Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2288 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marek / 2019-09-30 21:59
    Ocena: 1.33 / 5
    to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
    Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
    Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
    Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
    WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
    Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
    UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
    Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
    Wadydno dna
    MiejscowośćElbląg
  • ~adini / 2019-09-30 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
  • ~Naat / 2019-09-27 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
    WadyCała obsługa
    Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
  • ~olga / 2019-09-26 21:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
    ZaletyBrak
    WadyRobienie z ludzi idiotow
  • ~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne guwno
    Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nie
    ZaletyBrak
    WadyJedna wielka wada
    MiejscowośćKraków
  • ~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentność, długi czas oczekiwania
    MiejscowośćHolandia
  • ~Armolen / 2019-09-23 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu.
    Zaletybrak
    WadyZbyt dyżo
    MiejscowośćPszczyna
  • ~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni.
    ZaletyBrak
    WadyPod każdym względem
    MiejscowośćSzczecin
  • ~kibic / 2019-09-17 21:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam!
  • ~Smak / 2019-09-17 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług
    ZaletyLista kanałów w miarę ułożona
    WadyCeny z kosmosu
    MiejscowośćBychawa
  • ~marek / 2019-09-17 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy!
    Zaletybrak
    Wadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracy
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Jako / 2019-09-16 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
    Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
    Mog powstac. Pamieajcie
    Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
  • ~kaeloo / 2019-09-14 22:46
    Ocena: 2.00 / 5
    To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2019-09-13 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ????
    ZaletyŻadnych
    WadyMultum
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Kuba / 2019-09-13 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja
    ZaletyBrak
    WadyCałe nc plus to wada
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Pol / 2019-09-11 20:23
    Ocena: 1.33 / 5
    przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus
    Zaletytwardy dysk
    Wadyobsługa klienta i porostu oszustwa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Artur / 2019-09-11 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem
    ZaletyZero
    WadyBrak możliwości załatwienia sprawy.
    MiejscowośćTurek
  • ~anna / 2019-09-10 18:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien!
    Zaletyzero
    Wadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiace
    MiejscowośćFrancja
  • ~Anna / 2019-09-03 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
    A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
    Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
    Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.
    Zaletynie widzę,żadnych zalet.
    WadyBrak uczciwości.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2288
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1721
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 789
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 470
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 357
UPC (TV)
Ocena: 2.06, ilość opinii: 308
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5016
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4643
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4123
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192