Wydzwaniają i naciągają! Dzisiaj chyba z 5 razy, nie dociera ze ludzie pracują
ZaletyŻadnej zalety
WadySame wady
MiejscowośćGdańsk
~Klaudia / 2022-04-08 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie bądźcie głupi, dużo obiecują. Nie mam nawet darmowych kanałów, totalna porażka.
WadyBrak kanałów które zamówiłam, za to gowniane programy daja
MiejscowośćStachlew
~Klaudia / 2022-04-17 14:18
Ocena: 1.00 / 5
Po najnowszej aktualizacji mam ochotę wyrzucić dekoder przez okno, wszystko pomieszane, lista nagrań kpina, nic nie jest czytelne. Wcześniejsza lista nagrań była 1000 razy lepsza. Proszę o stare oprogramowanie!!! Z nowego nie da się korzystać i jest denerwujące, szczególnie dla starszych ludzi!! Zawarłam umowę gdy było stare oprogramowanie i przy takim chcę pozostać bo przy nowym oprogramowaniu trzeba leczy się na nerwicę!!!
MiejscowośćMiedzian Góra
~Klaudia / 2023-12-08 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to totalna porażka przełączają do innych działów i czeka się na połączenie po 15 min gdzie końcowo klient jest rozłączony i cały cyrk od nowa. Tragedia !!!
WadyWszystko
MiejscowośćKielce
~klient / 2012-01-21 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Witam.
Nie polecam. Najgorsza platforma jaką mam. Pada deszcz czy śnieg a oni mają problemy z nadawaniem sygnału. Nikt nie odbiera u nich telefonów. Ja jutro oddaje tym amatorom ich dekoder i już nigdy nie bedę kożystałz usłóg. Znajmym rówieniż nie będę polecał tak miekompetentnego dostawcy.
Zaletyżadnych
WadyWszystkie
2 lata
~Klient / 2018-06-07 20:14
Ocena: 1.00 / 5
Sprzedawca nc+ D2D z Gdańska Pan Grzegorz mistrzak to złodziej i oszust. Uważajcie na niego
ZaletyBrak
WadyNieuczciwy przedstawiciel
MiejscowośćGdańsk
~Klient / 2019-01-21 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Rozwiązywanie umowy Level hard syf i brak słów nękanie i wieczne wydzwanianie o obciążenia zapłaty z tytułu nie zdania dekodera dekoder zdany w terminie papiery wszystko jest saldo czyste wszystko po płacone wydawania chlop do mnie 200 razy tyg straszy tłumacze mówię że mam papiery na wszystko itp ale nikt nie słuchać śmiech na sali wysyłam wszystko do nich oni ciągle nie widzą zdania dekodera co się okazuje sprzęt był zdany tylko ktoś na magazynie nie zdjął to z ewidencji masakra nie polecam nigdy więcej omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
MiejscowośćNowy Dwór Mazowiecki
~Klient / 2022-08-10 22:46
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana kolejności programów - PORAŻKA. :(
MiejscowośćGliwice
~klient / 2023-09-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
Zaletybrak
~Klient 007 / 2019-03-07 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze traktowanie klienta z jakim się spotkałem. Kilkanaście reklamacji dot. jednej sprawy i wieczne odsyłanie do innych osób. Odradzam współpracę z tą firmą.
WadyObsługa klienta
MiejscowośćZielona Góra
~KLIENTKA OD 20 LAT. / 2022-08-11 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd zmieniono układ szukania programów nagrywanie to koszmar było dobrze ładnie i czytelnie teraz kolejne debilne zmiany z kolejnością programów!zatrudniają jakiś ludzi beż wyobrazni albo kompletnych idiomów.Zacxyns Canal plus spadać na psy beż konsultacji.Dno.
MiejscowośćKnurów
~Klosss / 2022-08-10 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od 20 lat ale to już chyba koniec współpracy żenada beznadzieja i jeszcze ten TVP w tym samym miejscu dno jak chcieliście zmian to trzeba było te swoje canale na 1 a resztę przesunąć jak było.
ZaletyŻadnych
WadyWszystko do bani
MiejscowośćWARSZAWA
~kłak / 2023-03-05 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Wielkie gówno!!!co tydzień zmiana kart trzeba latać z kartami i zamieniać i to nie pomaga !!!
ZaletyŻadnych
MiejscowośćUk
~KMA / 2022-01-21 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem Canal+ od piętnastu lat ( wcześniej NC+, Cyfra+). Wszystkie faktury zawsze opłacone terminowo.
Od kilku lat korzystałem z darmowej aplikacji mobilnej NC+go , co prawda okrojonego pakietu .
Dwa dni temu zablokowano dostęp do strony NC+go , natomiast w przejmującej funkcje Canal+online nie udostępniono mi żadnych kanałów.
Po interwencji w dziale obsługi ( łaczono mnie do pięciu różnych działów) dowiedziałem się , że aby nadal korzystać mobilnie z kanałów Canal+ - muszę podpisać nową umową na aktualne ( droższe Pakiety).
Obrzydliwa praktyka firmy na maksymalizację dochodu za wszelką cenę .
~KO / 2019-09-02 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja na kartę - zdecydowanie NIE polecam. Od trzech tygodni nie są w stanie aktywować usługi, a na infolinii twierdzą, że usługa jest aktywna. Jedynie co potrafią zrobić to wysłać ponownie sygnał aktywacyjny.
Zaletybrak
WadySkandaliczna obsługa klienta
MiejscowośćSulejówek
~Kodi / 2022-08-21 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Mam cyfrę od grudnia 2021r i nie potrafię napisać nic pozytywnego, powiem więcej, wprawia mnie w osłupienie to, że w 21 wieku telewizja cyfrowa może "działać" aż tak źle. W ciągu 8 miesiecy obcowania z tą platformą były dwie aktualizacje..i myślałem, że przecież gorzej być nie może..okazuje się że może, tylko nie ma jeszcze słowa które by to określiło. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem tej platformy..lepiej wyrzuć tv przez okno i jedź w Bieszczady..
~kogut / 2009-02-02 15:55
Ocena: 1.00 / 5
N TO BANDA ZLODZIEJI I OSZUSTOW.SAM DALEM SIE NACIAGNAC I TERAZ ZALUJE.WCISNELI MI WSZYSTKIE PAKIETY,PLACE PONAD 100 ZL NA MIESIAC ZAMIAST 38ZL I MAM WIELKI PROBLEM Z REZYGNACJA Z USLUG OSZUSTOW.WSZYSTKO CO TU PRZECZYTALEM TO PRAWDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyNIE ZNALAZLEM
Wady:)
UMOWE PODPISALEM W PAZDZIERNIKU
~kojkojo / 2017-03-17 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo duże podwyżki w zestawieniu ze spadającą wartością kanałów tzw. premium. wszystko co nowe wstawiane na VOD premiery a na C+ i innych premium miesiącami jeden film. Specter który chyba w grudniu oglądałem na C+ do dziś się przewija i leży na ncplucgo VOD C+. Biorąc pod uwagę, że ma człowiek nagrywarkę to trochę bez sensu.
Za poprzednią umowę płaciłem chyba 49,99 w tym 8xC+ i HBO. Na przedłużenie po wypowiedzeniu umowy maks co wynegocjowałem(po ładnych kilku telefonach z tzw. utrzymania klienta) to za 70PLN pakiet okrojony o C+ seriale,C+ discovery i całe HBO.
Generalnie żałuję, że przedłużyłem umowę. Współczuję tylko fanom sportów, bo trochę nie mają wyjścia. Pozostałym nie polecam.
Zaletysport,
Wadyfilmy na kanałach premium tłukom miesiącami a najnowsze produkcje za dodatkową opłatą. Wysoka cena, podwyżki dla przedłużających
od 2010 r
~Kolegino / 2023-09-06 14:52
Ocena: 1.00 / 5
mam podobene doswiadcznei, klamia i nei wywizauja sie z umow. i niestety te opinie tez maja w dupie
Zaletybrak
Wadyoklamywanie klientow
MiejscowośćLuban
~Kolejarz / 2019-05-11 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam NC+ z uwagi na ich oszustwa pod kątem dodawania innych usług których się nie wybierało , składane były reklamacje gdzie uwzględnione były tylko te które oni sobie chcieli ,w afekcie czego wciąż ponosiłem koszta za opcje ktore nie były dostępne po za terytorium Polski. Mam namysli usługi gdzie mizna bylo ogladac programy telewizji Polskiej na urzadzeniach mobilnych. Dekodery również sie psują co bylo zglaszane wielokrotnie , mieszkam po za granicami RP i w pewnym okresie zrezygnowalem z ich uslug na problemy , oczywiście rachunek który mi wystawili za abonament plus dekoder wynosil 700 zlotych zostal oplacony !!!! Po kilku tygodniach otrzymalem rachunek nie od NC+ tylko od firmy windykacyjnej na kwotę 1400 zlotych za dekoder nc+ ktory zostal dawno zaplacony z abonamentem !!!!! Kontaktowalem się z NC+ i tylko uslyszalem "Przykro Mi " musi pan skontaktować sie z firma Windykacyjna RAPORT SA , gdzie to uczynilem za pomoca formularza kontaktowego ktory jest na ich stronie ponieważ brak numeru. Do dzisiaj nie mam znimi kontaktu.