Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2288 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2019-07-03 12:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta programowanie jest zła, ale obsługa fatalna.
    Pomijam fakt, że przy kończeniu się umowy dostawałem po 30 telefonów na dzień i ofertami, których nie chciałem bo się przeprowadzam i mówiłem to kilkukrotnie. Nie raz te telefony powodowały problemy w pracy (do momentu blokady).
    Ale to już pomijam. Najlepszy cyrk zaczął się kiedy moi rodzice podpisywali umowę i chcieli moduły CI+ bo stwierdzili, że takowe mają w odbiornikach. Konsultant powiedział że ok, i nie ma problemu. Nie zapytał się czy odbiorniki (telewizory) obsługują standardy czy nie. Podpisali umowę i w domu dopiero się okazało, że telewizory nie obsługują standardy DVB-S2. NC+ odmówiło wymiany na standardowe dekodery i teraz idzie kolejne pismo. Wszystko przez obsługę w punkcie, która nic nawet nie zapytała się czy TV obsłużą, bo wtedy zapaliła by się żarówka i co od razu by się na wszelki wypadek wzięło dekodery.
    Więc o ile oferta jak to oferta, każdy weźmie jak uważa, tak radzę omijać szerokim łukiem NC+ bo tylko będziecie na przyszłość, albo nękani telefonami, albo będą inne gorsze problemy
    ZaletyOferta
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćLutomiersk
  • ~Kati / 2019-07-01 17:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Przestrzegam przed podpisaniem umowy. Zanim to zrobicie dobrze jest sie upewnic czy w okolicy, w której mieszkamy nie ma problemu z zasiegiem.Horror. Podpisałam umowe i w trakcie instalacji okazało sie ze jest problem z jakościa dzwieku. Doprosic sie nie mozna serwisanta, za kaqzdy przyjazd trzeba zapłacic. Zenada. Nie polecam.
  • ~Sylwia / 2019-06-29 02:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najlepsze programy z podkladem mowy, gdzie film z jednego odcinka a podklad z zupelnie innego. Super
  • ~Aleksander / 2019-06-28 10:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Agresywne i chamskie telefony po zrezygnowaniu z usług. Aż dziwne, że takie coś funkcjonuje. Opis problemu: https://aleksanderbielecki.pl/nie-polecam/nekanie-ze-strony-nc-opinie-2019/
    Wadychamska obsługa, słaba oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rob / 2019-06-26 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Moja Mama ma z nimi umowę(kobieta sedziwego wieku) dekoder ciągle się zawiesza! Reklamacja polega na chodzeniu do serwisu, gdzie robią aktualizację i dekoder dalej się zawiesza po kilku dniach! Brak możliwości wymiany na działający nowy -tylko za dopłatą w wyższym abonamencie. Przy podpisaniu umowy nikt nie informuje o wadliwych dekoderach(podobno taka ich wada-o tym wiadomo już po podpisaniu umowy) Mama jest z NC+ kilka lat, ale to na pewno ostatni raz!!!! Odradzam!
    ZaletyBrak
    WadyWadliwy sprzęt, obsluga klienta - dramat!
    MiejscowośćKutno
  • ~osteon / 2019-06-25 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona przeniosła nr telefonu do NC+. Okazuje sie, ze w Bogatyni jest brak sieci. Przez miesiac 6 razy skorzystała z telefonu. Przez wiekszosć czasu brakuje sieci. nigdzie nie mozna zadzwonić. Przestrzegam wszystkich przed zakupem takiego abonamentu. To jest PORAŻKA!!!!
    MiejscowośćBogatynia
  • ~Yamal / 2019-06-20 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry wszystkim. Ja tez mam taki sam problem z ncplus iż ja odesłałem im sprzęt i nie podpisaną umowę i do dnia dzisiejszego mam problemy z nimi poniewaz naliczaja mi abonament a sprzet i umowy nie mają w systemie. Nerwów tyle straconych ze szok a nie wspomne juz o pismach ile wyslalem. Poprostu szkoda gadac .
    ZaletyBrak
    WadyDziałanie nie zgodne z prawem
  • ~Krystyna / 2019-06-19 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Proszę uważać przy podpisywaniu umowy z NC+,bo może się okazać,że dostaniesz drugą umowę bez Twojej wiedzy.Później są duże problemy żeby to odkręcić. NC+ stosuje nieuczciwe praktyki i próbuje wyłudzić pieniądze.Obsługa klienta bardzo nie miła i niekompetentna.Zdecydowanie odradzam!
    ZaletyNie ma.
    WadyNieuczciwe próby wyłudzania pieniędzy,za umowy i sprzęt,których się na oczy nie widziało.
    MiejscowośćGrywałd
  • ~Johnnny / 2019-06-19 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny serwis.
    Zlozylem wypowiedzenie i w ostatnim tygodniu mialem kilkanascie telefonow.
    Absolutnie nie polecam i rekomenduje nieprzedluzanie umow
    ZaletyBrak
    WadyNatarczywosc,
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roksana / 2019-06-19 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nateretni operatorzy w dodatku bardzo nieuprzejmi. Nie potrafią przyjąć do wiadomości że czlowiek nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy. Dzwonią po kilkanaście razy w miesiącu za każdym razem tłumacze że nie zmienię zdania i mają przestać wydzwaniac - nie pomaga. W dodatku pakiety dla stałych klientów mają duzo droższe niż dla nowych.!!!! Jak jest jakiś problem trzeba wisieć n telefonie godzinę zanim ktoś łaskawie odbierze i przełączy do kogos kompetetentnego !!!! Ostrzegam przed podpisaniem umowy z nc+
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Ewa / 2019-06-18 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Operator nachalny, w momencie, gdy byłam przed końcem umowy dzwonili po kilkanaście razy w miesiącu i ciągle pytali o to samo - zablokowałam jeden numer, dzwonili z innego i tak w kółko i nie pomagają tłumaczenia, że nie mam możliwości ani chęci przedłużenia umowy, w kółko namawianie, masakra jakaś.
    WadyNachalne dzwonienie po kilkanaście razy w miesiącu
    MiejscowośćGliwice
  • ~Wojt / 2019-06-11 05:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem wieloletnim klientem NCPlus. Głównie interesował mnie sport. Ostatnio jednak w tym względzie to kompromitacja! Nie na LM! A Co najbardziej mnie wkurza, to komentarz NBA. Zatrudnienie Michała Łopacińskiego do komentowania z Wojciechem Michałowiczem jest dla tego drugiego obrazą. Łopaciński to jakiś pajac! Nie da się tego słuchać. Współczuję biednemu Wojtkowi... A odejście Smokowskiego zostawiam bez komentarza...
    ZaletyDziś nie ma żadnych.
    WadyBrak LM. Pogorszenie pakietu sportowego. Strata dobrych dziennikarzy. Nowy komentator NBA Łopaciński - tragedia
    MiejscowośćDublin, Irlandia
  • ~Krystyna / 2019-06-07 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
    Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
    MiejscowośćLębork
  • ~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
  • ~Krzysztof / 2019-06-01 16:21
    Ocena: 1.33 / 5
    OSTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM I PRZEDŁUŻANIEM UMÓW PRZEZ TELEFON Z NC PLUS, OSOBY ZWANE KONSULTANTAMI TO OSOBY NIEKOMPETENTNE POZATRUDNIANE DZIECI KTÓRE NIE WIEDZĄ CO OFERUJĄ I NA JAKICH ZASADACH . POMIMO RZEKOMEGO NAGRYWANIA ROZMÓW - TO CO USŁYSZYSZ OD NICH ....DIAMETRALNIE RÓŻNI SIĘ OD TEGO CO W PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA
    NIE WARTO PRZEDŁUŻAĆ UMÓW - TYLKO POCZEKAĆ AŻ WYGASNĄ BO MA SIĘ LEPSZE WARUNKI NA STARCIE NIŻ STARY WIERNY KLIENT

    ŻYCZĘ NADAL DOBREGO SAMOPOCZUCIA NIEUDOLNEMU ZARZĄDOWI
    ZaletyJAK DO TEJ PORY NIE ZAUWAŻYŁEM
    WadyWIELE , BRAKŁO BY MIEJSCA NA WYPISYWANIE
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Piotr / 2019-05-31 13:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
    - Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
    - Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
    - Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.

    Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
    Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
    Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.
    ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.
    Wadyjw
    MiejscowośćStary Sącz
  • ~jan / 2019-05-30 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćRybnik
  • ~Krystyna / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!!
    WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!
    MiejscowośćZabki
  • ~Baron Pitbull / 2019-05-24 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle pomyj się na wylewa, że zablokowali w dniu dzisiejszym możliwość rejestracji na oficjalnym forum. A szkoda bo chciałem napisać tam swoją negatywną opinię nt. naszej umowy.
    ZaletyNie ma
    WadyDużo, bardzo dużo
    MiejscowośćPoznań
  • ~Łukasz / 2019-05-22 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.
    ZaletyNie ma, unikajcie
    WadyWszystko.
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 789
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 357
UPC (TV)
Ocena: 2.06, ilość opinii: 308
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5016
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192