Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kylu / 2021-12-01 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma na rynku sami aktywują dodatkowe pakiety potem podczas reklamacji wmawiają że człowiek dzwoni i aktywuje gdzie nie mają żadnego potwierdzenia
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    Miejscowośćbolesławiec
  • ~Laila / 2022-02-09 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat,złodzieje i oszuści.Mówią,że pod danym adresem jest dobry sygnał,podpisujesz umowę,kupujesz sprzęt za 299 zł a potem się okazuje,że sygnału nie ma i nie możesz zwrócić sprzętu bo przecież "to nie ich wina".Wszystko tylko nie Canal +.Omijać szerokim łukiem.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Lajkonik / 2010-07-11 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tv-n od 2 tygodni, dzialała 3 dni. Nie moge uwierzyc ze tak dalem sie oszukać. Nie bedę opisywał bo szkoda słów. Postanowiłem zadzwonić do UOKIK -u, prawnik wyrecytował z pamieci ich adres w Warszawie gdzie mam napisac odwołanie wiec jest obeznany w temacie bo to nie pierwsza sprawa. Wysyłam ich umowe do sprawdzenia do UOKIK i chyba oddam sprawe do sadu. Naciagneli mnie na kilka stów. Może inni oszukani dołaczą sie. Sadząc z ilości negatywnych opinii może razem uda sie cos załawić.
  • ~Lance / 2022-02-06 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To nowe oprogramowanie dekodera 4K które tak reklamują to jakaś pomyłka. Nie wiem co w poprzednim było nie tak, że trzeba było je zmieniać. W tym poprzednim wszystko można było łatwo znaleźć, czy to kanały w EPG które były podzielone na kategorie, czy filmy na VOD. W tym w ogóle nie można nic poszukać. Żałuję, że przedłużałem ostatnio umowę bo teraz chętnie bym przeszedł do innej platformy.
  • ~leburaque / 2013-04-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To absolutny absurd. Chamstwo ze strony sieci w dramatycznym momencie. Nie można uzyskać od nikogo informacji. Od nikogo. Nie działa infolinia, nie działa obsługa posprzedażowa, nic. Nic nic.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    2
  • ~Lech / 2021-12-13 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo kpina niestety wykorzystania naiwność abonentów
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów żeby wyliczyć
  • ~Leon / 2019-03-26 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 miesięcy jeżdżę tam i z powrotem w celu wymiany uszkodzonego dekodera. Punkt nie chce przyjac reklamacji twierdzac ze wszytko jest. OK. To ze wyświetlacz pokazuje jakies dziwne cyfry to nic. Ale systwmatycznie pojawia sie komunikat na czerwonym tle ze utządzenie pobiera za duzo prądu. Tzw serwis troche poznienia ustawienia. Zresetuje wszystkie dane. I jest ok. Dzisiaj nawet postraszyli mnie ze pobiorą oplatę 25 zl. Ostatni raz z tą tv.
    MiejscowośćMiędzyrzecze Górne
  • ~Leon / 2022-05-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przywróćcie podział tematyczny programów telewizyjnych, nie żerujcie na swoich klientach, ja nie mam zamiaru kupować waszych filmów, chcę nagrywać programy telewizyjne bo pracuję do 18. Zróbcie coś z tym do cholery bo od miesiąca męczę się z waszym gównem i szlag mnie trafia.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~leone / 2011-03-20 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    N jak N-icoś to ogólna charakterystyka telewizji n
    (a chodzi o prostą rzecz jaką jest przywrócenie czytaj wklepanie nowego numeru dekodera i karty do niego przypisanej do systemu)

    - N-iebieski ekran aktywacyjny od ponad miesiąca mimo prób zmuszenia pracowników N do pracy nad rozwiązaniem problemu tego stanu rzeczy.
    - N-ijaki stan wiedzy pracowników N jak rozwiązać problem przywrócenia możliwości oglądania telewizji.
    - N-iechęć pracowników do rozwiązania problemu.

    Drogi przyszły konsumenci nie funduj sobie N-icości w swoim telewizorze one nie są do ozdoby, a do oglądania telewizji, no chyba że chcesz zaoszczędzić na prądzie!

    Pozdrawiam Bardzo N-iezadowolony klient
    Zalety1. N-icoś to będziesz oglądał
    2. mniejsze zużycie telewizora
    3. zawiedziona rodzina z powodu braku telewizji i ulubionych programów
    4. mniejsze zużycie prądu
    5. Nie trzeba przestrajać anteny aby wziąć Cyfrę
    6. Niedługo kończy mi się umowa
    Wadykonieczność posiadania numeru telefonu do Biura Obsługi Konsumentów, lub do prawników, żeby zmusić N-ierobów do swoich obowiązków
    N-ieszczęśliwie zdecydowałem się na N jak N-icość ponad rok temu
  • ~Leszek / 2020-05-16 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder zawiesza się mi co najmniej 3 do 6 razy dziennie
    ZaletyBrak
    WadyZawieszanie się dekodera
    MiejscowośćMielec
  • ~Leszek / 2020-08-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś?
    WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...
    MiejscowośćPoznan
  • ~Leszek / 2021-03-30 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćTychy
  • ~Leszek / 2022-04-24 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero profesjonalizmu, największy chłam jaki widziałem. Programiści pochodzą prawdopodobnie z kiepsko opłacanej strefy budżetowej może z ZUS. Tragedia i głupota. Brak koncepcji. Zginęły dane dot. roku produkcji programu, danych dot. aktorów, reżysera itp. Szkoda czasu na wymienianie wad bo zalet brak. Po zwróceniu uwagi na infolinii uzyskałem informację, że nic nie zostanie zmienione. Dobrze ze z końcem roku kończy się umowa a jestem klientem od porządnej telewizji "n". Teraz już na pewno zrezygnuję z ich usług. Jak można tak traktować klientów. Widocznie mają za dużo pieniędzy. Zobaczymy jak im spadną słupki co wtedy zrobią. Żal mmi tylko ich przedstawicieli, którzy muszą dzwonić do klientów i muszą bronić rzeczy które same się nie obronią i w które nie wierzą. Mam jednak nadzieję na opamiętanie i przyznanie się do błędów. Pozdrawiam wszystkich zawiedzonych.
    Zaletyżadne
    Wadycałość oprogramowania.
  • ~Leszek K / 2024-01-08 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z wypowiedzeniem umowy
    Problem z wypowiedzeniem umowy. Wypowiedział umowę pisemnie z upoważnienia mojej mamy , która jest chora i starsza zapomina się. kilka dni przed wypowiedzeniem dzwonili do matki i wycisnęli jej kolejne 2 lata abonamentu. Starsza kobieta nawet nie wiedziała o co chodzi. Brakuje na lekarstwa a Ci jeszcze wycisnęli jej wydatki. Przyszło potwierdzenie na email - odrazu wyjasnilem w emailu, ze absolutnie nie przedłuzam umowy. Gdy chciałem oddać dekoder dopiero wtedy dowiedzialem sie, że nie mogę bo telefonicznie zostala zawarta kolejna. Nie chcą uwzglednić, że posłałem kolejne wypowiedzenie nastepnego dnia po informajci nie uwzgledniają mozliwosci rezygnacji 14 dni na odległosć w ogóle nie chcą rozmawiać tak łakomi na te kolejne 2 lata.
    Zaletybrak
    WadyProblem z rozwiązaniem umowy. Trzeba wiele nerwów.
    MiejscowośćKraków
  • ~levis / 2016-04-15 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałem. Oferta kanałów, wyłącznie jak chcesz wydać kasę na zbytki. Dodatkowo oferta z mnóstwem reklam.
  • ~Levitras / 2022-05-04 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie g….. te nowe chcę wrócić do poprzedniego tylko jak??????
    ?
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelny i do niczego
    MiejscowośćBiałystok
  • ~lila / 2013-04-21 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co roku jakieś wymysły. W zeszłym roku na siłę wcisnęli mi nPremium za 1 zł. Płaciłam dotychczas 68, potem juz 69 zł.w tym roku zlikwidowano nPremium w zamian dano " nowe" kanały typu Canal+. Najlepsze jest to, że pani " w telefonie" powiedziala mi, że w sumie to to samo co nPremium. To co po mam płacić o 10 zł wiecej skoro to jest to samo??? Nie pisze już o innych problemach i kreceniu z opłatami i kanałami. zmniejszenie abonamentu nie jest możliwe, bo mam gdzies ich Canal+ z badziewnymi " hitami" skoro ogladam tylko 5 kanałów na krzyż. Takie hity filmowe jakie mi wciskał pan z obsługi niech sobie wsadzą w swoje 4 litery. Od kilku dni próbuje coś na tych kanałach obejrzeć i nie ma kompletnie nic. Czy oni mają nas za idiotów?? umowa jest rozwiązana z koncem kwietnia, mimo, że nasza umowa konczyla sie dopiero z koncem czerwca. Podobno do 19 tego kwietnia byl na to czas, a w salonie dowiedzielismy się, że niby n- ka od tego odstąpiła. Dziwne , bo nikt mnie o tym nie informowal. Burdel, bajzel i typowa chęć zrobienia kasy na wciskaniu gó.anych kanałow.
    Zaletytypowa telewizja, nic szczególnego
    Wadyco roku nowy królik z kapelusza z wieksze pieniadze
  • ~Lodzia / 2023-03-24 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj po roku używania nowego dekodera ( tęsknię za starym) wymieniłam na nastepny. Jaka byłam szczęśliwa gdy przez pierwszą godzinę pilot reagował tak, jak powinien reagować. Niestety dzisiaj, czyli na drugi dzień wszystko wróciło do "normy". Głupia, naiwna myślałam, że ten pierwszy dekoder był trefny, a okazało się, że ten nowy jeszcze gorszy. Nagrane ( niektóre)programy to czarna plama, po obejrzeniu tego co się nagrało, niby da się skasować, ale na reakcję pilota trzeba sobie poczekać, można wziąć prysznic w tym czasie. Wizja rozjeżdża się z fonią. Nie wiadomo gdzie szukać nagranych programów. Przy przewijaniu do przodu, bądź do tyłu jest najpierw strzał, że wszyscy podskakujemy. Jest sortowanie nagranych programów. Ustawiam ciągle według czasu, a i jak natychmiast wraca od A do Z. Nie można zbyt szybko przyciskać klawiszy na pilocie, bo wszystko się zawiesza. Informatycy z Bożej łaski idźcie w cholerę, albo w pi.du, jak nie potraficie sobie z tym poradzić. NC+ do was piszę, ściągnijcie może Hindusów, skoro nasi sobie nie radzą.
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lojalny klient / 2020-03-01 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa, ciągle przeciążone serwery. Zlodzieje...
  • ~lol / 2023-09-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    brak kontaktu
    oferta oszustwo
    brak sezonów w serjalach , brak tłumaczenia
    Zaletyzaleca się nie korzystać
    Wadydługo by pisać
    Miejscowośćwarszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 747
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.29, ilość opinii: 219
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4569
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3498
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969