Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2273 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kasia / 2012-10-03 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęście w grudniu kończy mi się umowa i nie zamierzam jej przedłużać. Jednym z głównych powodów korzystania z platformy n była LM - teraz nie mogę wybrać meczu, który chcę obejrzeć, bo jest na kanale dodatkowo płatnym. Jeśli chodzi o Multiligę - to jest to jeden z wielu poronionych pomysłów platformy n, jak np. zdjęcie z ramówki kanału TCM (poza MGM jedyny dobry filmowy), a dodanie takiego badziewia jak viacom blink czy romance tv. W zasadzie oglądałam tylko dwa pakiety: "KULTURA NAUKA ŚWIAT" I "SPORT I MOTORYZACJA" - a teraz za połowę tego drugiego pakietu muszę zapłacić 25 zł extra, chociaż w momencie podpisywania umowy n chwaliła się, że tylko u nich wszystkie mecze na żywo - w cenie wówczas zakupionego pakietu. Do niedawna kanał n premium HD był kanałem filmowym - teraz cudownie stał się sportowym. Niedługo ostatnie wartościowe kanały wrzucą na n premium HD i podniosą cenę tego pakietu (jako dodatkowo płatnego, poza podstawowym abonamentem). Jak ktoś naiwny - niech podpisze z nimi umowę - powodzenia... Mnie nie stać
    ZaletyTYLKO Liga Mistrzów, ale stała się za droga.
    WadyOlewanie klienta, pogorszenie oferty programowej. ODRADZAM
    Od prawie dwóch lat; abonament 54zł, od jakiegoś czasu dodatkowo 199 zł za kanał History HD
  • ~kasia / 2013-01-30 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Od listopada jestem posiadaczka,nieszczesliwa,telewizji N,jednak do 27 grudnia tylko na papierku. Wiele razy dzwonilam po porade jak uruchomic telewizje,az wkoncu 10 grudnia przyszli monterzy,ustawili antene,ale problemow byl ciag dalszy.Od tego dnia usilnie probowalam wylapac kanaly,dzwonolam do biura,ciagle slyszalam"zlecenie jest w trakcie realizacji"i tak do 27 grudnia.Swieta bez telewizji,totalna masakra.Poszlam do oddzialu eNki z dekoderem.Tam napotkalam osobe kompetentna.Po takim uplywie czasu dowiedzialam sie ze dostarczony dekoder jest uszkodzony.Mileli zwolnic mnie z oplaty za grudzien,jednak caly czas "krzyczeli o pieniadze"az do 28 stycznia,uregulowalam zaleglosc,a banda zlodziei odciela mi telewizje,mija 48 godzin i nie mam aktualnie programow.Oszusci,zlodzieje i nic poza tym. Ludzie nie dajcie sie tej bandzie.
    Zaletyzalet brak
    Wadysame wady
    02,11,2012
  • ~Kasia / 2022-05-27 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozważam zmianę dostawcy ze względu na brak czytelności nowego oprogramowania i za brak możliwości wyboru. Nikt się nie pytał czy chce coś zmienia tylko zrobił to bez mojej wiedzy.
    ZaletyTeraz brak
    WadyZmiana oprogramowania nic nie jest czytelne nikt nie zapytał się o zgodę na zmianę aktualizacji
    MiejscowośćHel
  • ~Kasia / 2022-09-19 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Układ programów wcale nie jest tematyczny jak piszą na stronie. Jest powtarzalny w ogromnym bałaganie. Numery programów są niewidoczne. Czcionka mała. Jeden wielki bałagan. Chyba czas zmienić dostawcę. Dramat!!!
    Hmmmm można powiedzieć że idziecie w stronę tego co dzieje się w PL… wstyd i hańba!!!
    Zalety Nie ma
    WadyCałe mnóstwo
    MiejscowośćŻory
  • ~Kasia / 2023-08-12 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używaliśmy telewizji jakiś czas i nastała zaległość. Zapłaciłam nadpłatę na kolejny miesiąc przelewem natychmiastowym(dodatkowo płatnym). Infolinia twierdzi że sygnał powinien wrócić w piątek do 21 a jest już kolejny dzień i bez sygnału. Tymbardziej nie szło zapłacić po przez ich strone bo usunęli konto które trzeba było po tym incydencie ponownie rejestrować (chodź system nie powinien się zgodzić na dubbing konta z numerem klienta)
    MiejscowośćKępice
  • ~Kasiak / 2023-02-17 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła Pani mnie obsługiwała w nowym Sączu. Podpisałam umowę przez internet, gdy przyszłam do salonu w trzech koronach trafiłam na bezczelna Pania. Przy zmianie dekodera musiałam zapłacić za kartę i pilot (były zużyte bo nie wymieniałam przez 18lat). Często musiałam przekładać karty do mulitirumow bo tv często się zacinała. Szkoda że inaczej się umawiam z umawiałam z Panem przez telefon. Wszystkie dekodery, karty i piloty miały być wymienione za darmo. A musiałam jeszcze do tego dopłacać. Szkoda że tak traktują stałych klientów. Wiem jedno będę się rozglądać za inna telewizja, bo strasznie mnie zniechęcili . Inaczej się umawiałam przez telefon a inaczej w salonie. pani jak pisałam wcześniej była naprawdę bezczelna w żywe oczy śmiała się szyderczo. Tak fałszywego zachowania dawno nie widziałam.
    WadyFatalna obsługa, mało stanowisk w punkcie, zły kontakt telefoniczny (długo czas oczekiwania )
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~kasikkaa / 2022-08-10 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, porażka i jeszcze raz porażka. Po cholere zmieniać coś do czego użytkownicy są przyzwyczajeni? Totalne gówno. Byle do końca umowy i żeganm....
    MiejscowośćMiasteczko Slaskie
  • ~kasisko / 2022-08-26 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno! Internet działał przez 14 dni, a następnie przestał działać. Żadna reklamacja nie została uznana. Canal + twierdzi, że to wina grubości murów, ukształtowania terenu, itp, które nie uległy zmianie. Wymiana sprzętu na inny na własny koszt pomogła, dostawca nie poczuwał sie. Nagle przestała działać telewizja, wyskakują aktualizacje, pojawia się ich błąd, sprawa wymaga wizyty w punkcie, oczywiście na koszt i przy Użyciu czasu Abonenta. Infolinia nie może nic, punkty obsługi działają w oderwaniu od niej.Goraco nie polecam usług internetowych wifi i telewizji z Canal Plus na terenie Radomia.
    ZaletyBrak
    WadyNie dziala
    MiejscowośćRadom
  • ~Katarzyna / 2021-11-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach wyłączyli kilka kanałów a miał być pełen pakiet. Po kilkudziesięciu próbach nareszcie się dodzwoniłam na infolinię aby rozwiązać problem lecz rozmowa jak z dziećmi. Na nagraniu z zawarcia umowy wyraźnie oszust-pracownik potwierdza że owe kanały będą w tym pakiecie a odpowiedź brzmi „ ten pracownik już nie pracuje” i pozostaje tylko sąd. 149zł miesięcznie psu w tyłek.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katia / 2024-02-22 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu złodziejska firma oszuści wstyd wogole pracować w tej sekcie złodziei mój rachunek za tel 39.99 a co miesiąc robią naliczenia 3dnioym spóźnieniem nie place 39.99 tylko 64.99 celowo mają wszystko ustawione żeby ludzie robili doladowanie nainternet jednorazowy i przy okazji namawiają a może proszę zawrzeć nowa umowę na więc internetu dzbany tam pracują modlę się się żebym wytrwała do grudnia 2024 i kończę nie przedłużam umowy tymi złodziejami !!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko złe
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Katy / 2023-06-20 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem
    MiejscowośćŁódź
  • ~Kazgol / 2022-06-17 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zawarciu umowy maja klienta gleboko w d..pie.
    Mowia ze salon otawrty,czlowiek jedzie 40km.zeby wymienic wadliwy sprzet a ty samowolka...salon zamkniety.
    Obsluga klienta mowi ze wszystko jest ok. Plac i placz i nie ogladaj bo masz do dupy dekoder
    WadyNie polecam
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Kazuya / 2022-07-25 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślałem, że tylko ja nic nie mogę ogarnąć w tym nowym menu. Ulżyłp mi, że to problem ogólnopolski. W związku z tym z czystym sumieniem mogę napisać, że ostatni debil musiał stworzyć taką padakę. Dziękuję
    ZaletyByły
    WadyZa mało miejsca na wypisanie
    MiejscowośćLipno
  • ~kecaj / 2011-06-26 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    robią z klienta, krowę dojną - do płacenia, obsługa na każdym kroku z pretensjami, wszystko jest nie tak jak być powinno, a oni jak sama nazwa wskazuje NAJGORSI NA ŚWIECIE - zrobiłem błąd podpisując umowę
    ZaletyBRAK = 0,00
    WadyWSZYSTKO CO ZWIĄZANE Z telewizją n - program, obsługa, koszty
    2 lata
  • ~Kelner z Sopotu / 2023-08-03 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Predator, Terminator, Robocop, Kevin, Bethoven, Kac Vegas, Tango i Kesz, Rambo.
    Niewiarygodne, jak wiele filmów trzeba kupić (praw do reemisji) aby zarabiać miliony.
    Otwieram telewizję.

    NC+?
    Jakość?
    Oferta?
    Podałem wyżej, zatem nic dodać, nic ująć.
    WadyWieczne powtórki, dużo reklam, liche stacje
    MiejscowośćSopot
  • ~King Cross Praga / 2020-12-30 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba obsługa, słaba usługa, sprzedawca zmienił nam pakiet wciskając równolegle usługę na ten sam adres pod inne dane, mówił, że będzie ok i nie poniesiemy dodatkowych kosztów, bo poprzednia zostanie anulowana. Sprawa dla UIKOK, bo było to jawne oszustwo. Zapłaciliśmy za dwa abonamenty przez 3 miesiące.
  • ~Kinga / 2019-04-29 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie bo nie można się od nich tak łatwo uwolnić! Kiedy kończy się umowa dzwonią natrętnie kilka razy na dzień o różnych porach z różnych telefonów, raz z Krakowa raz z Wawy.
    Piszą maile, na telewizorze info, wszędzie gdzie się da. Po wypowiedzeniu umowy dzwonią jeszcze więcej żeby namówić człowieka do powrotu.
    Masakra.
    WadyNatrętnie dzwonią
    MiejscowośćTychy
  • ~Kinga / 2021-03-16 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak poszanowania i kompetencji wobec klienta. Wielki problem o zatrzymanie starego numeru. Pan stwierdził ze to nie jego problem. Jestem rozgoryczona. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyDługo by opowiadać
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kinga / 2022-07-01 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej wklejam treść reklamacji, jaką napisałam w formularzu na stronie Canal+, być może przynajmniej gdzieś dotrze..

    Witam,

    Chciałabym wręcz z oburzeniem i niedowierzaniem, że w dzisiejszych czasach mogą zdarzać się takie rzeczy, zareklamować Waszą stronę internetową. Już drugi raz miałem taki przypadek, że aby zmienić coś na stronie, jakieś zobowiązania, trzeba poświęcić masę czasu, gdzie standardem dziś w każdej innej firmie jest intuicyjność i łatwość stron wobec klientów. Chciałem wyłączyć pakiet programów Polsat Sport Premium, spędziłem na linii 35minut, bo Pani z którą rozmawiałem nie potrafiła mi wytłumaczyć jak anulować pakiet przez stronę, dowiedziałem się że powinna być jakaś ikonka "zarządzaj" której wspolnie nigdzie nie znaleźliśmy. Pani skonsultowała ten problem, po czym dowiedziałem się, że ta ikonka "czasami się nie pokazuje" co????? jak to, czy to jakaś loteria?? Są Państwo tak dużą firmą, że strona powinna być mistrzostwem świata, a jest kpiną na dzisiejsze czasy. BARDZO PROSZĘ COŚ Z TYM ZROBĆ!
    Ps.Pozwolę sobie zamieścić tę treść na różnych forach, gdyż trudno mi uwierzyć, że wysłanie jej tylko przez stronę formularzu Canal+ coś zmieni..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~KingGeorgeV / 2025-05-09 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwe praktyki przy przedłużeniu umowy – czuję się wprowadzony w błąd

    Przedłużyłem umowę z Canal+ wyłącznie dlatego, że konsultanci sami się ze mną skontaktowali i zaproponowali "super ofertę" — zachowanie obecnej oferty programowej, rozszerzonej o HBO Max i Ligę Mistrzów. Wcześniej chciałem zakończyć współpracę, ale zostałem przekonany, że dostanę więcej w podobnej cenie.

    Niestety, po przedłużeniu umowy okazało się, że straciłem dostęp do kanałów, które miałem w poprzednim abonamencie (np. Polsat News, Viaplay, Player). W dodatku Canal+ udostępnił mi je promocyjnie na miesiąc, o czym nie zostałem poinformowany — wyglądało więc, jakby wszystko było w porządku. Po upływie tego okresu kanały zniknęły, a możliwość odstąpienia od umowy już minęła.

    Mimo moich licznych reklamacji Canal+ konsekwentnie odrzuca moje roszczenia, twierdząc, że zgodziłem się na nowe warunki. Ustaleniom z wcześniejszej rozmowy telefonicznej — gdzie jasno mówiłem, że chcę zachować dotychczasową ofertę — nie nadano żadnego znaczenia. Co więcej, konsultant sam zaproponował nazwę pakietu (Entry+), której ja nawet nie znałem — a potem uznano to za moją inicjatywę.

    Uważam, że zostałem celowo wprowadzony w błąd i zachęcony do przedłużenia umowy na niekorzystnych warunkach. Firma stosuje nieprzejrzyste praktyki sprzedażowe, które mogą mylić klientów.

    Nie polecam współpracy z Canal+ — zwłaszcza jeśli ktoś liczy na uczciwość, transparentność i lojalność wobec stałego klienta.
    ZaletyBrak
    WadyZnikające programy, czeste zmiany numerów kanałów np jednego miesiąca program jest na kanale 16 następnie na kanale 76, wyskakujące komunikaty często bez mozliwości skasowania, dodakowe dopłaty do programów sportowych co kontrakt itp
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2273
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1672
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 749
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 324
Toya (TV)
Ocena: 4.33, ilość opinii: 234
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4619
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991