Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowana / 2021-07-05 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Mam dokladnie takie same doswiadczenia: dlugi czas polaczen bez efektu, przelaczanie od dzialu do dzialu, brak kompetencji personelu,grozenie karami, gdy sie umowe wypowiada w terminie.
    Skandal.
    I ta nachalnosc w oferowaniu rozszerzonych pakietow,przy blokadzie, ktorej przez tydzien nie potrafia zdjac.
    MiejscowośćBerlin
  • ~Zuza / 2021-07-03 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle!!!mam dwa dekodery, płacę 140 zł i co weekend wyświetla mi się komunikat o zamianie kart, inaczej mam wszystko zablokowane, Dlaczego??
    Wyświetla się złe podłączenie, kto podłączył, pracownicy nc+ nie za darmo, za każdy przyjazd do domu płaciłam kasę, nie małą, Smuteczek, brak profesjonalizmu i nie tylko, jedna gwiazdka to za dużo
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo żeby wymieniac
  • ~Igunia / 2021-07-03 16:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd te negatywne opinie. Canal+ bije na głowę CYfrowy Polsat. Oferta o wiele lepsza, kanały ciekawsze, JAKOŚĆ!!! o wiele lepsza niż w CP. Polecam, obsługa super bo ząłatwiam wszystkie sprawy w punkcie w Piasecznie a tam panowie super! Odbiera pieknie, cena normalna, ani mała ani duża. Po 8 latach z Cp, to miła odmiana. Bardzo miła
    ZaletyObsługa, kanały, jakość
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Ass / 2021-06-30 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder po automatycznym zaktualizowaniu listy programów zaprzestał działania na wszystkich płatnych kanałach. Jedna siusiumajtka z Canal plus, z którą przeszedłem frustrującą procedurę jego odblokowywania poinformowała mnie że po godzinie od wysłania przez nią zdjęcia blokady zacznie działać, co oczywiście się nie stało. Druga siusiumajtka z którą przeszedłem tę samą procedurę zauważyła radośnie że mam stary dekoder (pewnie, jestem klientem tej bandy od wielu, wielu lat) i równie starą kartę i to może powodować problemy z aktualizowaniem dekodera. Jednak jej zwoje mózgowe (albo zwoje mózgowe jakiegoś złodzieja wymyślającego procedury obsługi klientów) nie pozwoliły na zaproponowanie wymiany tegoż dekodera. Co więcej druga siusiumajtka stwierdziła że odblokowywanie potrwa 24 godziny. Boję się do nich dzwonić jutro bo pewnie oznajmią mi że już za miesiąc zacznę odbierać sygnał.
    Czas najwyższy mocno kopnąć w dupę tę zorganizowaną grupę (sami wiecie kogo)
    ZaletyZ dużą cierpliwością obie siusiumajtki znosiły moją wylewającą się żółć
    WadyCała reszta
  • ~Piotr / 2021-06-30 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa wypowiedziana 3 miesiące przed końcem z braku dobrej oferty, telefony i smsy co dziennie, nawet po 20 godzinie !!! Tragedia !!!
    ZaletyŻadnych
    WadyKiepska oferta, drogo, nękanie telefonami codziennie.
    MiejscowośćKwaczała
  • ~Slawek / 2021-06-26 19:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia to arogancja i mierna obsługa. Jakiś idiota nie potrafi wpisać prostych 11 cyfr numeru pesel ale z problemem pozostaje obonent. Nie polecam obsluga na poziomie 0.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Anna / 2021-06-25 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nc+jest do niczego załatwienie sprawy z nimi jest katastrofa człowiek od 2 tygodni domaga się zwrotu pieniędzy. I nic do tej pory nie polecam tego operatora ciągle tylko to samo
    Jedna wielka katastrofa
    WadyWszystko
  • ~Kcv1 / 2021-06-20 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z działem technicznym to kpina. Aż żal ludzi którzy tam pracują. Sprawa którą można rozwiązać w dzień jest wałkowana od prawie dwóch tygodni, a pieniedze z konta uciekają mimo braku dostępu do konta. Burdel na kółkach. Paszkwil, nie firma.
    MiejscowośćKluszkowce
  • ~Piotr / 2021-06-18 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo opłaconego rachunku na telewizorze wyskakuje komunikat o nowym rachunku i konieczności opłacenia go do 18ego dnia miesiąca. Nie polecam tego operatora.
    ZaletyBrak zalet
    WadyUsługa się wiesza. Co parę godzin jakość spada (robi się pikseloza) i trzeba resetować dekoder.
    MiejscowośćCendrowice
  • ~marek / 2021-06-15 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    kosmiczne ceny, zmiana pakietów bez kontaktu z klientem, tragiczna obsługa klienta, punkty obsługi nie wiedzą co się dzieje z kontaktem przez net i vice versa. Debilskie wytłumaczenia, zero zrozumienia klienta i jego kiepskich serwisów. Samo dno!
    Zaletyżadnej
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~Karla / 2021-06-12 19:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Przy każdym załamaniu pogody wyświetla się komunikat o braku sygnału. Wystarczy, że lekko wieje czy kropi deszcz. Obsługa nie rozwiązuje problemu, trudno się z nimi skontaktować. Antena odbiera też dekoder z innej firmy i działa bez zarzutu. Nie polecam
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Tytus / 2021-06-06 23:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Nc sport komentarz NBA jest żenujący komentarz wulgarnie stronniczy luka to luka tamto jest faulowany itd. itp ludzie weźcie ich z wizji bo nie da się ich oglądać
  • ~Arni / 2021-06-05 18:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety nie mogę nic dobrego napisać o dzisiejszej canal+. Wszystko było dobrze do momentu połączenia cyfra+ i platformy N. Platforma N ściągła cyfrę + na dno. Tylko powtórki i non stop reklamy. kiedyś Na canal+ były premiery co niedawno ukazały się w kinie, dziś jest syf, dno i wodorosty.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO !!!
    MiejscowośćPoznań
  • ~Piotr / 2021-06-01 12:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Same powtórki nowości z najniższej pułki oferta tylko dlkiboli
    ZaletyZero zalet starocie oferta dla kiboli
    WadySame
    MiejscowośćŁódź
  • ~Seli / 2021-06-01 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, Wszystkie kanały polskojęzyczne kodowane pomimo że w telewizji naziemnej darmowe
    Ceny za pakiety z kosmosu. Jak kupujesz pierwszą kartę wszystko pięknie i szybko. Później ......
    Brak informacji o kończącej się ważności pakietu - ni z tego ni z owego ryp i nie masz żadnego kanału.
    Opłacasz ..... i włąsnie mija 5 dzień i nic. BOK twierdzi , że nie otrzymał kasy. Transakcja dokonana przez BLUE MEDIA więc w teorii pieniądze otrzymują od razu .
    Oczekiwanie na uruchomienie to trzy dni robocze od dokonania opłaty.
    Że niby gdzie tak jest ?????
    życzę im serdecznie żeby za chleb też tak płacili.
    Wadyopcjonalnie ...... same wady
    MiejscowośćOpole
  • ~Antek / 2021-05-22 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Właściwie zastanawiam się po co tu w ogóle pisać, my się wywnętrzamy, a oni to olewają, w ogóle tu nie zaglądają. Są uprzejmi grzeczni gdy zawiera się umowę - abonament, a później bujaj się Fela. O ile prościej i wygodniej by było, gdyby podany by był e-mail, gdzie można by było w prosty sposób, po podaniu nr abonenta wyłuszczyć swoje zastrzeżenia czy uzyskać wyjaśnienia. Ale takiego adresu nie znajdziecie. W połączeniach telefonicznych na dzień dobry żądają peselu, z jakiej racji, a do tego włącza się jakiś niedorobiony automat Drakula. Pesel powinien być prawnie chroniony, a nie służący zamiast nazwiska. Obłęd jeśli chodzi o kontakt z tą firmą, co zresztą widać tu na forum. Myślałem, iż to tylko jam mam z nimi problemy. No i te wygłupy - nie jestem robotem, to naprawdę chore.
    Wadybrak pozytywów
    MiejscowośćGłuchołazy
  • ~KarolinaS / 2021-05-18 15:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedna wielka masakra 3 dni czekać na odblokowanie sygnału przecież to jakieś kpiny!!!
    MiejscowośćOlesno
  • ~Jan / 2021-05-17 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.zamiast oferować lepsza ofertę potrafią tylko straszyć karami ,i to po 15 latach .nie polecam wręcz odradzam .
  • ~Danuta / 2021-05-17 17:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Po wymianie dekodera głównego należało ponownie aktywować multiroom. Do tego potrzebny był kod weryfikacyjny, który,według instrukcji, powinien znajdować na koncie klienta. Tam go jednak nie było. Kontakt pisemny nie dal nic.Odniosłam wrażenie, że konsultanci nie mają pojęcia,o co proszę. Problem udało się rozważać dopiero po kontakcie telefonicznym. Strata czasu i dużo nerwów.
    ZaletyDobre kanały informacyjne.
    Wady Niski poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćPuck
  • ~Ania / 2021-05-16 19:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam canal plus i canal film czyli progray filmowe bo takie wybieralam a dzis niedzielny wieczor a na tych trzech kanałach mecze! Gdybym chciala ogladac mecz to bym wykupila canal sport do diabła!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964