Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2020-12-06 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza telewiIzja, dzial sportowy fatalny, zadne sporty oprocz pilki noznej nie istnieja, doszukac sie czegos innego graniczy z cudem, w programie jak juz maja np. Mecz rugby to i tak puszcza powtorke innego spotkania niz podaja. Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyWszystko do zmiany
    MiejscowośćBialystok
  • ~Patrycja / 2020-12-03 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    dlamnie to parodia i oszustwo to jest ostatnia umowa ktura przedluzam mialam otrzymac nowy dekoder i obnizeie abonametu a tu co sie okazlo ze to sama musze isc i wymienic dekoder amial buc kurier szo to jest ottnia umowa i koniec ta firma
    MiejscowośćBialystok
  • ~Klient (niestety) canal + / 2020-11-23 21:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Podpisywanie umowy to byl cyrk. Najpierw umowa zawarta 2 razy przez Internet (nigdy wiecej) nie udala sie pomimo dokladnego postepowania wg instrukcji (problemy technicze po stronie canal plus). Kolejna podpisana przez telefon z konsultantem, ktora jak sie okazalo nie zostala rowniez aktywowana. Kolejna 4 proba skonczyla sie podpisaniem umowy. W ramach rekompensaty dostalem dodatkowa karte przedpacona, ktora mialem dostac po miesiacu od dnia podpisania umowy. Czekalem, ale sie nie doczekalem. Zloyzlem reklamacje, ktora uznali.
    Kolejna sprawa - pierwszy rachunek- mialem 3 miesiace TV za darmo :)- niestety naliczyli oczywiscie opłate od pierwszego miesiaca. Zlozylem reklamacje. Reklamacja uznana.

    Internet- PORAZKA, Obecnie, po 3 miesiacach uzytkowania reklamacja predkosci polaczenia- oczywiscie odmowa,bo to intrnet mobilny. Pomimo tego, ze predkosc internetu ponizej 1 mb/s...
    Teraz okazalo sie, ze sa problemy z routerem, wogle nie ma interentu. Zlozona reklamacja....

    Serdeczenie nie polecam. Strata czasu i nierwow- nieustanny kontakt i skladanie reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadyniska jakosc swiadczonych uslug
    MiejscowośćSłomniki k/Krakowa
  • ~Waap / 2020-11-14 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 10 lat jedno i to samo. "Jak to jest zrobione", "Zwykłe rzeczy niezwykłe wynalazki". Hitler, Stalin i jeszcze ten "Zakup kontrolowany".... Bożeee !!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Dam / 2020-11-14 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 3 metry mulu. od czasu Wizji bylem z canal+ lecz teraz zeby miec sensowny pakiet musze placic ok 160 zl a w polsacie mam to samo za ok 100zl. Natretni caly czas co 2 dni wydzwaniaja z swoja "oferta" byle tylko przedluzyc umowe i nie rozumieja ze NIE CHCE !. Polsat ich pozamiatal.
    Zaletyteraz brak
    Wadycena i natretni jak domokrazcy czy jechowi
    MiejscowośćGliwice
  • ~Warlock / 2020-11-13 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem abonentem od 2004 i 2.11.2020 z niekłamaną przyjemnością zakończyłem współprace z Canal+. Powodem mojej decyzji było skrajnie skandaliczne i aroganckie podejście operatora do potrzeb klienta. Podejście operatora zawrę w jednym zdaniu: "Płać, nie zadawaj pytań i niczego się nie domagaj" Oferta programowa jest niezła, ale warunki z jej skorzystania w ostatnim roku stały się nie do przyjęcia. Powodem takiej sytuacji był podłej jakości sprzęt dostarczany przez operatora (wcześniej miałem własny dekoder umowę tylko na kartę, po unifikacji mój sprzęt przestał pracować) . Mimo moich licznych próśb i sugestii oraz reklamacji operator wykazywał skrajną arogancje, wobec czego nie przedłzuałem juz umowy.
    Zaletyjakoś nie widze
    Wadypodejście do klienta... płać i nie zadawaj pytań
    MiejscowośćPrzemyśl
  • ~Adam / 2020-11-12 07:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem już u nich od 2010r i nie narzekam przedłużyłem w tym roku umowę i nie żałuję płacę 10zł więcej ale otrzymałem HBO i HBOGO szczególnie jakość jest super
    Polecam platforme canal+
    ZaletyJakość obrazu
    WadyBrak
    MiejscowośćLidzbark
  • ~Patrycja / 2020-11-08 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od miesiąca nie umie uruchomić dekodera.a jak chcesz się zalogować na ich stronie to wyskakuje błąd serwisu. Jednym słowem jedno wielkie gówno
    MiejscowośćRudziniec
  • ~Aga / 2020-10-31 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Patologiczne i tandetne programy. Filmy te same powtarzane. Poza Eurosportem kuchnia i domo to śmietnik. Szkoda, ze zamiast 100 programów o niczym nie można wybrać 5 wartościowych.
    ZaletyEuroSport domo kuchnia
    WadyWszystkie pozostały programy o fryzjerach patologicznych rodzinach etc...
    MiejscowośćKrakow
  • ~Piotr / 2020-10-30 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za nędzna firma!
    Niesamowicie utrudniają załatwianie twojej sprawę jeśli nie jest w ich interesie.

    Chciałem się jedynie dowiedzieć gdzie mogę odesłać dekoder a pani mi mówi ze nie może mi pomóc ponieważ nie jestem abonentem
    (moja żona jest/była)
    Pytałem się czy jeśli zona potwierdza ze jestem mężem jej czy mi pozę pomoc.
    Odpowiedz była ze tylko abonent może rozmawiać żeby tą sprawę załatwić.

    Masakra. Nikomu nie polecam
    ZaletyŻadne
    WadySamy
    MiejscowośćNie korzystam juz
  • ~Ela / 2020-10-22 14:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, kończy mi się umowa i chciałam przedłużyć, jednak na niższym abonamencie, ponieważ przez dwa lata już wiem, których kanałów nie oglądam. Przez telefon, jak również w punkcie usłyszałam, że nie ma takiej opcji. Abonament, który płaciłam do tej pory (ponad 100zł) jest wyjściowym do przedłużenia umowy i mogę go tylko zwiększyć (jakieś nieporozumienie!!!). Chciałam zakończyć umowę i podpisać nową, niestety przez 3-mce nie mogę, ponieważ będę płacić karę. Nie przedłużyłam umowy i poszłam do polsatu)
  • ~bpuzon / 2020-10-21 14:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Rzadko kiedy piszę opinie ale tu muszę się podzielić swoimi problemami z NC+. Dwa lata temu przedłużałem umowę oczywiście było ok. Będzie miał pan te same pakiety co do tej pory w tej samej cenie i tu moje zaskoczenie po trzech miesiącach + 15 zł za co że mam wszystko co do tej pory ale jeden pakiet był darmowy przez 3 msc. Reklamacje skargi i nic płać i płacz. Teraz podpisywałem nową umowę sprawdziłem wszystko 2 razy. Przedłużałem umowę w punkcie i znów ta sama miało być wszystko co do tej pory i tak to robił przedstawiciel ale przy zatwierdzeniu umowy system wyrzucił z mojej oferty pakiet, który miał być za darmo a jest za 20 zł i tak po dwóch latach zrobiło się +35 zł do rachunku. Reklamacje jak w poprzednim czas powtarzasz rozumiem, że mam taki pakiet za takie pieniądze.
    ZaletyNa tą chwilę trudno mi znaleźć.
    WadyJak większość operatorów tylko patrzy jak by tu naciągnąć klienta.
    MiejscowośćLubań
  • ~Waldemar / 2020-10-17 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałem dzisiaj przyjemnośc odnowić umowę w Państwa lokalizacji.King Cross Marcelin,Poznań. Super miły przedstawiciel poświęcił dużo czasu żeby mi pomóc .Zrobił to tak od siebie. Niesamowity człowiek.Jego zaangażowanie w pomoc klientowi było poza granicami. Odszedłem od miejsca szczęśliwy i zadowolony. Z przedłużoną umową. Jestem pełen podziwu dla tak wspaniałej obsługi. Bardzo dziękuję. Brak mi po prostu słów aby wyrazić moje dzisiejsze doświadczenia .Polecam wszystkim to miejsce.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Krzysztof Jo. / 2020-10-16 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest jedno słowo: SZUBRAWCE !!!! zmieniłem miejsce zamieszkania, mieszkam teraz na stałe w innym kraju. Nie ma MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA UMOWY !!!!!! TRZEBA ZAPŁACIĆ "KARĘ" !!!!!!!!! ZŁODZIEJE !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Alicja / 2020-10-15 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Place za najdrozszy pakiet, po dwoch dniach dekoder nie dziala. Dwa razy juz bylam w punkcie i nic nie moge dla mnie zrobic, dekoder niby dziala, karta niby dziala ale w domu wcale nie dziala. Dzwonilam juz 4 razy, wychodzi na to ze sama musze placic za serwisanta zeby mi pomogl bo oni maja to gdzies.
    ZaletyZalet nie ma w ogole. Placisz za nic, bo nie mozesz nawet uzywac swojego pakietu.
    WadyTracisz 80 zl miesiecznie i nie dostajesz zadnych programow.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Anna / 2020-10-09 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Biuro obsługi klienta traktuje klientów jak wrogów! Masakra
    WadyTraktowanie klientow
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2020-10-08 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów do pl leciałam żeby synowi wymienić dekoder to nie dość że sprzedano mi dekoder ze złym pilotem to jeszcze złom karte do dekodera salon w Bydgoszczy nie polecam jeszcze na swoj koszt musiałam odsyłać te rzeczy
    Zaletyżadne
    MiejscowośćUk
  • ~Ola / 2020-10-05 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj pisałam,ze czekam na aktywacje programów już po raz drugi, po wyłączeniu przez cyfrę+ pakietu którego nie zamawiałam. Czekam od czwartku czyli piaty dzień i cztery noce powinnam mieć włączony dekoder na TVP1HD.W dzień się nie da oglądać tylko tą jedna stacje, ale przez 4 noce mój dekoder był włączony! W czasie pierwszej aktywacji 3 noce, a teraz 4 noce. Kto mi zapłaci za zużyty niepotrzebnie prąd? Moja siostra ma także dwie karty i dwa dekodery i tez miała 4 noce dekodery włączone! Ma identyczne problemy jak ja!
    Mamy pakiet komfort+ bo w tym pakiecie są moje ulubione programy,ale niestety TVP HD, TVP Seriale, TV Puls, TV Puls2 i CBS Reality HD nie możemy oglądać, bo są zakodowane mimo,ze są w pakiecie! Tak jak wczoraj pisałam, jeżeli trafie podczas szukania na jeden z nich to zakodowują mi się dodatkowo WSZYSTKIE!
    Bardzo źle zrobiłam płacąc za rok z góry za takie usługi! Przestrzegam wszystkich przed Cyfra+ bo po otrzymaniu pieniędzy maja człowieka głęboko w ...
    Zaletyzadnych
    WadyUsługa z dużymi wadami,ale nikogo to nie obchodzi.
    MiejscowośćKolonia
  • ~Ola / 2020-10-04 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W związku z tym,ze cyfra+ zmieniła kodowanie swoich pakietów wypowiedziałam umowę i kupiłam kartę z pakietem komfort+ i z modułem na rok.Dostałam dodatkowo na miesiąc pakiet canal+ na wypróbowanie za darmo.Aktywowanie karty odbywało się parę dni etapami.Okazało się jednak,ze nie wszystkie programy mogę oglądać, bo niektóre,takie jak na przykład TVP Seriale odkodowują się dopiero po wyłączeniu dekodera i włączeniu go na nastawionym danym kanale,przy czym wtedy mam wszystkie inne programy zakodowane,a jeżeli przy przeglądaniu programów wejdę na TVP Seriale to zakodowują mi się wszystkie inne!I gra idzie od początku, wyłączenie dekodera, włączenie, czekanie na weryfikacje i uf,mogę wreszcie oglądać, oczywiście nie wszystkie, bo gdy chce obejrzeć parę innych podobnie kodowanych jak TVP Seriale,to wszystko zaczyna się od nowa!
    Ale to jeszcze nie wszystko!Po miesiącu skończył się pakiet dodatkowy i odkodowywanie parodniowe zaczęło się od nowa.Dzisiaj jest niedziela, a ja czekam od czwartku na włączenie wszystkich należnych mi programów!Od czwartku nie mogę oglądać moich ulubionych seriali czy innych programów!Czy to jest normalne?
    MiejscowośćKolonia
  • ~Renata / 2020-10-01 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa niechętna, niepomocna. Trzy dni temu zadzwoniłam w celu sprawdzenia informacji do kiedy należy opłacać abonament i Pan wprowadził mnie w błąd. Dzisiaj dowiedziałam się od niemiłej Pani Izabeli K. że nie udzieli mi takich informacji jaki otrzymałam od jej kolegi, bo... nie może. Moje pytanie brzmi nie może czy nie chce?
    Dziękuję za pomoc. Renata
    MiejscowośćKielce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964