10.01.2012 o północy straciłem dostęp do oferty programowej, nawet jak wybieram kanał TVP1 to pojawia mi się tabliczka z informacją, że jak chcę poszerzyć ofertę to mam gdzieś dzwonić. Do dzisiaj sytuacja się nie zmieniła - straciłem masę czasu na dzwonienie i zgłaszanie problemu na infolinii pomocy technicznej - to jest jakaś PARANOJA! Siedzą tam same pozbawione kompetencji matołki, jedyne co umieją zrobić to zweryfikować numer umowy i przeczytać zgłoszenia na koncie abonenckim - za każdym razem telefon odbiera kto inny, nie ma kompletnie ciągłości sprawy, za każdym razem trzeba tłumaczyć wszystko od początku, co za poroniony mechanizm to jest!!!!! Z działem technicznym porozmawiać się nie da, nad problemami pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią.
Dodam tylko, że przeszedłem do n-ki z cyfry+ ... dzisiaj BARDZO TEGO ŻAŁUJĘ! Umowę podpisałem w połowie listopada 2011, pełny dostęp do zamówionej oferty miałem po ciężkich bataliach dopiero ... 29 listopada, teraz od 10.01 znowu nic nie działa - PARANOJA, KPINA, i ŻENADA!ZaletyJakość obrazu, Multiroom Premium
WadyBrak kompetencji pomocy technicznej, idiotyczny system obsługi reklamacji, częste problemy związane z brakiem dostępu do oferty programowej, wieczne problemy z aktywacją kart
2 miesiące