MiejscowośćRuda Śląska
strona 64 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~Karla / 2021-06-12 19:19
Przy każdym załamaniu pogody wyświetla się komunikat o braku sygnału. Wystarczy, że lekko wieje czy kropi deszcz. Obsługa nie rozwiązuje problemu, trudno się z nimi skontaktować. Antena odbiera też dekoder z innej firmy i działa bez zarzutu. Nie polecam -
-
~Tytus / 2021-06-06 23:19
Nc sport komentarz NBA jest żenujący komentarz wulgarnie stronniczy luka to luka tamto jest faulowany itd. itp ludzie weźcie ich z wizji bo nie da się ich oglądać -
~Arni / 2021-06-05 18:55
Niestety nie mogę nic dobrego napisać o dzisiejszej canal+. Wszystko było dobrze do momentu połączenia cyfra+ i platformy N. Platforma N ściągła cyfrę + na dno. Tylko powtórki i non stop reklamy. kiedyś Na canal+ były premiery co niedawno ukazały się w kinie, dziś jest syf, dno i wodorosty. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO !!!MiejscowośćPoznań -
~Piotr / 2021-06-01 12:49
Same powtórki nowości z najniższej pułki oferta tylko dlkiboli ZaletyZero zalet starocie oferta dla kiboliWadySameMiejscowośćŁódź -
~Seli / 2021-06-01 11:30
tragedia, Wszystkie kanały polskojęzyczne kodowane pomimo że w telewizji naziemnej darmowe
Ceny za pakiety z kosmosu. Jak kupujesz pierwszą kartę wszystko pięknie i szybko. Później ......
Brak informacji o kończącej się ważności pakietu - ni z tego ni z owego ryp i nie masz żadnego kanału.
Opłacasz ..... i włąsnie mija 5 dzień i nic. BOK twierdzi , że nie otrzymał kasy. Transakcja dokonana przez BLUE MEDIA więc w teorii pieniądze otrzymują od razu .
Oczekiwanie na uruchomienie to trzy dni robocze od dokonania opłaty.
Że niby gdzie tak jest ?????
życzę im serdecznie żeby za chleb też tak płacili.Wadyopcjonalnie ...... same wadyMiejscowośćOpole -
~Antek / 2021-05-22 13:23
Właściwie zastanawiam się po co tu w ogóle pisać, my się wywnętrzamy, a oni to olewają, w ogóle tu nie zaglądają. Są uprzejmi grzeczni gdy zawiera się umowę - abonament, a później bujaj się Fela. O ile prościej i wygodniej by było, gdyby podany by był e-mail, gdzie można by było w prosty sposób, po podaniu nr abonenta wyłuszczyć swoje zastrzeżenia czy uzyskać wyjaśnienia. Ale takiego adresu nie znajdziecie. W połączeniach telefonicznych na dzień dobry żądają peselu, z jakiej racji, a do tego włącza się jakiś niedorobiony automat Drakula. Pesel powinien być prawnie chroniony, a nie służący zamiast nazwiska. Obłęd jeśli chodzi o kontakt z tą firmą, co zresztą widać tu na forum. Myślałem, iż to tylko jam mam z nimi problemy. No i te wygłupy - nie jestem robotem, to naprawdę chore. Wadybrak pozytywówMiejscowośćGłuchołazy -
~KarolinaS / 2021-05-18 15:28
Jedna wielka masakra 3 dni czekać na odblokowanie sygnału przecież to jakieś kpiny!!! MiejscowośćOlesno -
~Jan / 2021-05-17 20:30
Dramat.zamiast oferować lepsza ofertę potrafią tylko straszyć karami ,i to po 15 latach .nie polecam wręcz odradzam . -
-
~Danuta / 2021-05-17 17:45
Po wymianie dekodera głównego należało ponownie aktywować multiroom. Do tego potrzebny był kod weryfikacyjny, który,według instrukcji, powinien znajdować na koncie klienta. Tam go jednak nie było. Kontakt pisemny nie dal nic.Odniosłam wrażenie, że konsultanci nie mają pojęcia,o co proszę. Problem udało się rozważać dopiero po kontakcie telefonicznym. Strata czasu i dużo nerwów. ZaletyDobre kanały informacyjne.Wady Niski poziom obsługi klienta.MiejscowośćPuck -
~Ania / 2021-05-16 19:44
Mam canal plus i canal film czyli progray filmowe bo takie wybieralam a dzis niedzielny wieczor a na tych trzech kanałach mecze! Gdybym chciala ogladac mecz to bym wykupila canal sport do diabła!!! -
~Ania / 2021-05-15 20:09
Zakupiłam Canal + na kartę w marcu, do dziś oglądałam programy przez łącznie 4 godziny, gdyż dekodery do ów telewizji są używane i działają po ok. godzinę. Nikogo nic nie interesuje. Dzwoniąc do serwisu odsyłają do strony ze zgłoszeniem , czeka się na kuriera i po ok. 1,5 tygodnia przesyłają dekoder, który działa 2 godziny i znów kończy swoją żywotność. A taka promocja przy zakupie iż pół roku za darmo ... Jak dla mnie totalna porażka. ZaletyBrakWadyZa mało miejscaMiejscowośćSkoki -
~Nati / 2021-05-14 02:30
Canal+ ZA DARMO po skorzystaniu z linku: https://bit.ly/33NT9kp !!!!! -
~Jarek / 2021-05-11 18:12
To siec , która nie dba o klienta , totalna porażka . Działy , które tylko odbierają telefon to pozyskiwania nowych umów i windykacja. Faktura do zapłacenia jest za 7-do 10 dni a oni już piszą , aby zapłacić i wysyłają powiadomienie , że już jesteś winien za usługi.Posiadam pakiet najdroższy i nic nie jest warte uwagi .Same powtórki . Pakiet Canal + i HBO totalne dno firmy z przed 20 lat i powtórki. A jeszcze dodatkowo jak na jednym canal + się skończy film to to samo badziewie zaczyna się na innym canal+. Zostało mi kilka miesięcy i to już koniec mojej męki. Serwis nie działa. Dekodery dają klientom najgorsze z którymi są same kłopoty. Nie polecam usług tej firmy to już nie ta sama stacja . Mocno odradzam podpisywania umowy . ZaletyżadneWadywszystkie możliweMiejscowośćWarszaw -
~Zuch Artek / 2021-05-09 15:26
Po raz kolejny dałem się zmanipulować i przedłużyłem umowę na 2 lata... To chyba przyzwyczajenie do dostawcy, z którym byłem od 20 lat.
Ale to, co jest na tej platformie oferowane , to juz dno dna - same powtórki i zamienianie programów pomiędzy Discovery, TTV, TVN Turbo i innymi zależnymi stacjami. W zasadzie, na jaki kanał nie przełączych, obejrzysz to ,co już gdzieś widziałeś , plsu ,dodatkowo nachalne wciskanie oferty playet.pl oraz produkcji TVN.
To już całkowity upadek, naciąganie frajerów na płacenie za starocie i powtórki, coraz częśtsze reklamy na kanałych, gdzie ich nigdy nie było. NIE POLECAM.ZaletyBRAKWadySAMEMiejscowośćwleń -
~Yock / 2021-05-05 14:33
Witam. Bylem abonentem od początku powstania platformy wizja tv. Do teraz gdy złożyłem rezygnację nałożono na mnie karę za spóźnione oddany sprzęt w wysokości 100 zł. Banda zlodzeji którzy tylko czychaja by zedrzeć z ciebie każdy grosz. Ogólnie to zaluje bardzo ze wykupilem tą telewizję. Nie dość że nic tam nie ma to jeszcze sprzęt felerny ZaletyZadneWadySameMiejscowośćJarocin -
~Magda / 2021-05-04 16:15
Lidia. Stanowczo odradzam. Nie polecam. Chcialam zmniejszyc pakiet nie wyrazili zgody. Traktuja klienta nieuczciwie nekaja tel i zmuszaja do przedluzenia umowy a gdy klinent rezygnuje to groza i nasylaja komornika............ ........ Platformma nc plus. To oszusci i naciagacze. Przstrzegam !!! ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćPultusk -
-
~Waldi / 2021-05-01 20:30
moloch który ma za nic swoich klientów wszystkie reklamacje zawsze są negatywne mają sztab prawników i w nosie maja prawa abonenta ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćŁomza -
~goska / 2021-05-01 17:08
to jest dramat , tyle kasy sie płaci a nie ma nic ciekawo, czekam końca umowy i rezygnuje -
~Jaln / 2021-04-24 16:29
Taka to historia. Aktywacja mojej kolejnej umowy ma nastąpić w okresie wakacyjnym. W trakcie rozmowy z konsultantem, w momencie przedłużenia umowy na dalszy okres, zapytałem jak mam wymienić dekoder ponieważ pokazuje błąd lub nie chce się uruchomić (nie użytkuje go od jakiegoś czasu). Natomiast pilot do drugiego dekodera nie działa. Konsultant poinformował, że sprzęt mogę wymienić w salonie Canal Plus. Przy próbie wymiany w salonie w Poznaniu Salon CANAL+ LECH Poznań Panorama, sprzedawca powiedział, że nie mogę wymienić dekodera ponieważ nie uruchomiona została nowa umowa. Dokonały jego wymiany jakbym przedłużał u niego umowę. Natomiast pilota muszę sobie kupić bo jest zaśniedziały.???? Na szczęście miła Pani w galerii Posnania bez problemu dokonała wymiany (polecam ten salon Canal Plus). MiejscowośćŁobez -
~Ktos / 2021-04-19 09:50
Nie polecam !! Zmienilem miejsce zamieszkania nie mam mozliwosci montazu antenty satelitarnej i musze placic im abonament za cos czego nie moge uzywac.. bo jak sie tlumacza nie jest to podstawa do zerwania umowy MiejscowośćKraków
strona 64 z 115
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »