Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2019-05-22 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.
    ZaletyNie ma, unikajcie
    WadyWszystko.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Łukasz / 2019-12-05 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wogle nie wyświetlają jaki film będzie i wogle do d###y nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystke
    MiejscowośćPłock
  • ~Łukasz / 2022-01-25 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy dzwoniłem na BOK żeby się dowiedzieć czy muszę oddać sprzęt. Zostałem poinformowany ze NIE. Następnie po 2 miesiącach otrzymuje karę 560 zł za to że nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwróciłem i kara została anulowana, więc kolejny raz napisałem emaila czy już jestem rozliczony. Otrzymałem emaila że TAK, jestem na 0.
    Następnie po miesiącu otrzymuję listownie karę 100 zł za to, że zwróciłem dekoder po terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Na zapłate mam 2 dni.
    Canal+ jest mistrzem w dezinformacji i naliczaniu kar.
    Wystarczyło napisać emaila/zadzwonić żeby mnie poinformować wcześniej, że jednak muszę oddać sprzęt, a nie czekać i naliczać karę.

    Nigdy więcej już Canal+. W dzisiejszych czasach brak szacunku do klienta jest niewybaczalny.
    WadyDezinformacja, wprowadzanie ludzi w błąd
    MiejscowośćPłock
  • ~Łukasz / 2022-05-12 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmieńcie ten interfejs na ten co był któremu idiocie za a to zaplaciliście lub zespołowi idiotów . Porażka naprawdę przedłużenia umowy nie będzie jak to zostawicie . Beznadzieja nie kupujcie tego...
    WadyBeznadziejny interfejs obsługi trudny nie logiczny
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2022-05-28 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem n, nc+, Canal+ i tak fatalnego oprogramowania nie przeżyłem. Zamiast się cieszyć z oglądania to mnie wszystko wkur... Kompletnie nieczytelny, nieintuicyjny, jakiś dramat. Starałem się przestawić, ale się nie da. Mam nadzieję, że to zmienią bo za kilka miesięcy trzeba będzie się pożegnać.
    ZaletyBrak
    WadyZachowali się jak UEFA, musieli pokazać że coś robią to zepsuli coś co doskonale działało.
    MiejscowośćŚwinoujście
  • ~Łukasz B. / 2012-12-21 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem już abonentem N.

    Zacznę od oferty: gdy chciałem przedłużyć umowę odmówiono mi promocji z 3 miesiacami gratis, ponieważ nie jest to oferta dla stałych abonentów. czyli oferta powinna być 0 ale muszę dać 1.

    Obsługa klienta: chyba nie istnieje. Istnieje jeżeli chcą coś zaproponować lub przyspieszyc spłatę należniści. Ja osobiście mimo odsłuchania muzyczki w poczekalniu ponad 150 minut nie porozmawiałem z nikim. Powinno być 0 muszę dać 1

    Cena/jakość Tutaj sumując jakość obsługi, oferty i osobistych odczuć daję uczciwą 1+ Ale + nie ma.

    Dodatkowo wprowadzają w błąd w związku z długością trwania promocji wpędzając klienta w okres abonamenty bez promocji (to już jest chamstwo) za który trzeba słono płacić.

    Ogólnie uważam, że: N upadnie niedługo. Trzymać się z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyBOK, naciąganie, braki informacji, okres bezpromocyjny
    ponad 2 lata
  • ~Łukasz M / 2016-12-14 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy pracownicy Nc+ dzwonią do mnie i proszę o rozmowę z Panem Patrykiem M - ich Klientem , który podał mój numer telefonu do kontaktu. Informowałem ponad 30 razy, że pod tym numerem takiego Pana nie ma i żądałem usunięcie mojego telefonu z bazy Nc+. Bezskutecznie. Bywają dni w których Nc+ dzwoni do mnie 2-krotnie. Wydaje mi się, że to już czysta złośliwość. W chwili obecnej traktuję to już jako nękanie! Dziś napisałem maila do nc+ z prośbą o usunięcie mojego numeru telefonu z ich bazy. Bezskutecznie. Otrzymałem odpowiedź , że muszę napisać list , podpisać i wysłać do nich pocztą. Nie jestem, nie byłem i nie mam zamiaru być Klientem nc+. Nie mam zamiaru ponosić kosztów czyjejś pomyłki i tracić czasu na poczcie. Wydawało mi się, że w Polce mam prawo do zarządzania swoimi danymi osobistymi. W tym także numerem telefonu , który należy do mnie. Nc+ zdaje się mieć moje prawa za nic. Nie wiem czy taka sprawa nadaje się do sądu. Może powinienem podać Nc+ do sądu za stalking ? uporczywe nękanie ?
    WadyNĘKANIE PRZEZ TELEFON !
    NĘKAJĄ MNIE TELEFONAMI OD KILKU MIESIĘCY
  • ~M / 2022-05-25 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę przywrócić poprzednią wersje oprogramowania i zwolnijcie odpowiedzialnych za zrobienie takiego gniota. Totalna porażka, masakra, dno. Jeśli chcecie zatrzymać klientów, to natychmiast naprawcie swój błąd, bo patrząc na te komentarze, chyba nie ma najmniejszych wątpliwości, że ta zmiana Wam się nie udała. Podpisuję się pod komentarzem, że powinniście zapytać abonentów, czy podoba im się nowa wersja i czy w ogóle ją chcą. Nie możecie zmieniać sobie funkcji w trakcie umowy, co za bezprawie.
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyTOTALNY CHAOS, BAŁAGAN, WSZYSTKO NIECZYTELNE, USUNIĘTE FUNKCJE - WADY NIEAKCEPTOWALNE.
    MiejscowośćOzorków
  • ~M / 2025-04-25 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Polityka ignorowania "startych" klientów ma się doskonale... Canal + zdecydował, że dotychczasowi abonenci muszą wymienić dekodery, bo inaczej stracą dostęp do części
    kanałów (za które naturalnie nadal by płacili). Zapomniał tylko, że w związku z likwidacją punktów stacjonarnych abonenci zamieszkali poza dużymi miastami będą musieli pofatygować się do punktów Canal+ po nowe dekodery, oczywiście na swój koszt (koszt dojazdu i ewentualnego urlopu na potrzeby dojazdu). Teoretycznie CANAL+ Polska umożliwia odbiór dekodera przez pełnomocnika. Próbowałam dwa razy odebrać dekoder dla rodziców, wieloletnich abonentów. Podczas pierwszej wizyty zażądano ode mnie pełnomocnictwa notarialnego (oczywiście sporządzonego na koszt abonenta), dzisiaj z kolei odmówiono mi wydania dekodera bo... pełnomocnictwo nie zawierało daty i miejsca jego udzielenia... Canal+ chyba mentalnie tkwi w słusznie minionym systemie, w którym to człowiek był dla instytucji (notabene przez człowieka finansowanej),a nie odwrotnie.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPrzytoń
  • ~M 1922 / 2023-08-27 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy nadawca w Polsce. Zgoda na działalność tego nadawcy to największy skandal w historii Polski. Stacja Canal Plus 5 to paranoja , poniża i pluje ludziom w twarz. Momo , że większość czasu antenowego to powtórki nie potrafią rozpocząć programu o planowej godzinie rozpoczęcia. Opóźnienia po. 10 minut to tradycja. Jeśli ktoś zastanawia się jakiego nadawcę wybrać to ODRADZAM
  • ~M. / 2018-03-15 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem a raczej byłem z Nimi przez ponad 10 lat. W marcu wygasa mi umowa która oczywiście rozwiazalem pisemnie. Proponują mi pozostanie przy tych opcjach co mam ale za 10zl więcej do abonamentu lub zabiora mi HBO.Pomijam fakt ze przez 3 sezony nie będzie ligi mistrzów. Żenada. A nie płacę Malo za TV.
    Extra +/Canal+/HBO/
  • ~M. / 2022-06-02 04:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Kiedyś z przyjemnością włączałam nc+, dziś nie chce mi się podejść do telewizora, a kiedy już muszę to zrobić to boli mnie całe ciało. Same błędy w nowej wersji. Nie przedłużenie umowy to za mało. Kiedy włączam nagranie, to mąż nie może obejrzeć ulubionych kanałów, a to tylko 1% błędów. Ja wkurzona, mąż wkurzony, atmosfera w domu do du.. bo nc+ zmieniło coś dobrego na gów.. za które jeszcze muszę płacić.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko!!!!!
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Maciej / 2020-12-07 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dawien dawna mam dekodery na wlasnosc,jak sie zdenerwuje moge go rzucic o sciane i kupic sobie nowy a teraz jestem uwiazany przez cyfre,szkoda slow i czasu .Na szczescie mam drugi abonament ze stara karta ktora pewnie tez wylacza.To juz moje ostatnie podrygi z cyfra-badziewie drkodera nie chcieli mi sprzedac do karty
    ZaletyByly 20 lat temu
    WadyDrogo,wyciagaja pieniazki za wynajem dekodera
    MiejscowośćGdynia
  • ~Maciej / 2021-10-03 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, nigdy nie korzystać z oferty od telemarketera, 2 tyg. po rozmowie (potwierdzeniu kontynuacji) powyłączali kilkanaście kanałów. Jak się później okazało w salonie stacjonarnym, ta kłamczucha i jej podobni oszukują w ten sposób mnóstwo ludzi, obiecują gruszki na wierzbie, upusty do przyznania których nie mają prawa. W moim przypadku, żeby odzyskać ulubione kanały konieczne było podpisanie nowej umowy w salonie.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo i oszustwo
    MiejscowośćGniezno
  • ~Maciej / 2022-05-27 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! KONIEC UMOWY I NIE PRZEDŁUŻAM!! MIAŁO BYĆ INTUICYJNE... A JEST JEDEN WIELKI BEŁKOT TERAZ. WOGOLE NIE INTUICYJNE.
    MiejscowośćRembertów
  • ~Maciej / 2022-06-05 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestałem oglądać tv żeby się nie denerwować tym nowym manu . Rodzina to samo . Tragedia.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczne manu
    MiejscowośćLodz
  • ~Maciej / 2022-09-25 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra po zmianie układu kanałów i likwidacji kategorii tematycznych tak na prawdę przestałem oglądać tv bo nic nie mogę "tak na szybko" znaleźć. Na szczęście to już koniec umowy. Do tego ciągle dzwoniący konsultanci z cudownymi propozycjami... Dramat
    MiejscowośćRadków
  • ~Maciej / 2023-02-24 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA NICH!!! To co obecnie wyprawiają to jakiś skandal. Byłem w dn. 02.02.2023 w ich punkcie głównym przy ul.Sikorskiego 9. Kobieta sprawdziła dekoder i stwierdziła, że pilot jest do wymiany. Tyle, że go nie mieli i od miesiąca nie mają. Kontakt tel. okazjonalny raczej nie odbierają. Infolinia podobnie. W dn.24.02 łączenie z konsultantem się nie powiodło. W sumie szkoda czasu na takich bo obecnie zajmują się wyłącznie namawianiem na rozszerzanie oferty repertuarowej. Wydaje się, że z tytułu utraty klienteli mają jakiś problem.
    Zaletybrak
    Wadyw/w
    MiejscowośćWarszawa
  • ~maciej / 2024-06-02 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze i lipa sprzęty brak kontaktu i lekceważenie ,wpłaty księgują po tygodniu
    Wadyoszustwa
  • ~Maciej Z / 2023-12-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witajcie!
    Jeśli brakuje wam problemów i nierzetelnej komunikacji z przedstawicielami
    + najniższy z możliwych stopień pomocy w zakresie usług.
    (głupia zmiana adresu eMail stanowi problem skutkujący zablokowaniem usług)
    Zapraszam serdecznie do korzystania z usług firmy canal +
    Pozdrawiam Zbytniewski
    Zaletybrak
    Wadyall in
    MiejscowośćPuszczykowo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1682
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 755
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 246
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3954
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009