Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jacek s. / 2016-07-05 09:19
    Ocena: 1.00 / 5

    Przy zawieraniu umowy przez telefon ITI Neovision S.A. zobowiązało się do dostarczenia niezbędnego sprzętu tzn. Antena HD, KARTA CAMELEON, decoder wifiBox+/SAGEMCOM DSIW74.
    Po ponad miesiącu oczekiwania na Antenę HD, która oczywiście jest niezbędna dla dokonania aktywacji pakietu usług i korzystania z dekodera sytuacja zaczęła mnie bardzo dziwić. Kilkukrotne próby nawiązania kontaktu z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji nie przyniosły żadnych rezultatów.
    Nie udzielono również odpowiedzi na moją pisemną reklamację w tejże sprawie.
    Wniosłem, więc sprawę do Rzecznika Konsumentów.
    ITI Neovision S.A. zgodziła się na rozwiązanie umowy, ale nie zaoferowano żadnego uzasadnienia, dla czego tak się stało, żadnych przeprosin, a prośba o zwrot kosztów korespondencji itp. została zignorowana.
    Podręcznikowe dziadostwo. Nawet najstarsze zawody świata takie, jak Q. i oprych mają swoje zasady. Wygląda na to, że ITI Neovision S.A. nie ma żadnych.
    jacek s
    Zamość
  • ~Jacek.s / 2022-08-20 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakim trzeba byc idiota ,zeby tak pozmieniac kanaly , ile lat studiow trzeba ???? ,aby do konca umowy !!!! i jeszcze jedna rodzynka -codziennie aktualitacja o godz 19 !!!!! Boot, init!!!
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na polaczenie
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~JacekD / 2015-07-26 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Po telefonicznym przedłużeniu umowy, dostaniesz mniej niż ustaliłeś z naganiaczem z NC+. O niezgodności usługi z ofertą telefoniczną przekonasz się dopiero po uprawomocnieniu się umowy, bo dopiero wtedy włączą usługę. Po upływie kilku miesięcy wyłączą kilka najlepszych programów, bo tak jest napisane w ofercie , którą otrzymasz nie wcześniej niż po zawarciu umowy. Można zgłaszać reklamacje , najlepiej w niedzielę po 23 lub przed 5 rano na infolinie, wtedy czas oczekiwania spada do kilku minut. Nagrania rozmowy z naganiaczem nie udostępnią bez sądu.
    Moja rada: Jeśli zadzwoni do Ciebie konsultant NC+ , przedstawi się itd.. , odpowiadasz " miłego dnia i wyp...j" i kończysz rozmowę.
    Zaletynie widzę
    Wadyjedno wielkie oszustwo przez telefon.
    7 lat
  • ~Jack / 2021-02-17 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie konkretne oferty. Obsługa klienta próbuje wprowadzać w błąd. Cena jak z kosmosu.
    ZaletyŻadnych
    WadyPrzedpotopowa oferta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jack / 2023-08-23 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma z kim rozmawiać jeśli masz problem. Oni wyłącznie są zainteresowani sprzedażą usług. Coraz gorzej. Po 5 latach chyba zrezygnuję.
    Zaletyczasem dzialą
    Wadynie ma z kim gadać
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jack / 2024-04-14 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali mi mecze ekstraklasy, a brałem tv że względu na sport. OSZUŚCI!!!!
    ZaletyBrak
    MiejscowośćGarwolin
  • ~Jack shirac / 2022-12-01 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta naciaga na niwe produkty jak tylko to mozliwe. Po przedstawieniu dodatkowych opcji zakanczja” to co rozumiem ze mozemy podpisywac umowe” -od razu stwierdzaja ze ja sie godze na to hehe
    Nowe oprogramowanie dekodera to smiech na sali. Wiesza sie srednio kilka razy na dzien. Po przelaczeniu na dany kanal czekam kilka sekund zanin sie przelaczy. Naciskajac plus jeden kanal przeskakuje o kilka. Menu zero intuicyjne,pomieszanie z poplataniem. Opinia najgorsza jaka moze byc. Nie polecam wogole
    ZaletyZadnej
    WadyJedno wielkie badziewio
    MiejscowośćMidleton
  • ~Jagoda / 2022-08-28 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Eykuplam La Lig i nie nie nie otwieraja sie mecze. nigdy wiecej OSTRZEGA
    Zaletybrak
    Wadyna calej linii
    MiejscowośćDobryniow
  • ~Jako / 2019-09-16 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać od 2 mieśiecy mi nie działa internet router byl sprawdzany dwa razy i jest poloczenie ale brak internetu.
    Mieszkam w centrum Krakowa gdzie raczej zasieg jest dobry. Oczywiscie fakturka przychodzi ale usluga nie jest dostarczana. Nikt nie jest w stanie mi pomoc. Najgorszy internet jaki
    Mog powstac. Pamieajcie
    Nie podpisujcie umow z ta firma bo jak cos sie stanie to wam nie pomoga.
  • ~Jakub / 2021-08-09 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu, ta firmy powinna dostać kuratora lub powinien ją się zająć UOKIK.

    Podpisałem umowę, nie było w stanie dostarczyć mi telewizji, mimo to kazali mi płacić za diod takowe wymiany sprzętu, kart, instalatorów i przez 2 lata nic, na koniec wypowiedziałem umowę, dzwoniono do mnie mimo 100 prób, żeby zaprzestali, bo Itak rezygnuje z usługi bo jej nie potrafili przez 2 lata włączyć, pojechałem oddać dekoder, dowiedziałem się że jest mój i tak stary że go nie chcą za darmo nawet, po 2 miesiącach dostałem wezwanie do zaĻlaty na 1060 zł za ten dekoder co był mój i tak stary że go nie chcieli, oddałem go Itak dowalili mi karę na 100 zł.

    NIe kupujcie od nich nic!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści - cała firma stworzona żeby oszukiwać drobnych, biednych ludzi.
    MiejscowośćLublin
  • ~Jakub / 2022-01-02 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości indywidualnego doboru programów do pakietu, mnóstwo nikomu niepotrzebnych śmieci. Liczy się jakość, a nie ilość. Oglądam jakieś 2% programów z oferty.
    Druga sprawa to nieustające ponaglenia o zapłatę wyświetlające się trzy razy dziennie pomimo tego, że od lat nie spoźniłem się nawet jeden dzień. Prosiłem o wyłączenie tej kretyńskiej funkcji, BOK twierdzi, że to niemożliwe. No to macie jedną gwiazdkę.
    ZaletyŻadnych specjalnych
    WadyWymienione powyżej.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~jakuszko / 2019-11-11 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    nc go to badzieiwe, część odcinków różnych seriali wogóle nie działa, nie mówiąc już o włączniu napsiów w odcinkach bez lektora. Problemy z dodawaiem urządzeń też normalka. Wiecznie pojawiające się błedy na wielu urzadzeniach, przegladarkach. Wielkie G, wstyd że biorą za to kasę od ludzi.
    Wadybłedy błedy błedy
    MiejscowośćRadom
  • ~jan / 2019-05-30 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma ,beszczelni I niekompetetni ludzi pracujacy w tej firmie.Nie wiem po co infolina skoro zupelnie nie maja pojecia jak pomoc lub naprawic sprzet.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo
    MiejscowośćRybnik
  • ~Jan / 2020-03-31 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja też zostałem oszukany !!!
    Jestem klientem od ponad 13 lat i co z tego mam?
    Dzwoni do mnie konsultant z rewelacją, ale nie mówi mi wprost, że proponuje mi drugą nową umowę tyko, że dla takiego klienta jak ja i leci długa lista pochwał, została stworzona specjalna oferta programowa i cenowa, obszernie mi ją przedstawia ze szczegółami. O sobie myślę, miałem już z nimi skończyć po tylu numerach jakie mi wycieli a tu taka dbałość o klienta, brzmi ekstra. Zgadzam się na wszystko. Za dwa dni kurier przywozi nowy dekoder i umowę. Podpisałem. Podłączyłem nowy sprzęt do anteny i oglądam. Po miesiącu przychodzą dwie faktury do płacenia. Dzwonię na infolinię i dowiaduję się, że mam dwie umowy na telewizję Cyfra+, jakim cudem przecież zawsze dzwonili, żeby przedłużać umowy a tu takie nieporozumienie. Dobra napisałem reklamację i wyjaśniłem, że konsultant wprowadził mnie w błąd, opisałem ze szczegółami o co chodzi. Po trzech tygodniach dostałem odpowiedz oszustów:
    Odsłuchałem rozmowę z 7 lutego 2020 r., podczas której zdecydował się Pan na zamówienie nowej umowy na warunkach promocji Nowy Comfort+ 5m Free 24m (09/19). Oferta została przedstawiona poprawnie. Zgodę na zawarcie umowy potwierdził Pan własnoręcznym podpisem 10 lutego 2020 r. Nie mam podstaw do rozwiązania umowy bez naliczania kar i anulowania opłat.
    Polityka Cyfry+
    Konsultanci to specjaliści do przedstawienia ofert tak żeby sprzedać
    Platforma Cyfra+ to dostawca którego zupełnie nie interesuje, że klient został wprowadzony w błąd tylko żeby płacił jak najwięcej.
    Zaletyżadnych
    WadyNajgorzej traktują stałych klientów, oszukują i żerują na nas
    MiejscowośćNiemcza
  • ~Jan / 2022-01-03 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści krętacze, omijać szerokim łukiem. Sebastian Chmura cwaniak i cham.
    Zaletybrak
    Wadycałość i infolinia dno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2022-04-07 04:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej nc+ ,w czerwcu rezygnuje z ich usług.Od miesiąca problem z zapłaceniem rachunku,próba konta konsultanci odpowiadają bez sensu,albo przerywają chat,próba kontaktu telefonicznego nie udana .Ogolnie nigdy więcej umowy z ta firma.
    ZaletyZadne
    WadyDuzo
    MiejscowośćRybnik
  • ~jan / 2022-05-28 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma canal+ była bajeczna: zawsze można było w łatwy sposób dowiedzieć się istotnych informacji n/t wybranego programu, szczególnie filmów - rok, reżyser, tytuł oryginalny, aktorzy. Dlaczego nam to odebraliście, w zamian dając infantylne opisy akcji, po których odchodzi ochota do oglądania?
    Ten nowy interface, to jakaś potworna pomyłka, aż się nie chce zmieniać kanałów.... Chyba nawet polsat jest lepszy...
    ZaletyDuży wybór atrakcyjnych programów.
    WadyNieczytelny interface, brak istotnych informacji, nadmiar informacji nieistotnych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2022-08-11 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po interwencji w canal+ w dosyć nieparlamentarnych słowach,jakiś oburzony człowieczek z tej firmy,uprzejmy był poinformować mnie,że nie będą odpowiadać na moje pytania! Zmiana numeracji kanałów bez konsultacji z odbiorcami jest działaniem mającym w dupie abonentów. Masz płacić i być zadowolonym z tego co ci dajemy! Przeszedłem z Polsatu mając nadzieję na lepszą obsługę! Teraz okazuje się,że spadłem z deszczu pod rynnę!
    Mało tego w szukaniu kanałów bardzo pomocny był ,,teleman.pl,, gdzie obok kanału był numer. Niestety tam w dalszym ciągu widnieje stara numeracja! Więc aby znaleźć jakiś kanał muszę posiłkować wydrukiem proponowanym przez ,,canal,, Cymbały zmuszają mnie do zawieszenia na ścianie wykazu i grzebania w spisie przed przełączeniem! Życzę temu jałopowi zmieniającemu numerację aby jego dostawca tv zrobił to samo!
    Po skończeniu umowy na pewno nie przedłużę już umowy!!!
    ZaletyPrzyspieszenie decyzji o rezygnacji z dotychczasowego dostawcy tv
    WadyBezmózgówcy mający w d... Odbiorców tv
    MiejscowośćSkoczów
  • ~Jan / 2022-08-13 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ale TV pis został na swoim miejscu.Wiadomo kto mieszał.
    ZaletyBrak
    WadyNowa lista kanałów
  • ~Jan / 2022-11-07 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wadliwy dekoder, piloty szajs, rozsypują się od samego patrzenia. Ciągłe blokady. Brak słów. Nie polecam.
    MiejscowośćWloclawek
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964