Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nc+ zerp / 2022-08-12 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Idioci. Od 3 dni nie mogę ogarnąć swoich stacji. Multiroom nie pokazuje opisów kanałów. Teraz to nie nc+ tylko istny kanał. Już wiem dlaczego dzwonią z przedłużeniem umowy. Wypad ciule
  • ~nc+idiota / 2018-12-12 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę za coś czego nie mam. Tak samo oni powinni dostawać wypłatę.
  • ~NC+ToDnoTotalne / 2021-03-07 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia inna cena niż na umowie do tego internet limitowany to znaczy że jak zużyje się X GB internetu to to ciulstwo spada poniżej 1 mb/s już nie wspomnę o skokach raz mam 10 mb/s raz poniżej 1 i to w centrum miasta a to wszystko za cenę w umowie 60 zł realnie 65 zł mimo że wyłączona zostałą ta funkcja bezpiecznego internetu którą włączono na SIŁE !!!!!! bo tak ma być i koniec słowa idioty który mi to wciskał bo musi być pan przyjdzie za miesiąc wyłączymy !!! najgorsza firma internetowa z jaką kiedykolwiek miałem doczynienia wolę byc bez internetu niżeli korzystać z usług nc+
    ZaletyBRAK !
    WadyWSZYSTKO dosłownie WSZYSTKO
    MiejscowośćSochaczew
  • ~Nc+toshit / 2021-01-21 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    100kbps i co chwilę przerwy w działaniu internetu
    Zalety2 lata tylko męczenia się
    WadyNc+
  • ~Nc+wielkieG / 2020-01-18 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nagle przestaje działać I tak co jakiś czas na infolinię ciężko się dodzwonić A i tak ni3 zawsze pomogą A o wymianie zepsutego sprzętu można pomarzyć...
  • ~Nękany / 2022-05-28 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    CANAL+ Polska S.A. Przed upływem okresu umowy 37.07.2022, firma od początku maja 2022r, zaczyna nękać, być nachalnym ciągłym wydzwanianiem o różnych godzinach i to z różnych numerów telefonów. Są to telefony realizowane przez TELEMARKETER, czyli firma Canal+ zleca innej firmie moje dane osobowe. Wprawdzie w informacji dla klienta RODO, wskazuję się, że dane klienta są udostępniane do call center, dla realizacji marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta; na podstawie odrębnej zgody [tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO] w celu: marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych CANAL+ Polska S.A. Owszem przy zawieraniu umowy, podtyka się klientowi formularz zgody celem stosowania rabatu. jednak nie została wyrażona zgoda na przetwarzanie danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. w celach marketingowych podmiotów współpracujących oraz na udostępnienie moich danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. bankowi Credit Agricole Bank Polska S.A. Dalej działania firmy Canal+ są uciążliwe, nękające, celem jedynie i li tylko przedłużenia umowy i to znacznie wcześniej niż na jaki okres została zawarta umowa. Tego rodzaju praktyki są stosowane od co najmniej 2018r. Jednak oprócz przepisów RODO są to czyny także karalne. Polskie prawo karne wobec uporczywego nękania innej osoby (stalkingu). Art. 190a. § 1.kodeksu karnego, stanowi iż kto przez uporczywe nękanie innej osoby lub osoby jej najbliższej wzbudza u niej uzasadnione okolicznościami poczucie zagrożenia lub istotnie narusza jej prywatność, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    Reasumując CANAL+ narusza przepisy RODO, co zapewne należny zgłosić wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych
    Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Zapewne zmienię operatora na usługi TV.
    Zaletybrak
    WadyNękanie, uporczywe wydzwanianie przez inne firmy, naruszanie przepisów RODO. Czyny karalne z Art. 190a. § 1.kodeksu karnego.
    MiejscowośćŁódź
  • ~niccc...wiekie nic jak wy / 2019-12-29 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra....pilot działa kiedy chce i jak chce....do d...py ....żałyje w każdej chwili mojego życia ze mm z tym czymś do czynbienia
    Zaletynie ma zalet
    Wadywszystko
    Miejscowośćpierdolino
  • ~Nick / 2018-12-13 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo łatwo podpisać umowę. Odejście jest prawie niemożliwe.
    Zaletybrak
    Wadyprawie niemożliwe odejscie
  • ~Nick / 2023-02-13 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiepsko banda i......kiepsko działa nic nie można znaleźć masakra najgorzej działa aplikacja nc+ od kilku lat
    Kiepsko kipesko
  • ~Nick / 2023-05-19 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    - Sprzęt totalna chińszczyzna która non stop się wiesza
    - kanały najważniejsze przerywają regularnie
    - wszystko droższe od konkurencji
    Ludzie omijajcie ich szerokim łukiem to jedno wielkie gówno nie dajcie się nabrać
    ZaletyBrak
    Wady- drogo
    - chiński sprzęt nie działający
    - przerywa za każdym razem
    - tragiczna oferta a kanały i tak przerywają
    MiejscowośćRawicz
  • ~Nicko / 2022-10-19 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale roczarowałem sie bardzo jak i na ze strony online jak i z obsługi pod każdym kątem.

    strona to kilka filmów na krzyż jeśli chcesz inne filmy to musisz dokupować kolejno nastepne pakiety gdzie i tak przekierowuje cie do tego samego. chcialem sie dowiedziec o co chodzi dzowniac niestety jest upośledzony wirtualny doradca gdzie jak nie rozumie to ciagle powtarza " daj mi jeszcze szanse" i nie rozumie podstawowych komend jak zadzwoń do doradcy czy skontaktuj sie z doradca.
    pisałem na email to próbują zrobić ze mnie debila bo jest ze w ciagu 14 dni mozna odstapić od umowy i otrzymac zwrot kosztów nagle słysze twoja sprawa zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dni. gdzie twoja sprawą zajmuje sie 10 osob i zadna nie czyta uprzedniej konwersacji tylko bieżącą i kąpletnie nie zrozumieli co chodzi. i poźniej sie próbuja wykręcić aby nie oddac pieniedzy po umniejszeniu o ilość dni korzystania.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!
    Wady- słaba strona
    - bardzo słaba obsługa klienta
    - piszą iż jest możliwość zrezygnowania w ciągu 14 dni a tak nie jest.
    - maja 30 dni na odpowiedz na twoje pytania.
  • ~Nicky / 2017-06-25 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena może i jest OK.Ale według mnie nie warto. jeśli będą po 1 pln na miesiac, to i tak o 1 pln za dużo.
    Ich pracownicy mówią mi, że salony sprzedaży to nie oni. Ha ha ha. To kim są salony sprzedazy? Przedstawicielstwem Polsatu? Nigdy, przenigdy nie dam się naciągnąć na żdane nc czy też nc+.
    Zaletynie znam zalet
  • ~Nie mam / 2021-07-23 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja lipa wiecznie coś albo się ogarnięcie albo żegnam pamelo tniecie się na każdym kroku żal mam dosyć....
    Zalety...
    WadyHehe
    MiejscowośćPłońsk
  • ~Nie zadowalony / 2017-05-15 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei. Złodzieje złodzieje. I nękanie telefonami rano i późno wieczorem. Przez miesiąc ok 20 telefonów. W rozmowach telefonicznych jak chcesz tańszy pakiet zmniejszą ilością programów to straszne problemy robią. I gadki że u nich nie ma takich pakietów. A są i wszystko się da zrobić tylko to jest banda OSZUSTÓW i ZŁODZIEI. NIKOMU NIE POLECAM
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady i złodzieje
  • ~Niezadowolona / 2022-09-24 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc temu podpisałam aneks na kolejne 2.lata bo tłumaczyli ze jakieś standardy się zmieniaja i muszę wymienić karty i dekodery bo tego wymagają żeby spełniać warunki odbioru. Zgodziłam się. Wymieniłam w punkcie karty i dekodery. I teraz po miesiącu od podpisania nowej umowy wyłączyli mi sygnał na dekoderze i mówią że nie spełniam standardów. Umowa podpisana na kolejne 2 lata, wszystkie warunki spełniałam. I jestem już kilka dni bez telewizji. Nie wiem co się tam dzieje. 15 reklamacji i wszystkie odrzucone. Parodia. Chyba do sądu z tym pójdę.
    ZaletyBrak
    WadyDekodery działają tragicznie. Nie da się oglądać. Wiecznie błędy.
  • ~Niezadowolony / 2022-04-20 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to kompletna porażka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sposób planowania nagrań to jakiś żart, totalnie nieczytelne i nieintuicyjne menu.
    Dajcie ludziom wybór i możliwość powrotu do poprzedniego oprogramowania.
    Gdyby nie umowa to bym chętnie zrezygnował.
    WadyNowe oprogramowanie
  • ~Niezadowolony klient / 2022-03-16 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnału, nie odbierałam żadnych kanałów. Brak reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału, obchodzi ich tylko abonament, najlepiej największy.
    Nie polecam , omijać z daleka.
    ZaletyNie zauważyłam żadnej przez ponad 10 lat użytkowania. Ostatnia umowa płatna do końca, chociaż żadnego programu nie odbierałam!
    WadyŻadnej reakcji na sprawdzenie powodu braku sygnału. Nastawcie się, że będziecie płacić za nic.
    MiejscowośćPińczów
  • ~Niezadowolonych konsument / 2019-08-08 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Internet po tygodniu przestał działać. Telewizja odbiera tylko w ładna pogodę. Kilka kropel deszczu i koniec z nadawaniem. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że na zły zasięg ma wpływ grubość murów domu. Przez 3 pierwsze dni było wszytko w porządku A po 3 dniach nagle mury zaczęły przeszkadzać. Jak dla mnie jedna wielka kpina. Osobiście nie polecam, no ale to tylko moja opinia.
    ZaletyBrak
    WadyNC+
    MiejscowośćChełmża
  • ~Nigdy Canal Plus / 2022-03-06 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam największy pakiet internetowy który powinien się nazywać transfer minus . Przez cały okres trwania umowy internet się zawiesza notorycznie .. nie mówiąc już o puszczeniu filmu np na dwóch urządzeniach bo to graniczy z cudem .. a dzwoniąc czy pisząc na do działu technicznego ciągle słyszysz jedno i to samo że nic więcej nie są w stanie zrobić . OSTATNI RAZ WASZA USLUGA !!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
  • ~Niki / 2023-09-10 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od 3 miesięcy nie mam telewizji i już 3 razy dekoder zmieniałam a hajs oczywiście biorą
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćBytom
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1680
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 245
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4660
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4483
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3951
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3006