Canal plus On Line - przez tv od 2 godzin nie mogę się zalogowa. Przez laptop nie działaja kanały na zywo.
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości korzystania.
MiejscowośćŁódź
~Lorenc / 2022-06-05 20:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś tragedia. Proszę pomyślcie o starym oprogramowaniu , ja już myślę o zmianie operatora.Cofneliscie się o krok w tyl zamiast iść do przodu.
MiejscowośćGrudziądz
~Lucky / 2022-05-26 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Pora się pożegnać bo to co teraz zrobili z tym oprogramowaniem to poraża gosc który to robił to powini go zwolnić
ZaletyPorażka
WadyOprogramowanie teraz to nowe
~Lucy / 2023-04-01 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny dekoder, zero zero intuicyjnosci, tragiczne menu, brak guzika do nagrywania- trzeb szukac w menu. Do końca umowy i goodbay. Aga i jeszcze brak wyswietlacza na dekoderze - nue wiadomo, jaki program się ogląda
ZaletyBrak
WadySame wady
~Lucyfer / 2022-04-27 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście jak beton a betonu się łatwo nie przebije. Nic do was nie dociera. Oddajcie nam oprogramowanie a tą niby nowość wsadzcie sobie tam gdzie słońce nie dochodzi.Jak można było spieprzyć coś co było dobre ba bardzo dobre.
ZaletyHa ha ha ha ha ha
WadyTylko wady
~Luk / 2022-04-15 06:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jeżeli chodzi o internet. Od lutego 2022 roku mam przepływ internetu 0,11 mb/s i brak możliwości zerwa umowy bo jak tłumaczą dają internet i zerwanie umowy grozi kara. Walczy z nimi już 3 miesiąc i nic nie mogę zrobić. Totalna porażka. Odradzam wsztkim kto się u nich Internet.
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKobyłka
~Luk / 2022-04-27 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Po aktualizacji dekodera uznaje że dekoder jest nie obsługiwalny. Pytanie czy Canal+ chce doprowadzić do tego że ludzie będą zrywać umowy?
Aplikacje chyba robił jakiś student 1 roku !
ZaletyCałkowity brak!
WadyCo mogli to zepsuli !
~luka / 2011-03-11 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Moja przygoda z TV N to kopia historii p. Robskiego (pozdrawiam) tyle, że dzieje się na przełomie luty/marzec 2011. Pozwolę sobie ją przytoczyć:
Telewizja N to porażka
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011 Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera. 12-01-2011 "Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny. 13-01-2011 "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu. 14-01-2011 Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!! 17-01-2011 Czekam cierpliwie 18-01-2011 g 11.00 I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.) 18-01-2011 g. 12.00 "SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy. 18-01-2011 g.14. 00 Rozmowa z prawnikiem mojej firmy. 19-01-2011 Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.) 20-01-2011 Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.) Cdn........... zapewne w sądzie :*
Jak można notorycznie wbijać w system zły nr karty-czy tam pracują półgłówki? A może to chwyt żeby dorobić sobie na rozmowach telefonicznych, na połączenie czeka się wieki i potem głupkowate i tylko udające miłe głosy konsultantów, że wszystko zostanie rozwiązane w ciągu 24 godzin. W d..... mam te ich 24 h. czekam i interwenjuję już miesiąc-bez rezultatów. W zamian za wspaniałą ofertę z kanałami HD (BEZ DODATKOWYCH OPŁAT) oglądam wciąż piękny, błękitny ekran aktywacyjny. Naprawdę, nie podpisujcie z nimi umowy!!!Przez dwa lata korzystałam z Polsatu i byłam w pełni usatysfakcjonowana i cholera Nowej Generacji mi sie zachciało. Nigdy więcej N.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Lukas / 2018-12-22 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie.
~Lukasz / 2017-11-21 15:58
Ocena: 1.00 / 5
15-sto minutowy kontakt okazuje się dwu dniowym zwodzeniem klienta poprzez obiecanie w najbliższym czasie (tydzień) rozwiązaniem problemu. Poprzez nie rozwiązanie. Tragiczna obsługa. Niekompetencja. Brak rozwiązania problemu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGłogów
~Lukasz / 2019-02-26 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam
MiejscowośćCzęstochowa
~Luki / 2019-12-18 23:16
Ocena: 1.00 / 5
Byłem abonamentem nc+ wcześniej enki przez 6 lat przy każdym przedłużeniu umowy walka o promocję. Dzwonią, proponują przedłużenie umowy w promocyjnej cenie wyższej od poprzedniej za te same kanały,gdy zrezygnowałem z abonamentu i chciałem oddać dekodery okazało się że multiroom który od jakiegoś czasu nie był mi potrzebny był w piwnicy która uległa pożarowi i dekoder spłonął. Teraz żądają odemnie 500 zł za dekoder warty 100 zł bo tak jest w regulaminie. Ostatnią umowę przedłużalem przez telefon i nikt nie informował mnie o tak istotnym koszcie. Oszuści i wyludzacze, powiedziałem im że moge zapłacić za dekoder cenę adekwatną do jego wartości ale nie zgadzają się i żądają pięciokrotnie wyższej zapłaty.
ZaletyPorażka
WadyOszustwo i wyłudzenia
MiejscowośćŻory
~Luki1709 / 2018-09-12 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa na infolinii, gdy powiedziałem że chce rozwiązać umowę nie uzyskałem żadnej odpowiedzi
MiejscowośćKostrzyn nad Odrą
~luminel / 2010-11-01 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte. 1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas) 2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości! 3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz 4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora 5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy) 6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania) 7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi". 9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!
Zaletyładny design dekodera
Wadyhehehe - j.w
12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56
~Lysy / 2022-07-17 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klijenta
MiejscowośćMalopolska
~Łukasz / 2017-11-17 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest bardzo zła. Czepiają się o wszystko.
MiejscowośćŚląsk
~Łukasz / 2018-06-11 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Po pierwszym tygodniu użytkowania pojawił się problem z dekoderem premium box a mianowicie zawiesza się ( trzeba wyciągnąć wtyczkę z gniazdka za każdym razem), traci obraz z HDMI, wifi się traci lub nie widzi w pobliżu żadnej sieci bezprzewodowej... Mój problem został zgłoszony a następnie pozostawiłem dekoder u obsługi klienta w celu sprawdzenia po czym uznali że dekoder jest ok i to z mojej strony najprawdopodobniej jest jakiś problem ... Przez dwa lata użytkowania innej telewizji nie miałem takiego problemu a tutaj już na samym początku takie coś. Nie mogę liczyć na wymianę sprzętu. Według mnie najgorsza telewizja i na pewno nie pozostanę ich klienten ...
MiejscowośćTychy
~Łukasz / 2019-05-22 11:52
Ocena: 1.00 / 5
UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc.
ZaletyNie ma, unikajcie
WadyWszystko.
MiejscowośćPoznań
~Łukasz / 2019-12-05 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Wogle nie wyświetlają jaki film będzie i wogle do d###y nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystke
MiejscowośćPłock
~Łukasz / 2022-01-25 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Po rozwiązaniu umowy dzwoniłem na BOK żeby się dowiedzieć czy muszę oddać sprzęt. Zostałem poinformowany ze NIE. Następnie po 2 miesiącach otrzymuje karę 560 zł za to że nie zwróciłem sprzętu. Sprzęt zwróciłem i kara została anulowana, więc kolejny raz napisałem emaila czy już jestem rozliczony. Otrzymałem emaila że TAK, jestem na 0.
Następnie po miesiącu otrzymuję listownie karę 100 zł za to, że zwróciłem dekoder po terminie 14 dni od rozwiązania umowy. Na zapłate mam 2 dni.
Canal+ jest mistrzem w dezinformacji i naliczaniu kar.
Wystarczyło napisać emaila/zadzwonić żeby mnie poinformować wcześniej, że jednak muszę oddać sprzęt, a nie czekać i naliczać karę.
Nigdy więcej już Canal+. W dzisiejszych czasach brak szacunku do klienta jest niewybaczalny.