Kiedyś wykupiłam dekoder, antenę, montaż. Po latach dostałam nowy dekoder, bo tamten nie ma być. Zepsuł się. Dali mi inny dekoder, który się zawieszał non stop. Jako osoba niepełnosprawna, wynajmowałam taksówkę do punktu i wymieniałam, ten sam typ, każdy gorszy od poprzedniego. Prosiłam w dziesiątkach listów: pomóżcie mi i otrzymywałam listowe brednie, zawsze te same, skopiowane i wklejone jako to jest gdy się ma wadliwą instalację i inne bzdury.Nie było wyjścia, aż doczekać do końca umowy. Dekoder oddałam bo był nieużywany wcale, z góry opłaciłam abonament do końca, w terminie wysłałam rezygnację. Mejlom i telefonom nie ma końca, mimo próśb, że jestem na leczeniu w szpitalu za granicą, nie mogę rozmawiać. Raz dziennie a czasem więcej razy idą mejle.To gorsze niż szatan, ale zadowolona, że odchodzę, postanowiłam wytrwać te szatańskie zagrywki.Hm. Optymistka, prawda? Wczoraj przychodzi rachunek na 10 zł. Za co? Ano nie wiem. Ktoś przebąkuje o marketingu, o wycofaniu, inne brednie, a idzie o to, by uprawiać dręczenie, mścić się. Byłam a tym bagnie ok. 20 lat. Nie da się spokojnie wyjść. Będą zmyślać jakieś powody, cho ć w umowie nic nie ma, będą dręczyć, straszyć komornikiem, krukiem itp. Tragedia. Zgłosiłam to do UOKiK, niech ich ktoś nauczy rozumu. Jak nie pomoże, zgłoszę do prokuratury, bo trzeba mieć podstawę prawną, żeby żądać świadczenia i trzeba się wywiązywać z umowy a nie polować na ludzi i ich potem ścigać.
ZaletyCyfra+ byłaby dobrym operatorem gdyby nie to stado zwące się konsultantami. Właściciel poza Polską, to robią tak podłe rzeczy, że szok.
WadySame wady w kontaktach, przy problemach ze sprzętem w potrzebie abonenta.
MiejscowośćLądek Zdrój
~basia / 2019-11-05 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Jestem nowym abonentem ,jestem rozczarowana ,za każdy dekoder place mc i dostaje go tylko na wypożyczenie. Hm po 4 latach z Polsatem z czystym sumieniem mogę powiedzieć że jest o niebo lepszy .Konsultanci jedną wielką porażką!żałuję i jeszcze raz żałuję. Człowiek uczy się na błędach .
Zaletybrak
Wadyopłaty za dekoder ,opłata aktywacyjny, długość umowy ,niewiedza konsultanta Porazka
MiejscowośćKonin Żagański
~Robert / 2019-11-04 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder którego używam to jakaś kpina ....zawieranie , a raczej przedłużanie umowy jest bardzo łatwe i przyjemne
obsluga klijeta klamie , a more raczej nie mówi calej prawdy, zerwanie umowy jest praktycznie nie możliwe, kary, terminy wypowiedzenia utrudnianie [ nalezy przesłać oświadczenia listem poleconym ] podpis elektroniczny nie istnieje dla grupy ITI ..., itp.
cala ta telewizja to jakiś żart
Zaletyzalet brak
MiejscowośćLondyn
~Robert / 2019-11-01 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Od 12lat nieprzerwanie mam dostęp do tej telewizji. Ostatni rok to totalne dno i czas zakończyć ten abonament. Przez telefon oszukują, potem bredza głupoty że tak niemowili, szkoda każdej złotówki na takie cwaniactwo. Bywało źle, jednak wcześniej potrafili wyjść naprzeciw. Teraz to wygląda dużo gorzej i niestety rozwiązuje umowę, nie będę kupował u oszustów.
ZaletyBrak
WadyObsługa
MiejscowośćLesznowola
~Asia / 2019-10-29 19:10
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, po 24 miesiącach umowy mogę napisać jedynie, że NC plus to jedna wielka porażka. NC+ Go w ogóle nie działa - nie mam przyjemności oglądania filmu czy serialu, który cały czas się zawiesza. Pod koniec umowy obsługa klienta dzwoni codziennie, dosłownie codziennie w sprawie przedłużenia umowy. Próbują wmówić, jaką to mają wspaniałą ofertę i cudowny sprzęt, a jak im się powylicza błędy to przypominają tylko, że po zakończonej umowie jest 14 dni na zwrot sprzętu. Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ ODDAM TEN SPRZĘT!!
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
MiejscowośćWarszawa
~WOJTIII87 / 2019-10-27 19:15
Ocena: 5.00 / 5
Rozumiem że Twarowski i Nahorny wywindowali poziom komentowania meczy na bardzo wysoki poziom ale komentarze Ostrego to jakaś profanacja... Nie da się tego słuchać :-( Oczywiście z złym szacunkiem dla dorobku artystycznego OSTR
~Łukasz / 2019-10-19 20:59
Ocena: 2.33 / 5
Posiadam nc+ od roku i nie mogę doczekać się końca umowy oferta ok jakość obrazu ok ale ten dekoter to kpina nie dość że muszę płacić miesięcznie za ten bubel to mnie krew zalewa jak czekam na zakończenie reklamy film się zaczyna a on się bootuje co kilka dni pilot to też starszy szajs chce podglosnic wiadomości a on zmienia kanał albo przycisza lub w ogóle nie reaguje. Miałem Polsat 6 lat mieli kiepską ofertę dla dzieci i tylko dlatego zmieniłem tam dekoder za 1zl jednorazowo tyle lat działał bez problemu
WadyDekoder pilot
MiejscowośćRydułtowy
~SZNYCEL / 2019-10-14 20:21
Ocena: 5.00 / 5
Wy wszyscy narzekacie. A Ja jestem zadowolony z usług Platformy CANAL+ wszystko działa dobrze , różnorodność kanałów no i oczywiście CANAL+ ! :) Jak będą dzwonić z przedłużeniem umowy to ją przedłużę na pewno nie będę zmieniał tej telewizji na żaden Pisowski Polsat :D
Zaletyprzede wszystkim paczka kanałów CANAL+ dla nich tutaj jestem :D
Ale kino+
NBA
Transmisje różnorodnych gal/ uroczystości tj. np. Oscary
dekoder 4k i zajebista jakość obrazu :D
Możliwość włączenia sobie filmów na życzenie
MiejscowośćPoniatowa
~Robert / 2019-10-11 20:35
Ocena: 1.33 / 5
Brak sygnału od tygodnia, wszystko sprawdzone. Platforma się wypiera ze od nich sygnał wychodzi a defakto nic nie ma. Mam u nic 2 tv i internet(tez tragedia). Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćPruszcz Gdański
~Michał / 2019-10-10 17:41
Ocena: 2.33 / 5
Od roku mam NC+ z dekoderem WiFi Premium BOX. Poza fajnym wyglądem dekodera, i całkiem dobrze działającym pilocie nie mogę nic dobrego powiedzieć na temat tego sprzętu. Ten dekoder ma skopany soft. Mam antenę 80 z konwerterem Inverto quad Extend dobry jakościowo kabel, a nie ma możliwości na tym dekoderze uzyskać jakości sygnału powyżej 65%. 65% jest wystarczające do odbioru TV, ale jak zaczyna padać deszcz, programy zaczynają krzaczyć. Sprawdzałem tą instalację pod pięcioma innymi dekoderami, na kazdym innym siła i jakość sygnału była bliska 100% (ustawiane miernikiem) a na tym dekoderze jakość 65% max, a siła 95%. To jest jakaś parodia. Umowę podpisałem na dwa lata. Za rok wraz z końcem umowy nie będę jej przedłużał
ZaletyDobrze działający pilot
Fajny wygląd dekodera
WadyBardzo rzadko ukazujące się aktualizacje
Słaba jakość sygnału - problem po stronie dekodera
MiejscowośćWieluń
~Barbara / 2019-10-10 08:43
Ocena: 1.33 / 5
Ceny porażka pakiet 69 zł. A rachunki 139 zł przychodzą.
ZaletyBrak
WadyZbyt duże rachunki
MiejscowośćBytom
~Borys 11 / 2019-10-09 19:29
Ocena: 1.33 / 5
Jesteś super do podpisania umowy ,a później tylko pod górkę .
Zaletybrak
Wadycałoształt
MiejscowośćSławków
~Jacek / 2019-10-04 17:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie tego g..., problem przy rozwiązaniu umowy. W salonie nie przyjmują rezygnacji trzeba wysłać pocztą, dekoder prędzej oddać nie można bo nie wchodzi do systemu. Teraz to nie ma jakiegoś idioty co może przyjąć sprzęt bo niby jest na urlopie. W poniedziałek jak mi nie przyjmą zgłaszam sprawę do UOKiK za utrudnianie rezygnacji z umowy.
ZaletyNie ma
WadyMarna
MiejscowośćLębork
~marek / 2019-09-30 21:59
Ocena: 1.33 / 5
to jest po prostu skandal ze ta banda zlodzieji i niekompetentnych idiotow jeszcze funkcjonuje.
Postanowili zmienic nazwe -poniewaz <> nc plus juz siegnelo poziom rynsztoku.
Prawa sportowe znikaja a piniadze maja byc.
Nc plus go to jest kpina.Kazdy ciekawszy mecz serwery w ciemniej d..ie.
WON WON WON zalosne zabojady i nie wracajcie.
Ostatni dzien umowy-wreszcie pozbedzeiemy sie tych frajerow.
UNIKAC za wszelka cene.to jest poziom wiejskiej telewizji osiedlowej a sprzet chyba w gimnazjum na zpt robiony.
Zaletyida na dno.bankructwo nieuniknione
Wadydno dna
MiejscowośćElbląg
~adini / 2019-09-30 20:48
Ocena: 2.00 / 5
Aplikacja jest żenująca jak na dzisiejsze standardy. System zapisywania urządzeń i podmian jest po prostu śmieszny, dodatkowo zdarza mu się zapomnieć urządzenia i w przypadku wykorzystania limitu miesięcznego (śmiech) nie można się już zalogować. Żeby tego było mało, rzadko są takie dni, żeby aplikacja nie przerywała i nie cięła obrazu. Plus za ofertę, ale co do samej aplikacji - chyba czas na gruntowną przebudowę.
~Naat / 2019-09-27 09:59
Ocena: 1.67 / 5
Z tą firmą można dostać szału. Ciągle im się coś nie zgadza na tych swoich komputerkach, jedziesz do punktu, pani mowi o zaległościach i kilku miesięcznych brakach wpłat, wracasz do domu sprawdzasz że przelewy wypływały, jedziesz tam z powrotem pani mowi ze jednak wszystko ok. Kolejny raz to informacja na meila o zaległościach, w punkcie ona nie widzi takiej kwoty.... składasz przed czasem wypowiedzienie... wtedy się zaczynają ( wcześniej sporadycznie ) telefony co drugi dzień z ofertami i jak oni moga mnie przekonać abym jednak została i tak tłumaczysz się co drugi dzień nowemu konsultantowi, który w swoim zakichanym komputerku nie widzi że człowiek dosadnie odmówił i zapewnił że już nigdy do nich nie wróci. Telefon od nich jest podwójny ze względu na dwa dekodery w domu, oczywiscie w swojej nowoczesnej technologii też nie dostrzega że dzwoni do tej samej osoby drugi raz... i tak setny raz powtarzasz im to samo. Co oni mają tam za burdel to nie chce wiedzieć, na szczęście zaraz się z nimi rozstanę. Nie polecam
WadyCała obsługa
Drugi dekoder włącza się czasem pół godziny
~olga / 2019-09-26 21:57
Ocena: 1.67 / 5
Dzisiaj miałam wątpliwą przyjemność rozmowy na infolinii z Panem Kamilem Nadarkiewiczem. Jestem bardzo niezadowolona z poziomu obsługi tego Pana. Tłumacząc temu Panu, że mam brak sygnału a dekoder działa prawidłowo (sprawdzono w innym punkcie) to mi próbował wmówić, że mam iść do innego punktu. Po kilku razach powtarzania tego samego, zaczął na mnie krzyczeć... Już nie wspomnę o tym, że ten Pan przerywał to co mówiłam. Na moją prośbę o przełączenie do szefa stwierdził, że nie może... I że sam na siebie napisze skargę... Nie polecam kontaktu z tym Panem!!!!!
Miejscowośćwarszawa
~Wkurzony klient / 2019-09-26 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz wysyłany z liga mistrzów taniej wyjdzie jeździć na mecze na żywo
ZaletyBrak
WadyRobienie z ludzi idiotow
~Krzysztof / 2019-09-23 23:07
Ocena: 1.00 / 5
Totalne guwno
Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nie
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada
MiejscowośćKraków
~Wiki1999 / 2019-09-23 19:55
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niekompetentni ludzie na infolinii, brak zrozumienia, wogóle brak wiedzy na temat problemów związanych z telewizją nc+ Nie polecam nikomu