Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sebastian / 2020-02-09 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    w piątek zamówiłem film na vod przyszedł sms ,wysłałem kod i dostałem informacie że w ciągu godziny film będzie dostępnyi go nie obejrzałem, zadzwoniłem w niedziele na infolinie i pan z działu technicznego powiedział mi że juz go niebejrze bo mineło 48 godzin i poinfomował mnie że będe musiał za niego zapłacic , czy ja odpowiadam za ich błedy techniczne, kase wzieli a usłygi nie bylo
    Miejscowośćruda śląska
  • ~Izabela / 2020-02-05 15:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem z nc+ od 6 lat i do momentu polaczenia sie canal+ bylo wszystko ok natomiast od tego czasu same problemy z platnosciami,pomino wyslania potwierdzenia wplaty PDF i tak nie uznali a np.wplata za styczen wyslana do 14 bedzie zaksiegowana 01.marca no i znowu wezwanie do zaplaty i grozba odlaczenia telewizji;To jakis zart i totalny burdel;(((((((
    Zaletyzadnych
    Wadybalagan a na chat live kazdy mowi cos innego;(((((
    MiejscowośćEdinburgh
  • ~Ela / 2020-02-05 11:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak się zawiera umowę to Wszystko jest takie wspaniałe , ale jak z umowy się rezygnuje to miesiąc wcześniej trzeba złożyć wypowiedzenie jak się jeden dzień spóźni to już następny mówiąc leci . Trzeba po zakończeniu umowy oddać dekodery piloty kable . Za każdy zgubiony pilot kara za każde uszkodzenie dekodera kara . Jak się zawiera umowę jakoś nic nie wspominają o tym . Wiadomo, że wszystko jest w umowie zawarte , ale czy to taki problem przekazać takie informacje jak się podpisuje umowę .
    ZaletyŻadne
    WadyMilion telefonów jak się rezygnuje z umowy niejaka człowieka
    MiejscowośćKórnik
  • ~zdruzgotany klient / 2020-02-04 17:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta kanałowa jest dobra, ale prosiłem ich 8 razy, żeby do mnie nie dzwonili, bo nie chce umowy przedłużać, a oni dalej swoje. To jest nękanie. Można to gdzieś zgłosić?
  • ~bez nazwy / 2020-02-03 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja tam nic nie mam do NC+.Jestem bardzo zadowolony z ich firmy a obsługa klienta szybka.
    Polecam NC+
    WadyNie widzę żadnych
    MiejscowośćNiedźwiedź
  • ~Marek / 2020-02-02 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco ostrzegam wszystkich przed wiązaniem się umową z tą złodziejską firmą. Mają nieproporcjonalnie długie kontrakty (2-letnie) jednocześnie informując o miesiecznym wypowiedzeniu. W momencie kiedy chciałem wypowiedzieć umowę przed upływem kontraktu zostałem ukarany kwotą 460 zł. Cyfraplus celowo wprowadza klientów w błąd pisząc o miesięcznym wypowiedzeniu, wyłudzając tym sposobem karę za "zerwanie" kontraktu. Strzeżcie się przed tymi oszustami.
    MiejscowośćGuardarmar
  • ~Mario / 2020-02-01 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA O$zu$ciI ! Dnia 17 Września podpisałem nową umowę z O$zukańczą firmą Canal O$zust na mocy której jednym z warunków przedłużenia była wymiana dekodera gdyż stary mimo kilkukrotnych reklamacji nie został wymieniony ! Podczas przedłużenia zapewniono mnie iż będę miał taką możliwość. Niestety podczas wizyty w punkcie Canal O$zust zostałem poinformowany iż wymiana mi się nie należy wobec czego zobligowałem się złożenia reklamacji w dziale obsługi Canal O$zust! O$zukańcza firma dnia 31.01.2020r uznała moją reklamację jako zasadną czyli reasumując składam reklamację iż muszę wymienić dekoder gdyż najzwyklej się psuje, reklamacja uznana ale ....... pojawia się taka informacja od Canal O$zust cytuję: "Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 20 stycznia 2020 roku. Sprawa dotyczyła wymiany dekodera. Reklamację uznałam. Mając na uwadze nieprecyzyjne informacje udzielone podczas rozmowy z 17 września 2019 roku postanowiłam o umożliwieniu Panu wyboru ponownie oferty. 29 stycznia 2020 roku podczas rozmowy z Konsultantem nie zgodził się Pan na zmianę opcji Multiroom. W związku z powyższym oferta z 17 września 2020 roku została wycofana. Z poważaniem Alicja Połczyńska Specjalista ds. Reklamacji PLATFORMA CANAL+ Ja nigdy nie wspomniałem o tym iż się nie zgadzam a jedynie iż nie jestem w stanie na obecną chwile podjąć tej decyzji i masz ! Canal O$zust ja czekam na wymianę dekodera zgodnie z zawartą umową lub zwrot wszystkich opłat od dnia 17 września 2019r !!!!! Pozdrawiam !!!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćKraków
  • ~Igor / 2020-01-30 13:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Radzę nie podpisywać z nimi umowy, jak rezygnujesz bo zwyczajnie nie potrzebujesz już korzystać z ich oferty wydzwaniają do ciebie 8/10 razy dziennie żebyś zmienił zdanie dopiero groźba wszczęciem postępowania przed sądem i krzyk pomogły.
    ZaletyBrak
    WadyUpierdliwość
    MiejscowośćTrójmiasto
  • ~Pioter / 2020-01-28 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Nie poinformowali mnie, ze jest niezbedna antena satelitarna, o czym nie wiedzialem. Moze sie wydawac smieszne, ale wynajmuje mieszkanie i wlasciciel nie chcialby abym wiercil dziury. Reklamacja odrzucona
    ZaletyJedyna zaleta, sa same wady
    MiejscowośćRumia
  • ~Agnieszka / 2020-01-28 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma, gdy dekoder się popsuje masz pozamiatane
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćKije
  • ~Rafa / 2020-01-25 22:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Cała oferta NC + obecne to masakra. Na canal +, canal + 1 same stare filmy i powtórki
    Od pazdziernika 2018 coraz gorzej
    ZaletyBrak
    WadyStare filmy,drogo, za duzo powtórek np. Kiler, Kilerów Dwóch prawie codziennie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Akta / 2020-01-24 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma canal+ po zakończeniu umowy wykorzystuje adresy mailowe byłych abonentów po wycofaniu zgód na przetwarzanie danych osobowych. Sprawa będzie zgłoszona do rzecznika RODO
  • ~Bartek / 2020-01-23 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    W dupe sobie wsadźcie ten śmieszny internet który istnieje tylko na papierze.
    ZaletyBrak
    WadyW zasadzie można wypisać wszystko
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Michal / 2020-01-19 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    stanowczo odradzam ...
    juz nie mogę się doczekać kiedy minie okres umowy!!!
    Zaletybrak
    Wadybardzo drogo a praktycznie nic nie działa
    MiejscowośćŁódz
  • ~Nc+wielkieG / 2020-01-18 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu nagle przestaje działać I tak co jakiś czas na infolinię ciężko się dodzwonić A i tak ni3 zawsze pomogą A o wymianie zepsutego sprzętu można pomarzyć...
  • ~Mariusz / 2020-01-17 17:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedno wielkie g... O. Po aktualizacji wszystkie nagrane programy z dysku twardego zostały usunięte. Dekoder często się wiesza i trzeba go wyłączać, żeby zatrybił. Obsługa klienta to fikcja. Jak podpisales umowę to mają gdzieś twoje reklamacje. Nie polecam, a nawet odradzam. Telewizja naziemna i netflix lub HBO Go i jest co oglądać.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćKlucze
  • ~Darius / 2020-01-15 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Place 80zl na miesiąc i nie przesadzajac 70% programow mam poblokowane to jest jakiś żart... Żeby blokować kanały typu Discovery albo Science za tyle pieniędzy trzeba mieć tupet... Nie ma co oglądać... Umowa się kończy i do widzenia nc+
    ZaletyNie ma
    Wady70% kanałów zablokowane
  • ~Mariusz_K / 2020-01-15 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeczytałem sporo negatywnych opinii o Cana+ i zauważyłem, że piszą je niezadowoleni klienci. Chciałbym napisać opinie o zadowolonym kliencie. Korzystam z oferty od 12 lat. Wcześniej bywało różnie z dodzwonieniem się i serwisem. Obecnie ku mojemu zdziwieniu- składając reklamację co do wysokości rachunku: bardzo szybko odpowiedziano na nią w dodatku pozytywnie rozpatrzono. Komunikacja bardzo się poprawiła. Co do jakości sygnału Canal+: niepodważalnie najlepsza jaką można kupić na rynku. Bardzo polecam NC+ Będąc sprawiedliwi- nie dajmy się zwariować negatywą bo zawsze znajdzie się niezadowolony klient. Jeszcze raz polecam NC+
    ZaletyJakość serwisu, jakość odbioru, super oferta programowa
    Wadyczasami multiroom się zawiesza ale to normalne
    MiejscowośćSieradz
  • ~Jackowski / 2020-01-14 16:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragiczna obsługa - NIKT NIC NIE WIE. Złożenie deklaracji odstąpienia od umowy traktują jako REKLAMACJĘ I dają sobie 30 dni na jej "rozpatrzenie". Tragedia. Sygnał i niektóre programy (np. AleKino) to przewaga nad Cyfrowym Polsatem, ale tam obsługa klienta była znacznie lepsza.
    ZaletySygnał
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćPoznań
  • ~Dyrman / 2020-01-13 12:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejne traktowanie klienta.Zachowują sie jak sekta, gdy chce się zrezygnować lub zmienić abonament na tanszy. Nie mozna rozwiązać umowy przez internet, co jest po prostu bezczelnym utrudnieniem dla klienta. Natomiast zakupić, to juz przez internet mozna. Rezygnuję dla zasady i przechodzę do innej firmy. Nie wiem czy będzie lepsze podejscie do klienta ale przynajmniej nie bedę sponsorowal Canal+
    Zaletynic szczególnego, telewizja jak telewizja.
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004