Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2286 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewcia12 / 2022-07-12 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca telewizji z jakim się spotkałam obsługa klienta fatalna naliczają dodatkowe opłaty po 7 latach i płaceniu rachunków na czas musiałam jeszcze im zapłacić 8 zł i nie dostałam odpowiedzi za co tylko groźbę windykacji.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćCzeladź
  • ~Ewelina / 2022-04-12 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 12 latach płacenia opcji Vip i opłat co miesiąc 216 złotych Chciałam zmienić umowę na najzwyklejszy pakiet plus kanały sportowe Jako Długoletni klient dostałam od nich propozycję takiego pakietu za 180 zł tłumaczyłam panu że zależy mi tylko na zwykłych kanałach niestety powiedział że nie ma takiej możliwości aby zmienić mi na taka ofertę Zadzwoniłam więc jako nowy klient I tą opcję zaproponowano mi za jedyne 50 zł Oczywiście powiedziałam co o tym myślę jest to jawne oszustwo stałego klienta współczuję starszym ludziom którzy nie są świadomi tego jak są oszukiwani nie polecam
    WadyCzęste zakłócenia. Wiecznie te same filmy
    MiejscowośćBielsko biala
  • ~Ewka / 2022-04-24 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    No dobra pożartowaliście sobie z klientów którzy wam płacą ale żarty kiedyż muszą się skończyć.Test oprogramowania wypadł negatywnie o czym świadczą komentarze czas zejść na ziemię i powrócić do starego oprogramowania.Żart nie do końca wam się udał bo kosztowało mnie to trochę zdrowia.Powiadomcie wszystkich klientów kiedy powrót do normalności (żeby nie było jak ostatnio chamsko wdarliście się do naszych telewizorów serwując nam wielkie g...). Mam nadzieję że macie honor i nie będziecie wydzierać kasy za coś co się nie podoba.
    Zaletyha ha ha ha ha ha ha
    Wadysame
  • ~ewla0210 / 2010-06-16 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Drodzy czytelnicy przemyślcie 1000 razy zanim podpiszecie umowę z tymi oszustami. Na początku jest wszystko ok, dopiero po paru miesiącach brak sygnału i obrazu, ciągle się zawiesze i zero pomocy w biurze obsługi klientra. Za wszystko trzeba płacić, za montera, za rezygnację z umowy i to kolosalne pieniądze. Nabijanie ludzi w butelkę. Telewizja nie jest warta ani centa. Dzwoniłam do nich wielokrotnie i za każdym razem potraktowana byłam jak bym urwała się z kosmosu i, że tylko u mnie występoują takie problemy, że oni nic na to nie poradzą "Proszę kontaktować się z monterem " lub zmiana dekodera ( za opłatą ) w przypadku zaistniałych problemów.
    WadyDekoder, słaby odbiór, zero pomocy, tylko ciągną kasę.
    prawie 2 lata 499 zł dekoder
  • ~exx / 2013-03-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    "Trwa auktualizacja bazy danych"od 4 dni dzwonie i nie moge sie dodzwonic do dziadostwa !!!
    ZaletyBardzo mili i życzliwi przy podpisywaniu umowy
    WadyOlewanie i naciąganie klienta
    5 lat , 82 zł
  • ~fdgdfgdfgd / 2023-07-16 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
    DNO I WODOROSTY
  • ~Ferdek673 / 2021-03-02 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda zlodzieji zaplacilem 10 lat temu za dekoder ktory jest juz przezydkiem po zakonczeniu umowy musze go zwrocic pakiet 129,99 zl jakosc sygnalu beznadziejna!!!Masakra!!!!!!!
    Zalety????????????
    Wady????????????
    MiejscowośćChelmek
  • ~Filwoj / 2021-12-26 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
  • ~Flechter / 2022-04-03 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to katastrofa. Trudno coś znaleźć . Brak podziału na kanały tematyczne, Brak opcji gazeta w programie stacji. Numeracja stacji w ulubionych jest inna niż numeracja stacji w trybie wszystkie stacje. Ciężko się dokopać w menu do nagranych programów.

    Zalety oprogramowanie jest szybsze
    Wadyreszta to dno
    MiejscowośćTarnów
  • ~foxx311 / 2022-05-31 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat gówno jakich mało czas zmienić operatora
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Fran / 2024-04-06 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę założyć jakąś grupę na FB i wspólnie zaatakować tych oszustów przez UOKiK. Inaczej, to się tylko z nas śmieją. Nic nie działa jak powinno. Kanały za 180 zł jak u innych za 140. Zero pomocy i sprzęt z oproramowaniem jak dla małych dzieci i z szybkościa lat 90-tych. Omijać!
    MiejscowośćZabrze
  • ~Franciszek zlotnik44 / 2021-11-17 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA -WIELKA - UWAGA NA Canal+ Polska SA Al. Gen. W. Sikorskiego 9 w Warszawie . Omijajcie ta firmę dużym łukiem . Zawierają umowy on-line na 24 m-ce , dopisują sobie usługi według swoich potrzeb a nie klienta - a jak buntujesz się i nie płacisz to straszą cię WINDYKACJĄ i przysyłają KOMORNIKA . NIGDY WIĘCEJ TAKICH UMÓW I TAKIEGO TRAKTOWANIA KLIENTA. Jak już wpadniesz w ich łapy to jako klient nie masz już żadnych szans na udowodnienie swojej racji - to są mafijne zasady postępowania .
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Fred / 2025-10-27 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem jeszcze w chwili kiedy powstał telewizja N i pozostałem z tą samą umową jak N przejął Canal plus... Cóż mogę powiedzieć...no w sumie to nic dobrego...dopóki to był poprzedni operator było względnie dobrze, w momencie przejęcia próbowano mnie zastraszyć i zmusić do podpisania nowej umowy ale odmówiłem i słusznie bo z tego co pamiętam nawet UKOIK dał im po głowie...od tego czasu oczywiście oberżnęli mi mnóstwo kanałów no ale nie był to dla mnie wybitny wydatek więc sobie było...do teraz...otóż jestem posiadaczem starego dekodera i stwierdzili, że tenże nie będzie już mógł odbierać kanałów ich własnej produkcji wobec czego muszę udać się do punktu i zmienić dekoder...i tu niespodzianka ponieważ owszem dekoder mogę zmienić ale muszę podpisać nową umowę, która nie może być z niższym abonamentem niż ten stary...albo mogę uwaga wypowiedzieć umowę" no tutaj mocno się napracowali swoimi pustymi łbami bo to przecież oni nie mogą zrealizować usługi alke to ja mam wypowiedzieć umowę...przyjrzałem sie zatem cóż mam w tej obecnej tv i okazało się, że w zasadzie prawie na każdym kanale lecą po kilkadziesiąt razy powtórki...więc stwierdziłem, że w gruncie rzeczy zrobili mi przysługę i wypowiedziałem umowę...co więcej zachęciłem do tego kolejnych kilka osób tak że pogratulować marketingu...
    Zaletybrak
    Wadycena wysoka, oferta żadna
    MiejscowośćPoznań
  • ~G.Rdyl / 2022-08-21 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze 6 miesięcy i pa pa. To że pozmieniali układ kanałów to granda. Ale to że taką chałę dali na początku to trzeba w głowie mieć fistaszki.
    ZaletyObecnie żadnych
    WadyLista kanałów z d..y
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Gabriel / 2022-01-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator Canal+ to są totalni oszuści i naciągacze. Jestem ich wieloletnim klientem ale to co oni teraz robią to jest makabra .Abonenci służą im jedynie do płacenia abonamentu ,po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś ,cały czas nie idzie się z nimi dogadać. Mój problem z nimi zaczął się od popsucia dekodera do multiroomu .Obecnie posiadam biały dekoder box+ no i dekoder jak to sprzęt ma prawo się popsuć więc udałem się z nim do salonu żeby w salonie mi go wymienili na dobry .Pracownik salonu powiedział mi ,że mam dla pana propozycję żeby wymienić mój obecny dekoder na model wifi box+ tylko, że musiałby Pan zapłacić za niego aktywacje 49 zł ale on panu będzie dobrze chodził .Proszę Państwa myślałem ,że nie dosłyszałem ale nie to są jakieś kpiny ja mam zapłacić 49 zł za dekoder ? pytam się pracownika proszę pana ja chce wymienić na ten sam model co obecnie posiadam bo on mi dlugo służył i nie zgadzam się na inny model a tymbardziej na tego złoma jakim jest wifi box+ bo przy tym dekoderze przy jego częstych zawiechach to można nabawić się nerwicy albo i coś jeszcze a on jeszcze za to padło każe mi zapłacić 49 zł aktywacji .Jeszcze gorzej mnie zdenerwował jak powiedział ,że mój box+ już nie będzie wspierany bo z nimi są same problemy i te dekodery nie będą wspierane .Powiedziałem do niego panie czy wy sobie kpicie ,jeżeli pan mi nie wymieni tego dekodera na nowy tak jak ja chce na ten sam model to ja mam prawo zerwać umowe z wami bo w umowie właśnie ten dekoder widnieje a nie inny .Po chwili milczenia pracownik mówi nie mamy tego sprzętu na dzień dzisiejszy w salonie I niech pan zadzwoni na infolinię. Wróciłem do domu z zepsutym sprzętem i dzwonie na infolinię nie dość, że musiałem przejść przez Oskara ktury nie rozumie co się do niego mówi to jeszcze trzeba czekać na infolini bardzo długo żeby się połączyć .W końcu jak się człowiek dodzwoni to trafią na ludzi kturzy cały czas kręcą i tak bezczelnie kłamią, że szok oni normalnie są tam po to żeby z ludzi robić debili .Po połączeniu się mówię jaka jest sprawa, że popsuł mi się sprzęt, byłem w salonie no i odesłano mnie do was żeby załatwić sobie sprzęt a na infolini słyszę tak przecież to salon jest odpowiedzialny za sprawdzenie sprzętu I wydawanie ja mówię wiem ale ponoć nie mają tego typu dekoderów i kazali mi do was zadzwonić i dogadać się w czym rzecz ,kobieta mówi do mnie na infolini dobrze ja zgłoszę zamówienie proszę, czekać do 4 dni na odpowiedź na maila Czekałem 4 dni i nic nikt nie dzwoni zero odpowiedzi znowu dzwonie i znowu ta sama gadka .Wykonałem 3 telefony ,wysłałem maila do nich i cisza a telewizji nie mam już 8 dzień i ja nie mam sprzętu telewizji nie oglądam ale faktura do zapłaty przyjdzie .W końcu zadzwoniłem do innego salonu i dowiedziałem się że mają taki sprzęt i mi go udostępnia ale nie gwarantują mi czy on będzie dobrze chodził bo jest z nimi ostatnio duża awaria i ludzie dzwonia do nich ???? nie no żarty jakieś albo jestem chory stale zwodzenie .Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem im ,że jeżeli tak będzie to mam prawo zerwać umowę bo dostawca usług nie udostępnia mi sprzętu z kturego moge korzystać i dobrego sprzętu, wiecie co mi odpowiedziała babsko na infolini ,że będę musiał zapłacić karę a jak Pan nie zapłaci to windykacje na mnie naślą. Ja jej mówię karę, windykację to ja was załatwię pójdę do rzecznika praw konsumentów i zobaczymy wtedy kto tutaj wygra oszuści. Ludzie nigdy więcej tej bandzie nie dam się namówić na rządna umowe dobrze ,że mam tylko na 12 miesiecy ale i tak za długo .Ostatnia szansa pójdę jesze tyko do jednego salonu jeżeli tam mi odmówią wale do rzecznika praw konsumentów. Nie podpisujcie z bandą złodzieji
    ZaletyOszukiwać,kraść pieniądze
    WadyWszystko
    MiejscowośćBorek
  • ~Gabriela / 2022-04-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Natychmiast proszę wrócić do starego oprogramowania,to jest totalne badziewie
    Nic nie chodzi,brak nazwy programów,nie można nagrywać,brak wielu funkcji.Jest to totalne c.....o.Złożymy skargę
    Zaletygabibolek@wp.pl
    WadySame wady
  • ~Gagatka / 2018-11-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak słów!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
    MiejscowośćZambrów
  • ~gembusia79 / 2013-03-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam telewizję dawno temu,na początku ok,niestety w czasie trwania umowy zaczęli podwyzszać abonament.w zeszłym roku z marcu złożyłam wypowiedzenie,pisemne,zdałam dekoder,a w sierpniu dostaje telefon od jakiejś hamskiej baby że zalegam z płatnosciami i nie mam zapłacone do sierpnia i jak nie zapłacę to naślą na mnie komornika,parę razy dzwonili,odmówiłam zapłaty bo mam papiery na wszystko,a ostatnio znowu dzwonią że windykacja już w toku,jestem załamana,złodzieje i tyle,nie polecem najpierw zus ,z którym nie wygrasz zaraz po nich telewizja n
    Zaletybrak
    Wadyoszukują i mają bałagan
    3lata 36 zł
  • ~gerald / 2022-05-31 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu świństwo! jeszcze oglądam dziś Rollanda i zabrali eurosport za ktróy zapłaciłem.
    Zaletynic zero
    Wadywszystko do dupy
    Miejscowośćtarnów
  • ~ghost66 / 2012-12-17 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej telewizji "nowej generacji" N ! Trzeba pilnować się na każdym kroku przy rozmowie telefonicznej, bo dla nich taka rozmowa jest jak podpisanie umowy (rozmowy są nagrywane)lecz odwołanie ze strony klienta to już na piśmie. A może i ja nagrywam takie rozmowy? trzeba pilnować kończących się darmowych promocji bo jak nie dopilnujesz to najbliższy rachunek otworzy Ci oczy. Dodzwonić się do nich to graniczy z cudem, a rachunek telefoniczny też fajnie nabija, chyba mają jakąś cichą umowę z TP.Chcąc sprawdzić co ciekawego leci i co będzie, to w większości pisze "Brak informacji" Czekam tylko na możliwość rezygnacji i kończę ten pakt z diabłem. Chyba przejdę do polsatu. NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
    Zaletynie widzę żadnych zalet
    Wadywszystko do d-py
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2286
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1715
Netflix
Ocena: 2.10, ilość opinii: 783
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 609
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 469
CDA Premium
Ocena: 1.64, ilość opinii: 345
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4092
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170