Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2270 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Filwoj / 2021-12-26 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Aktualizacja dekodera w trakcie audycji. Bez możliwości wyłączenia.
  • ~Flechter / 2022-04-03 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowe oprogramowanie to katastrofa. Trudno coś znaleźć . Brak podziału na kanały tematyczne, Brak opcji gazeta w programie stacji. Numeracja stacji w ulubionych jest inna niż numeracja stacji w trybie wszystkie stacje. Ciężko się dokopać w menu do nagranych programów.

    Zalety oprogramowanie jest szybsze
    Wadyreszta to dno
    MiejscowośćTarnów
  • ~foxx311 / 2022-05-31 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótko i na temat gówno jakich mało czas zmienić operatora
    ZaletyZadnych
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćStarogard Gdański
  • ~Fran / 2024-04-06 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę założyć jakąś grupę na FB i wspólnie zaatakować tych oszustów przez UOKiK. Inaczej, to się tylko z nas śmieją. Nic nie działa jak powinno. Kanały za 180 zł jak u innych za 140. Zero pomocy i sprzęt z oproramowaniem jak dla małych dzieci i z szybkościa lat 90-tych. Omijać!
    MiejscowośćZabrze
  • ~Franciszek zlotnik44 / 2021-11-17 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA -WIELKA - UWAGA NA Canal+ Polska SA Al. Gen. W. Sikorskiego 9 w Warszawie . Omijajcie ta firmę dużym łukiem . Zawierają umowy on-line na 24 m-ce , dopisują sobie usługi według swoich potrzeb a nie klienta - a jak buntujesz się i nie płacisz to straszą cię WINDYKACJĄ i przysyłają KOMORNIKA . NIGDY WIĘCEJ TAKICH UMÓW I TAKIEGO TRAKTOWANIA KLIENTA. Jak już wpadniesz w ich łapy to jako klient nie masz już żadnych szans na udowodnienie swojej racji - to są mafijne zasady postępowania .
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~G.Rdyl / 2022-08-21 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze 6 miesięcy i pa pa. To że pozmieniali układ kanałów to granda. Ale to że taką chałę dali na początku to trzeba w głowie mieć fistaszki.
    ZaletyObecnie żadnych
    WadyLista kanałów z d..y
    MiejscowośćRadomsko
  • ~Gabriel / 2022-01-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator Canal+ to są totalni oszuści i naciągacze. Jestem ich wieloletnim klientem ale to co oni teraz robią to jest makabra .Abonenci służą im jedynie do płacenia abonamentu ,po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś ,cały czas nie idzie się z nimi dogadać. Mój problem z nimi zaczął się od popsucia dekodera do multiroomu .Obecnie posiadam biały dekoder box+ no i dekoder jak to sprzęt ma prawo się popsuć więc udałem się z nim do salonu żeby w salonie mi go wymienili na dobry .Pracownik salonu powiedział mi ,że mam dla pana propozycję żeby wymienić mój obecny dekoder na model wifi box+ tylko, że musiałby Pan zapłacić za niego aktywacje 49 zł ale on panu będzie dobrze chodził .Proszę Państwa myślałem ,że nie dosłyszałem ale nie to są jakieś kpiny ja mam zapłacić 49 zł za dekoder ? pytam się pracownika proszę pana ja chce wymienić na ten sam model co obecnie posiadam bo on mi dlugo służył i nie zgadzam się na inny model a tymbardziej na tego złoma jakim jest wifi box+ bo przy tym dekoderze przy jego częstych zawiechach to można nabawić się nerwicy albo i coś jeszcze a on jeszcze za to padło każe mi zapłacić 49 zł aktywacji .Jeszcze gorzej mnie zdenerwował jak powiedział ,że mój box+ już nie będzie wspierany bo z nimi są same problemy i te dekodery nie będą wspierane .Powiedziałem do niego panie czy wy sobie kpicie ,jeżeli pan mi nie wymieni tego dekodera na nowy tak jak ja chce na ten sam model to ja mam prawo zerwać umowe z wami bo w umowie właśnie ten dekoder widnieje a nie inny .Po chwili milczenia pracownik mówi nie mamy tego sprzętu na dzień dzisiejszy w salonie I niech pan zadzwoni na infolinię. Wróciłem do domu z zepsutym sprzętem i dzwonie na infolinię nie dość, że musiałem przejść przez Oskara ktury nie rozumie co się do niego mówi to jeszcze trzeba czekać na infolini bardzo długo żeby się połączyć .W końcu jak się człowiek dodzwoni to trafią na ludzi kturzy cały czas kręcą i tak bezczelnie kłamią, że szok oni normalnie są tam po to żeby z ludzi robić debili .Po połączeniu się mówię jaka jest sprawa, że popsuł mi się sprzęt, byłem w salonie no i odesłano mnie do was żeby załatwić sobie sprzęt a na infolini słyszę tak przecież to salon jest odpowiedzialny za sprawdzenie sprzętu I wydawanie ja mówię wiem ale ponoć nie mają tego typu dekoderów i kazali mi do was zadzwonić i dogadać się w czym rzecz ,kobieta mówi do mnie na infolini dobrze ja zgłoszę zamówienie proszę, czekać do 4 dni na odpowiedź na maila Czekałem 4 dni i nic nikt nie dzwoni zero odpowiedzi znowu dzwonie i znowu ta sama gadka .Wykonałem 3 telefony ,wysłałem maila do nich i cisza a telewizji nie mam już 8 dzień i ja nie mam sprzętu telewizji nie oglądam ale faktura do zapłaty przyjdzie .W końcu zadzwoniłem do innego salonu i dowiedziałem się że mają taki sprzęt i mi go udostępnia ale nie gwarantują mi czy on będzie dobrze chodził bo jest z nimi ostatnio duża awaria i ludzie dzwonia do nich ???? nie no żarty jakieś albo jestem chory stale zwodzenie .Zadzwoniłem na infolinię i powiedziałem im ,że jeżeli tak będzie to mam prawo zerwać umowę bo dostawca usług nie udostępnia mi sprzętu z kturego moge korzystać i dobrego sprzętu, wiecie co mi odpowiedziała babsko na infolini ,że będę musiał zapłacić karę a jak Pan nie zapłaci to windykacje na mnie naślą. Ja jej mówię karę, windykację to ja was załatwię pójdę do rzecznika praw konsumentów i zobaczymy wtedy kto tutaj wygra oszuści. Ludzie nigdy więcej tej bandzie nie dam się namówić na rządna umowe dobrze ,że mam tylko na 12 miesiecy ale i tak za długo .Ostatnia szansa pójdę jesze tyko do jednego salonu jeżeli tam mi odmówią wale do rzecznika praw konsumentów. Nie podpisujcie z bandą złodzieji
    ZaletyOszukiwać,kraść pieniądze
    WadyWszystko
    MiejscowośćBorek
  • ~Gabriela / 2022-04-27 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Natychmiast proszę wrócić do starego oprogramowania,to jest totalne badziewie
    Nic nie chodzi,brak nazwy programów,nie można nagrywać,brak wielu funkcji.Jest to totalne c.....o.Złożymy skargę
    Zaletygabibolek@wp.pl
    WadySame wady
  • ~Gagatka / 2018-11-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo!!!! Jedno wielkie oszustwo!!! Brak słów!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
    MiejscowośćZambrów
  • ~gembusia79 / 2013-03-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam telewizję dawno temu,na początku ok,niestety w czasie trwania umowy zaczęli podwyzszać abonament.w zeszłym roku z marcu złożyłam wypowiedzenie,pisemne,zdałam dekoder,a w sierpniu dostaje telefon od jakiejś hamskiej baby że zalegam z płatnosciami i nie mam zapłacone do sierpnia i jak nie zapłacę to naślą na mnie komornika,parę razy dzwonili,odmówiłam zapłaty bo mam papiery na wszystko,a ostatnio znowu dzwonią że windykacja już w toku,jestem załamana,złodzieje i tyle,nie polecem najpierw zus ,z którym nie wygrasz zaraz po nich telewizja n
    Zaletybrak
    Wadyoszukują i mają bałagan
    3lata 36 zł
  • ~gerald / 2022-05-31 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu świństwo! jeszcze oglądam dziś Rollanda i zabrali eurosport za ktróy zapłaciłem.
    Zaletynic zero
    Wadywszystko do dupy
    Miejscowośćtarnów
  • ~ghost66 / 2012-12-17 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej telewizji "nowej generacji" N ! Trzeba pilnować się na każdym kroku przy rozmowie telefonicznej, bo dla nich taka rozmowa jest jak podpisanie umowy (rozmowy są nagrywane)lecz odwołanie ze strony klienta to już na piśmie. A może i ja nagrywam takie rozmowy? trzeba pilnować kończących się darmowych promocji bo jak nie dopilnujesz to najbliższy rachunek otworzy Ci oczy. Dodzwonić się do nich to graniczy z cudem, a rachunek telefoniczny też fajnie nabija, chyba mają jakąś cichą umowę z TP.Chcąc sprawdzić co ciekawego leci i co będzie, to w większości pisze "Brak informacji" Czekam tylko na możliwość rezygnacji i kończę ten pakt z diabłem. Chyba przejdę do polsatu. NIE POLECAM I ZDECYDOWANIE ODRADZAM!
    Zaletynie widzę żadnych zalet
    Wadywszystko do d-py
    2 lata
  • ~globus / 2010-11-08 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiatr - brak sygnału
    deszcz - brak sygnału
    burza - brak sygnału
    śnieg - brak sygnału
    Czasami kanały są a czasami ich nie ma i wtedy "konsultanci N" radzą aby wejść na dach i pokręcić anteną.
    ZaletyBRAK
    WadyJakość, rzetelność, wiedza fachowa (chyba nie wiedzą co to) uprzejmość i uczciwość (żadna).
    miałem 2 lata łącznie 950 PLN
  • ~GOSHA / 2020-06-25 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam użytkownikiem NC+ jestem wściekła i rozgoryczona bo ta firma nie ma nic nie ma za grosz empatii a już napewno nie jej pracownicy. Mam zadłużenie i nie mam z czego spłącić ponieważ firma w której pracuje jeszcze dobrze nie rozpoczęła działaności. I.... dzwonie do NC+ proszę o przesunięcie płatności a Pan mi na to że pandemia się skończyła i mam zapłacić a najlepiej pożyczyć od rodziny lub znajomych ja go pytam czy nie mogę podpisać ugody o rozłożenie lub przesunięcie tej płatności bo naprawdę brakuje mi na chleb a on że sprawa pójdzie do zewnętrznej firmy windykacyjnej i on nic nie może zrobić. Wspomnę jeszcze o lekceważącym toni. czułam się jak ostatnie ......... NIE POLECAM TEJ FIRMY DO MOMENTU ZAWARCIA UMOWY WSZYSTKO OBIECAJĄ A POTEM RĘKOMA LUDZI TAM PRACUJĄCYCH RÓWNIE WYSZKOLONYCH NA ......... EGZEKWUJĄ BO PRZECIEŻ PANDEMII NIE MA
  • ~Gosia / 2022-03-04 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jede wielki dramat modemy, nie działają wieszają się płacę 200 zeta miesięcznie i już wiem że składam wypowiedzenie umowy.
    ZaletyŻadne
    WadyZżadne
    MiejscowośćWiskitki
  • ~Gosia / 2022-05-16 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, nie działa kompletnie, zmusza mnie do zmiany dostawcy tej usługi, również pilot beznadziejny, jak można zmuszać klientów do korzystania z takiego bubka
    MiejscowośćPoznań
  • ~Gosia / 2023-02-06 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli nie mieszkacie w Uni to nie kupujcie ofert dodatkowych zwlaszcza Viaplay. Dziala w okresie probnym a jak zaplacisz to blokuja ze niby nie dziala w tej lokalizacji. I nie mozna odzyskac pieniedzy. Celowo wlaczaja kanaly na miesiscu za darmo zeby ludzi zachacac i wtedy nie ma znaczenia z jakiej lokalizacji sie oglada.
  • ~goska / 2021-05-01 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest dramat , tyle kasy sie płaci a nie ma nic ciekawo, czekam końca umowy i rezygnuje
  • ~goskapm / 2013-03-24 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!!!!
    N-ka zaczęła dyskryminować stałych abonentów.
    Zadzwoniłam dzisiaj żeby domówić kolejny dekoder do multiroom i usłyszałam, że mogę powiększyć multiroom o kolejny dekoder pod warunkiem, że podpiszę nową powiększoną o nową, droższą ofertę !!!! Gdy powiedziałam, że mnie to nie interesuje to usłyszałam, że dla stałych (starych) abonentów nie ma dostępnej tej usługi.
    Czas po wielu latach zmienić operatora. A sprawa pachnie zgłoszeniem do UOKiK.
    Z takim naciągactwem dawno już się nie spotkałam.

    Zaletybrak
    Wadydyskryminacja stałych abonentów
    4 lata 99 zł
  • ~Gośka / 2015-07-10 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza telewizja!!! nie poleca... na początku promocyjna cena a potem oszukują ludzi!!! jak rozwiązałam umowę i nie odbierałam tel to zaczęli mi robić na złość, wyłączając telewizje, za którą zapłaciłam! Szczerze odradzam...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2270
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1669
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 218
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964