strona 75 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~kris-ab / 2012-01-12 23:22Ocena: 1.00 / 5
Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem.
Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii. -
-
~Krisu / 2023-02-06 18:26Ocena: 1.00 / 5
Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu. ZaletyNie maWadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisanaMiejscowośćStalowa Wola -
~Kriszan / 2021-02-10 21:08Ocena: 1.00 / 5
Bezczelne k... jesli kończy się umowa włażą w d... bez mydła a w momencie kiedy przestają nadawać programy za które placi się abonament opryskliwe k... bezczelnie śmieją się w twarz twierdząc że oni mają prawo wyświetlać czarny ekran z napisem Polsat a ty masz za to płacić. Pierdo.... złodzieje. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Krystek / 2024-02-07 22:46Ocena: 1.00 / 5
Krętacze, gbury i złodzieje. Mądry klient się z was śmieje. Nic nie działa jak powinno a oferta taka sama jak u innych tylko 3x drożej. Uciekam szybko WadySameMiejscowośćOlsztynek -
~Krystian / 2018-03-18 14:23Ocena: 1.00 / 5
Firma ma swoich klientów daleko w d... Dali nam dekoder na którym pisze cyfra+ i działa jak sprzed 10 lat. Samo przełączanie kanałów to dla tego dekodera za wiele. Zawiesza się średnio 2 razy dziennie. Po zresetowaniu pojawia się informacja że dołączony dysk trzeba sformatować. A nc+ twierdzi że dekoder jest sprawny. Wziąłem nc+ tylko dlatego że mieszkam za granicą i nie mam wyboru jak chcę mieć polską telewizję. UNIKAĆ TEJ FIRMY JAK OGNIA ZaletyHmmmm... Nie maWady-kiepska oferta programowa
-drogo jak diabli
-nie ma możliwości uruchomienia usługi na własnym dekoderze
-olewający stosunek do klientów
-za długi czas trwania umowyMiejscowośćNorthwich -
~Krystyna / 2019-05-28 08:22Ocena: 1.00 / 5
Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!! WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!MiejscowośćZabki -
~Krystyna / 2019-06-07 08:37Ocena: 1.00 / 5
pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon. Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.MiejscowośćLębork -
~Krystyna / 2022-04-24 16:55Ocena: 1.00 / 5
Jestem z operatorem od 25 lat (poprzednio z wizją tv, później canal +). Tym razem czas na zmiany. Niestety po zmianie oprogramowania już kilka dni tylko się z tym męczę i widzę, że się w tym nie odnajdę. Zgadzam się z użytkownikami, którzy zauważyli, że oprogramowanie to jeden wielki śmietnik. Może to się sprawdza przy inteligentnych telewizorach sterowanych gestami czy głosem, ale kto tego dziś używa? Może warto też pomyśleć o zwykłych użytkownikach, którzy sterują dekoderem za pomocą pilota? Zniknął klasyczny program tv i obecnie trzeba wyszukiwać programy do nagrań z wyszukiwarki. Kto w ogóle na to wpadł? Pomijam że wpisywanie tam czegokolwiek pilotem to męczarnia, ale nie znajdziemy nic czego tytułu nie znamy...aby do czerwca, kiedy kończy mi się umowa ZaletyNaprawdę brak, no może większe ikonki. Ale funkcjonalność to dno i muł.WadyCała resztaMiejscowośćKraków -
-
~Krystyna / 2022-08-24 10:44Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tym bardziej teraz kiedy kanalow kolejnisc sie zmienila I nagminnie sie powtarzaja. Canal plus HD premium powtarza sie az 7 razy ha ha ha dekodery sie zawieszaja... WadyZla obsluga nie odpisywanie na zadane pytanie tylko krecenieMiejscowośćChojnice -
~Krytyk / 2021-11-07 19:39Ocena: 1.00 / 5
Witam to są złodzieje oszuści pytałem ie ze będzie liga angielska mówią tak od 20 lat ponad jest i będzie i przedłużyłem umowę jak się okazało był komunikat wcześniej e necie ze canal plus traci ligę angielska na rzecz viaplay straci coś pięknego dali albo od sprzedali licencje za kasę a wmawiali mi co innego dziadzy i oszuści kończę z nimi umowę i dziękuje ZaletyZero dnoWadyDnoMiejscowośćNie powiem -
~Krzy / 2022-05-25 19:28Ocena: 1.00 / 5
Skandal, złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy z C+ ale dałem się przekabacić, przedłużyłem ją a dzisiaj rano po włączeniu dekodera poczułem się oszukany podwójnie z nowym oprogramowaniem dekoder jest kompletnie bezużyteczny!!! Ostatni raz mnie wykołowaliście szanowmy C+. ZaletyŻadnychWadySame, po zmianie oprogramowania dekoderaMiejscowośćWrocław -
~Krzycho / 2021-09-04 21:47Ocena: 1.00 / 5
Mniej niż zero to co było kanałami filmowymi teraz to sport Polska z góry z boku z dołu, seriale do 5 rano sport a przecież są osobną programy kulinarne sportowe czy geograficzne żadnych nowości, filmy starsze niż 40 lat ciagle to samo żadnych nowości. Rezygnuję zaraz po wygaśnięciu umowy oferta mniej niż zero, ale kogo to obchodzi podpiszesz umowę dwa lata płacisz i o to tylko chodzi.. ZaletyBrakWadyWszystkie jakie możliwe a przede wszystkim zero nowości po kilkadziesiąt razy powtarzane te same filmyMiejscowośćCzarków -
~Krzysiek / 2022-05-27 10:04Ocena: 1.00 / 5
Oszuści.Oprogramowanie to co teraz wypuścili to jest dla ludzi z orlim wzrokiem .Nic z tym nie można zrobić? Zobaczycie jak ludzie zaczną uciekać to szybko to naprawią.To oni mają być dla klienta a nie klient dla nich . ZaletyŻadneWadySą bezczelnie kłamliwiMiejscowośćGorzów Wielkopolski -
~Krzysztof / 2016-10-11 19:07Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze. Bezkarnie wyłudzają pieniądze. Konsultanci są bezczelni i chamscy. ZaletyBrak zaletWadySame wadyTrzy miesiące. Miałem płacić ok. 50 zł. a rachunki przychodzą na 150 zł. -
~Krzysztof / 2019-09-23 23:07Ocena: 1.00 / 5
Totalne guwno
Dekoder zawiesza się, nagrywanie raz działa a raz nieZaletyBrakWadyJedna wielka wadaMiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2021-08-24 16:12Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza tv obsługa klienta mają za nic lekcewazy klientów nie spotkamy się w sądzie sprawę zgłosiłem na pewno będzie długo trwało ale mam czas wysłałem dekoder na reklamację i przysłali mi uszkodzony kasa leci a ja bez tv ostrzegam 1 też był uszkodzony dramat ???? ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćBiała Podlaska -
-
~Krzysztof / 2022-05-13 20:18Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonienie się na infolinię i otrzymanie pomocy graniczy z cudem. Upada to.... ZaletyŻadneWadySzkoda gadaćMiejscowośćSzczepanów -
~Krzysztof / 2022-06-02 12:58Ocena: 1.00 / 5
Uwaga oszuści nie polecam canal + kupiłem nowy telewizor i nie potrafili mi wymienić dekodera bo ten stary nie współgrał szantażują proszę przedłużyć umowę to Pan dostanie nowy dekoder nie polecam zacofana platforma stanęli w miejscu nie rozwijają się nie polecam WadyOszósty -
~KRZYSZTOF / 2022-08-11 18:35Ocena: 1.00 / 5
Durna zmiana
Było czytelnie i intuicyjne
To jeden z powodów dla których zastanawiam się nad przedłużeniem umowy
Totalny debilizm osób które robowaly coś zrobić ale nie bardzo wiedzieli co chcaZaletyBrakWadySameMiejscowośćGliwice -
~Krzysztof / 2022-08-14 18:29Ocena: 1.00 / 5
Zmiana operatora listy kanałów to porażka. Myślałem że tylko PiS potrafi wszystko sp... Kończy mi się umowa. Chyba jej nie przdluze. MiejscowośćWrocław
strona 75 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
