MiejscowośćKraków
strona 76 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Ktos / 2021-04-19 09:50
Nie polecam !! Zmienilem miejsce zamieszkania nie mam mozliwosci montazu antenty satelitarnej i musze placic im abonament za cos czego nie moge uzywac.. bo jak sie tlumacza nie jest to podstawa do zerwania umowy -
-
~Ktoś / 2023-05-11 19:53
Oszuści i złodziej. Oszuści i złodzieje. Oszuści i złodzieje. Oszuści i złodzieje. ZaletyŻadnychWadyOszuściMiejscowośćLeszno -
~Kuba / 2019-09-13 15:14
Istna porażka do niczego się nadaje ta telewizja ZaletyBrakWadyCałe nc plus to wadaMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~kurc / 2023-06-22 15:37
200 m-c od roku a wszystko dalej się wiedza i nie działa jak powinno. Mam nagrane filmiki ile się czeka na reackję i jak to działa. Wysyłam razem z reklamacją i prośbą o zadośćuczynienie w postaci całego roku za free. Innym też radzę. Ostatecznie czeka ich UOKiK MiejscowośćCiechanów -
~kylu / 2021-12-01 13:58
najgorsza firma na rynku sami aktywują dodatkowe pakiety potem podczas reklamacji wmawiają że człowiek dzwoni i aktywuje gdzie nie mają żadnego potwierdzenia ZaletyżadnychWadysame wadyMiejscowośćbolesławiec -
~Laila / 2022-02-09 22:55
Dramat,złodzieje i oszuści.Mówią,że pod danym adresem jest dobry sygnał,podpisujesz umowę,kupujesz sprzęt za 299 zł a potem się okazuje,że sygnału nie ma i nie możesz zwrócić sprzętu bo przecież "to nie ich wina".Wszystko tylko nie Canal +.Omijać szerokim łukiem. MiejscowośćŁódź -
~Lajkonik / 2010-07-11 10:40
Mam tv-n od 2 tygodni, dzialała 3 dni. Nie moge uwierzyc ze tak dalem sie oszukać. Nie bedę opisywał bo szkoda słów. Postanowiłem zadzwonić do UOKIK -u, prawnik wyrecytował z pamieci ich adres w Warszawie gdzie mam napisac odwołanie wiec jest obeznany w temacie bo to nie pierwsza sprawa. Wysyłam ich umowe do sprawdzenia do UOKIK i chyba oddam sprawe do sadu. Naciagneli mnie na kilka stów. Może inni oszukani dołaczą sie. Sadząc z ilości negatywnych opinii może razem uda sie cos załawić. -
~Lance / 2022-02-06 20:10
To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy. -
-
~leburaque / 2013-04-06 17:32
To absolutny absurd. Chamstwo ze strony sieci w dramatycznym momencie. Nie można uzyskać od nikogo informacji. Od nikogo. Nie działa infolinia, nie działa obsługa posprzedażowa, nic. Nic nic. ZaletyBrakWadyWszystko2 -
~Lech / 2021-12-13 12:54
Oszustwo kpina niestety wykorzystania naiwność abonentów ZaletyBrakWadyBrak słów żeby wyliczyć -
~Leon / 2019-03-26 17:11
O 3 miesięcy jeżdżę tam i z powrotem w celu wymiany uszkodzonego dekodera. Punkt nie chce przyjac reklamacji twierdzac ze wszytko jest. OK. To ze wyświetlacz pokazuje jakies dziwne cyfry to nic. Ale systwmatycznie pojawia sie komunikat na czerwonym tle ze utządzenie pobiera za duzo prądu. Tzw serwis troche poznienia ustawienia. Zresetuje wszystkie dane. I jest ok. Dzisiaj nawet postraszyli mnie ze pobiorą oplatę 25 zl. Ostatni raz z tą tv. MiejscowośćMiędzyrzecze Górne -
~Leon / 2022-05-02 23:48
Przywróćcie podział tematyczny programów telewizyjnych, nie żerujcie na swoich klientach, ja nie mam zamiaru kupować waszych filmów, chcę nagrywać programy telewizyjne bo pracuję do 18. Zróbcie coś z tym do cholery bo od miesiąca męczę się z waszym gównem i szlag mnie trafia. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~leone / 2011-03-20 17:17
N jak N-icoś to ogólna charakterystyka telewizji n
(a chodzi o prostą rzecz jaką jest przywrócenie czytaj wklepanie nowego numeru dekodera i karty do niego przypisanej do systemu)
- N-iebieski ekran aktywacyjny od ponad miesiąca mimo prób zmuszenia pracowników N do pracy nad rozwiązaniem problemu tego stanu rzeczy.
- N-ijaki stan wiedzy pracowników N jak rozwiązać problem przywrócenia możliwości oglądania telewizji.
- N-iechęć pracowników do rozwiązania problemu.
Drogi przyszły konsumenci nie funduj sobie N-icości w swoim telewizorze one nie są do ozdoby, a do oglądania telewizji, no chyba że chcesz zaoszczędzić na prądzie!
Pozdrawiam Bardzo N-iezadowolony klientZalety1. N-icoś to będziesz oglądał
2. mniejsze zużycie telewizora
3. zawiedziona rodzina z powodu braku telewizji i ulubionych programów
4. mniejsze zużycie prądu
5. Nie trzeba przestrajać anteny aby wziąć Cyfrę
6. Niedługo kończy mi się umowaWadykonieczność posiadania numeru telefonu do Biura Obsługi Konsumentów, lub do prawników, żeby zmusić N-ierobów do swoich obowiązkówN-ieszczęśliwie zdecydowałem się na N jak N-icość ponad rok temu -
~Leszek / 2020-05-16 23:07
Dekoder zawiesza się mi co najmniej 3 do 6 razy dziennie ZaletyBrakWadyZawieszanie się dekoderaMiejscowośćMielec -
~Leszek / 2020-08-02 21:20
Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś? WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...MiejscowośćPoznan -
~Leszek / 2021-03-30 18:46
Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy. ZaletyBrakWadyObsługa klientaMiejscowośćTychy -
-
~Leszek / 2022-04-24 07:56
Zero profesjonalizmu, największy chłam jaki widziałem. Programiści pochodzą prawdopodobnie z kiepsko opłacanej strefy budżetowej może z ZUS. Tragedia i głupota. Brak koncepcji. Zginęły dane dot. roku produkcji programu, danych dot. aktorów, reżysera itp. Szkoda czasu na wymienianie wad bo zalet brak. Po zwróceniu uwagi na infolinii uzyskałem informację, że nic nie zostanie zmienione. Dobrze ze z końcem roku kończy się umowa a jestem klientem od porządnej telewizji "n". Teraz już na pewno zrezygnuję z ich usług. Jak można tak traktować klientów. Widocznie mają za dużo pieniędzy. Zobaczymy jak im spadną słupki co wtedy zrobią. Żal mmi tylko ich przedstawicieli, którzy muszą dzwonić do klientów i muszą bronić rzeczy które same się nie obronią i w które nie wierzą. Mam jednak nadzieję na opamiętanie i przyznanie się do błędów. Pozdrawiam wszystkich zawiedzonych. ZaletyżadneWadycałość oprogramowania. -
~Leszek K / 2024-01-08 21:38
Problem z wypowiedzeniem umowy
Problem z wypowiedzeniem umowy. Wypowiedział umowę pisemnie z upoważnienia mojej mamy , która jest chora i starsza zapomina się. kilka dni przed wypowiedzeniem dzwonili do matki i wycisnęli jej kolejne 2 lata abonamentu. Starsza kobieta nawet nie wiedziała o co chodzi. Brakuje na lekarstwa a Ci jeszcze wycisnęli jej wydatki. Przyszło potwierdzenie na email - odrazu wyjasnilem w emailu, ze absolutnie nie przedłuzam umowy. Gdy chciałem oddać dekoder dopiero wtedy dowiedzialem sie, że nie mogę bo telefonicznie zostala zawarta kolejna. Nie chcą uwzglednić, że posłałem kolejne wypowiedzenie nastepnego dnia po informajci nie uwzgledniają mozliwosci rezygnacji 14 dni na odległosć w ogóle nie chcą rozmawiać tak łakomi na te kolejne 2 lata.ZaletybrakWadyProblem z rozwiązaniem umowy. Trzeba wiele nerwów.MiejscowośćKraków -
~levis / 2016-04-15 13:58
Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam. -
~Levitras / 2022-05-04 18:48
Jedno wielkie g….. te nowe chcę wrócić do poprzedniego tylko jak??????
?ZaletyBrakWadyNieczytelny i do niczegoMiejscowośćBiałystok
strona 76 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »