pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
MiejscowośćLębork
~Agnieszka / 2019-06-03 19:41
Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązanie umowy: nie ma informacji na stronie ze należy zwrócić dekoder. Jest tylko informacja ze należy wysłać list polecony. Nie można zwrócić dekodera przed rozwiązaniem umowy a w ciągu 14 dni od rozwiązania. Nie było mnie w tym terminie poprosiłam o przedłużenie. Kara 100zl, brak elastyczności. Cyniczny telemarketer. Umowę można zawrzeć telefonicznie/elektronicznie ale rozwiązać należy poprzez wysłanie listu poleconego.
~Krzysztof / 2019-06-01 16:21
Ocena: 1.33 / 5
OSTRZEGAM PRZED ZAWIERANIEM I PRZEDŁUŻANIEM UMÓW PRZEZ TELEFON Z NC PLUS, OSOBY ZWANE KONSULTANTAMI TO OSOBY NIEKOMPETENTNE POZATRUDNIANE DZIECI KTÓRE NIE WIEDZĄ CO OFERUJĄ I NA JAKICH ZASADACH . POMIMO RZEKOMEGO NAGRYWANIA ROZMÓW - TO CO USŁYSZYSZ OD NICH ....DIAMETRALNIE RÓŻNI SIĘ OD TEGO CO W PUNKTACH OBSŁUGI KLIENTA
NIE WARTO PRZEDŁUŻAĆ UMÓW - TYLKO POCZEKAĆ AŻ WYGASNĄ BO MA SIĘ LEPSZE WARUNKI NA STARCIE NIŻ STARY WIERNY KLIENT
ŻYCZĘ NADAL DOBREGO SAMOPOCZUCIA NIEUDOLNEMU ZARZĄDOWI
ZaletyJAK DO TEJ PORY NIE ZAUWAŻYŁEM
WadyWIELE , BRAKŁO BY MIEJSCA NA WYPISYWANIE
MiejscowośćChrzanów
~Piotr / 2019-05-31 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Zepsute dekodery staram się naprawić od 9 miesięcy. Za każdym razem w salonie podłączają dekoder na kilka minut, ja czekam działa przez kilkanaście dni a potem znowu występuje jedna z kilku awarii:
- Używając przycisków regulacji głośności dekoder zmiana kanały i nie jest to wina pilotów ponieważ używam 3 szt.
- Dekoder zawiesza się co pewien czas i aby go ponownie uruchomić muszę odłączyć zasilanie.
- Aby uruchomić dekoder główny za każdym razem muszę wykonywać dziwne operacje i czekać około 3 minut zanim wystartuje.
Za każdym razem w salonach twierdzą że już będzie dobrze, żebym napisał na stronie reklamacje, że w ostateczności przyjmą ale naprawa może potrwać nawet do miesiąca.
Sprzedawca raz stwierdził że jeżeli nie jestem zadowolony to nie muszę być ich klientem a z drugiej strony zbliża się koniec umowy i co chwilę jestem atakowany przez konsultantów telefonami.
Nawet koszt zakupu dodatkowego pilota jest około 2 razy wyższy niż w konkurencyjnej firmie.
ZaletyKiedyś w jednym salonie pracowała ładna dziewczyna ale to jedyna zaleta ale teraz już tam nie pracuje.
Wadyjw
MiejscowośćStary Sącz
~jan / 2019-05-30 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet.
ZaletyBrak
WadyDuzo
MiejscowośćRybnik
~Krystyna / 2019-05-28 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!!
WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!
MiejscowośćZabki
~Baron Pitbull / 2019-05-24 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Tyle pomyj się na wylewa, że zablokowali w dniu dzisiejszym możliwość rejestracji na oficjalnym forum. A szkoda bo chciałem napisać tam swoją negatywną opinię nt. naszej umowy.
ZaletyNie ma
WadyDużo, bardzo dużo
MiejscowośćPoznań
~Łukasz / 2019-05-22 11:52
Ocena: 1.00 / 5
UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.
ZaletyNie ma, unikajcie
WadyWszystko.
MiejscowośćPoznań
~Kolejarz / 2019-05-11 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam NC+ z uwagi na ich oszustwa pod kątem dodawania innych usług których się nie wybierało , składane były reklamacje gdzie uwzględnione były tylko te które oni sobie chcieli ,w afekcie czego wciąż ponosiłem koszta za opcje ktore nie były dostępne po za terytorium Polski. Mam namysli usługi gdzie mizna bylo ogladac programy telewizji Polskiej na urzadzeniach mobilnych. Dekodery również sie psują co bylo zglaszane wielokrotnie , mieszkam po za granicami RP i w pewnym okresie zrezygnowalem z ich uslug na problemy , oczywiście rachunek który mi wystawili za abonament plus dekoder wynosil 700 zlotych zostal oplacony !!!! Po kilku tygodniach otrzymalem rachunek nie od NC+ tylko od firmy windykacyjnej na kwotę 1400 zlotych za dekoder nc+ ktory zostal dawno zaplacony z abonamentem !!!!! Kontaktowalem się z NC+ i tylko uslyszalem "Przykro Mi " musi pan skontaktować sie z firma Windykacyjna RAPORT SA , gdzie to uczynilem za pomoca formularza kontaktowego ktory jest na ich stronie ponieważ brak numeru. Do dzisiaj nie mam znimi kontaktu.
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
MiejscowośćSouthampton
~miki87 / 2019-05-02 10:40
Ocena: 1.67 / 5
Gówno nie brać i uciekać jak najdalej, naciągacze po przeszkoleniach na naciąganie.
ZaletyDekoder 4K
WadyWszystko pozostałe
MiejscowośćBielsk Podlaski
~Paul / 2019-04-29 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Dziadowska Firma kase potrafia wziasc ale oddac sprzet kobinacja alpejska tam powinnien wejsc adwokat i ich poustawiac z lobezu przedstawiciel jest chamski i arogancjki dno totalne tyle lat placilem im ladna kase za nc + a potraktowali mnie jak smiecia szok Zero szacunku dla osob starszych
MiejscowośćSwidwin
~Kinga / 2019-04-29 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie bo nie można się od nich tak łatwo uwolnić! Kiedy kończy się umowa dzwonią natrętnie kilka razy na dzień o różnych porach z różnych telefonów, raz z Krakowa raz z Wawy.
Piszą maile, na telewizorze info, wszędzie gdzie się da. Po wypowiedzeniu umowy dzwonią jeszcze więcej żeby namówić człowieka do powrotu.
Masakra.
WadyNatrętnie dzwonią
MiejscowośćTychy
~Arkadiusz / 2019-04-28 18:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie opłaca się mieć NC+. Oferta z roku na rok coraz gorsza. Dramat. Obsługa klienta nie ma wyjścia i mówi banały. Jeżeli chcecie mieć pewność do oferty programowej to pytajcie o nią dokładnie. Pytajcie nie o canal plus ale czy będzie w nim konkretna liga. Jeżeli tego nie zrobicie nie będziecie mogli nic wyegzekwować. Robią z ludzie dawców kapitału. Porażka na całej linii.
ZaletyJuż od roku nie ma, brak jakiejkolwiek przewagi na d konkurencją. W zasadzie nc+ jest daleko za konkurencją
WadySame wady i cholernie drogo jeżeli chodzi o poziom oferty programowej
MiejscowośćAleksandrów Łódzki
~siwy666 / 2019-04-26 20:52
Ocena: 1.33 / 5
Nc plus posiadałem 10.Po pierwsze pilot po 10 latach uległ zużyciu i firma zażyczyła sobie za niego zapłacić,na plus niezłe dekodery mieli jak za tą cenę, obsługa klienta słaba,ogólnie nie polecam za tą cenę zwłaszcza ,że w umowie cała masa kruczków gorzej niż w orange nawet.
Zaletyoferta kanały , dekodery
Wadycena , obsługa klienta , warunki umowy
~Slawek / 2019-04-23 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Straszne gówno. Miało być dużo nowości i są tylko nikt nie powiedział ze filmy nisko budżetowe.
ZaletyBrak
WadyZ mojej strony podpisanie umowy
MiejscowośćLeszni
~Ola / 2019-04-23 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści! Internet bez limitu danych ma ograniczenie 100giga! Oczywiście nikt w salonie o tym nie informuje! 70zl miesiecznie oplat i umowa na 2 lata. Okazało się jeszcze przed koncem pierwszego miesiąca jak nas naciagneli!
~Kajda / 2019-04-23 13:32
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Oferta słaba a przy rezygnacji straszne nękanie. Od samego początku przysłali pokrytego pilota A na koniec chcieli aby zapłacić 60zl bo nie był zwrócony. Nikomu nie polecam.
ZaletyNie ma zalet
WadyOferta słaba podstawową. Nękanie pracowników i ciężki koniec umowy.
MiejscowośćRawicz
~Ryszard / 2019-04-18 07:07
Ocena: 1.00 / 5
Po wymianie dekoderow same problemy żadnej pomocy problem z rozlanczaniem multiromu wielokrotne interwencję z obsluga nie pomagają a trzeba za dekoder opłacać 10zl multirom 15zl dekoder 4k aktywacja 99zl dosyć mam biegania z kartą czekam na koniec umowy jestem z nimi od początku nigdy więcej nc+!!!!!!
ZaletyŻadne
WadySame
MiejscowośćWroclaw
~Justaa / 2019-04-08 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem nc+ od prawie 10 lat....fajnie jest kiedy się bierze coś dodatkowo...trwa to moment i już jest....ale w momencie , kiedy chcesz zejść na niższy pakiet....wtedy zaczynaja się problemy....uważam że klienci nc+ to są "dojne krowy,".... Jesteśmy tylko po to , żeby wyskakiwać z kasy...nie ważne że konsultant jeden mówi to...drugi co innego...tym głupcem zawsze zostajemy my...z czystym sumieniem odradzam wszystkim współpracę z tą platformą....z utęsknieniem czekam na zakończenie umowy...i nigdy wiecej nie chce mieć z nimi nic do czynienia....PORAZKA
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćNiemcy
~Gracjan / 2019-04-08 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza platforma tv na świecie co 3 dni muszę biegać z karta z dekodera do dekodera bo multi room się rozłącza co 3 dni każda inna platforma tv tylko nie nc + Liczę dni do końca umowy Jestem z nimi od 10 lat jak zmieniłem umowę na nowszy multi room bo wcześniej miałem jeden z pierwszych multiroomow i ponoć był stary i ci idioci z nc+ doradzili mi zmienić na nowszy to teraz mam latania i się denerwowanie bo co chwila coś ostatni raz czekam aż się skończy umowa tffuuuu