Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-05-15 20:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Zakupiłam Canal + na kartę w marcu, do dziś oglądałam programy przez łącznie 4 godziny, gdyż dekodery do ów telewizji są używane i działają po ok. godzinę. Nikogo nic nie interesuje. Dzwoniąc do serwisu odsyłają do strony ze zgłoszeniem , czeka się na kuriera i po ok. 1,5 tygodnia przesyłają dekoder, który działa 2 godziny i znów kończy swoją żywotność. A taka promocja przy zakupie iż pół roku za darmo ... Jak dla mnie totalna porażka.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca
    MiejscowośćSkoki
  • ~Nati / 2021-05-14 02:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Canal+ ZA DARMO po skorzystaniu z linku: https://bit.ly/33NT9kp !!!!!
  • ~Jarek / 2021-05-11 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To siec , która nie dba o klienta , totalna porażka . Działy , które tylko odbierają telefon to pozyskiwania nowych umów i windykacja. Faktura do zapłacenia jest za 7-do 10 dni a oni już piszą , aby zapłacić i wysyłają powiadomienie , że już jesteś winien za usługi.Posiadam pakiet najdroższy i nic nie jest warte uwagi .Same powtórki . Pakiet Canal + i HBO totalne dno firmy z przed 20 lat i powtórki. A jeszcze dodatkowo jak na jednym canal + się skończy film to to samo badziewie zaczyna się na innym canal+. Zostało mi kilka miesięcy i to już koniec mojej męki. Serwis nie działa. Dekodery dają klientom najgorsze z którymi są same kłopoty. Nie polecam usług tej firmy to już nie ta sama stacja . Mocno odradzam podpisywania umowy .
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćWarszaw
  • ~Zuch Artek / 2021-05-09 15:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Po raz kolejny dałem się zmanipulować i przedłużyłem umowę na 2 lata... To chyba przyzwyczajenie do dostawcy, z którym byłem od 20 lat.
    Ale to, co jest na tej platformie oferowane , to juz dno dna - same powtórki i zamienianie programów pomiędzy Discovery, TTV, TVN Turbo i innymi zależnymi stacjami. W zasadzie, na jaki kanał nie przełączych, obejrzysz to ,co już gdzieś widziałeś , plsu ,dodatkowo nachalne wciskanie oferty playet.pl oraz produkcji TVN.
    To już całkowity upadek, naciąganie frajerów na płacenie za starocie i powtórki, coraz częśtsze reklamy na kanałych, gdzie ich nigdy nie było. NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
    Miejscowośćwleń
  • ~Yock / 2021-05-05 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Bylem abonentem od początku powstania platformy wizja tv. Do teraz gdy złożyłem rezygnację nałożono na mnie karę za spóźnione oddany sprzęt w wysokości 100 zł. Banda zlodzeji którzy tylko czychaja by zedrzeć z ciebie każdy grosz. Ogólnie to zaluje bardzo ze wykupilem tą telewizję. Nie dość że nic tam nie ma to jeszcze sprzęt felerny
    ZaletyZadne
    WadySame
    MiejscowośćJarocin
  • ~Magda / 2021-05-04 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Lidia. Stanowczo odradzam. Nie polecam. Chcialam zmniejszyc pakiet nie wyrazili zgody. Traktuja klienta nieuczciwie nekaja tel i zmuszaja do przedluzenia umowy a gdy klinent rezygnuje to groza i nasylaja komornika............ ........ Platformma nc plus. To oszusci i naciagacze. Przstrzegam !!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćPultusk
  • ~Waldi / 2021-05-01 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    moloch który ma za nic swoich klientów wszystkie reklamacje zawsze są negatywne mają sztab prawników i w nosie maja prawa abonenta
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćŁomza
  • ~goska / 2021-05-01 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest dramat , tyle kasy sie płaci a nie ma nic ciekawo, czekam końca umowy i rezygnuje
  • ~Jaln / 2021-04-24 16:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Taka to historia. Aktywacja mojej kolejnej umowy ma nastąpić w okresie wakacyjnym. W trakcie rozmowy z konsultantem, w momencie przedłużenia umowy na dalszy okres, zapytałem jak mam wymienić dekoder ponieważ pokazuje błąd lub nie chce się uruchomić (nie użytkuje go od jakiegoś czasu). Natomiast pilot do drugiego dekodera nie działa. Konsultant poinformował, że sprzęt mogę wymienić w salonie Canal Plus. Przy próbie wymiany w salonie w Poznaniu Salon CANAL+ LECH Poznań Panorama, sprzedawca powiedział, że nie mogę wymienić dekodera ponieważ nie uruchomiona została nowa umowa. Dokonały jego wymiany jakbym przedłużał u niego umowę. Natomiast pilota muszę sobie kupić bo jest zaśniedziały.???? Na szczęście miła Pani w galerii Posnania bez problemu dokonała wymiany (polecam ten salon Canal Plus).
    MiejscowośćŁobez
  • ~Ktos / 2021-04-19 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !! Zmienilem miejsce zamieszkania nie mam mozliwosci montazu antenty satelitarnej i musze placic im abonament za cos czego nie moge uzywac.. bo jak sie tlumacza nie jest to podstawa do zerwania umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Patrycja / 2021-04-16 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Wszyscy są mili jak chcą sprzedac a jak potrzebuje sie pomocy to kazdy ma gdzies
    MiejscowośćKrakow
  • ~Monika / 2021-04-16 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy wiecej !!!! Dzwonia po kilkanascie razy na dzien gdy nie przedluzylam umowy mecza ofertami nie rozumieja slowa nie ....ale o zdaniu sprzetu nie wysilili sie ani razu z telefonem w celu przypomnienia tylko od razu pismo przysylaja o naliczeniu kary
  • ~Zanka / 2021-04-12 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowity brak poszanowania klienta!Z końcem kwietnia 2021 kończyła mi się umowa, więc skontaktowałam się celem ewentualnego przedłużenia umowy.Niestety jako kilkunastoletni klient nie miałam możliwości wybrania pakietu o niższej cenie tylko taki sam albo droższy.Pan w obsłudze klienta nawet nie próbował być miły.Bezczelny i arogancki.Więc to skutkowało decyzją o zakończeniu umowy.W umowie prosiłam również o usunięcie moich danych osobowych z dniem zakończenia umowy.Zrobiono to natychmiast a to tylko po to, aby doliczyć dodatkowo 5zł do rachunku jako brak zgody na udostępienie swoich danych do celów marketingowych.Napisałam skargę,ale niestety jak możnaby się tego spodziewać moja skarga nie została uwzględniona i według opinii platformy cyfrowej och postępowanie jest prawidłowe.Nie chodzi o kwotę 5zł choć może i tak bo to żałosne,że firma za 5zł psuje sobie ijeszcze bardziej już i tak nadszarpniętą reputacje!Cieszę się,że wypowiedziałam umowę bo nie chcę mieć nic wspólnego z taką dziadowską firmą!
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyBezczelna i arogancka obsługa klienta, brak kompetencji w rozwiązywaniu problemów,bardzo drogie pakiety bez możliwości zmiejszenia pakietu,
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Józef / 2021-04-11 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Przestarzały sprzęt, brak udoskonaleń np programowanie programów tylko do obejrzenia.Co najbardziej denerwujące całkowity brak informacji na kanałach sportowych, tzn która transmisja jest na żywo a która jest powtórką, treści informacji urwane w połowie zdania. Masakra. Płacę za tę telewizję bardzo duże pieniądze i oczekuję więcej nowoczesnego sprzętu i jakości . Na plus mogę dodać, że obsługa u nas bardzo miła i uczynna, ale to wszystko co dobrego mogę powiedzieć.
    ZaletyMiła obsługa
    WadySprzęt i zawarte w nim informacje.
    MiejscowośćOstrów Wlkp
  • ~marek / 2021-04-09 09:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to jakaś kpina, TV też. po tym jak dzieciak zaczął uczyć się zdalnie to internet praktycznie nie istniał. Nie wspominając o odpaleniu Netflix to już była totalna porażka. wysłałem im screeny prędkości o różnych datach czyli upload 0,97 i download 0,42 itp. Ich komentarz był że pewnie zużyłem już swój limit i wtedy jest wolniejszy, Jak udowodniłem że tak nie jest, wypowiedziałem umowę. w punkcie powiedzieli mi ok jest zerwana przedwcześnie ale uzasadniona, więc nie ma kary. po 4 miesiącach dostałem od nich pismo że mam zapłacić karę za przedwczesne zerwanie umowy. Powiedziałem wała, teraz mnie ściga jakaś firma za zapłatą. nawet nie odpisuję na żadne maile. teraz stwierdzili że za mało płacę za mój telefon którego od roku nie używam bo mam firmowy, więc zaczęli mi wysyłać rachunki o 10 zeta więcej co miesiąc. Płacę wszystkie rachunki zawsz na czas ale ten rachunek jest płacony tak jak w moim oryginalnym kontrakcie czyli 15,49 miesięcznie. już się plują że mi zawieszą serwis. a niech se debile zawieszają i tak go nie używam:)
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~Annnna / 2021-04-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny internet, rzekomo bez limitu po czym po dopytaniu obsługi okazało się, że bez limitu oznacza jedynie 100 GB. Poza tym, że limit jest mały, internet i tak nie funkcjonuje należycie. Serdecznie nie polecam, drogo i na dodatek beznadziejnie.
    ZaletyZero
    WadyInternet, ceny
    MiejscowośćLabędy
  • ~Agata / 2021-04-02 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tego operatora, za tą cenę maskara, dekoder ciągle się psuje, multiroom to jakaś masakra, telewizja ciągle przerywa, obsługa żenująca.Jak telewizja nie działa trzeba poodłączać dekoder i udać się do punktu. Coś takiego jak serwis nie istnieje!!!! Wszystko lepsze od tego dziadostwa.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćLublin
  • ~Marcin / 2021-03-30 22:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Dekodery to gówno żyjące własnym życiem. Wstyd że taka firma ma tak słaby sprzęt.
    ZaletyChmmm..
    WadyStrasznie słaby sprzęt.
    MiejscowośćGryfino
  • ~Leszek / 2021-03-30 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Kończy mi się umowa. Od ponad miesiąca codziennie połączenia z ofertą przedłużenia umowy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćTychy
  • ~Tomik / 2021-03-30 13:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest drogo bardzo drogo sprzęt w miarę możliwości ok. Ale szału nie ma kanałów i programów 4K jak na lekarstwo.
    ZaletyJak do tej pory brak
    WadyW stosunku do konkurencji sprzęt marny mimo 4K.
    MiejscowośćOpoczno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964