Miejscowośćwarszawa
strona 77 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~olga / 2019-09-26 21:57
Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!! -
-
~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo ZaletyBrakWadyRobienie z ludzi idiotow -
~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
Totalne guwno
Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nieZaletyBrakWadyJedna wielka wadaMiejscowośćKraków -
~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyNiekompetentność, długi czas oczekiwaniaMiejscowośćHolandia -
~Armolen / 2019-09-23 18:15
Specjaliści w naciąganiu i późniejszym wyłudzaniu. W obecnych czasach internetu gdzie można content dobierać sobie pod własne zainteresowania i potrzeby, podpisywanie umów tego typu uważam za zbędne i wręcz nienaturalne. W telewizji 95% programów to same bzdury z bezwartościowym przekazem. Odradzam wchodzenie z tymi ludźmi w jakiekolwiek układy i zainteresowanie się nowoczesną formą przekazu. ZaletybrakWadyZbyt dyżoMiejscowośćPszczyna -
~Agnieszka / 2019-09-20 20:04
Nie przyjmują słusznych reklamacji. Internet nie działa w centrum Szczecina, prędkość kilka b/s.... Od koniec umowy natarczywi i agresywni. ZaletyBrakWadyPod każdym względemMiejscowośćSzczecin -
~kibic / 2019-09-17 21:41
Piszę do Was powoli żebyście zrozumieli. Co wy sobie k...wa wyobrażacie, że wy mi meczu ligi mistrzów oglądać nie dacie. Serwery obciążone i portfele opróżnione. Resztę dopowiedzcie sobie sami. Pozdrawiam! -
~Smak / 2019-09-17 20:51
Nie polecam. Jak ci wcisnąć umowę to już po tobie. Mam teraz polsat inny świat. Jak mi wcisńa karę za dekoder to zamówię znajomych aby zrezygnowali z ich usług ZaletyLista kanałów w miarę ułożonaWadyCeny z kosmosuMiejscowośćBychawa -
-
~marek / 2019-09-17 20:29
Brak sygnalu przy zmianie pogody!Natarczywosc przy koncu umowy zeby natychmaist wiazac sie na nowo z nowa! Dekoder porazka! Przegrzewajace sie badziewie! Podczas rozmowy telefonicznej pani konsultantka oswiadczyla ze jak mi sie nie podoba to moge rezygnowac! Zero pomocy! ZaletybrakWadyciagle zanikajacy sygnal ;dekoder rupiec mimo wymiany ciagle goracyMiejscowośćStalowa Wola -
~Jako / 2019-09-16 12:09
Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
Mog powstac. Pamieajcie
Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga. -
~kaeloo / 2019-09-14 22:46
To nie do mc tylko do cube Creative please of my translator kaeloo ZaletyBrakWadyBrak -
~Ewa / 2019-09-13 18:29
W dupie mają klientów, wciskają popsuty sprzęt, a fachowiec, szkoda słów ???? ZaletyŻadnychWadyMultumMiejscowośćPiotrków Trybunalski -
~Kuba / 2019-09-13 15:14
Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja ZaletyBrakWadyCałe nc plus to wadaMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Pol / 2019-09-11 20:23
przestrzegam przed ta platforma ,jeszcze dwa lata temu było jako tako,teraz to kombinacje,oszustwa i zerowanie na bezbronnym często kliencie -przykład ; włanczasz pakiet np.komfort przez dekoder czyli na ekranie tv ,no i pisze Ci przykładowo ze zapłacisz za miesiąc 50 zł ,ok.Pakiet możesz wyłączyć w okresie 14 dni tzw.odstapienie , no i to robisz po jednej dobie .Powinieneś zapłacić za jedna dobę ,ale dostajesz rachunek na jakaś nienormalna kwotę 100 zł.O reklamacji możesz zapomnieć .TAk działa platforma canał plus Zaletytwardy dyskWadyobsługa klienta i porostu oszustwaMiejscowośćRzeszów -
~Artur / 2019-09-11 17:53
Obsługa w salonie ok ale obsługa klienta i dzial reklamacji to żenada na każdego e-maila odpisuje inna osoba zero szans żeby się porozumieć . Ludzie tam pracujący to delikatnie mówiąc istoty nie myślące równie dobrze można pisać z komputerem ZaletyZeroWadyBrak możliwości załatwienia sprawy.MiejscowośćTurek -
~anna / 2019-09-10 18:21
Wymienilam zepsuty dekoder dostalam takie samo badziewie chodzace 10 minut i przedrzewajace sie. wiec z ogladania nici. Mieszkam za granica wiec nastepnej wymiany nie moge na chwile obecna zrobic. Rachunek wzrosl bo umowa sie skonczyla a ja nie podpisalam nowej bo co mam podpisywac jak nic nie ogladam? obnizyc abonamentu nie mozna bez wczesniejszego wypowiedzenia umowy wiec cie okradaja na zywca! Pomocy zero tylko plac,plac i plac! Wypowiedzialam umowe bo nie mialam wyjscia .Chociaz problem wynikl nie z mojej winy to jeszcze musze 2 miesiace bulic 160 zl za nic! Zero pomocy ze strony konsultantow, tylko powtarzajace sie zdanie mimo braku odbioru oplate trzeba uiscic! Zenada i zlodziejstwo w bialy dzien! ZaletyzeroWadyokradanie za oplate dekodera 20 zl miesiecznie W Polsacie 0 nie mozna zmniejszyc abonamentu bez wypowiedzenia umowy a mowa z reguly to 24 miesiaceMiejscowośćFrancja -
-
~Anna / 2019-09-03 15:17
Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.Zaletynie widzę,żadnych zalet.WadyBrak uczciwości.MiejscowośćGdańsk -
~KO / 2019-09-02 22:51
Telewizja na kartę - zdecydowanie NIE polecam. Od trzech tygodni nie są w stanie aktywować usługi, a na infolinii twierdzą, że usługa jest aktywna. Jedynie co potrafią zrobić to wysłać ponownie sygnał aktywacyjny. ZaletybrakWadySkandaliczna obsługa klientaMiejscowośćSulejówek -
~Sebek / 2019-09-02 11:50
Nc+ to w miarę dobra platforma do puki jest się ich klientem i jak jest wszystko dobrze ale jak już się zacznie od nich wymagać to nie jest tak różowo.Po pierwsze nie są zbytnio skłonni do wymiany sprzętu mimo jego wadliwości a po drugie obsługa klienta och to jest najgorsza strona tej firmy. W punktach na Śląsku obsługa nic nie wie i twierdzi ze nic nie morze a Panie i Panowie z info lini nie mili nie uprzejmi i bardzo natarczywi. Po zerwaniu umowy i chęci zapłacenia kary umownej (nie dużej) po kilka telefonów w tygodniu i natarczywe nagabywanie ze może jednak był został. Gdy po raz któryś została złożona prze zemnie deklaracja, że nie chce być dalej ich klientem I ze zapłacę karę Pan twiedzi ze robię z siebie idiotę bo chce zerwać z nimi umowę a ja mu mówię ze robię to dlatego ze mam dość ich i ich niekompetencji. Nie polecam nikomu tej platformy i na dzień dzisiejszy do nich nie wrócę ZaletyBrak problemu z przesyłem TVWadyZłe podejście do klienta, natarczywość, nie porywająca oferta, sprzęt marnej jakości itdMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Zosia / 2019-09-01 15:30
Sprzęt który oferują to badziew chińskie gówno. Aktualizacja w trakcie oglądania czegoś... Pojawia się napis boot i wyłącza się na jakieś 2 min. Pilot nie reaguje na polecenia albo je myli.. Ty chcesz głośniej a to ci przełącza kanał. Zawiesza się. Podgląd programu telewizyjnego działa z łachą albo wcale nie działa. Gówno gowno gówno nie warte grosza. Umowami Die kończy i od 4 miesięcy atakują mnie telefonami żebym przedłużyła umowę. Nie rozumieją że nie chce. Nigdy więcej z nimi do czynienia MiejscowośćKołobrzeg
strona 77 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »