardzo zła. Czepiają się o wszystko.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Hania / 2017-11-16 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 5 dni staram sie dodzwonic na infolinie, na stronie internetowej - w moje NC+ ; info - Wystąpił wewnętrzny błąd serwera , przepraszamy, wiec ani telefonicznie, ani online,
    Do takiej obslugi klienta, trzeba miec sporo czasu i jeszcze wiecej cierpliwosci...
    Miejscowośćzielona gora
  • ~eser / 2017-11-07 20:24
    Ocena: 3.00 / 5
    oferta ok ale obsługa niekompetentna nieuprzejma brak jakiejkolwiek pomocy ktokolwiek dzwoni jest traktowany jak natręt
  • ~Karolina / 2017-10-27 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Osoba obsługująca mnie telefonicznie była nieuprzejma !!! Jakaś impreza tam trwała było słychać krzyki . Koszmar , pani nie potrafila mi wytłumaczyć jak włączyc meny w pilocie . Zero pojęcia o pracy i pomocy
    WadyFatalna obsługa
  • ~Marcin G. / 2017-10-24 23:31
    Ocena: 2.33 / 5
    jestem w N juz okolo 8 lat zmieniam umowy jadna za druga i ta umowa do czerwca jest moja ostatnia nie polecam nawet wrogowi POLSAT jest tanszy i podejrzewam ze wszystko dziala dobrze bo ten nowy dekoder jest do bani wolny i nie reaguje na polecenia
    TV "N" korzystamy juz okolo 8 lat
  • ~Rebel / 2017-10-23 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ ma świetny sposób na naciąganie klientów. Dzwonią z ofertą przedłużenia kończącej się umowy, człowiek ustala co chce i ile to będzie kosztować, po czym przedłuża umowę. Ale już po pierwszym miesiącu obowiązywania nowej umowy, oferta się nie zgadza. Okazuje się, że pomimo ustaleń, wciskają do oferty, (oczywiście bez wiedzy klienta) dodatkowe kanały (płatne). I nie jest to przypuszczenie, tylko fakt, który powtórzył się u mnie już 3 razy przy przedłużaniu umowy. Za każdym razem dzwoniłem i składałem reklamację, oni niby w przeciągu 2 tygodni odsłuchiwali rozmowę i przyznawali mi rację. Oczywiście nikt z tamtej strony nie ponosi konsekwencji celowego wyłudzania pieniędzy od klienta (widać taka polityka firmy). Zastanawiam się tylko, ile osób nie zauważyło oszustwa i ile machnęło na to ręką, bo w ogólnej skali są to naprawdę potężne pieniądze.
    Nie wysilą się nawet, żeby gdzieś w systemie zaznaczyć, że ten klient w jajo się nie dał zrobić już dwukrotnie. No chyba, że wychodzą z założenie, że do trzech razy sztuka ?
    Już nie wspominam, że stary, wieloletni klient jest dla nich nikim, zerem, nie mają dla niego żadnej oferty, żadnego rabatu itp. itd. ale nowych potrafią przyciągać nawet kilkoma darmowymi miesiącami w roku, bez konieczności płacenia abonamentu. Wiadomo, kasę ściągną ze starych klientów, a nowych będą doić po podpisaniu przez nich umowy. I tak kółko się zamyka.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO, A W SZCZEGÓLNOŚCI PODEJŚCIE DO WIELOLETNIEGO KLIENTA.
  • ~tomek / 2017-10-19 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadziejna obluga w sieci telefonicznej jak internetowej. Ciezo jest znalez info. na temat mojej tv a jest tak namieszane ... niby jestem w nc + a w niby jakims smrat hd tv nie wiem w czym jestem reguly sa scisle nie uregulowane!! ! !!!!
    Zaletyfajne kanalz dobra cena
    Wadywszzstko a szczegolnie strona internetowa dla klijentow telewizji na karte !!
  • ~Siiii / 2017-10-17 21:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak rabatow i korzystych ofert dla przedluzajacych umowe. Obsluga telefoniczna to wredne buractwo. Nie polecam. Zdecydowanie odradzam. Po zerwaniu umowy nekaja telefonami po 15 razy dziennie.
    WadyObsluga klienta
    4 lata
  • ~Galicjusz / 2017-10-17 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Sama oferta nie jest najgorszą, jednak kiedy zaczynają się jakiekolwiek problemy nic nie załatwisz, wręcz jeszcze cię pogrąża. Zdolność komunikacji z obsługą to jak rozmowa z kotem, a dojście do jakiegokolwiek porozumienia to jak nauczyć kota korzystania z kuwety. Dogadanie się z konsultantem i nauczenie kota korzystania z kuwety to równie żmudne i zaskakujące osiągnięcia.
    ZaletySamemu można zainstalować sprzęt, nie zła oferta kanałów.
    WadyLudzie pracujący w NC+, to margines społeczny.
    Korzystam przez rok i mam serdecznie dość...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2285
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1712
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 776
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4871
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146