strona 77 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje... -
-
~lol / 2023-09-26 13:15
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczeniaZaletyzaleca się nie korzystaćWadydługo by pisaćMiejscowośćwarszawa -
~lord_therion / 2022-05-16 22:00
Canal plus On Line - przez tv od 2 godzin nie mogę się zalogowa. Przez laptop nie działaja kanały na zywo. ZaletyBrakWadyBrak możliwości korzystania.MiejscowośćŁódź -
~Lorenc / 2022-06-05 20:19
To jest jakaś tragedia. Proszę pomyślcie o starym oprogramowaniu , ja już myślę o zmianie operatora.Cofneliscie się o krok w tyl zamiast iść do przodu. MiejscowośćGrudziądz -
~Lucky / 2022-05-26 09:55
Pora się pożegnać bo to co teraz zrobili z tym oprogramowaniem to poraża gosc który to robił to powini go zwolnić ZaletyPorażkaWadyOprogramowanie teraz to nowe -
~Lucy / 2023-04-01 22:57
Fatalny dekoder, zero zero intuicyjnosci, tragiczne menu, brak guzika do nagrywania- trzeb szukac w menu. Do końca umowy i goodbay. Aga i jeszcze brak wyswietlacza na dekoderze - nue wiadomo, jaki program się ogląda ZaletyBrakWadySame wady -
~Lucyfer / 2022-04-27 23:41
Jesteście jak beton a betonu się łatwo nie przebije. Nic do was nie dociera. Oddajcie nam oprogramowanie a tą niby nowość wsadzcie sobie tam gdzie słońce nie dochodzi.Jak można było spieprzyć coś co było dobre ba bardzo dobre. ZaletyHa ha ha ha ha haWadyTylko wady -
~Luk / 2022-04-15 06:33
Najgorsza firma jeżeli chodzi o internet. Od lutego 2022 roku mam przepływ internetu 0,11 mb/s i brak możliwości zerwa umowy bo jak tłumaczą dają internet i zerwanie umowy grozi kara. Walczy z nimi już 3 miesiąc i nic nie mogę zrobić. Totalna porażka. Odradzam wsztkim kto się u nich Internet. ZaletyNie maWadyObsługa klientaMiejscowośćKobyłka -
-
~Luk / 2022-04-27 12:21
Po aktualizacji dekodera uznaje że dekoder jest nie obsługiwalny. Pytanie czy Canal+ chce doprowadzić do tego że ludzie będą zrywać umowy?
Aplikacje chyba robił jakiś student 1 roku !ZaletyCałkowity brak!WadyCo mogli to zepsuli ! -
~luka / 2011-03-11 17:56
Moja przygoda z TV N to kopia historii p. Robskiego (pozdrawiam) tyle, że dzieje się na przełomie luty/marzec 2011. Pozwolę sobie ją przytoczyć:
Telewizja N to porażka
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011
Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera.
12-01-2011
"Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny.
13-01-2011
"SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu.
14-01-2011
Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!!
17-01-2011
Czekam cierpliwie
18-01-2011 g 11.00
I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.)
18-01-2011 g. 12.00
"SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy.
18-01-2011 g.14. 00
Rozmowa z prawnikiem mojej firmy.
19-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
20-01-2011
Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.)
Cdn........... zapewne w sądzie :*
Jak można notorycznie wbijać w system zły nr karty-czy tam pracują półgłówki? A może to chwyt żeby dorobić sobie na rozmowach telefonicznych, na połączenie czeka się wieki i potem głupkowate i tylko udające miłe głosy konsultantów, że wszystko zostanie rozwiązane w ciągu 24 godzin. W d..... mam te ich 24 h. czekam i interwenjuję już miesiąc-bez rezultatów. W zamian za wspaniałą ofertę z kanałami HD (BEZ DODATKOWYCH OPŁAT) oglądam wciąż piękny, błękitny ekran aktywacyjny. Naprawdę, nie podpisujcie z nimi umowy!!!Przez dwa lata korzystałam z Polsatu i byłam w pełni usatysfakcjonowana i cholera Nowej Generacji mi sie zachciało. Nigdy więcej N.ZaletyNie maWadyWszystko -
~Lukas / 2018-12-22 15:25
Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie. -
~Lukasz / 2017-11-21 15:58
15-sto minutowy kontakt okazuje się dwu dniowym zwodzeniem klienta poprzez obiecanie w najbliższym czasie (tydzień) rozwiązaniem problemu. Poprzez nie rozwiązanie. Tragiczna obsługa. Niekompetencja. Brak rozwiązania problemu ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćGłogów -
~Lukasz / 2019-02-26 20:31
Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam MiejscowośćCzęstochowa -
~Luki / 2019-12-18 23:16
Byłem abonamentem nc+ wcześniej enki przez 6 lat przy każdym przedłużeniu umowy walka o promocję. Dzwonią, proponują przedłużenie umowy w promocyjnej cenie wyższej od poprzedniej za te same kanały,gdy zrezygnowałem z abonamentu i chciałem oddać dekodery okazało się że multiroom który od jakiegoś czasu nie był mi potrzebny był w piwnicy która uległa pożarowi i dekoder spłonął. Teraz żądają odemnie 500 zł za dekoder warty 100 zł bo tak jest w regulaminie. Ostatnią umowę przedłużalem przez telefon i nikt nie informował mnie o tak istotnym koszcie. Oszuści i wyludzacze, powiedziałem im że moge zapłacić za dekoder cenę adekwatną do jego wartości ale nie zgadzają się i żądają pięciokrotnie wyższej zapłaty. ZaletyPorażkaWadyOszustwo i wyłudzeniaMiejscowośćŻory -
~Luki1709 / 2018-09-12 17:08
Fatalna obsługa na infolinii, gdy powiedziałem że chce rozwiązać umowę nie uzyskałem żadnej odpowiedzi MiejscowośćKostrzyn nad Odrą -
~luminel / 2010-11-01 13:28
Telewizja, która dostarcza więcej problemów niż to warte.
1.Proponowane propozycje filmowe - z zeszłej dekady (nowości to perełki raz na jakis czas)
2.Problemy z jakościa i sygnałem - mieszkam na 6 pietrze, przed moim blokiem nie stoi żaden wyższy wiec nie blokuje sygnału - wniosek: sygnał jaki nadają jest baaaaardzo niskiej jakości!
3. Sygnał uzależniony od pogody - jest burza lub kropi deszczyk, zapomnij, że coś oglądniesz
4.Nielogiczny system faktur wyswietlany na ekranie telewizora
5.Brak możliwości wglądu w fakturę na stronie internetowej (permamenty brak dostępu, niby z powodu modernizacji - w moim wypadku przez ostatnie 8 miesiecy trwania umowy)
6.STALE ROSNACA CENA za świadczoną usługę (podczas umowy na 12 miesięcy 3 razy podwyższyli cene, choć niczego nie modyfikowałam w czasie jej trwania)
7.Za brak 1 płatności (mój błąd) zawiesili usługę blokując wiekszośc kanałów.Telefonicznie nie poinformowali mnie o braku płatności z mojej strony a brak sygnału Pan zrzucił na "źle ustawioną antenę", po czym miesiąc później otrzymałam fakturę powiekszoną o koszty "zawieszenia oraz póxniejszego odwieszenia usługi".
9. Podsumowując NAPRAWDE NIE POLECAM, gdyż te 7 punktów to telegraficzny skrót z posiadania Telewizji Nowej Generacji N !!!!!!!!Zaletyładny design dekoderaWadyhehehe - j.w12 miesięcy + 4 miesiace wypowiedzenia = 16 miesięcy / kupiłam za 38 zł, płaciłam 56 -
-
~Lysy / 2022-07-17 11:17
Canal+infolinia nie słuchajcie i nie zgadzajcie się na wszelkiego rodzaju promocje i wymiany dekoderów na nowsze lepsze .Czysta ściema oraz kłamstwo nowy rachunek oraz nowe dodatkowe abonamenty ,reklamacja nie zostaje uwzględniona, groźby karami i dochodzeniami śledczemi wiele by pisać po prostu lepiej udać się do punktu aby nie zostać oszukanym i nie ponosić dodatkowych kosztów. Brak szacunku dla klienta ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klijentaMiejscowośćMalopolska -
~Łukasz / 2017-11-17 17:09
Obsługa klienta jest bardzo zła. Czepiają się o wszystko. MiejscowośćŚląsk -
~Łukasz / 2018-06-11 14:08
Po pierwszym tygodniu użytkowania pojawił się problem z dekoderem premium box a mianowicie zawiesza się ( trzeba wyciągnąć wtyczkę z gniazdka za każdym razem), traci obraz z HDMI, wifi się traci lub nie widzi w pobliżu żadnej sieci bezprzewodowej... Mój problem został zgłoszony a następnie pozostawiłem dekoder u obsługi klienta w celu sprawdzenia po czym uznali że dekoder jest ok i to z mojej strony najprawdopodobniej jest jakiś problem ... Przez dwa lata użytkowania innej telewizji nie miałem takiego problemu a tutaj już na samym początku takie coś. Nie mogę liczyć na wymianę sprzętu. Według mnie najgorsza telewizja i na pewno nie pozostanę ich klienten ... MiejscowośćTychy -
~Łukasz / 2019-05-22 11:52
UWaga! Zostałem tyle razy oszukany i wprowadzony w błąd, ze nie potrafie tego policzyc. Umowa na 2 lata a spłata modemu i routera na 4 nie wspominajac jak mizernej jakosci jest jedno i drugie. Nie ma mozliwosci reklamacji i zwrotu. Modem i router sa przedrozone wzgledem ich wartosci conajmniej 4x. Internet i telewizja wiesza sie kilka razy dziennie a lawina komunikatow nie daje zyc. Ukryte koszty pod postacia blue media to jakies 20 zl rocznie. modem nalicza dane duzo szybciej niz w przypadku orange, 100 gb pyka zawsze kolo 20 dn miesiaca a potem placisz 20 zl za kazde 10 gb. Obdarli mnie ze skory bez znieczulenia. Jako cel zycia postawie sobie doprowadzenie tej firmy przed sprawiedliwosc. ZaletyNie ma, unikajcieWadyWszystko.MiejscowośćPoznań
strona 77 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »