Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-06-02 11:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam problem z programem na EPG na cały tydzień. W tygodniu nie mogę wszystkiego oglądać i zawsze nagrywam cały tydzień. Zdarzyło się to już kilka razy i wtedy telefonowałam do NC+ i po kilkunastu minutach program się uzupełniał na cały tydzień. Dziś usłyszałam, że to niemożliwe i nigdy tak nie było. Czyli ja KŁAMIĘ.
    Rozmawiała z serwisem dziś i wczoraj. Rozmowa bardzo nie przyjemna. Po wczorajszej nie miałam telefonu, aby ocenić pomoc NC+. Dziś Pan poinformował mnie, że takie oceny są tylko losowo wykonywane. Ciekawe jak to jest, że ten los jest tylko wtedy, gdy konsultant mi pomógł. Dziś też NC+ nie zadzwoniło, abym oceniła pomoc konsultanta, bo również byłaby negatywna.
    Mój abonament miesięczny o ponad 170,00 PLN więc czegoś za to oczekuję.
    MiejscowośćŁuczyna
  • ~Iza / 2020-05-20 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest kuriozum !
    Wbrew pozorom zablokowali sprzedaż onlinową swoich pakietów. Gdyż w taki sposób ludzi kupują gołe pakiety. No i podczas finalizacji transakcji - jak chcesz wybrać antenę to pojawia się błąd 10083 i jest komunikat "skontaktuj się z konsultantem". A jak się połączysz z konsultantem to wciskają ci kit aby namówić na dodatkowe opcje. Cwaniactwo do kwadratu !

    A oczywiście portal odblokuje ci zakup anteny ale pod warunkiem, ze wybierzesz pakiet z max. ilością dodatkowych opcji.
    Nie wiem czy to się nie nadaje do Urzędu Ochrony Konsumentów …..
    ZaletySzeroka oferta
    WadyNapuszczanie na klientów wytresowanych konsultantów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Leszek / 2020-05-16 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder zawiesza się mi co najmniej 3 do 6 razy dziennie
    ZaletyBrak
    WadyZawieszanie się dekodera
    MiejscowośćMielec
  • ~Sławomir / 2020-05-12 17:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem o co Wam Wszystkim się rozchodzi,od lat wielu jestem klientem Telewizji N,byłem w Cyfrze+,w Polsacie,ale to właśnie N-ka jest wśród nich najlepsza .Obsługa klienta jest perfekcyjna ,to WY GAMONIE NIe wiecie czego Chcecie.Ponarzekajcie najpierw na SIEBIĘ a póżniej oceniajcie innych.
    Zaletyszybka obsługa,w punktach i telefonicznie,szybki kontakt,
    Wadydla mnie brak
    MiejscowośćGłuchołazy
  • ~Paulina / 2020-05-09 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowana ta firma, zglaszalam im ze mi nie działa internet 1,5 roku temu- brak sygnału, wysłali mnie do placówki która nie istnieje. owszem 5 lat temu był tam punkt obsługi ale u nich widnieje ze jest. Wielokrotnie Prosilam zeby cos z tym zrobili, 1,5 roku placilam bo mnie umowa obowiązuje A ich nie obowiązuje bo sygnału nadal nie bylo. Straciłam na tym 900 zł, po czym jak zadzwonili w lutym, powiedziałam wyraźnie że nie przedluzam umowy, rozmowy są nagrywane. Kazali mi wysłać wypowiedzenie przez stronę internetową która nie Dziala droga platformo, bo próbowałam kilka razy wyslac z różnych urządzeń i efektu żadnego. Po czym zadzwoniła do mnie firma windykacyjna że mam uregulować płatności za 2 miesiące, że mi sygnał odlaczaja. Sygnału nie mam 1,5 roku!!!! Ja uregulowalam bo umowa mnie obowiązuje teraz czekam aż wy zwrocicie mi pieniądze za brak sygnału! I wyciągnięcie konsekwencje od osób które mnie olewaly przez 1,5 roku.
    ZaletyZadne
    WadyOszukują i zatrudniają osoby nie kompetentne, po czym konsekwencje wyciąganie są tylko od klientow
    MiejscowośćLubartów
  • ~Jacek kowalski / 2020-05-08 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    DDzwonili do mnie z nc+ ze mi włączą pakiet HBOGO za 20 zł ale mogę zrezygnować do 14 dni.Wiec napisałem po 4 dniach na strefa Canal+ aby mi wyłączyli HBOGO natychmiast.Po miesiącu powiedzieli że nie wyłączą bo trzeba pisać specjalne wypowiedzenie do nich i teraz jest za pożno.To naciągacze jak oni tak robią to nigdy nie beda miec duzo klijentow
    ZaletyJak wyżej
    Wadynaciągacze na dodatkowe usługi w Canal + Premium
    MiejscowośćZebrzydowice
  • ~Wojtek / 2020-05-07 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder to jakiś szajs non stop się coś zacina wymienić nie chcą czekam tylko do końca umowy i dziękuję im nikomu nie polecam
    WadySzajs
  • ~Anna / 2020-05-04 20:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Wyjątkowo niski poziom obsługi klientów. Trudno zrozumieć skąd bierze się w tych ludziach tak duży poziom agresji. Rozmowa z nimi - to duży stres. Są w złej sytuacji finansowej, ponieważ ludzie rezygnują z ich usług. Ci, co pozostają, są naciągani na niekończące się dodatkowe opłaty.
    Techniczny poziom usług również słaby. Wystarczą niewielkie chmury i sygnał jest przerywany. Ogólnie, bardzo źle. Należy pamiętać o wypowiedzeniu umowy w wyznaczonym przez nich terminie, bo będzie przedłużana. Czuję dużą ulgę, że za miesiąc uwolnię się od tej firmy.
    ZaletyBRAK
    WadyWymienione wcześniej.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~ctk / 2020-05-04 08:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Czy zastąpienie nazwy kanału "Canal+ HD", nazwą "Canal+HD Premium", jest wstępem do wprowadzenia odpłatności za ten Kanał?
    MiejscowośćKraków
  • ~Jacek kowalski / 2020-05-02 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NC+ to ich tylko umowy interesują j forsa niech spierdalaja
    ZaletyZadne
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćCieszyn
  • ~Patrycjusz / 2020-05-02 22:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam badziew poraszka trzeba 5 razy aktywować kartę a i tak nie ma gwarancji że za działa nie warte swojej ceny
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
    MiejscowośćKępno
  • ~Alen / 2020-05-02 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest oszuści. Zmieniłem adres i nie ma zasięgu. Ich to nie interesuje, płacisz karę i koniec bez litości. Do nich nie dodzwonić się. Nie polecam!!!!!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lpo / 2020-05-01 17:48
    Ocena: 1.67 / 5
    to zwyczajni złodzieje ,ja ide z nimi do sadu sa dużo gorsi niż POLSAT
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Robert / 2020-05-01 00:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziecko włączyło mi za pomocą pilota pakiet HBO. O fakcie dowiedziałem się po 3 tygodniach po rachunku ze coś jest nie tak(+50zl za 3 kanały Hbo!). Wydawało by się ze coś co można zrobic z pilota i każdy może to zrobic to na pewno da się od tego odejść po przez konsultacje z przedstawicielem nc+. Nie można, maja związane ręce bo zobowiązałem się do pakietu (łącznikiem był pilot) i przez następne 18 miesięcy muszę płacić za dodatkowy nie potrzeby mi pakiet.
    ZaletyNic, czego by nie miała konkurencja.
    WadyUkryte koszty.
    MiejscowośćPruszcz Gdański
  • ~Łukasz94krk / 2020-04-30 00:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy działają wam kanały m.in.150,164 mi pokazuje że kanał nie jest nadawany
  • ~Henryk / 2020-04-28 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Powtórki, powtórki, powtórki
    Brak dobrych filmów, seriali, które właśnie teraz przy braku imprez sportowych powinny zastąpić ofertę programową.
    Jestem zawiedziony.
    Jeżeli nic w tym temacie się nie zmieni,z całą pewnością nie wznowię nowej umowy.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
    MiejscowośćŁośńo
  • ~zenek / 2020-04-27 22:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko spoko ale oferta multiroom porażka zawsze jakiś problem sieć w całym domu śmiga aż miło a dekodery mają wiecznie problem z połączeniem z dekoderem głównym. badziew jakich mało, a w punkcie obsługi klienta mówią że problem z siecią wi-fi
    Zaletydobra cena
    Wadymultiroom
    MiejscowośćOdolanów
  • ~Joanna / 2020-04-25 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+
    WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimy
    MiejscowośćSkoki
  • ~Elżbieta / 2020-04-22 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z biura z Krakowa /mieszkam w Pabianicach k/Łodzi/ zadzwoniła do mnie z ofertą promocyjną za niższą cenę. Kilka lub kilkanaście razy mówiła, że będę płacić mniej. W ofercie był "dodatkowy" dekoder za który zapłaciłam przy odbiorze 49,- zł. Pani zapomniała tylko dodać,że nowa umowa nie anuluje poprzedniej umowy o czym przekonałam się po przeczytaniu nowej umowy. Zdziwiło mnie, że nowa umowa to nowy numer abonenta i inny numer konta bankowego. Wyszło na to, że zamiast płacić mniej - płacę dwa razy za te same programy. Zadzwoniłam do tej samej Pani i usłyszałam, że nowa oferta jest dla osób "wyróżnionych", domyślam się że długoletnich klientów. Zostałam z premedytacją wkręcona w drugą umowę bo przecież Pani dzwoniąc do mnie wiedziała doskonale, że mam inną umowę i że de facto będę płaciła za dwie umowy a nie za jedną. Zostałam oszukana. Gdy tylko skończą się umowy rezygnuję z usług nc+ bo nie chcę być w ten sposób "wyróżniana" jako długoletni klient. Nie polecam.
    Zaletyprzez 8 lat byłam zadowolona z usługi. Teraz już nie.
    WadyOszukują i naciągają na nowe umowy.
    MiejscowośćPabianice
  • ~Marcin / 2020-04-20 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Problem z rejestracją i założeniem konta na stronie.Pomocy żadnej, odsyłanie do linków na stronie.Bardzo kiepska obsługa klienta.
    MiejscowośćPeterborough
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004