Jede wielki dramat modemy, nie działają wieszają się płacę 200 zeta miesięcznie i już wiem że składam wypowiedzenie umowy.
ZaletyŻadne
WadyZżadne
MiejscowośćWiskitki
~Gosia / 2022-05-16 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, nie działa kompletnie, zmusza mnie do zmiany dostawcy tej usługi, również pilot beznadziejny, jak można zmuszać klientów do korzystania z takiego bubka
MiejscowośćPoznań
~Gosia / 2023-02-06 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada.
~goska / 2021-05-01 17:08
Ocena: 1.00 / 5
to jest dramat , tyle kasy sie płaci a nie ma nic ciekawo, czekam końca umowy i rezygnuje
~goskapm / 2013-03-24 23:14
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!!!! N-ka zaczęła dyskryminować stałych abonentów. Zadzwoniłam dzisiaj żeby domówić kolejny dekoder do multiroom i usłyszałam, że mogę powiększyć multiroom o kolejny dekoder pod warunkiem, że podpiszę nową powiększoną o nową, droższą ofertę !!!! Gdy powiedziałam, że mnie to nie interesuje to usłyszałam, że dla stałych (starych) abonentów nie ma dostępnej tej usługi. Czas po wielu latach zmienić operatora. A sprawa pachnie zgłoszeniem do UOKiK. Z takim naciągactwem dawno już się nie spotkałam.
Zaletybrak
Wadydyskryminacja stałych abonentów
4 lata 99 zł
~Gośka / 2015-07-10 20:36
Ocena: 1.00 / 5
najgorsza telewizja!!! nie poleca... na początku promocyjna cena a potem oszukują ludzi!!! jak rozwiązałam umowę i nie odbierałam tel to zaczęli mi robić na złość, wyłączając telewizje, za którą zapłaciłam! Szczerze odradzam...
~Gośka / 2021-11-30 19:41
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder i pilot zrobione z gównolitu, ciągle się zawiesza albo aktualizuje. Notorycznie ustawia się na swojej własnej reklamie a potem gubi głos. Większość kanałów kompletnie beznadziejna. Nastawieni jedynie zeby wcisnąć jak najwięcej swoich goownianych usług. Beznadzieja. Nigdy więcej tego nie kupię ani nikomu nie polecę. Strata pieniędzy i nerwów.
ZaletyBrak
WadyNiedziałający sprzęt
Kiepska obsługa (nawet nie że niemiła ale w większości nie mogą nic zrobić)
I wiele wiele innych...
MiejscowośćRzeszów
~Gracjan / 2019-04-08 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza platforma tv na świecie co 3 dni muszę biegać z karta z dekodera do dekodera bo multi room się rozłącza co 3 dni każda inna platforma tv tylko nie nc + Liczę dni do końca umowy Jestem z nimi od 10 lat jak zmieniłem umowę na nowszy multi room bo wcześniej miałem jeden z pierwszych multiroomow i ponoć był stary i ci idioci z nc+ doradzili mi zmienić na nowszy to teraz mam latania i się denerwowanie bo co chwila coś ostatni raz czekam aż się skończy umowa tffuuuu
MiejscowośćUk
~Gracjan / 2023-01-24 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Witam.Proszę Państwa po co podpisywać umowę z canal+ jeżeli oni wogule nie szanują klienta .Canal+ nawet nie szanuje klienta podczas przedłużania umow bo kłamie na każdym kroku a już to co zrobili z oprogramowaniem to jest totalna kpina i nic z tym nie robią żeby zmienić. Dekodery to chlam. Jaki ja byłem glupi ,że tyle czasu u nich byłem i tak się męczyłem. Proszę Państwa jest internet można wykupić sobie netflixa,youtube premium na subskrybcje i po robocie ,zero reklam w trakcie oglądania, zawsze można oglądać to na co ma się ochotę i zawsze można odstąpić od płacenia subskrybcji mało tego koszt jest praktycznie groszowa sprawa a w canal + wszystko na umowie i za duże pieniądze ogląda się same powtórki,reklamy i nawet klientów nie szanują
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćGorzów Wielkopolski
~Grażyna / 2022-07-31 06:06
Ocena: 1.00 / 5
Nowym softem postanowili utrudnić ludziom życie. Brak możliwości cyklicznego nagrywania, brak możliwości sortowania nagrań wg. nazw. Wchodzenie i wychodzenie w nagrania wiąże się z ciągłym klikaniem pilotem. Przy wyjeżdzie nie ma możliwości zlecenia nagrań na dłużej niż tydzień.
KTO NAD TYM PRACOWAŁ ?
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćWarszawa
~Grażyna / 2022-08-12 21:51
Ocena: 1.00 / 5
Z roku na rok coraz gorzej. Zamiast zostawić stare menu, gdzie można było znaleźć swoje kanały, nagrany itp, wymyślili nowe, w którym jest bajzel. Nic nie można znaleźć. Info ubogie, nawet nie na roku produkcji programu, filmy. Nic się nus da znaleźć. Lista kaniw to kompletna porażka.
ZaletyNie ma zalet
WadyBeznadziejne menu, info, porażka z listą kanałów. Zamiast lepiej, jest totalne dno.
MiejscowośćSucha Beskidzka
~Greg / 2019-02-01 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze to masakra!!!traktują wieloletniego klienta jak zero! Poza tym płace najwyższy abonament
ZaletyZero
WadyObsługa klienta!
MiejscowośćCieszyn
~Greg / 2022-05-27 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Po zmianie oprogramowania muszę przed oglądaniem wziąć jakieś tabletki uspokajające. Proszę przywrócić poprzednie menu. Najprawdopodobniej trzeba będzie się pożegnac z nic+
~Greg / 2022-08-16 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Kolejność kanałów układał ktoś kto wcześniej planował rozmieszczenie produktów z biedronce albo lidlu. Chaos totalny. Ta sama osoba pewnie odpowiada za nowe menu vod itp. Jakaś paranoja.
Zaletybrak, brak, brak
Wady100%
MiejscowośćBestwina
~Grubas / 2019-02-19 21:44
Ocena: 1.00 / 5
W ramach przedłużenia umowy dostaliśmy wszystkie Polsaty premiumy w cenie a po dwóch miesiącach wyłaczyli bo jak stwierdziła pani promocja się skończyła i trzeba płacić 20 zł. Reklamację można złożyć ale do rozpatrzenia w kilkanaście dni więc programów nie ma a płacić trzeba, zdecydowanie nie polecam.
MiejscowośćOborniki
~Grzegorz / 2017-07-22 13:28
Ocena: 1.00 / 5
Banda cwaniaków zasługująca na podanie ich do sadu. Wciskają przestrzale dekodery które się zawieszają. Odsyłają do punktu sprzedaży a z punktu dalej na infolinie i wszędzie ta sama gadka - oprogramowanie nie pasuje do przestarzałego dekodera. Nikt nie chce rozwiązać problemu a za nowszy dekoder każą sobie płacić dodatkowo co jest absurdem. Nigdy więcej NC plus.
~Grzegorz / 2018-06-22 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed zakupem nc+ na karte przysłali mi zepsuty dekoder karte aktywowali na infolini bez mojej zgody konsultańci mają w dupie darmowy okres 30 dniowy przepadnie w serwisie na jego naprawdę. Totalny brak kompetencji i pełen zlew na infolinii klepią w kułko napisz se Pan reklamacje na skrytkę pocztową czas rozpatrzenia 30 dni. Mnie to tak wygląda że sprzedają złomy biorą kase z góry i niecj się ludzie martwią i piszą i dzwonią oni swoje wzieli.
MiejscowośćWrocław
~Grzegorz / 2022-05-25 07:20
Ocena: 1.00 / 5
Niestety wszystko na Nie. Aktualizacja dekodera to jedna z ostanich porażek firmy. Kto w ogóle zaakceptował coś takiego. Dekoder zwolnił na maksa. Gdybym wiedział, że tak to będzie (nie) działało to nigdy bym nie przedłużał umowy.
ZaletyBrak
WadyNie mam aż tyle czasu żeby opisywać
MiejscowośćPrzemyśl
~Grzegorz / 2022-05-31 22:48
Ocena: 1.00 / 5
Nowe oprogramowanie to jakieś nieporozumienie. Nie wiem kto im projektuje soft ale to chyba ktoś, kto nigdy nie oglądał TV. Po dzisiejszej wpadce z Eurosport wysłałem wypowiedzenie. Na szczęście umowa do końca września br. Byłem z N, potem z NC+, potem Canal Plus od samego początku istnienia platformy. Zawsze konkurencja była w tyle. Teraz się cofają. Szkoda.
ZaletyAktualnie brak
WadyNowe oprogramowanie nie nadaje się do użytku
MiejscowośćSzczecin
~Grzegorz / 2023-12-18 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie omijajcie te firme jak najdalej!!!Po perwsze jak sie kupi dekoder bez umownie ma wady techniczne,oprogramowanie zle ijak chcesz pomocy to zmuszaja w sposob natarczywy do podpisania umowy na stale czyli tak zwana smycz.Nie ma reakcji na reklamacje, zle podaja kwoty oplat pakietowych Cwaniactwo konsultantow przekracza normy!!!
ZaletyBRAK
WadyWADY TECHNICZNE I BRAK MOZLIWOSCI WYMIANY SPRZEU!!!