MiejscowośćKraków
strona 81 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
-
~Marcin P / 2023-08-19 22:06
Jak widać poniżej oszuści mają same rewelacyjne opinie :))) Jak to możliwe że oni jeszcze mają jakiegoś klienta. Pewnie jeszcze nie wie że jest ich "klientem" :))) -
-
~Marco NDR / 2014-08-31 19:22
Witam.
Bylem brdzo zadowolony z oferty n-ki do momentu polaczenia sie z cyfra . Teraz oferta nc+ jest beznadziejna ,w najblizsszym mozliwym terminie zamiezam zrezygnowac z tej beznadziejnej platformy.
Pozdrawiam
Marco NDRZaletyBrakWadyCale mnostwoconajmniej 5 lat -
~Marek / 2014-04-04 17:40
Obsluga klijenta 0 naprawde odradzam nie wiem co robi konkurencja
ale gorzej nie moze byc.Wadyprzedluzanie umowy ceelowo przesuwne zeby nie zrezygnowac z umowyod 2010 i nigdy wiecej -
~Marek / 2018-07-10 18:01
Ze względu na Mundial kupiłem dekoder z telewizją na kartę nc+ i pomimo zlecenia doładowania przed czasem już tygodnie czekam na zaksięgowania - w miedzy czasie termin ważności pakietu minął i kanału sportowego dla którego zakupiłem dekoder tez już nie ma. Kontakt z Obsługą masakra, typowa spychologia, nic nie wiedzą i nic nie mogą, nawet nie potrafili wytłumaczyć jak powinna być złożona reklamacja !!! Za każdym razem spychanie na problemy z bankiem który opóźnia księgowania i tyle... Kasa wywalona, Mundial się kończy a na dekoderze jak nie ma tak nie ma nic pomimo zapłaty. Nawet potwierdzeń zapłaty itd nie chcą aby dostarczać więc jak cokolwiek ma być weryfikowane przy takim poziomie obsługi i podejściu? Żenada ... ZaletyDekoder jeszcze działa nie wiesza się ale ma nieco ponad miesiąc więc pewnie dlatego a i znikome użytkowanie skoro programów nie ma, niemniej jest to jedyna rzecz która od ENKI jeszcze działa....WadyNiekompetentna obsługa i lekceważący stosunek do Klientów i obowiązków wynikających z oferty... Dużo obiecywania zero działania. Całe szczęście że nie opłaciłem tego dziadostwa za rok z góry (a miałem taki zamiar) bo kasa pewnie wyorbitowałaby bezpowrotnie z większą stratą...MiejscowośćGniezno -
~marek / 2019-09-17 20:29
Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy! ZaletybrakWadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracyMiejscowośćStalowa Wola -
~Marek / 2020-02-02 11:01
Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami. MiejscowośćGuardarmar -
~Marek / 2020-02-16 03:54
śmietnik. Nie da się tego oglądać przy światłowodzie bo kupują najtańsze serwery chociaż pobierają wysokie opłaty. Wszystko stoi na żałośnie niskim poziomie Zaletynie maWadysameMiejscowośćWrocław -
~marek / 2021-06-15 13:22
kosmiczne ceny, zmiana pakietów bez kontaktu z klientem, tragiczna obsługa klienta, punkty obsługi nie wiedzą co się dzieje z kontaktem przez net i vice versa. Debilskie wytłumaczenia, zero zrozumienia klienta i jego kiepskich serwisów. Samo dno! ZaletyżadnejWadyWszystkie możliweMiejscowośćGrudziadz -
-
~Marek / 2022-05-25 23:05
Po aktualizacji to nawet szkoda czegokolwiek tu WPISYWAĆ - DNO
A bezczelność Pań - bo z dwiema miałem nieprzyjemność z tele to chamstwo i prostactwo, opierają się na najgorszych gorszych przykładach szkolen z obsługi klienta.
Zaproponowano mi odłączenie dekodera od internetu, porozmawianie z dziećmi w celu niekorzystania z ofert płatnych (brak możliwości blokady pinem- można zablokować kontrolę rodzicielską ale na wszystko, tak że za każdym raze
trzeba wbijać pin kod)
I wisienka na tor i czy nie był by Pan zainteresowany ofertą dramat.
Dno dupa i kamieni kupaZaletyW tej chwili brakWadyOprogramowanie dekodera -
~Marek / 2022-05-31 13:44
Dzisiaj zniknęły kanały Eorosport 1 i 2.
Aktualizacja dekodera zupełnie bez sensu.ZaletyŻadneWadyWszystkoMiejscowośćStrzelce Opolskie -
~Marek / 2022-06-13 08:38
Bezszczelna obsługa pracowników na moje pisemne uwagi co do nowego oprogramowania. odpowiadaja ze to nowe jest super a co do powrotu czy do porawy niektórych opcji nie ma szanz i nawet o tym nie przewiduja wciskają mi tam jakies gówna z internetu darmowe a nowe trzeba płacić przy uruchamianiu dekodera trce minuty na uruchamianie ciagle jakaś aktualizaja z której nic nie wynika ciągle mam nadzieje ze poprawiają opcje nagrywania i programowania jak bylo w poprzedniej wersji a tu nic pozostalo mi czekać do konca umowy i zminic operatora ZaletyZadnych w porównaniu z poprzednia wersjaWadyWe wszystkich opjachMiejscowośćGdansk -
~Marek / 2022-09-03 22:52
namówili mnie na nowy dekoder 4k .... i masakra !!! to złom, totalne nieporozumienie !!! ciągle się zawiesza, i to tak, że trzeba wyłączyć zasilanie żeby ruszył. Przewijam nagrany film - zawiecha, przewijam listę programów - zawiecha itd. itp. Pomijam już fakt, że nowe menu opracował jakiś głąb a firma chyba nie testowała. Skasowali bardzo przydatne funkcje. A pilot to już wgl. chore. Poprzedni był ergonomiczyny a ten kompletna porażka. Przyciski przewijania, stop itd. na drugim końcu pilota w stos. do przycisku wyboru .... ciągle trzeba biegać palcami, przesuwać w dłoni pilota MASAKRA !!! ZaletyZEROWadymnóstwoMiejscowośćWólka Kozodawska -
~marf / 2019-02-19 08:57
oszukują na promocjach i kanałach ile się da, przedłużyłem umowę na miesiąc a tearz wyłączyli kanały z ligą mistrzów o czym wogole nie było mowy! podczas 1 umowy oszukali na promocjach ile się dało, podwyższali abonamenty i wyłączali pakiety, drobny druczkiem opisali zasady zgodnie z którymi jeśli nie zadzwonisz to podnoszą abonament o 50 zł! oszukują na maxa, nowym klientom proponują więcej za niższą kasę! MiejscowośćKAMIENIEC WROCŁAWSKI -
~MarFab / 2012-01-12 15:08
Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne. WadyBok nie słucha klienta -
~Margot / 2022-05-31 14:27
Czy ktos mnie ku...pytal o zmiane oprogramowania??!!! Po 15 latach to ja was wymienie!!! MiejscowośćUK -
~Maria / 2018-09-19 20:24
Skandal -moja umowa została rozwiązana z dn.31 sierpnia 18r września zdałam sprzęt.W formularzu zdania sprzętu zapisano że mam brakujący element -zasilacz którego nie chciałam zdać bo nie pobieralam bo z nc+.W końcu jednak kiedy dostałam wezwanie do zapłaty 60 zł za ten zasilacz-wpłacilam na wskazane konto te 60 zł dla świętego spokoju ale zamierzałem w wolnym czasie udac sie do Rzecznika Praw Konsumenta-mało jednak tego!dziś dostałam nie wiadomo dlaczego wezwanie do zapłaty 59zl i 93 gr .Nie zostało wyszczególnione.za co....wszystkie opłaty.mialam i mam uregulowane wiec porostu zwykle kpiny z klienta ordynarnie naciągane wyłudzenie -za co?zastanawiam się czy takie praktyki nie należy zgłosić organom scigania. ZaletyZadneWadyZaklocenia odbioruMiejscowośćPoznań -
-
~Maria / 2022-04-07 22:05
Po aktualizacji dekodera nie przedłużę umowy. Ta aktualizacja to jakaś kpina, cofa działanie programów, utrudnia wyszukiwanie. Wielka porażka. Nie polecam Canal Plus zdecydowanie!!! ZaletyBrakWadyCała masa szkoda czasu na wymienianieMiejscowośćKatowice -
~Maria / 2023-04-07 14:38
Niestety jestem totalnie rozczarowana kanałem Plus a raczej konsultantką z 20 marca która wprowadzając mnie w błąd doprowadziła do niekorzystnie zawartej i dla mnie transakcji w celu przedłużenia umowy abonamentowej cena ostatecznie okazała się inna niż ta która O której mnie zapewniala ZaletyBrakWadyWprowadzanie klientów w błąd -
~Marian / 2012-01-20 11:23
Zostało mi niecałe 11 miesięcy męczarni z Telewizją Najgorszej Generacji N. Same kłopoty, zwłaszcza finansowe. W księgowości mają jeden wielki BURDEL. Zaczęło się od tego, że przestali wysyłać papierowe faktury, nie pytając mnie o zgodę. Wtedy pojawiały się podwójne abonamenty. Gdy zainterweniowałem (dość ostro), znów przysyłali tradycyjne faktury. Na chwilę kłopot znikł. Od 1 stycznia 2012 powiadomili o zniesieniu papierków. Zobaczymy co będzie. Kolejna sprawa. NIE powiadamiają o zmianach w kanałach. Ni stąd ni zowąd dwa kanały z bajkami poszły się kochać. Tak samo w serwisie Info i Rozrywka nastąpiły zmiany. Dodali jakieś programy, kosztem innych, sprawdzonych programów. Porażka ZaletyFajny wygląd dekodera
Przejrzyste Menu
(Ale co z tego?)Wady-Finanse
-Brak jakichkolwiek powiadomień o zmianach programowych
-Próba połączeń z BOK, to tak jakby przejść labirynt Minotaura bez nici Ariadny.3 lata -
~marian / 2014-04-17 10:44
Ta firma to oszusci i kombinatorzy.Wymyslili sobie nr kontaktowy *718191 za ktory kasuja 1,23zł za minutę.Srednio rozmowa trwa 7-10 minut.Sygnał wyłaczają i właczają kiedy chcą.Tym prowokują abonentow do kolejnych rozmow telefonicznych i zdrowo kasują.Na reklamacje,ktore trzeba wysyłac na adres skrytki pocztowej,nie odpowiadają.Wiecej nie przedłuze z nimi abonamentu.Innych tez przestrzegam.Nie pozwalajcie sie manipulowac i oszukiwać.
strona 81 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »