Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćTychy
~Leszek / 2022-04-24 07:56
Ocena: 1.00 / 5
Zero profesjonalizmu, największy chłam jaki widziałem. Programiści pochodzą prawdopodobnie z kiepsko opłacanej strefy budżetowej może z ZUS. Tragedia i głupota. Brak koncepcji. Zginęły dane dot. roku produkcji programu, danych dot. aktorów, reżysera itp. Szkoda czasu na wymienianie wad bo zalet brak. Po zwróceniu uwagi na infolinii uzyskałem informację, że nic nie zostanie zmienione. Dobrze ze z końcem roku kończy się umowa a jestem klientem od porządnej telewizji "n". Teraz już na pewno zrezygnuję z ich usług. Jak można tak traktować klientów. Widocznie mają za dużo pieniędzy. Zobaczymy jak im spadną słupki co wtedy zrobią. Żal mmi tylko ich przedstawicieli, którzy muszą dzwonić do klientów i muszą bronić rzeczy które same się nie obronią i w które nie wierzą. Mam jednak nadzieję na opamiętanie i przyznanie się do błędów. Pozdrawiam wszystkich zawiedzonych.
Zaletyżadne
Wadycałość oprogramowania.
~Leszek K / 2024-01-08 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Problem z wypowiedzeniem umowy
Problem z wypowiedzeniem umowy. Wypowiedział umowę pisemnie z upoważnienia mojej mamy , która jest chora i starsza zapomina się. kilka dni przed wypowiedzeniem dzwonili do matki i wycisnęli jej kolejne 2 lata abonamentu. Starsza kobieta nawet nie wiedziała o co chodzi. Brakuje na lekarstwa a Ci jeszcze wycisnęli jej wydatki. Przyszło potwierdzenie na email - odrazu wyjasnilem w emailu, ze absolutnie nie przedłuzam umowy. Gdy chciałem oddać dekoder dopiero wtedy dowiedzialem sie, że nie mogę bo telefonicznie zostala zawarta kolejna. Nie chcą uwzglednić, że posłałem kolejne wypowiedzenie nastepnego dnia po informajci nie uwzgledniają mozliwosci rezygnacji 14 dni na odległosć w ogóle nie chcą rozmawiać tak łakomi na te kolejne 2 lata.
Zaletybrak
WadyProblem z rozwiązaniem umowy. Trzeba wiele nerwów.
MiejscowośćKraków
~levis / 2016-04-15 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam.
~Levitras / 2022-05-04 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie g….. te nowe chcę wrócić do poprzedniego tylko jak??????
?
ZaletyBrak
WadyNieczytelny i do niczego
MiejscowośćBiałystok
~lila / 2013-04-21 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Co roku jakieś wymysły. W zeszłym roku na siłę wcisnęli mi nPremium za 1 zł. Płaciłam dotychczas 68, potem juz 69 zł.w tym roku zlikwidowano nPremium w zamian dano " nowe" kanały typu Canal+. Najlepsze jest to, że pani " w telefonie" powiedziala mi, że w sumie to to samo co nPremium. To co po mam płacić o 10 zł wiecej skoro to jest to samo??? Nie pisze już o innych problemach i kreceniu z opłatami i kanałami. zmniejszenie abonamentu nie jest możliwe, bo mam gdzies ich Canal+ z badziewnymi " hitami" skoro ogladam tylko 5 kanałów na krzyż. Takie hity filmowe jakie mi wciskał pan z obsługi niech sobie wsadzą w swoje 4 litery. Od kilku dni próbuje coś na tych kanałach obejrzeć i nie ma kompletnie nic. Czy oni mają nas za idiotów?? umowa jest rozwiązana z koncem kwietnia, mimo, że nasza umowa konczyla sie dopiero z koncem czerwca. Podobno do 19 tego kwietnia byl na to czas, a w salonie dowiedzielismy się, że niby n- ka od tego odstąpiła. Dziwne , bo nikt mnie o tym nie informowal. Burdel, bajzel i typowa chęć zrobienia kasy na wciskaniu gó.anych kanałow.
Zaletytypowa telewizja, nic szczególnego
Wadyco roku nowy królik z kapelusza z wieksze pieniadze
~Lodzia / 2023-03-24 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj po roku używania nowego dekodera ( tęsknię za starym) wymieniłam na nastepny. Jaka byłam szczęśliwa gdy przez pierwszą godzinę pilot reagował tak, jak powinien reagować. Niestety dzisiaj, czyli na drugi dzień wszystko wróciło do "normy". Głupia, naiwna myślałam, że ten pierwszy dekoder był trefny, a okazało się, że ten nowy jeszcze gorszy. Nagrane ( niektóre)programy to czarna plama, po obejrzeniu tego co się nagrało, niby da się skasować, ale na reakcję pilota trzeba sobie poczekać, można wziąć prysznic w tym czasie. Wizja rozjeżdża się z fonią. Nie wiadomo gdzie szukać nagranych programów. Przy przewijaniu do przodu, bądź do tyłu jest najpierw strzał, że wszyscy podskakujemy. Jest sortowanie nagranych programów. Ustawiam ciągle według czasu, a i jak natychmiast wraca od A do Z. Nie można zbyt szybko przyciskać klawiszy na pilocie, bo wszystko się zawiesza. Informatycy z Bożej łaski idźcie w cholerę, albo w pi.du, jak nie potraficie sobie z tym poradzić. NC+ do was piszę, ściągnijcie może Hindusów, skoro nasi sobie nie radzą.
Zaletybrak
WadyJak wyżej
MiejscowośćGdańsk
~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje...
~lol / 2023-09-26 13:15
Ocena: 1.00 / 5
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczenia
Zaletyzaleca się nie korzystać
Wadydługo by pisać
Miejscowośćwarszawa
~lord_therion / 2022-05-16 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Canal plus On Line - przez tv od 2 godzin nie mogę się zalogowa. Przez laptop nie działaja kanały na zywo.
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości korzystania.
MiejscowośćŁódź
~Lorenc / 2022-06-05 20:19
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś tragedia. Proszę pomyślcie o starym oprogramowaniu , ja już myślę o zmianie operatora.Cofneliscie się o krok w tyl zamiast iść do przodu.
MiejscowośćGrudziądz
~Lucky / 2022-05-26 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Pora się pożegnać bo to co teraz zrobili z tym oprogramowaniem to poraża gosc który to robił to powini go zwolnić
ZaletyPorażka
WadyOprogramowanie teraz to nowe
~Lucy / 2023-04-01 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny dekoder, zero zero intuicyjnosci, tragiczne menu, brak guzika do nagrywania- trzeb szukac w menu. Do końca umowy i goodbay. Aga i jeszcze brak wyswietlacza na dekoderze - nue wiadomo, jaki program się ogląda
ZaletyBrak
WadySame wady
~Lucyfer / 2022-04-27 23:41
Ocena: 1.00 / 5
Jesteście jak beton a betonu się łatwo nie przebije. Nic do was nie dociera. Oddajcie nam oprogramowanie a tą niby nowość wsadzcie sobie tam gdzie słońce nie dochodzi.Jak można było spieprzyć coś co było dobre ba bardzo dobre.
ZaletyHa ha ha ha ha ha
WadyTylko wady
~Luk / 2022-04-15 06:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jeżeli chodzi o internet. Od lutego 2022 roku mam przepływ internetu 0,11 mb/s i brak możliwości zerwa umowy bo jak tłumaczą dają internet i zerwanie umowy grozi kara. Walczy z nimi już 3 miesiąc i nic nie mogę zrobić. Totalna porażka. Odradzam wsztkim kto się u nich Internet.
ZaletyNie ma
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKobyłka
~Luk / 2022-04-27 12:21
Ocena: 1.00 / 5
Po aktualizacji dekodera uznaje że dekoder jest nie obsługiwalny. Pytanie czy Canal+ chce doprowadzić do tego że ludzie będą zrywać umowy?
Aplikacje chyba robił jakiś student 1 roku !
ZaletyCałkowity brak!
WadyCo mogli to zepsuli !
~luka / 2011-03-11 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Moja przygoda z TV N to kopia historii p. Robskiego (pozdrawiam) tyle, że dzieje się na przełomie luty/marzec 2011. Pozwolę sobie ją przytoczyć:
Telewizja N to porażka
Oto przygód kilka Wróbla Ćwirka
11-01-2011 Miła Pani z BOK informuje mnie iż aktywacja odbędzie się automatycznie po podłączeniu dekodera. 12-01-2011 "Miły" Pan informuje mnie iż sygnał aktywacyjny jest "stary" i muszę czekać na kolejny. 13-01-2011 "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK wraz ze mną odkrywa że Telewizja N dała ciała i wprowadziła zły numer karty do systemu. 14-01-2011 Następny "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK odkrywa iż "SUPER PROFESJONALISTA" z dnia poprzedniego NIE ZROBIŁ ZGŁOSZENIA DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!!!!! 17-01-2011 Czekam cierpliwie 18-01-2011 g 11.00 I znów "SUPER PROFESJONALISTA" z BOK informuje mnie iż nie wie dlaczego dział techniczny nie dokonał zmiany i aktywacji dekodera.( ma na to 48 godz.) 18-01-2011 g. 12.00 "SUPER PROFESJONALISTA" p. Tomasz Sodo z BOK informuje mnie iż nie ma możliwości odesłania dekodera i rozwiązania umowy. 18-01-2011 g.14. 00 Rozmowa z prawnikiem mojej firmy. 19-01-2011 Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.) 20-01-2011 Dział techniczny nadal nie rozwiazał problemu( ma na to 48 godz.) Cdn........... zapewne w sądzie :*
Jak można notorycznie wbijać w system zły nr karty-czy tam pracują półgłówki? A może to chwyt żeby dorobić sobie na rozmowach telefonicznych, na połączenie czeka się wieki i potem głupkowate i tylko udające miłe głosy konsultantów, że wszystko zostanie rozwiązane w ciągu 24 godzin. W d..... mam te ich 24 h. czekam i interwenjuję już miesiąc-bez rezultatów. W zamian za wspaniałą ofertę z kanałami HD (BEZ DODATKOWYCH OPŁAT) oglądam wciąż piękny, błękitny ekran aktywacyjny. Naprawdę, nie podpisujcie z nimi umowy!!!Przez dwa lata korzystałam z Polsatu i byłam w pełni usatysfakcjonowana i cholera Nowej Generacji mi sie zachciało. Nigdy więcej N.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Lukas / 2018-12-22 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo w punktach. Naciągacze nic więcej. Kupując produkt tj tv full pakiet + internet w jednym punkcie na drugi dzień pojechałem aby zwrócić internet po prostu był nie wystarczający do moich potrzeb. Okazało się ze 14 dni na zwrot jest tylko słowne a na umówię pan pokazał mi w umówię małym drukiem ze kupując w punkcie nie ma możliwości zwrotu czyli generalnie naciągnął mnie. Dzwoniąc na infolinie pani stwierdziła ze na pewno nie mam racji ze nie mógł tak mi nikt powiedzieć w punkcie. Nie było żadnej gadki. Ja kłamie o koniec. Poczekałem tylko do końca umowy rozwiązałem tv i internet nigdy więcej nie wrócę i nikomu nie polecam. Banda złodziei tyle w temacie.
~Lukasz / 2017-11-21 15:58
Ocena: 1.00 / 5
15-sto minutowy kontakt okazuje się dwu dniowym zwodzeniem klienta poprzez obiecanie w najbliższym czasie (tydzień) rozwiązaniem problemu. Poprzez nie rozwiązanie. Tragiczna obsługa. Niekompetencja. Brak rozwiązania problemu
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćGłogów
~Lukasz / 2019-02-26 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nic więcej. Brałem tv i i internet na drugi dzień z powodu limitu danych chciałem zrezygnować z internetu tv zostawić niestety nie mogłem rozwiązać umowy po 1 dniu masakra chamstwo na infolini oraz w punkcie. Mili są wtedy kiedy bierzesz coś od nich kiedy coś jest nie tak traktują jak śmiecia. Nie polecam