WadyZmiana kanałów
strona 68 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Jarek / 2022-08-11 17:43
Zmiana kanałów to totalne g ... debila który to wymyślił powinni wywalić -
-
~Jarek / 2022-08-13 08:51
Niby co zmiana programów miała ulepszyć?
Zmiana dla zmiany - sztuka dla sztuki.
-
~Jarek / 2022-08-20 11:18
Placilem abonament kilkanascie lat. Czekam do konca umowy i nie mam zamiaru dalej placic oszustom I zlodziejom. -
~Jarek / 2022-08-30 07:18
Wszystkim, którzy czytają opinie przed kupnem telewizji satelitarnej, odradzam z całego serca zakup Canal+. MiejscowośćPoznań -
~Jarek g / 2023-03-20 15:45
Totalne dno. A do tego złodzieje, po zakończeniu umowy cos sobie doliczyli bez poinformowania mnie o tym i po kilku latach komornik wszedł mi na kontoi zabrał 1000zl. Myślałem że takie rzeczy się nie mogą zdążyć ale od komornika dowiedziałem się że takich ludzi jak ja jest mnóstw. Czyli canalie plus okradają Polaków.... ZaletyBrakWadyMożliwe że po zakończeniu umowy c+ sobie coś doliczy i po kilku latach zapuka do was komornik jak w moim przypadku, canalie plus to bardziej do nich pasujeMiejscowośćHull -
~Jaro89 / 2022-04-21 22:34
Dekoder po aktualizacji nie nadaje się do oglądania tv. Nic nie można znaleźć. EPG masakra! Lista nagranych programów porażka! Brak opcji "Znajdź podobne" itp. Oczopląsu można dostać! Z tym oprogramowaniem nie przedłużę umowy! Na szczęście zostało nieco ponad miesiąc. ZaletyTeraz brakWadyNowe oprogramowanie dekoderaMiejscowośćWejherowo -
~Jaroslaw / 2022-06-03 21:01
Chce zrezygnowac z tego g.na bo mnie wyj.ebali na przedluzeniu umowy zabietajac kanaly ale ye k.wy chca 1300 zl za zerwanie umowy. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćKraków -
~Jasiek / 2021-02-04 19:28
Pomylili przesyłki zamiast modułu cam otrzymałem rooter z kartą sim .Po wielokrotnych telefonach na infolinię i pisaniem emaili nie potrafią załatwić sprawy.Żenada WadyKonsultanci nie potrafią załatwić prostej sprawyMiejscowośćKraków -
-
~Jasnusz / 2022-03-05 09:59
Uwaga na oszustów -- podwyższając pakiet na jakiś czas bo ktoś ma taką ochotę, później nie może zmniejszyć!!! Banda oszustów. ZaletyOszuściWadyOszuści -
~JaŚ / 2010-06-08 19:47
Bardzo kreatywni...
Powinni Państwo pamiętać, że zgodnie z przepisami KC umowa winna zostać rozwiązana w formie w jakiej została zawarta- tu bezwzględnie pisemnie. Niezbędny jest też odręczny podpis, bez którego rezygnacja może zostać uznana za nieważną, a sprawa skończyć się w sądzie...
W chwili obecnej wielu byłych już abonentów ściga firma windykacyjna. Abonenci Ci, w momencie wygaśnięcia umowy, zwrócili dekodery do autoryzowanych punktów N. Zwrot dekodera (z punktu widzenia użytkownika) jest równoznaczny z niemożnością z korzystania z usługi oraz BRAKIEM INFORMACJI O PŁATNOŚCIACH (faktury nie są przysyłane w wersji papierowej, a jedynie przez platformę). Pracownicy punktów nie informowali o konieczności złożenia rezygnacji w formie pisemnej- zapewne z roztargnienia, absolutnie nie celowo....
Po upływie 6 miesięcy z klientami skontaktowała się firma windykacyjna- szanse na uniknięcie zapłaty- MARNE
-
~Jebnacwas / 2023-06-28 16:14
Płacisz za drugi dekoder który nie działa bo karta nie ma uprawnień dno -
~Jerem / 2024-04-04 00:38
Dno i kupa mułu. Za prawie 200 zł co 2 dni reset, zero porządkuy w nagraniach, ciągłe zwiechy czy brak wizji lub fonii. Uciekam do konkurencji i wszystkim też radzę! WadyMilionyMiejscowośćParczew -
~Jerry / 2020-08-25 16:05
Przy zakupie routera z kartą SIM na internet bez limitu, pytając o dostępność w Niemczech dostałem odp że tak jest to możliwe okazało się że nie umowa podpisana i co dalej szkoda gadac ZaletyNiemaWadyOszustwoMiejscowośćWodzisław Śląski -
~Jerzy / 2021-01-08 20:01
Jestem klientem NC+, Canal+ 11 lat. Dwa razy zamierzałem zrezygnować, ale udawało Im się jakoś mnie przekonać do kontynuacji. Jednak, tym razem miarka się przebrała. Mam niestety złość do siebie, że dałem się tak podejść i połknąłem haczyk. Zorientowałem się już po 14 dniach (za póżno na wycofanie się). W rozmowie byłem przekonany, że decyduję się na nowelizację posiadanej usługi, a w rzeczywistości zgodziłem się na dodatkową. I teraz muszę płacić podwójnie. Niestety za swoje błędy trzeba zapłacić. Zabrakło czujności, a pracownica spisała się na medal, łapiąc kolejnego na socjotechniczne sztuczki. Pocieszam się tylko tym, że już zadeklarowałem ,nagrywając się w rozmowie z obsługą klienta, że złożę wypowiedzenia definitywne w ustawowym terminie. MiejscowośćTurobin -
~Jeti / 2021-03-06 20:53
Przedłużono umowę bez mojej zgody. Kontakt z obsługą jakby rozmawiać ze ścianą. WadyobsługaMiejscowośćWarszawa -
~JGM / 2022-05-27 08:44
1/ za ofertę 1 gwiazdki bo jest średnio standardowa i najważniejsze !!! to bloki reklamowa są za krótkie ( ???? )
2/ za cena/jakość 1 gwiazdka:
a/ AKTUALIZACJA
- brak intuicyjności,
- brak możliwości planowania nagrywania cyklicznego
- mała czcionka,
- ogromna ilość zbędnych informacji powoduje oczopląs a dla ludzie z problemami neurologicznymi to niebezpieczne /padaczka/
- znalezienie programu zajmuje wieki
3/ obsługa klienta 1 gwiazdka – punkt wyżej wszystko mówi
Jak nazwać kogoś kto miał dobry produkt i go tak zmarnował?
Znam odpowiedź ale jest niecenzuralna.
WadyAKTUALIZACJAMiejscowośćBydgoszcz -
-
~Jj / 2022-01-18 19:19
Coś okropnego....Dekoder 4K w pożadku ale drugi dekoder SAGEMCOM do multiroom to totalna porażka - to już jest wymieniony trzeci raz i chyba najgorszy, trzeba robić "Twardy Rest" przynajmniej RAZ W TYGODNIU, albo nagra albo nie jeżeli nie ma ochoty. Brak słów. Gdy prosiłem o drugi 4K to powiedziano mnie że się nie należy mimo tego że jest drugi 4K TV. Płaci się za cos czego nie da się używać i to w dodatku 148 zł. Pamietam jak załatwiałem multiroom w Krakowie to oprócz tego że obsługa bardzo nie przyjemna to trzeba było płacić gotówka bo...nie było terminalu do płacenia karta....!! Chyba przyszedł czas na zrezygnowanie. ZaletyCoraz mniejWadyPrawie wszystkoMiejscowośćUK -
~JM / 2022-05-26 22:03
Po aktualizacji tego cuda czekam na koniec umowy. WadyAktualizacja -
~Joanna / 2011-10-11 13:30
BRAK SYGNAŁU!!! komunikat, który czytam zamiast oglądać Tv, żenujące... Delikatny wiatr .. brak sygnału ... a jak pada deszcz to można w ogóle zapomnieć o oglądaniu przez cały dzień.. mamy jesień, wiec deszcz będzie padał niemal codziennie, więc płacę za "N"-kę nie nie mając możliwości oglądania ZaletyNiestety brakWadyBrak sygnału ( zależne od warunków atmosferycznych !!! )od ok.6m-c -
~Joanna / 2020-04-25 20:47
Jedno wielkie oszustwo!! Telewizja na kartę, czyli oglądasz nieregularnie. Jeśli zapłacisz i nie sprawdzisz to okaże się, że nie włączą i wytłumaczą problemami z płatnościami. Kasę biorą a odbioru nie ma. Nie polecam w żadnej mierze nc+ WadyW weekend nic nie załatwisz, bo panienka siedząca przy telefonie jedynie co potrafi to powiedzieć w poniedziałek wyjaśnimyMiejscowośćSkoki
strona 68 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »