Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..
Witam,
Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
MiejscowośćWarszawa
~KingGeorgeV / 2025-05-09 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Nieuczciwe praktyki przy przedłużeniu umowy – czuję się wprowadzony w błąd
Przedłużyłem umowę z Canal+ wyłącznie dlatego, że konsultanci sami się ze mną skontaktowali i zaproponowali "super ofertę" — zachowanie obecnej oferty programowej, rozszerzonej o HBO Max i Ligę Mistrzów. Wcześniej chciałem zakończyć współpracę, ale zostałem przekonany, że dostanę więcej w podobnej cenie.
Niestety, po przedłużeniu umowy okazało się, że straciłem dostęp do kanałów, które miałem w poprzednim abonamencie (np. Polsat News, Viaplay, Player). W dodatku Canal+ udostępnił mi je promocyjnie na miesiąc, o czym nie zostałem poinformowany — wyglądało więc, jakby wszystko było w porządku. Po upływie tego okresu kanały zniknęły, a możliwość odstąpienia od umowy już minęła.
Mimo moich licznych reklamacji Canal+ konsekwentnie odrzuca moje roszczenia, twierdząc, że zgodziłem się na nowe warunki. Ustaleniom z wcześniejszej rozmowy telefonicznej — gdzie jasno mówiłem, że chcę zachować dotychczasową ofertę — nie nadano żadnego znaczenia. Co więcej, konsultant sam zaproponował nazwę pakietu (Entry+), której ja nawet nie znałem — a potem uznano to za moją inicjatywę.
Uważam, że zostałem celowo wprowadzony w błąd i zachęcony do przedłużenia umowy na niekorzystnych warunkach. Firma stosuje nieprzejrzyste praktyki sprzedażowe, które mogą mylić klientów.
Nie polecam współpracy z Canal+ — zwłaszcza jeśli ktoś liczy na uczciwość, transparentność i lojalność wobec stałego klienta.
ZaletyBrak
WadyZnikające programy, czeste zmiany numerów kanałów np jednego miesiąca program jest na kanale 16 następnie na kanale 76, wyskakujące komunikaty często bez mozliwości skasowania, dodakowe dopłaty do programów sportowych co kontrakt itp
MiejscowośćSzczecin
~Kinomaniak / 2022-07-04 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Daje po jednej gwiazdce, ponieważ niestety nie da się niżej. Po ostatniej aktualizacji nic nie działa jak należy. Usunięte i poukrywane nagrania, brak wglądu w najbliższe emisje na kanałach, zacinający się obraz, nieintuicyjne menu i przyciski nie spełniające żadnej funkcji to tylko kilka czynników przez, które nie mam ochoty już oglądać telewizji. Jeśli chcieli wprowadzić nowe funkcje mogli umieścić je w oddzielnej zakładce, a nie wprowadzać beznadziejną aktualizacje, która jest totalną porażką. Przez te nowości po 3 latach szczęśliwego użytkowania (przed aktualizacją) rozważam zerwanie umowy.
ZaletyBrak
WadyNowa aktualizacja
MiejscowośćSiedlce
~KJ / 2022-04-24 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Nowa wersja aplikacji obsługującej dekoder to TOTALNA PORAŻKA. Poprzednia wersja 1000 razy lepsza od obecnej. Proszę o umożliwienie zainstalowania poprzedniej wersji a nie zmuszanie mnie do korzystania z tego chłamu.
ZaletyBRAK
WadyAplikacja napisana przez początkującego programistę
MiejscowośćŚWIĘTOKRZYSKIE
~Klaudia / 2018-10-10 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
ZaletyŻadnej zalety
WadySame wady
MiejscowośćGdańsk
~Klaudia / 2022-04-08 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie bądźcie głupi, dużo obiecują. Nie mam nawet darmowych kanałów, totalna porażka.
WadyBrak kanałów które zamówiłam, za to gowniane programy daja
MiejscowośćStachlew
~Klaudia / 2022-04-17 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Po najnowszej aktualizacji mam ochotę wyrzucić dekoder przez okno, wszystko pomieszane, lista nagrań kpina, nic nie jest czytelne. Wcześniejsza lista nagrań była 1000 razy lepsza. Proszę o stare oprogramowanie!!! Z nowego nie da się korzystać i jest denerwujące, szczególnie dla starszych ludzi!! Zawarłam umowę gdy było stare oprogramowanie i przy takim chcę pozostać bo przy nowym oprogramowaniu trzeba leczy się na nerwicę!!!
MiejscowośćMiedzian Góra
~Klaudia / 2023-12-08 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to totalna porażka przełączają do innych działów i czeka się na połączenie po 15 min gdzie końcowo klient jest rozłączony i cały cyrk od nowa. Tragedia !!!
WadyWszystko
MiejscowośćKielce
~klient / 2012-01-21 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Nie polecam. Najgorsza platforma jaką mam. Pada deszcz czy śnieg a oni mają problemy z nadawaniem sygnału. Nikt nie odbiera u nich telefonów. Ja jutro oddaje tym amatorom ich dekoder i już nigdy nie bedę kożystałz usłóg. Znajmym rówieniż nie będę polecał tak miekompetentnego dostawcy.
Zaletyżadnych
WadyWszystkie
2 lata
~Klient / 2018-06-07 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawca nc+ D2D z Gdańska Pan Grzegorz mistrzak to złodziej i oszust. Uważajcie na niego
ZaletyBrak
WadyNieuczciwy przedstawiciel
MiejscowośćGdańsk
~Klient / 2019-01-21 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązywanie umowy Level hard syf i brak słów nękanie i wieczne wydzwanianie o obciążenia zapłaty z tytułu nie zdania dekodera dekoder zdany w terminie papiery wszystko jest saldo czyste wszystko po płacone wydawania chlop do mnie 200 razy tyg straszy tłumacze mówię że mam papiery na wszystko itp ale nikt nie słuchać śmiech na sali wysyłam wszystko do nich oni ciągle nie widzą zdania dekodera co się okazuje sprzęt był zdany tylko ktoś na magazynie nie zdjął to z ewidencji masakra nie polecam nigdy więcej omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Klient / 2022-08-10 22:46
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana kolejności programów - PORAŻKA. :(
MiejscowośćGliwice
~klient / 2023-09-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
Zaletybrak
~Klient 007 / 2019-03-07 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze traktowanie klienta z jakim się spotkałem. Kilkanaście reklamacji dot. jednej sprawy i wieczne odsyłanie do innych osób. Odradzam współpracę z tą firmą.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćZielona Góra
~KLIENTKA OD 20 LAT. / 2022-08-11 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd zmieniono układ szukania programów nagrywanie to koszmar było dobrze ładnie i czytelnie teraz kolejne debilne zmiany z kolejnością programów!zatrudniają jakiś ludzi beż wyobrazni albo kompletnych idiomów.Zacxyns Canal plus spadać na psy beż konsultacji.Dno.
MiejscowośćKnurów
~Klosss / 2022-08-10 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od 20 lat ale to już chyba koniec współpracy żenada beznadzieja i jeszcze ten TVP w tym samym miejscu dno jak chcieliście zmian to trzeba było te swoje canale na 1 a resztę przesunąć jak było.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko do bani
MiejscowośćWARSZAWA
~kłak / 2023-03-05 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Wielkie gówno!!!co tydzień zmiana kart trzeba latać z kartami i zamieniać i to nie pomaga !!!
ZaletyŻadnych
MiejscowośćUk
~KMA / 2022-01-21 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem Canal+ od piętnastu lat ( wcześniej NC+, Cyfra+). Wszystkie faktury zawsze opłacone terminowo.
Od kilku lat korzystałem z darmowej aplikacji mobilnej NC+go , co prawda okrojonego pakietu .
Dwa dni temu zablokowano dostęp do strony NC+go , natomiast w przejmującej funkcje Canal+online nie udostępniono mi żadnych kanałów.
Po interwencji w dziale obsługi ( łaczono mnie do pięciu różnych działów) dowiedziałem się , że aby nadal korzystać mobilnie z kanałów Canal+ - muszę podpisać nową umową na aktualne ( droższe Pakiety).
Obrzydliwa praktyka firmy na maksymalizację dochodu za wszelką cenę .
~KO / 2019-09-02 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja na kartę - zdecydowanie NIE polecam. Od trzech tygodni nie są w stanie aktywować usługi, a na infolinii twierdzą, że usługa jest aktywna. Jedynie co potrafią zrobić to wysłać ponownie sygnał aktywacyjny.
Zaletybrak
WadySkandaliczna obsługa klienta
MiejscowośćSulejówek
~Kodi / 2022-08-21 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Mam cyfrę od grudnia 2021r i nie potrafię napisać nic pozytywnego, powiem więcej, wprawia mnie w osłupienie to, że w 21 wieku telewizja cyfrowa może "działać" aż tak źle. W ciągu 8 miesiecy obcowania z tą platformą były dwie aktualizacje..i myślałem, że przecież gorzej być nie może..okazuje się że może, tylko nie ma jeszcze słowa które by to określiło. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej platformy..lepiej wyrzuć tv przez okno i jedź w Bieszczady..