Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan Niezbedny / 2022-08-14 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa lista kanałów to dramat. Mówią by zrobić swoją własna ale czy ta własna będzie istniała po następnej aktualizacji? Po ostatniej aktualizacji interfejsu, zdefiniowane kanały wyleciały… Cala ta aktualizacja dekodera spowolniła całe urządzenie kilkukrotnie.
    ZaletyNa szczęście są inni dostawczy TV
    MiejscowośćPoznan
  • ~Janek / 2022-05-08 06:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NOWY SOFT TO KOMPLETNA PORAŻKA , SKOŃCZY MI SIĘ UMOWA I SZUKAM NOWEGO OPERATORA.
    Zaletyzero
    WadySame wady.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Janjaq / 2023-03-16 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Męczący do znudzenia telemarketerzy. Zachowują się podczas rozmowy jakby nie słuchali swojego rozmówcy, brak kultury biznesowej, nie wiedzą kiedy należy wycofać się z atakowania klienta.
    W ciągu dwóch następujących po sobie dniach miałem rozmowę z dwoma telemarketerami na ten sam, nie interesujący mnie temat. To jakaś paranoja, Canal plus powinien mieć odpowiedni system IT do obsługi kontaktów.
  • ~JankoV / 2023-04-03 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Ciągle te same filmy na C+, a każdy kolejny dekoder coraz gorszy. Ten obecny to już dno absolutne. Ciągle się zawiesza, nie reaguje na pilota, albo reaguje z gigantycznym opóźnieniem. Syf totalny.
    ZaletyBrak
    WadyNiekończąca się lista.
    MiejscowośćLeszno
  • ~Jano / 2021-08-18 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukano mnie w saonie NC plus w wadowicach. Trafilem tam z usterka dekodera przedstawiciel nc namowkl mnie nanowy dekoder i nowa umowę, jego zdaniem korzystną.po przyjsciu do domu okazLo sie ze nie mam HB GO (na starej umowie mialem) na pytanie czy trace jakis kanal przedstawiciel zatail informacje. Żadna reklamacja po wyjsciu za próg salonu nie jest respektowania. Przegralem spor z nc. Tak więc nie polecam ncplus o sa oszusci . Jan z
    ZaletyDobry dekoder
    WadyDrogo i podstepnie pusane umowy.
    MiejscowośćSpytkowice
  • ~janusz / 2022-04-04 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA WSZYSTKO SIE ZACINA BRAK DZIALAJACYCH KANALOW
    ZaletyZADNE
    WadyWSZYSTKO WADLIWE
  • ~Janusz / 2022-04-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy interfejs to kompletny syf. Pełno jakiś bezużytecznych obrazków (dla przedszkolaków chyba). To co jest istotne dla użytkowników jest niedostępne. Brak jakiejkolwiek intuicyjności. Twórcy tego badziewia to debile.
    ZaletyMoże dla dla debili
    WadyFunkcjonalność to kompletne dno.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Janusz / 2022-05-27 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zmianie oprogramowania dramat!!!!!. Już nie podoba mi się NC+, z którym związany jestem od początku. Pora rozstać się!!!
    MiejscowośćSolec Kujawski
  • ~Janusz / 2022-05-29 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak godziny wszystko na nie nie wiem kto to programowej pewnie nie mieli NC+
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraczkowa
  • ~Janusz / 2022-06-04 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie jest całkowicie katastrofalne. W porównaniu do poprzedniego to ostatnie g-no. Nic z niego nie wynika, brak jakichkolwiek informacji n/t oferowanych programów, menu nieczytelne i kłopotliwe. Ewentualnym pytającym stanowczo odradzam dołączenie do szczęśliwych inaczej posiadaczy Canal+. Jeżeli to się nie z mieni to kończę współpracę z platformą.
    ZaletyNie dopatrzyłem się
    WadyNie udało mi się policzyć
    MiejscowośćGliwice
  • ~Janusz / 2022-09-02 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję że wiosną przedłużyłem umowę. Zaczęli sami blokować kanały, zmienili menu na gorsze w usłudze, później kolejność kanałów jakiś DEBIL ułożył a reszta jełopów zatwierdziła to.obsluga klienta same DNO! Czekasz ponad pół godziny zanim łaskawie kto kolwiek odbierze, a i tak nic nie pomogą. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyJuż ŻADNE
    WadyMenu, lista kanałów, obsługa klienta, drogo.
  • ~Janusz / 2024-03-31 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dawno temu podpisałem umowę z frimaą Canal plus. Po roku przerażony skandalicznym poziomem usługo wypowiedziałem umowę po kliku miesiącach uwolniłem się od niej. Podpisałem umowę z Telewizją n. Przez wiele lat korzystałem z ich usług i byłem bardzo zadowolony. Niestety to gówno o nazwie Canal plus znowu mnie dopadło po Telewizja n została kupiona przez Canal plus. W tym momencie koszmar wrócił. Zaczęło się od zainstalowania nowego interfejsu użytkownika na dekoderze. W miejsce przyjemnego w użytkowaniu interfejsu zainstalowano jak syf, który się ciągle wiesza, nie da się nic znaleźć, nie działa nagrywanie, zamiast nazw programów są jakieś obrazki (chyba przeznaczone dla idiotów analfabetów). I jak by tego było mało, w Wielkanoc 2024 zniknęły nazwy programów telewizyjnych więc użytkownik nie był w stanie się dowiedzieć co co ogląda. Konkludując, w tej firmie pracują kompletne matoły nie mające pojęcia o niczym. Pieniądze im płacone są wyrzucone w błoto.
    ZaletyCała ludzkość odetchnęła z ulgą gdyby zniknęli z rynku
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jarek / 2018-03-22 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Co do oferty to w zasadzie nie można powiedzieć ani nic złego ani nic dobrego. Cena jest zdecydowanie zawyżona natomiast jakość obsługi klienta jest poniżej poziomu krytyki. Jestem pewien, że osoby które tam pracują nie mają żadnego pojęcia o tym jak należy obsługiwać klienta w XXI wieku. Powiedzieć, że traktują klienta jak zło konieczne to nie powiedzieć nic.

    Nieco ponad 2 tygodnie temu przedłużyłem umowę z enką jednak dzień po, z przyczyn niezależnych musiałem od niej odstąpić. Na czacie, rozmawiałem z jednym z konsultantów i zapytałem, czy w tym celu muszę użyć jakiegoś określonego sformułowania, tekstu. Pan odpisał, że mam po prostu napisać czego potrzebuję i załączyć dokument z własnoręcznym podpisem. Tak też zrobiłem i po wysłaniu maila otrzymałem automatyczną odpowiedź z NC+ informującą, że wiadomość została przyjęta. 13 dni później (wciąż będąc w 14 dniowym terminie) napisałem ponownie do ENKI czy na pewno moją rezygnację otrzymali. Ku mojemu kompletnemu zdziwieniu dowiedziałem się, że pismo nie dotarło (pomimo automatycznej wiadomości, że pismo zostało dostarczone). Po kilkudziesięciu minutach kłótni z Panią na czacie, wtrącił się kolejny konsultant i oznajmił, że ze względu na to, że zamiast słowa "odstąpienie" użyłem słowa "rezygnacja" pismo nie zostało to przyjęte. Był to spory szok. Jeszcze tego samego dnia wysłałem 6 dodatkowych kopii z poprawionym tekstem a następnego, wciąż w terminie 14 dni, kolejne pismo, które było dokładną kopią formularza odstąpienia od umowy. Dodam, że na wszystkie maile wysłane z zakładki Napisz do Nas dostałem automatyczne potwierdzenia, że wiadomości doszły.

    Dwa dni później ponownie skontaktowałem się z ENKĄ z zapytaniem czy wszystko jest w porządku. Niestety, znowu nierzyjemna niespodzianka - dokument nie doszedł. Po krótkim wywiadzie, pan z obsługi klienta spytał się jaka była wielkość pliku. Gdy powiedziałem, że mniejsza niż określone na stronie 10MB bo jedynie 3.4MB, Pan odpisał, że maksymalna wielkość to 2 MB i dlatego nic nie doszło. Nie pomogły argumenty, że mam maila potwierdzającego otrzymanie wiadomości i że na stronie jest jasno napisane 10MB. Pan stwierdził, że skoro nie dostali nic ode mnie w ciągu 14 dni to mój okres 14 dni przepadł i od umowy nie mogę już odstąpić.

    Jestem obecnie na etapie dochodzenia, dlaczego ENKA z jednej strony informowała mnie w automatycznych mailach, że wiadomość otrzymała a z drugiej jej konsultanci twierdzą, że nic nie widzą i wymyślają coraz to inne powody aby moje odstąpienie od umowy odrzucić.

    Ta firma to jest dno, nie wiem kto jest szefem działu obsługi ale to jest kompletna amatorszczyzna. Po prostu dno bez standardów, procedur. Konsultanci wymyślają głupie wymówki na poczekaniu więdząc, że nic im nie grozi bo szefostwo pewnie to toleruje. Tylko krew człowieka zalewa, próbując dojść własnych praw.

    A to wszystko w firmie, któe ledwie kilka miesięcy temu została ukrana za nieuczciwe praktyki wobec klientów i nie informowanie ich o prawie do odstąpienia od umowy.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest wadliwe w tej firmie.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jarek / 2018-08-22 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile wg. NC+ jest wart 7 letni dekoder bez żadnych dodatkowych funkcji?

    560 PLN

    :D :D :D

    Unikaj tej firmy jak ognia!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY WSZYSTKIE TU ZMIEŚCIĆ
    MiejscowośćŚląsk
  • ~Jarek / 2021-05-11 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To siec , która nie dba o klienta , totalna porażka . Działy , które tylko odbierają telefon to pozyskiwania nowych umów i windykacja. Faktura do zapłacenia jest za 7-do 10 dni a oni już piszą , aby zapłacić i wysyłają powiadomienie , że już jesteś winien za usługi.Posiadam pakiet najdroższy i nic nie jest warte uwagi .Same powtórki . Pakiet Canal + i HBO totalne dno firmy z przed 20 lat i powtórki. A jeszcze dodatkowo jak na jednym canal + się skończy film to to samo badziewie zaczyna się na innym canal+. Zostało mi kilka miesięcy i to już koniec mojej męki. Serwis nie działa. Dekodery dają klientom najgorsze z którymi są same kłopoty. Nie polecam usług tej firmy to już nie ta sama stacja . Mocno odradzam podpisywania umowy .
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszaw
  • ~Jarek / 2022-05-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoiczna aktualizacja oprogramowania nie dla abonentów.
    Infolinia nie jest dostępna w niedzielę!!!
    Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość rozwìązania umowy ze względu na złą obsługę abonentów.
    ZaletyAktaulnie brak
    WadyOprogramowanie i obsługa płacących klientów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jarek / 2022-05-31 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak miło, że istnieje konkurencja. Mamy wybór!
    A krawaciarze oglądają rano przy kawce słupki z Excela i się cieszą.
    Z czego się cieszycie?
    Czytajcie tutejsze opinie!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2022-06-16 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    https://www.facebook.com/groups/1200476996790456/permalink/2141780829326730
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jarek / 2022-07-02 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak czytam nasze opinie i dochodzę do wniosku, że jedynie wzrost rozwiązanych umów przemówi do 'krawaciarzy'...
    MiejscowośćŚwiecie
  • ~Jarek / 2022-08-10 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziewie soft
    Badziewie nowa kolejność programów
    Badziewie obsługa
    Arogancja
    ZaletyTeraz żadnych
    WadyTylko
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964