Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Koliberek / 2022-03-23 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to klęska łamana przez katastrofe zdecydowanie najgorsze oprogramowanie z dostępnych na rynku dekoderach.zero przejrzystości literki do czytania na ekranie dla tych co lupę mają zdjęte EOG dla kanalowyz Astry brak możliwości nagrywania na następne 24 h masło maślane połączone z canalplus.online dla kogo w takim razie oferta satelitarna??!!
    ZaletyWielkie zero
    WadyDno porażka
    MiejscowośćGdynia
  • ~koloo / 2011-04-08 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    dno dno i jeszcze raz dno ta cała telewizja n . nie polecam nikomu!!!!!!
  • ~Konrad / 2017-06-20 06:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, pomyliłem się przy dokonywaniu przelewu, zamiast 200 zł. przelałem im 2000 zł. Zadzwoniłem do nich, ale kazali mi napisać e-mail. Napisałem wiadomość w której wszystko wyjaśniłem, a w odpowiedzi otrzymałem dziwną informację. NC+ moją błędną wpłatę (pomyłka we wpłacie o 1800 zł. za dużo) rozpatruje jako reklamację i zgodnie z ich regulaminem dot. reklamacji, mają oni na to 30 dni. Tak więc uprzedzam, jak się pomylicie i przelejecie im za dużo kasy, bądźcie świadomi, że mogą ją Wam zwracać nawet miesiąc.

    A co jeszcze ciekawsze, zadzwonili do mnie (na pół roku przed końcem umowy) z informacją, że mają już dla mnie SUPER oferty. Pan zanim mi je przedstawił, zapytał się czym jestem zainteresowany, szybko odpowiedziałem, że niższym rachunkiem. Ale widać na takie zainteresowanie pan oferty nie miał. Powiedział, że "da" mi jakieś 2 nowe kanały, za dodatkowe 10 zł. miesięcznie i na tym ich oferty się wyczerpały.
    Szkoda gadać, naciągają stałych klientów ile się da, nowym oferują darmowa telewizję do końca roku, a starym dwa kanały za kolejne 10 zł. miesięcznie. Najlepiej człowiek wychodzi jak im wyśle wypowiedzenie umowy, wtedy nagle okazuje się, że ofert jest więcej, kanały za "free" można dostać i niższy rachunek opłacać.
    Wkurza mnie taka polityka traktowania stałego klienta, korzystam z ich usług od kilkunastu lat, a traktują mnie gorzej niż nowego abonenta.
    ZaletyBrak
    WadySzkoda klawiatury
  • ~Konrad / 2021-07-26 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem dekoder nc+ okazał się uszkodzony w dwóch nie zależnych punktach stwierdzono zniszczone wejście scart. Reklamacja przyszła po dwóch tygodniach gdzie nic nie stwierdzono... Pewnie nikt nawet go nie podłączał...
    MiejscowośćWloclawek
  • ~Koper / 2022-08-17 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem w tej telewizji od 10 lat po zmianie oprogramowania i kanałów nie mam zamiaru przedłużac Umowy
    ZaletyNie ma
    WadyOprogramowanie
    MiejscowośćUk
  • ~koperos / 2022-08-26 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostało mi dwa miesiące umowy to co się stało po aktualizacji dekodera i po zmianie kolejności kanałów to jakieś nieporozumienie ostatnio coraz mniej włączam w ogóle dekoder nie chce mi się niczego szukać zresztą i tak nic nie można znaleźć
    Zaletybrak
    WadyAktualizacja i kolejność kanałów
    MiejscowośćUk
  • ~kopytko81 / 2013-01-13 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie tego. Po pięć razy na dzień muszę restartować dekoder bo cały czas się zacina, to samoistnie się aktualizuje, to nagle głos się wyłącza. Totalna masakra jakaś.
    Zaletybrak
    Wadycała elewizja n
  • ~kornelka / 2020-04-11 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki istnieje. Ping w grach nie pozwala na normalną rozgrywkę
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~Kris / 2022-02-20 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Oglądam mecz tenisa online (bo oczywiście w tv nie transmitują), 3 decydujący set, 4:4, i koniec transmisji!!! Teraz mogę sobie popatrzeć na obraz: "zapraszamy na transmisję"!!! Wczoraj obraz swoje fonia swoje! Dzisiaj to. NIE POLECAM!!! ŻENADA!!!
  • ~Kris / 2022-04-23 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam jedno pytanie ... Czy ten interfejs projektowany był przez jakiegoś przedszkolaka?
    ZaletyBrak
    WadyCały interfejs jest jedną wielką wadą
  • ~Kris / 2023-05-31 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłem dzisiaj problem z nowym dekoderem 4K Canal+ - który wymieniłem z powodu wieszania się starego po paru latach użytkowania - na infolinię Canal+ i jestem w szoku to co usłyszałem jeśli chodzi o rozwiązanie problemu. Na nowym sprzęcie po niecałym tygodniu użytkowania wystąpił problem z jakością obrazu i dźwięku tzw. rwanie i pixelioza oraz problem z odtwarzaniem starych nagrań z dysku. Po zgłoszeniu problemu na infolinii telefonicznej obsługująca Pani konsultantka stwierdziła że owszem problem występuje globalnie w dekoderach z nowym oprogramowaniem i że aktualnie nie może nic zrobić do czasu aktualizacji oprogramowania. Ponoć aktualne oprogramowanie wpływa niekorzystnie na działanie głowicy urządzenia. Na moje zapytanie kiedy to nastąpi to Pani stwierdziła że w lipcu. Na moje kolejne pytanie to dlaczego mam płacić za usługę która nie jest poprawnie świadczoną- Pani stwierdziła że porozmawia z kierownikiem w tej sprawie. Po chwili oświadczyła że może zaproponować rabat 50 % na usługę 1 miesiąc. Na pytanie co z kolejnym m-cem rozkłada bezradnie ręce i twierdzi że trzeba czekać do lipca. Zatem wygląda że obecnie Canal+ sprzedaje usługi z dekoderami które nie działają prawidłowo, bądź nie działają wogóle. Nie ma to jak profesjonalne podejście do Klienta i ewidentne naciągactwo. Proponuję wszystkim poszkodowanym złożenie sprawy do UOKIK.
    ZaletyBrak
    WadyOprogramowanie, brak skutecznego rozwiązania problemu
    MiejscowośćWrocław
  • ~kris-ab / 2012-01-12 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakończył się okres promocji i teraz można mieć klienta w D... .Podnieść cenę i niech się chłop sam martwi dlaczego a najlepiej niech zadzwoni na infolinię 8010.... i poczeka na połączenie z konsultantem.
    Oczywiście wszystkie linie są zajęte, w ucho wali muzyka a impulsy lecą. Trzydzieści minut oczekiwania to jest normalka, dochodzę do wniosku, że nieźle zarabiają na tej pseudo infolinii.
  • ~Krisu / 2023-02-06 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zacznę od dekodera, po podpisaniu nowej umowy i wzięciu nowego dekodera co jakoś czas nie działa głos, zacina się, zamula. Działanie pilota to nieporozumienie. Jednym słowem funkcjonalna tragedia. Po nowej aktualizacji programy są ustawione tragicznie i powtarzają się po 3 razy. VOD w porównaniu do tego co było zabiją funkcjonalnością. Oferta nie adekwatna do tego co oferuje. Za drogo!!! Kończy mi się umowa już i dzwonią praktycznie codziennie choć za każdym razem mówię że nie przedłużam umowy. Na dodatek dziwnym trafem niektóre kanały canal + w dziwnych okolicznościach przestały działać. Szkoda nerwów. A gdy pada deszcz nawet słaby zaopmnijcie o oglądaniu jakiegokolwiek programu.
    ZaletyNie ma
    WadyJest tyle kanałów a mnie ma co oglądać, zawieszanie dekodera i brak dźwięku na porządku dzinnym. Reszta opisana
    MiejscowośćStalowa Wola
  • ~Kriszan / 2021-02-10 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelne k... jesli kończy się umowa włażą w d... bez mydła a w momencie kiedy przestają nadawać programy za które placi się abonament opryskliwe k... bezczelnie śmieją się w twarz twierdząc że oni mają prawo wyświetlać czarny ekran z napisem Polsat a ty masz za to płacić. Pierdo.... złodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Krystek / 2024-02-07 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Krętacze, gbury i złodzieje. Mądry klient się z was śmieje. Nic nie działa jak powinno a oferta taka sama jak u innych tylko 3x drożej. Uciekam szybko
    WadySame
    MiejscowośćOlsztynek
  • ~Krystian / 2018-03-18 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ma swoich klientów daleko w d... Dali nam dekoder na którym pisze cyfra+ i działa jak sprzed 10 lat. Samo przełączanie kanałów to dla tego dekodera za wiele. Zawiesza się średnio 2 razy dziennie. Po zresetowaniu pojawia się informacja że dołączony dysk trzeba sformatować. A nc+ twierdzi że dekoder jest sprawny. Wziąłem nc+ tylko dlatego że mieszkam za granicą i nie mam wyboru jak chcę mieć polską telewizję. UNIKAĆ TEJ FIRMY JAK OGNIA
    ZaletyHmmmm... Nie ma
    Wady-kiepska oferta programowa
    -drogo jak diabli
    -nie ma możliwości uruchomienia usługi na własnym dekoderze
    -olewający stosunek do klientów
    -za długi czas trwania umowy
    MiejscowośćNorthwich
  • ~Krystyna / 2019-05-28 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna firma! Jestem tak zażenowana, że aż brak mi słów!!!
    WadyKary umowne z kosmosu, ciągły spam telefoniczny, brak jakiegokolwiek szacunku do klienta!
    MiejscowośćZabki
  • ~Krystyna / 2019-06-07 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    pan z salonu nie wpuścił mnie 8 marca bo musiał najpierw złożyć życzenia z wiązką tulipanów pani , która obok sprzedaje anteny i kable. Gdyby pan w Lęborku domyślił się i przyszedł do pracy 5 minut wcześniej nie było by problemu ale on nawet nie zauważył, że ja też jestem kobietą czekającą pod drzwiami salonu. nie pójdę tam nigdy, umowę przedłużyłam przez telefon.
    Wadyszkoda, że w Lęborku jest tylko 1 salon i nie ma wyboru.
    MiejscowośćLębork
  • ~Krystyna / 2022-04-24 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem z operatorem od 25 lat (poprzednio z wizją tv, później canal +). Tym razem czas na zmiany. Niestety po zmianie oprogramowania już kilka dni tylko się z tym męczę i widzę, że się w tym nie odnajdę. Zgadzam się z użytkownikami, którzy zauważyli, że oprogramowanie to jeden wielki śmietnik. Może to się sprawdza przy inteligentnych telewizorach sterowanych gestami czy głosem, ale kto tego dziś używa? Może warto też pomyśleć o zwykłych użytkownikach, którzy sterują dekoderem za pomocą pilota? Zniknął klasyczny program tv i obecnie trzeba wyszukiwać programy do nagrań z wyszukiwarki. Kto w ogóle na to wpadł? Pomijam że wpisywanie tam czegokolwiek pilotem to męczarnia, ale nie znajdziemy nic czego tytułu nie znamy...aby do czerwca, kiedy kończy mi się umowa
    ZaletyNaprawdę brak, no może większe ikonki. Ale funkcjonalność to dno i muł.
    WadyCała reszta
    MiejscowośćKraków
  • ~Krystyna / 2022-08-24 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tym bardziej teraz kiedy kanalow kolejnisc sie zmienila I nagminnie sie powtarzaja. Canal plus HD premium powtarza sie az 7 razy ha ha ha dekodery sie zawieszaja...
    WadyZla obsluga nie odpisywanie na zadane pytanie tylko krecenie
    MiejscowośćChojnice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4562
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3918
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967