Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2275 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-10-09 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro obsługi klienta traktuje klientów jak wrogów! Masakra
    WadyTraktowanie klientow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2020-10-08 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów do pl leciałam żeby synowi wymienić dekoder to nie dość że sprzedano mi dekoder ze złym pilotem to jeszcze złom karte do dekodera salon w Bydgoszczy nie polecam jeszcze na swoj koszt musiałam odsyłać te rzeczy
    Zaletyżadne
    MiejscowośćUk
  • ~Ola / 2020-10-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj pisałam,ze czekam na aktywacje programów już po raz drugi, po wyłączeniu przez cyfrę+ pakietu którego nie zamawiałam. Czekam od czwartku czyli piaty dzień i cztery noce powinnam mieć włączony dekoder na TVP1HD.W dzień się nie da oglądać tylko tą jedna stacje, ale przez 4 noce mój dekoder był włączony! W czasie pierwszej aktywacji 3 noce, a teraz 4 noce. Kto mi zapłaci za zużyty niepotrzebnie prąd? Moja siostra ma także dwie karty i dwa dekodery i tez miała 4 noce dekodery włączone! Ma identyczne problemy jak ja!
    Mamy pakiet komfort+ bo w tym pakiecie są moje ulubione programy,ale niestety TVP HD, TVP Seriale, TV Puls, TV Puls2 i CBS Reality HD nie możemy oglądać, bo są zakodowane mimo,ze są w pakiecie! Tak jak wczoraj pisałam, jeżeli trafie podczas szukania na jeden z nich to zakodowują mi się dodatkowo WSZYSTKIE!
    Bardzo źle zrobiłam płacąc za rok z góry za takie usługi! Przestrzegam wszystkich przed Cyfra+ bo po otrzymaniu pieniędzy maja człowieka głęboko w ...
    Zaletyzadnych
    WadyUsługa z dużymi wadami,ale nikogo to nie obchodzi.
    MiejscowośćKolonia
  • ~Ola / 2020-10-04 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z tym,ze cyfra+ zmieniła kodowanie swoich pakietów wypowiedziałam umowę i kupiłam kartę z pakietem komfort+ i z modułem na rok.Dostałam dodatkowo na miesiąc pakiet canal+ na wypróbowanie za darmo.Aktywowanie karty odbywało się parę dni etapami.Okazało się jednak,ze nie wszystkie programy mogę oglądać, bo niektóre,takie jak na przykład TVP Seriale odkodowują się dopiero po wyłączeniu dekodera i włączeniu go na nastawionym danym kanale,przy czym wtedy mam wszystkie inne programy zakodowane,a jeżeli przy przeglądaniu programów wejdę na TVP Seriale to zakodowują mi się wszystkie inne!I gra idzie od początku, wyłączenie dekodera, włączenie, czekanie na weryfikacje i uf,mogę wreszcie oglądać, oczywiście nie wszystkie, bo gdy chce obejrzeć parę innych podobnie kodowanych jak TVP Seriale,to wszystko zaczyna się od nowa!
    Ale to jeszcze nie wszystko!Po miesiącu skończył się pakiet dodatkowy i odkodowywanie parodniowe zaczęło się od nowa.Dzisiaj jest niedziela, a ja czekam od czwartku na włączenie wszystkich należnych mi programów!Od czwartku nie mogę oglądać moich ulubionych seriali czy innych programów!Czy to jest normalne?
    MiejscowośćKolonia
  • ~Renata / 2020-10-01 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niechętna, niepomocna. Trzy dni temu zadzwoniłam w celu sprawdzenia informacji do kiedy należy opłacać abonament i Pan wprowadził mnie w błąd. Dzisiaj dowiedziałam się od niemiłej Pani Izabeli K. że nie udzieli mi takich informacji jaki otrzymałam od jej kolegi, bo... nie może. Moje pytanie brzmi nie może czy nie chce?
    Dziękuję za pomoc. Renata
    MiejscowośćKielce
  • ~Daria / 2020-09-25 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Lekki deszczyk i już nie ma sygnału ! Masakra
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darek / 2020-09-25 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści naciągacze dekoder się zawiesza po 5 dniach składałem reklamacje na dekoder to mi proponowali droższy za 15 PLN miesięcznie umowa w promocji 15 m gdy kupowałem a na umowie 15+1m aktywacji co za dno nie polecam
    ZaletyOszuści
    WadyNaciągacze
  • ~Onademosiflora / 2020-09-22 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W kwestii obsługi klienta, tam pracują boty? Zero jakiegokolwiek zrozumienia i chęci pomocy,tanie regułki wykute na blachę. Nie polecam. Regulamin rozwiązania umowy z miesięcznym wypowiedzeniem nawet gdy umowa dobiega końca i nie masz ochoty jej przedłużyć to musisz napisać osobiście podpisując rezygnację.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBradford
  • ~Alex / 2020-09-20 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja DNO. Ciągle się zawiesza, a przy przeciążeniu transmisji wyłączają możliwość zalogowania się i oglądania TV. Żenada. Totalny syf.
    ZaletyZero zalet
    WadyTylko
    MiejscowośćKamionki
  • ~Maryla / 2020-09-11 13:26
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 11.09.2020 o godz. 12.:40 zadzwonilem do nc+ po kilkunastu minutach oczekiwania odebral operator , po czym zaczalem mowic o rozwiazaniu umowy , poniewaz orange zalozyl mi swiatlowod oferujac caly pakiet , internet,TV i tel.kom. , operator jak to uslyszal to rozlaczyl rozmowe.
    Nc+ nie ma w swoim systemie opcji survey , czyli oceny jakosci obslugi klienta przez operatora , Absolutnie odradzam z korzystania uslug oferowanych przez ta firme.
    Nie moge sie doczekac zeby rozwiazac umowe , bede to musial zrobic osobiscie niestety.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~daniemi / 2020-09-01 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Nie można na to coś liczyć. Youtube dział płynnie, netflix też, a włączysz to dziadostwo i rwie, rozłącza. Problem jest także z logowaniem. nigdy nie pamięta ostatnio zalogowanego urządzenia i trzeba je zastępować, więc po paru razach blokuje się dostę do konta na dwa tygodnie. ktoś powinien za to beknąć, bo tak naprawdę ta oferta niby jest a jej nie ma...
  • ~basia444 / 2020-08-27 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    mam dwa dekodery od nc+ które co chwilę się zawieszaja jest to bardzo uciążliwe trudno wytrzymać nerwowo przy takich perypetiach. Czy można wcześniej rozwiązać umowę i jakie są sankcje wcześniejszej rezygnacji
    Zaletybrak
    Wadysame wady nie da się spokojnie oglądać tv bo przy przekraczaniu kanału zawiesza się nawet kilka razy dziennie
    MiejscowośćPszcxyna
  • ~Jerry / 2020-08-25 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakupie routera z kartą SIM na internet bez limitu, pytając o dostępność w Niemczech dostałem odp że tak jest to możliwe okazało się że nie umowa podpisana i co dalej szkoda gadac
    ZaletyNiema
    WadyOszustwo
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Ewelina / 2020-08-11 18:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Fatalna jakość, przy upale obraz kostkuje, przy burzy nie ma wcale sygnału. Oczywiście obsługa techniczna twierdzi, że to na pewno wina mojego sprzętu. Nowi klienci dostają lepszą ofertę, wieloletnich ma się w nosie. Za wieloletnią współpracę, składa się nam śmieszne oferty, oczywiście dodatkowo płatne. Żenada.
    WadyFatalny sygnał.
    MiejscowośćLędziny
  • ~Kleopatra / 2020-08-10 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Muszę to napisać, w dniu dzisiejszym otrzymałam z Canal plus telefon od przemiłego chłopaka. Okazuje się, że własnie mija 20 lat odkąd jestem klientem tej instytucji , Pan zapowiedział, że w związku z takim moim '' psim '' przywiązaniem do nich po 20 latach zostaję wyróżniona i dostanę super prezent. Pomyślałam oho coś się zmieniło, zamieniam się w słuch i liczę na jakąś kartkę z życzeniami a może kubek z nadrukiem canal+
    Pomyślałam że zdarzy się coś sympatycznego. Po wielkich podziękowaniach za moje przywiązanie otrzymałam prezent w postaci dodatkowego dekodera za których miałam zapłacić podwójny abonament plus dzierżawę dekodera
    Głupota, absurdalność i bezczelność tej propozycji była tak wielka, że nawet chłopak który do mnie dzwonił był zażenowany. Mnie rozbawiło to do łeż. Jeżeli Pani Sadowska dalej jest tam Prezesem Zarządu to sugeruję zmianę bo mam zamiar osobiście jej podziękować w liście otwartym za ten prezent.
    Po za absurdalnymi pomysłami handlowymi ze swojej strony nie mam większych zastrzeżeń - jakość sygnału zawsze bardzo dobra a przenosiłam się z anteną kilkukrotnie. Obecnie od 10 lat mieszkam na wsi i nigdy nie było problemu z sygnałem ani tu ani w Warszawie i pewnie dlatego tak długo z nimi jestem, dekodery się nie psują jest ok, nie jest to usługa na najwyższym poziomie ale nie narzekam . Cena oczywiście nieadekwatnie wysoka w stosunku do oferty
    Zaletybardzo dobry sygnał
    Wadywysoka cena
    MiejscowośćŻabia Wola
  • ~Dno / 2020-08-04 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnocyfra to niporozumienie bylem w polsacie tam kolejki a c+ pusto wziolem pakiet pilot raz dziala raz nie moje nerwy tego nie zniosa zerwe umowe i nogdy wiecej c+





    ZaletyDno
    WadyDno
  • ~Leszek / 2020-08-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Zmiana karty to blokada dostępu. Czy ukradłem wam coś?
    WadyDamę wady. CEkam aż zabiorą wam uprawnienia do transmisji speedwaya...
    MiejscowośćPoznan
  • ~adam / 2020-07-23 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    BYŁEM klientem Canal+ od jego początku, czyli gdy sygnał był przesyłany z nadajników naziemnych.
    To był tylko jeden kanał, ale ciekawy!
    I był to złoty czas dla abonentów.
    Co chwila promocyjne akcje obejmujące właśnie ich - ludzi którzy podpisali umowę, seanse filmowe w salach kinowych, prezenty, zainteresowanie widzem.
    Ale wszystko ma swój koniec - przejście na usługę satelitarną był właśnie tym momentem.
    Stały, wieloletni klient przestał mieć znaczenie, został uznany za jelenia który płaci, więc nie trzeba się nim zajmować.
    Klient wieloletni przed końcem umowy dostawał tylko telefon o podwyższeniu abonamentu.
    Trwało to wiele lat, moje przygody z tą firmą to już historia.
    Co było powodem nie podpisania następnej umowy?
    Bezczelność i lekceważenie z jaką obsługa klienta odnosiła się do zgłaszanych przeze mnie problemów.
    Mając w pamięci swoje problemy nie polecam kontaktu z nimi nikomu.
    Jest wiele innych lepszych i tańszych opcji do wyboru

    ZaletyByły dawno temu - potem znikły
    WadyArogancka i niekompetentna obsługa
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Agnieszka / 2020-07-20 11:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta - tragedia!!!! Zasięg i jakość odbioru fatalna (słaby sygnał, ale oczywiście wina klienta). Generalnie wszystko jest winą klienta, nc+ od wszystkiego umywa ręce:(((To moja pierwsza i ostatnia umowa z nimi. Wypada jeszcze zawiadomić UOKiK, niech przyjrzą się tym oszustwom.
    ZaletyBrak
    WadySłaba jakość sygnału, nie miła obsługa, kompletny brak pomocy
    MiejscowośćŻyrardów
  • ~Joana / 2020-07-17 13:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam.Oszusci,obsługa klienta tragedia Panowie konsultanci myślą że jak wykuli na blache wszystko co mogą a czego nie powinni to już myślą że mogą wszystko bo pracują na sluchawce!!! żenada!!!nie miła obsługa!!!sygnał zanika z byle wiatru i deszczu oczywiście klienta wina(tragedia)opóźnienie rachunku w opłaceniu nie z mojej winy tylko nie miałam info na poczcie ani na tv rachunku ale wiadomość że termin płatności mija umieją wyslac.Jeszcze raz żenada zero podejścia do klienta a jestem już długo abonentem cyfry i nie mogę się doczekać końca umowy i nigdy w życiu nie podpisze już z nimi umowy chociaż nie wiem jakie by mieli promocje i super oferty.
    NIE POlECAM!!!!! Ale polecam cn+ więcej szacunku do klienta!!!
    ZaletyZero zalet
    WadyDużo ich
    MiejscowośćLublin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2275
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1678
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 754
CDA Premium
Ocena: 1.65, ilość opinii: 326
Toya (TV)
Ocena: 4.36, ilość opinii: 244
Vectra (TV)
Ocena: 1.91, ilość opinii: 206
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004