Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jako / 2019-09-16 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
    Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
    Mog powstac. Pamieajcie
    Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
  • ~kaeloo / 2019-09-14 22:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2019-09-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
    ZaletyŻadnych
    WadyMultum
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Kuba / 2019-09-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja
    ZaletyBrak
    WadyCałe nc plus to wada
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Pol / 2019-09-11 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus
    Zaletytwardy dysk
    Wadyobsługa klienta i porostu oszustwa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Artur / 2019-09-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
    ZaletyZero
    WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
    MiejscowośćTurek
  • ~anna / 2019-09-10 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien!
    Zaletyzero
    Wadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiace
    MiejscowośćFrancja
  • ~Anna / 2019-09-03 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
    A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
    Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
    Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.
    Zaletynie widzę,żadnych zalet.
    WadyBrak uczciwości.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~KO / 2019-09-02 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja na kartę - zdecydowanie NIE polecam. Od trzech tygodni nie są w stanie aktywować usługi, a na infolinii twierdzą, że usługa jest aktywna. Jedynie co potrafią zrobić to wysłać ponownie sygnał aktywacyjny.
    Zaletybrak
    WadySkandaliczna obsługa klienta
    MiejscowośćSulejówek
  • ~Sebek / 2019-09-02 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nc+ to w miarę dobra platforma do puki jest się ich klientem i jak jest wszystko dobrze ale jak już się zacznie od nich wymagać to nie jest tak różowo.Po pierwsze nie są zbytnio skłonni do wymiany sprzętu mimo jego wadliwości a po drugie obsługa klienta och to jest najgorsza strona tej firmy. W punktach na Śląsku obsługa nic nie wie i twierdzi ze nic nie morze a Panie i Panowie z info lini nie mili nie uprzejmi i bardzo natarczywi. Po zerwaniu umowy i chęci zapłacenia kary umownej (nie dużej) po kilka telefonów w tygodniu i natarczywe nagabywanie ze może jednak był został. Gdy po raz któryś została złożona prze zemnie deklaracja, że nie chce być dalej ich klientem I ze zapłacę karę Pan twiedzi ze robię z siebie idiotę bo chce zerwać z nimi umowę a ja mu mówię ze robię to dlatego ze mam dość ich i ich niekompetencji. Nie polecam nikomu tej platformy i na dzień dzisiejszy do nich nie wrócę
    ZaletyBrak problemu z przesyłem TV
    WadyZłe podejście do klienta, natarczywość, nie porywająca oferta, sprzęt marnej jakości itd
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Zosia / 2019-09-01 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Iza / 2019-08-30 19:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Bylam w Atrium Reduta i bylam bardzo dobrze obsluzona przez pana Sebastiana, Byl mily i mial duzo wiadomosci , naprawde zrobil wszystko co bylo mozliwe zebym byla zadowolona. Polecam!
  • ~Ola / 2019-08-28 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadciągaja ludzi na bezsensowne dodatkowe usługi a potem nie ma jak zrezygnować i trzeba płacić za ten chlam
    ZaletyCzasem działa
    WadySzkoda palców zeby pisac
    MiejscowośćBielcza
  • ~Justyna / 2019-08-27 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie przestanę żałować że podpisałam umowę z nc+ to już ostatnia umowa. Jakość jest tragiczna lekki wiatr lekki deszcz i odrazu brak sygnału jak się dzwoni do nc+ i próbuje się ich powiadomić że mają poważny problem z sygnałem satelitarnym karzą biegać z satelitą po balkonie oni zawsze mają wszystko na najwyższym poziomie tylko że z tygodnia na tydzień coraz więcej programów tv traci sygnał to ich nie obchodzi.
    Za takie świadczenie usług powinni być karani bo to już jest wyłudzanie pieniędzy od obywateli to prawdziwy skandal jak tylko skończy mi się umowa nie podpiszę już żadnej absolutnie żadnej umowy z tą pożal się Boże telewizją.

    Odradzam każdemu kto myśli o podpisaniu umowy z tym chłamem naprawdę odradzam













  • ~pablo / 2019-08-22 22:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak techników w terenie, delikatne zaburzenia pogody, deszcz, wiatr powyżej 5km/h, upalny słoneczny dzień zakłucaja sygnał, z opinię znajomych z którymi rozmawiałem wynika że też mieli problemy z działaniem, ciag"e przekładane kart w multiroomie.
    Nigdy więcej nawet za 10zł/miesiecznie
    Zaletybrak
    Wadyza mało miejsca by je wymienic
    MiejscowośćWołomin
  • ~JOSE / 2019-08-20 22:48
    Ocena: 1.33 / 5
    nc+ obsługa klienta tragedia. Po wymianie dekodera przeprowadzeniu konwersacji okazalo się ze nagle mam dwie umowy do jednej karty i potwierdzenie ze numer konta do wpłat nie ulega zmia
    nie. po złozeniu reklamacji otrzymałem info ze mają miesiac czasu na rozpatrzenie sprawy i przez ten okres MUSZE OPŁACAC OBIE UMOWY. Pomimo popełnionego błedu nie padło słowo przepraszam, a wrecz przeciwnie zaczełi mnie straszyc postępowaniem windykacyjnym. co w końcu spowodowało ze rozwiązałem umowe z mini przed czasem. SPRAWA NADAWAŁA SIĘ DO SKIEROWANIA NA DROGE ŚĄDOWA JENAK ZE BYŁEM DOPIERO PO WYJŚCIU ZE SZPITALA NIE MIAŁEM SIŁ NA WŁUCZENIE SIĘ PO SĄDACH
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK UCZCIWEJ OBSŁUGI, BŁEDY OBSŁUGI ZA KTÓRE KOSZTY PONOSI KLIENT ,BRAK ZROZUMIENIA KLIENTA POZERNOŚĆ CHCIWOŚĆ BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA Z KTÓRYM WSPÓŁPRACUJĄ Z OD DŁUŻSEGO CZASU.
    MiejscowośćDDROWA TARNOWSKA/ JUŻ NIE KORZYSTAM Z USŁUG HAMSKIEJ PLATFORMY
  • ~wiktoria / 2019-08-19 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    9 lat była abonentem cyfry Wypowiedziałem umowę żądają zwrotu dekoderów który dostali za cyfrowy dekoder z twardym dyskiem i teraz oddają 500 zł kary za brak sprzętu plus 100 zł za pismo które wysłali mi 13 i mam do 14 dni oddać sprzęt Złodzieje i oszuści
    ZaletyŻadnych
    Wady Złodzieje i oszuści pod koniec 9 lat Próbuję cię okraść za dekoder sprzed 9 lat 500 zł
    Miejscowośćkrakow
  • ~Paweł / 2019-08-14 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści i naciągacze nie kupujcie internet vnalicza transfer jak chce i go zawyża ich zapewnia że wystarczy do oglądania filmów i codziennego użytku jest oszustwem sygnał telewizyjny zanika porada jest zawsze antena i źle ustawiony konwerter czyli trzeba by spać zantena i ja regulować za dekoder i Multiroom trzeba płacić nie można kupić pisze to abonament od kilku lat przed ten był dużo lepiej ją już mam dość ich olewania mojej osoby rezygnuje
    ZaletySport
    WadySygnał kasa i internet
  • ~Monika / 2019-08-12 21:44
    Ocena: 5.00 / 5
    NC + z rodzicami kupiliśmy po 2 latach od wprowadzenia na rynek w wakacje 2015 i to była najlepsza decyzja bo Cyfrę Plus mieliśmy od samego początku. Jak coś potrzeba to idziemy do salonu w naszym mieście i wszystko mamy bardzo sprawnie i rzetelnie wyjaśnione a Pani z salonu jest bardzo miła i pomocna. Nigdy nie mieliśmy żadnych problemów. Oferta kanałowa też jest bardzo bogata i zróżnicowana co jest plusem a cena jest jeszcze lepsza niż na innych platformach. Nie wiem dlaczego tak ludzie narzekają. Co prawda dekodery ze starej cyfry z przednim wejściem na kartę się zawieszają ale wystarczy wymienić dekoder na nowy i nie nazwałabym tego minusem. Kiedyś kiedy NC + było podzielone na Cyfrę i N to było kiepsko bo ceny były z kosmosu i Cyfra miała braki kanałowe a N była przeładowana kanałami z najwyższej półki cenowej ale to połączenie obu platform dało coś niezwykłego czego wcześniej nie było. Moim zdaniem NC + jest świetne i zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek.
    ZaletyBogata i zróżnicowana oferta kanałowa.
    Cena lepsza niż u innych operatorów cyfrowych.
    WadyBrak.
    MiejscowośćKozienice
  • ~Michał / 2019-08-09 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia nie może być pozytywną gdyż na kanał canal+ leci od poniedziałku do niedzieli to samo tylko o różnych porach dnia A w sobotę albo w niedzielę na dwóch kanałach ten sam film i nie ma nic nowego tylko ciągle stare filmy gdyby nie hbo to dawno już bym zrezygnował bo jak tak A firma jak ncplus na swoich firmowych kanałach nie ma nic do pokazania to pokazuje ile jest warta.
    ZaletyBrak
    WadyStrasznie drogie pakiety
    MiejscowośćMagnuszew
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004