Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2018-03-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do oferty to w zasadzie nie można powiedzieć ani nic złego ani nic dobrego. Cena jest zdecydowanie zawyżona natomiast jakość obsługi klienta jest poniżej poziomu krytyki. Jestem pewien, że osoby które tam pracują nie mają żadnego pojęcia o tym jak należy obsługiwać klienta w XXI wieku. Powiedzieć, że traktują klienta jak zło konieczne to nie powiedzieć nic.

    Nieco ponad 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę z enką jednak dzień po, z przyczyn niezależnych musiałem od niej odstąpić. Na czacie, rozmawiałem z jednym z konsultantów i zapytałem, czy w tym celu muszę użyć jakiegoś określonego sformułowania, tekstu. Pan odpisał, że mam po prostu napisać czego potrzebuję i załączyć dokument z własnoręcznym podpisem. Tak też zrobiłem i po wysłaniu maila otrzymałem automatyczną odpowiedź z NC+ informującą, że wiadomość została przyjęta. 13 dni później (wciąż będąc w 14 dniowym terminie) napisałem ponownie do ENKI czy na pewno moją rezygnację otrzymali. Ku mojemu kompletnemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pismo nie dotarło (pomimo automatycznej wiadomości, że pismo zostało dostarczone). Po kilkudziesięciu minutach kłótni z Panią na czacie, wtrącił się kolejny konsultant i oznajmił, że ze względu na to, że zamiast słowa "odstąpienie" użyłem słowa "rezygnacja" pismo nie zostało to przyjęte. Był to spory szok. Jeszcze tego samego dnia wysłałem 6 dodatkowych kopii z poprawionym tekstem a następnego, wciąż w terminie 14 dni, kolejne pismo, które było dokładną kopią formularza odstąpienia od umowy. Dodam, że na wszystkie maile wysłane z zakładki Napisz do Nas dostałem automatyczne potwierdzenia, że wiadomości doszły.

    Dwa dni później ponownie skontaktowałem się z ENKĄ z zapytaniem czy wszystko jest w porządku. Niestety, znowu nierzyjemna niespodzianka - dokument nie doszedł. Po krótkim wywiadzie, pan z obsługi klienta spytał się jaka była wielkość pliku. Gdy powiedziałem, że mniejsza niż określone na stronie 10MB bo jedynie 3.4MB, Pan odpisał, że maksymalna wielkość to 2 MB i dlatego nic nie doszło. Nie pomogły argumenty, że mam maila potwierdzającego otrzymanie wiadomości i że na stronie jest jasno napisane 10MB. Pan stwierdził, że skoro nie dostali nic ode mnie w ciągu 14 dni to mój okres 14 dni przepadł i od umowy nie mogę już odstąpić.

    Jestem obecnie na etapie dochodzenia, dlaczego ENKA z jednej strony informowała mnie w automatycznych mailach, że wiadomość otrzymała a z drugiej jej konsultanci twierdzą, że nic nie widzą i wymyślają coraz to inne powody aby moje odstąpienie od umowy odrzucić.

    Ta firma to jest dno, nie wiem kto jest szefem działu obsługi ale to jest kompletna amatorszczyzna. Po prostu dno bez standardów, procedur. Konsultanci wymyślają głupie wymówki na poczekaniu więdząc, że nic im nie grozi bo szefostwo pewnie to toleruje. Tylko krew człowieka zalewa, próbując dojść własnych praw.

    A to wszystko w firmie, któe ledwie kilka miesięcy temu została ukrana za nieuczciwe praktyki wobec klientów i nie informowanie ich o prawie do odstąpienia od umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadliwe w tej firmie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jarek / 2018-08-22 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile wg. NC+ jest wart 7 letni dekoder bez żadnych dodatkowych funkcji?

    560 PLN

    :D :D :D

    Unikaj tej firmy jak ognia!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY WSZYSTKIE TU ZMIEŚCIĆ
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Jarek / 2021-05-11 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To siec , która nie dba o klienta , totalna porażka . Działy , które tylko odbierają telefon to pozyskiwania nowych umów i windykacja. Faktura do zapłacenia jest za 7-do 10 dni a oni już piszą , aby zapłacić i wysyłają powiadomienie , że już jesteś winien za usługi.Posiadam pakiet najdroższy i nic nie jest warte uwagi .Same powtórki . Pakiet Canal + i HBO totalne dno firmy z przed 20 lat i powtórki. A jeszcze dodatkowo jak na jednym canal + się skończy film to to samo badziewie zaczyna się na innym canal+. Zostało mi kilka miesięcy i to już koniec mojej męki. Serwis nie działa. Dekodery dają klientom najgorsze z którymi są same kłopoty. Nie polecam usług tej firmy to już nie ta sama stacja . Mocno odradzam podpisywania umowy .
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszaw
  • ~Jarek / 2022-05-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoiczna aktualizacja oprogramowania nie dla abonentów.
    Infolinia nie jest dostępna w niedzielę!!!
    Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość rozwìązania umowy ze względu na złą obsługę abonentów.
    ZaletyAktaulnie brak
    WadyOprogramowanie i obsługa płacących klientów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jarek / 2022-05-31 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak miło, że istnieje konkurencja. Mamy wybór!
    A krawaciarze oglądają rano przy kawce słupki z Excela i się cieszą.
    Z czego się cieszycie?
    Czytajcie tutejsze opinie!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-06-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    https://www.facebook.com/groups/1200476996790456/permalink/2141780829326730
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jarek / 2022-07-02 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Jarek / 2022-08-10 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie soft
    Badziewie nowa kolejność programów
    Badziewie obsługa
    Arogancja
    ZaletyTeraz żadnych
    WadyTylko
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jarek / 2022-08-11 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmiana kanałów to totalne g ... debila który to wymyślił powinni wywalić
    WadyZmiana kanałów
  • ~Jarek / 2022-08-13 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby co zmiana programów miała ulepszyć?
    Zmiana dla zmiany - sztuka dla sztuki.
  • ~Jarek / 2022-08-20 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Placilem abonament kilkanascie lat. Czekam do konca umowy i nie mam zamiaru dalej placic oszustom I zlodziejom.
  • ~Jarek / 2022-08-30 07:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim, którzy czytają opinie przed kupnem telewizji satelitarnej, odradzam z całego serca zakup Canal+.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Jarek g / 2023-03-20 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków....
    ZaletyBrak
    WadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasuje
    MiejscowośćHull
  • ~Jaro89 / 2022-04-21 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder po aktualizacji nie nadaje się do oglądania tv. Nic nie można znaleźć. EPG masakra! Lista nagranych programów porażka! Brak opcji "Znajdź podobne" itp. Oczopląsu można dostać! Z tym oprogramowaniem nie przedłużę umowy! Na szczęście zostało nieco ponad miesiąc.
    ZaletyTeraz brak
    WadyNowe oprogramowanie dekodera
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Jaroslaw / 2022-06-03 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chce zrezygnowac z tego g.na bo mnie wyj.ebali na przedluzeniu umowy zabietajac kanaly ale ye k.wy chca 1300 zl za zerwanie umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćKraków
  • ~Jasiek / 2021-02-04 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili przesyłki zamiast modułu cam otrzymałem rooter z kartą sim .Po wielokrotnych telefonach na infolinię i pisaniem emaili nie potrafią załatwić sprawy.Żenada
    WadyKonsultanci nie potrafią załatwić prostej sprawy
    MiejscowośćKraków
  • ~Jasnusz / 2022-03-05 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na oszustów -- podwyższając pakiet na jakiś czas bo ktoś ma taką ochotę, później nie może zmniejszyć!!! Banda oszustów.
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
  • ~JaŚ / 2010-06-08 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kreatywni...
    Powinni Państwo pamiętać, że zgodnie z przepisami KC umowa winna zostać rozwiązana w formie w jakiej została zawarta- tu bezwzględnie pisemnie. Niezbędny jest też odręczny podpis, bez którego rezygnacja może zostać uznana za nieważną, a sprawa skończyć się w sądzie...
    W chwili obecnej wielu byłych już abonentów ściga firma windykacyjna. Abonenci Ci, w momencie wygaśnięcia umowy, zwrócili dekodery do autoryzowanych punktów N. Zwrot dekodera (z punktu widzenia użytkownika) jest równoznaczny z niemożnością z korzystania z usługi oraz BRAKIEM INFORMACJI O PŁATNOŚCIACH (faktury nie są przysyłane w wersji papierowej, a jedynie przez platformę). Pracownicy punktów nie informowali o konieczności złożenia rezygnacji w formie pisemnej- zapewne z roztargnienia, absolutnie nie celowo....
    Po upływie 6 miesięcy z klientami skontaktowała się firma windykacyjna- szanse na uniknięcie zapłaty- MARNE
  • ~Jebnacwas / 2023-06-28 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz za drugi dekoder który nie działa bo karta nie ma uprawnień dno
  • ~Jerem / 2024-04-04 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kupa mułu. Za prawie 200 zł co 2 dni reset, zero porządkuy w nagraniach, ciągłe zwiechy czy brak wizji lub fonii. Uciekam do konkurencji i wszystkim też radzę!
    WadyMiliony
    MiejscowośćParczew
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 345
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170