Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2024-01-29 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji wyciagaja tylko kase do tego 32% udziałow ma ☆☆☆☆☆ tvn.
    Nigdy wiecej umowy z nimi
  • ~Marcin P / 2023-08-19 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! OSZUŚCI JAKICH MAŁO!!
    Podczas rozmowy na infolinii uruchomili mi pakiet którego nie chciałem. Powiedzieli że wystarczy złożyć reklamację ale oczywiście to nic nie dało. Zaraz po wypowiedzeniu przeze mnie umowy (nie chciałem oczywiście przedłużyć z nimi umowy przez to oszustwo, pomimo ciągłego nagabywania telefonami) zaczęli przysyłać coraz to nowsze jakieś niby kary. Co więcej, poprosiłem o przysłanie podsumowania mojego zadłużenia które canal plus uważa że mam. I tu kazało się że wg nich mam do zapłacenia nie tylko kary ale też jakieś wymyślone zaległości pomimo że od kilku miesięcy sygnał był odłączony. W piśmie było podane że wpłata tej kwoty zamyka temat mojego zadłużenia. Dla świętego sposobu zapłaciłem choć teraz żałuję bo naprawdę się oszustom nie należało. I teraz najlepsze, po wpłacie tej kwoty zacząłem dostawać ciągłe telefony i maile od firmy windykacyjnej Aforti Collections S.A. z informacją że mam do zapłaty kolejną zaległość i karę :))) Jakaś paranoja. Po długich oczywiście bezskutecznych reklamacjach zapłaciłem znowu podaną następną kwotę. I jak myślicie jaki efekt? Ano taki że zostałem wpisany do BIK i mam problem z zaciągnięciem kredytu na mieszkanie dzięki oszustom z canal plus. Teraz czekam na kolejne pismo z canal plus lub ich windykacji o kolejnym zadłużeniu. Lichwa i chwilówki przy nich to najtańszy kredyt...
    Mam nadzieję że chociaż uda mi się kogoś uchronić przed tymi oszustami.
    U operatorów typu UPC, TOYA zupełnie nie miałem takich problemów i przede wszystkim nie oszukują i nie naciągają klientów.
    ODRADZAM WSZYSTKIM JAKIKOLWIEK KONTAKT Z TYMI OSZUSTAMI Z CANAL PLUS!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin P / 2023-08-19 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    I tak właśnie w Polsce mega łatwo można zostać wpisanym przez oszustów do BIK i być zablokowanym na długo. Gratulacje
    Wadysame wady
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin P / 2023-08-19 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak widać poniżej oszuści mają same rewelacyjne opinie :))) Jak to możliwe że oni jeszcze mają jakiegoś klienta. Pewnie jeszcze nie wie że jest ich "klientem" :)))
    MiejscowośćKraków
  • ~Marco NDR / 2014-08-31 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Bylem brdzo zadowolony z oferty n-ki do momentu polaczenia sie z cyfra . Teraz oferta nc+ jest beznadziejna ,w najblizsszym mozliwym terminie zamiezam zrezygnowac z tej beznadziejnej platformy.
    Pozdrawiam
    Marco NDR
    ZaletyBrak
    WadyCale mnostwo
    conajmniej 5 lat
  • ~Marek / 2014-04-04 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klijenta 0 naprawde odradzam nie wiem co robi konkurencja
    ale gorzej nie moze byc.
    Wadyprzedluzanie umowy ceelowo przesuwne zeby nie zrezygnowac z umowy
    od 2010 i nigdy wiecej
  • ~Marek / 2018-07-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na Mundial kupiłem dekoder z telewizją na kartę nc+ i pomimo zlecenia doładowania przed czasem już tygodnie czekam na zaksięgowania - w miedzy czasie termin ważności pakietu minął i kanału sportowego dla którego zakupiłem dekoder tez już nie ma. Kontakt z Obsługą masakra, typowa spychologia, nic nie wiedzą i nic nie mogą, nawet nie potrafili wytłumaczyć jak powinna być złożona reklamacja !!! Za każdym razem spychanie na problemy z bankiem który opóźnia księgowania i tyle... Kasa wywalona, Mundial się kończy a na dekoderze jak nie ma tak nie ma nic pomimo zapłaty. Nawet potwierdzeń zapłaty itd nie chcą aby dostarczać więc jak cokolwiek ma być weryfikowane przy takim poziomie obsługi i podejściu? Żenada ...
    ZaletyDekoder jeszcze działa nie wiesza się ale ma nieco ponad miesiąc więc pewnie dlatego a i znikome użytkowanie skoro programów nie ma, niemniej jest to jedyna rzecz która od ENKI jeszcze działa....
    WadyNiekompetentna obsługa i lekceważący stosunek do Klientów i obowiązków wynikających z oferty... Dużo obiecywania zero działania. Całe szczęście że nie opłaciłem tego dziadostwa za rok z góry (a miałem taki zamiar) bo kasa pewnie wyorbitowałaby bezpowrotnie z większą stratą...
    MiejscowośćGniezno
  • ~marek / 2019-09-17 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
    Zaletybrak
    Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Marek / 2020-02-02 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami.
    MiejscowośćGuardarmar
  • ~Marek / 2020-02-16 03:54
    Ocena: 1.00 / 5
    śmietnik. Nie da się tego oglądać przy światłowodzie bo kupują najtańsze serwery chociaż pobierają wysokie opłaty. Wszystko stoi na żałośnie niskim poziomie
    Zaletynie ma
    Wadysame
    MiejscowośćWrocław
  • ~marek / 2021-06-15 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    kosmiczne ceny, zmiana pakietów bez kontaktu z klientem, tragiczna obsługa klienta, punkty obsługi nie wiedzą co się dzieje z kontaktem przez net i vice versa. Debilskie wytłumaczenia, zero zrozumienia klienta i jego kiepskich serwisów. Samo dno!
    Zaletyżadnej
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~Marek / 2022-05-25 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji to nawet szkoda czegokolwiek tu WPISYWAĆ - DNO
    A bezczelność Pań - bo z dwiema miałem nieprzyjemność z tele to chamstwo i prostactwo, opierają się na najgorszych gorszych przykładach szkolen z obsługi klienta.
    Zaproponowano mi odłączenie dekodera od internetu, porozmawianie z dziećmi w celu niekorzystania z ofert płatnych (brak możliwości blokady pinem- można zablokować kontrolę rodzicielską ale na wszystko, tak że za każdym raze
    trzeba wbijać pin kod)
    I wisienka na tor i czy nie był by Pan zainteresowany ofertą dramat.
    Dno dupa i kamieni kupa
    ZaletyW tej chwili brak
    WadyOprogramowanie dekodera
  • ~Marek / 2022-05-31 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj zniknęły kanały Eorosport 1 i 2.
    Aktualizacja dekodera zupełnie bez sensu.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćStrzelce Opolskie
  • ~Marek / 2022-06-13 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezszczelna obsługa pracowników na moje pisemne uwagi co do nowego oprogramowania. odpowiadaja ze to nowe jest super a co do powrotu czy do porawy niektórych opcji nie ma szanz i nawet o tym nie przewiduja wciskają mi tam jakies gówna z internetu darmowe a nowe trzeba płacić przy uruchamianiu dekodera trce minuty na uruchamianie ciagle jakaś aktualizaja z której nic nie wynika ciągle mam nadzieje ze poprawiają opcje nagrywania i programowania jak bylo w poprzedniej wersji a tu nic pozostalo mi czekać do konca umowy i zminic operatora
    ZaletyZadnych w porównaniu z poprzednia wersja
    WadyWe wszystkich opjach
    MiejscowośćGdansk
  • ~Marek / 2022-09-03 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    namówili mnie na nowy dekoder 4k .... i masakra !!! to złom, totalne nieporozumienie !!! ciągle się zawiesza, i to tak, że trzeba wyłączyć zasilanie żeby ruszył. Przewijam nagrany film - zawiecha, przewijam listę programów - zawiecha itd. itp. Pomijam już fakt, że nowe menu opracował jakiś głąb a firma chyba nie testowała. Skasowali bardzo przydatne funkcje. A pilot to już wgl. chore. Poprzedni był ergonomiczyny a ten kompletna porażka. Przyciski przewijania, stop itd. na drugim końcu pilota w stos. do przycisku wyboru .... ciągle trzeba biegać palcami, przesuwać w dłoni pilota MASAKRA !!!
    ZaletyZERO
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćWólka Kozodawska
  • ~marf / 2019-02-19 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oszukują na promocjach i kanałach ile się da, przedłużyłem umowę na miesiąc a tearz wyłączyli kanały z ligą mistrzów o czym wogole nie było mowy! podczas 1 umowy oszukali na promocjach ile się dało, podwyższali abonamenty i wyłączali pakiety, drobny druczkiem opisali zasady zgodnie z którymi jeśli nie zadzwonisz to podnoszą abonament o 50 zł! oszukują na maxa, nowym klientom proponują więcej za niższą kasę!
    MiejscowośćKAMIENIEC WROCŁAWSKI
  • ~MarFab / 2012-01-12 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro obsług klienta działa tragicznie - od grudnia wysłałem z 10 reklamacji i skarg - dostałem 1 odpowiedź nie związaną z moją sprawą. Pozatym cała ta wypożyczalnia to bagno za zamuwiony film płaciłem dwa razy którego nie odblokowano - dzwoniąc do BOK-u dostałem odpowiedź że moge zamówić go jeszcze raz to dostane rabat. Ponaddto drugi dekoder jest nieczynny ale jak mi odpowiedziano to wina połącxzenia z satelitą - od nich niezależne - myślałem że skoro biorą kase to jednak zależne.
    WadyBok nie słucha klienta
  • ~Margot / 2022-05-31 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos mnie ku...pytal o zmiane oprogramowania??!!! Po 15 latach to ja was wymienie!!!
    MiejscowośćUK
  • ~Maria / 2018-09-19 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal -moja umowa została rozwiązana z dn.31 sierpnia 18r września zdałam sprzęt.W formularzu zdania sprzętu zapisano że mam brakujący element -zasilacz którego nie chciałam zdać bo nie pobieralam bo z nc+.W końcu jednak kiedy dostałam wezwanie do zapłaty 60 zł za ten zasilacz-wpłacilam na wskazane konto te 60 zł dla świętego spokoju ale zamierzałem w wolnym czasie udac sie do Rzecznika Praw Konsumenta-mało jednak tego!dziś dostałam nie wiadomo dlaczego wezwanie do zapłaty 59zl i 93 gr .Nie zostało wyszczególnione.za co....wszystkie opłaty.mialam i mam uregulowane wiec porostu zwykle kpiny z klienta ordynarnie naciągane wyłudzenie -za co?zastanawiam się czy takie praktyki nie należy zgłosić organom scigania.
    ZaletyZadne
    WadyZaklocenia odbioru
    MiejscowośćPoznań
  • ~Maria / 2022-04-07 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po aktualizacji dekodera nie przedłużę umowy. Ta aktualizacja to jakaś kpina, cofa działanie programów, utrudnia wyszukiwanie. Wielka porażka. Nie polecam Canal Plus zdecydowanie!!!
    ZaletyBrak
    WadyCała masa szkoda czasu na wymienianie
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170