Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte.
1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas)
2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości!
3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz
4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora
5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy)
6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania)
7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi".
9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!Zaletyładny design dekodera
Wadyhehehe - j.w
12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56